Dat zou best kunnen hoor. Ik had vorige zwangerschap met 7 weken en 5 dagen een echo en daar waren al duidelijk armpjes en beentjes op te zien!
jawel maar ben t vergeten hahahaha! moest zelf terugrennen naar de gym omdat ik.mn tasje was vergeten hahaha! ik ben zo'n vergeetmuts laatste weken! ze vertelde alles.. en we hebben t zelfs kunnen filmen hihi!
Kan niet wachten tot ik mn eerste echo kan krijgen ... Dat prachtige knipperlichtje op een scherm... verlang erna
Hihi! ! komt ook allemaal voor jullie! ! nog even 3 dagen Door bikkelen hier en dan ben ik voorbij de vorige keer. haha PrettyGreenEye leuuukkk he..... hahahahah! echt erg.. vergeet echt alles! ik werk inde horeca en ik kan je zeggen dat dat nirt echt fijn is . hahahaa!
Hoi allemaal, Ik had vandaag mijn eerste echo na mijn miskraam 3-1 om te kijken of er überhaupt wat zat ennnnnnn.... Er is ene kloppend hartje.. Ik ben.dus echt zwanger! 20 maart eerste echte afspraak.met vk en termijn echo nu lekker gaan genieten en hopen dat alles zo goed blijft gaan Liefst
meeratje: proficiat! wat goed nieuws. unbelieveblee: echt zalig om te zien! ben helemaal in de wolken van jou verhaal en jou echo.. kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is in de horeca..
Goeienavond! Wauw unbelievablee wat gaaf Gefeliciteerd! Meeratje Gefeliciteerd en welkom! Whatsapp: Sorry dat vindt ik nog te vroeg. .nu nog niet..met april mama's ook pas opt eind gedaan en dat was erg leuk en handig vanwege de bevallingen..en kletsen nu nog steeds maar nu vindt ik het nog te vroeg ervoor en reageer gewoon hier