oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Ik kom uit Rijnsburg, Zuid-Holland; -)

2. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Ik had nog een ovluatietest liggen dus die heb ik ook maar gelijk gedaan haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      1
  3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Welkom nieuwe dames! Ik kom uit omgeving Dordrecht. Heb gelukkig niet meer overgegeven. Wel licht misselijk gevoel maar nog prima te verdragen. Maandag een etentje van mijn werk. Ben al de hele tijd aan het hinten dat ik me niet zo lekker voel maar dat het niet door wil zetten. Mooi excuus om geen wijntje te nemen.

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ik wil hier ook al even 'hallo' zwaaien. Vanmorgen had ik een lichtroze streepje. Ik had mijn vermoedens over zwanger zijn. Het is een bevestiging. Nu maar hopen dat het een blijvertje is.

Ik ben een Belgische, komende uit Vlaams Brabant. Het is ons derde kindje. We hebben al twee zoontjes.

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    dan zijn wij buren :) woon aan de andere kant van de brug ;)

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    lijkt me echt zalig zo een jonge mama :)

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    thea proficiat!!

ik ben van belgie haha :p

8. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    @karnijn: proficiat! en joepie!!! nog een belgje ;)
    wanneer ben je uitgeteld?

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Het is ook fijn, maar het was, toen ik bevallen was van mijn zoontje op mijn achttiende ook best pittig hoor. Maar je rolt er wel gemakkelijk in. Mijn vriend is 5 jaar ouder dan ik.

10. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    dat begrijp ik helemaal :)

11. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    hoihoi!

Hoe is het met jullie?

ik heb net zelf moeders voor moeders maar gebeld want ze belde mij maar niet.. Ze zei dat dat wss is omdat ik nog zo pril zwanger ben.. Waarom staat er dan dat het vanaf de 6e week kan? apart... maar ik word nu zsm gebeld voor een afspraak zei ze :).

Verder gaat het prima.. weinig last van alles.. wel moe en gekke nachtmerries. en nog gevoelige boobies:).

nog 2 nachtjes slapen en dan weten we zeker of het goed is in mijn buikje! Zo spannend!

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Goede morgen dames , iedereen fijn weekend gehad ? Pff de eerste cravings zijn er al weer ( altijd snel gehad) de geur en smaak van koffie owwwww heerlijk (andere zwangerschappen kon ik daar juist niet tegen ) ben op het moment ook dol op zout zout zout, bij m'n eerste at ik non stop komkommers ( op het laatst 3/4 komkommers op een dag ) bij mijn zoon at ik heeeel veeeel snoeptomaten (denk aan3a4 bakken per daf ). Bij mijn jongste was ik dol op sla dressing ( die zure die je aan moet maken met olie en water ). Jullie ook al maffe dingen?

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Moeders voor moeders doe ik niet aan mee door omstandig heden . Ik hb 1 keer meegedaan toen ik zwanger was van een tweeling . Nadat het fout ging bleven ze komen nadat ik vaker had gebeld en gemaild en nog meer gebeld dat het over was en ik de kindjes was kwijt geraakt ... Dus ik pas

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Nou dat is raar Unbelievablee, want ik ben minder ver en ik ben alweer een week aan het plassen.

Thea, snap dat dat geen leuke ervaring was en dat je niets meer met ze te maken wil hebben. Hoop dat ze wel hun excuses hebben aangeboden?

Zelf doe ik mee omdat ik weet hoe erg het is als je denkt nooit mama te kunnen worden. Voor mij is er dus geen twijfel.

15. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    unbelieveblee: spannend ;)

thea: hier nog geen gekke dingen waar ik ineens gek van ben, maar frituur vleesjes smaken me helemaal niet meer :(
    snap dat je ervaring dan niet zo leuk was met mvm als je geconfronteerd blijft worden met je verlies.

hier in belgie hebben we zo geen mooi initiatief zoals bij jullie mvm.. jammer anders deed ik mee

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    K heb me ook aangemeld weer voor mvm..spannend! Al eens eerder meegedaan en het is toch bijzonder :)

K vindt mn gebakken ei stinken. .dus dat eet k voorlopig niet meer :p

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Wie heeft er nog meer last van hoofdpijn? Elke dag is t wel raak :( En durf geen advil te nemen wat ik altijd neem voor hoofdpijn..

18. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Qua eten heb ik nog geen specifieke dingen die ik graag eet. Wel is de moeheid ingeslagen bij mij, pfff ik kan nu al niet meer.

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Echo 2 dagen vervroegd :) 10 maart ipv 12 maart :)

20. sproetjesxx

10 feb 2015
    41
    2
    0
    Hi Dames!
    Zojuist mijn eerste echo gehad, en alles is helemaal goed, hartslag gezien, navelstreng, dooier. Vond het erg leuk om het allemaal te zien zo en blij dat alles goed is. Vriendlief moest even een traantje wegpinken ;)

Verder een super drukke dag vandaag dus niet veel tijd om op de rest te reageren maar dat komt vanavond wel :)

Deel Deze Pagina