Nee morgen vroeg om 09:55! bij mij is het inwendig. pfff ben nu kij misselijk.. komt denk ik Door de zenuwen hahaha! Spannend allemaal hè!
Ja, dat klopt. Heb er bewust niet voor gekozen. En moet nu achter mijn keuze staan. Nog 13 nachtjes slapen!
lieke: wat leuk dat je wat vroeger mag gaan sproetjes: super!!! zo fijn om te horen dat alles dik oke is pitahaya: alles komt wel goed meid! vertrouw op je lichaam. snap dat het moeilijk is na wat je al hebt doorgemaakt.
unbelieveblee: succes morgen!! alles is vast goed hier nog 9dagen aftellen joepie het begint te korten!! vanavond gaan we naar mijn schoonouders. mijn man wou graag wachten tot 12weken echo, maar hij is zo fier dat hij me gisteren vertelde dat hij het straks wil vertellen.we gaan wel vragen om nog even te zwijgen tegen de rest van de familie, dat willen we namelijk zelf graag vertellen als alles oke is met de echo's..
Ach wat leuk, vertellen... Haha. Echt leuk. weten jullie al hoe je het gaat vertellen? wij kopen 9 maart een huis. Krijgen dan de sleutel. We hebben dan ook de echo. We dachten er dan aan om ze die avond even langs te laten komen voor een borrel om te proosten op ons nieuwe huisje. En dan het huisje laten zien en dan boven vragen: Welke kamer vinden jullie leuker als babykamer? Die of die?? Haha. En dan kijken of ze het door hebben. Tsja, vertrouwen op mijn lichaam is moeilijk. Al eerder heb ik dat gedaan maar mijn lijf heeft mij in de steek gelaten. Ik voelde mij op en top zwanger en op de echo bleek dat het hartje gestopt was met kloppen. Dus hoe kan ik nu op mijn lijf vertrouwen??
Hè meiden Ik wil ook graag mee praten hier hihi. Ik ben afgelopen december bevallen van mijn zoontje dmv keizersnee en nu alweer zwanger heel kort op elkaar dus . Ik weet pas sinds gister dat ik zwanger ben ik denk nu 4 weken ongeveer.
Hè pitahaya nou niet bewust nee. Mijn vorige zwangerschap duurde het een ruim jaar voor dat ik zwanger werd en nu een paar keer onvoorzichtig gedaan en nog niet een menstruatie gehad en zwanger . Zo bijzonder maar ach het is heel welkom
Heel bijzonder inderdaad! Maar wel mooi! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Rustig aan he, want je bent ook nog herstellende van een bevalling!
Wow liza..vaak wordt dat echt afgeraden om zo snel weer zwanger te zijn ivm de wondgenezing in de bm en je buik..hebben ze je daar nix over verteld? (Ik hoor niet anders nl van meiden die een ks gehad hebben dat ze minimaal een jaar moeten wachten bij een ks..)
Hoi meiden, Mag ik me hier ook melden? Zwanger van ons 2de kindje, zal ergens in de 2de helft van oktober uitgerekend zijn Grtjs