oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Super Marijke!!!

2. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Wat fijn Marijke! wat een opluchting zeker!
    Kun je nu beetje genieten van je zwangerschap?

3. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ayslin: thx! zo bijzonder!

jipje! zalig gewoon :)

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    thnx! Absoluut een opkuchting.

Helaas net weer een stuk langwerpig slijm verloren, bijna zwart en dat maakt me wel heel erg onzeker....
    over 11 dagen weer echo, kon ik me maar opsluiten tot dan.....
    hoop zoooo dat die rotzooi nou s ophoud.... is niet goed voor mn hart;)

5. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    He gatsie wat balen, sterkte en moed houden he!!

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    :)

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ah, wat naar dat je dus dan bloed blijft verliezen. Dat geeft een hoop onzekerheid!! Zat er ook nog wat bloed? Was dat te zien op de echo?
    Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Nee was niks te zien helaas...al had ze ook niet mn volledige bm in beeld omdat hij gekanteld ligt
    blijft wel bij oud bloed maar toch...

9. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    #929 KimG, 6 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2015
    Hoi meiden, hier ben ik weer even, heb steeds meegelezen maar vind de energie niet om veel te schrijven.
    Ben net als bij mij vorige zwangerschap enorm misselijk met meerdere keren per dag overgeven... Ben al een week thuis geweest van het werk.
    Maar ja, alles voor ons beebje zullen we maar zeggen zeker? :)

Wat fijn al die mooie echo's! En diegenen die nog niet aan de beurt geweest zijn kunnen nu wel stilletjesaan gaan aftellen! :)
    Wij hebben de onze volgende week donderdag, zo spannend!

Marijke, ik heb met mijn vorige zwangerschap tot ongeveer 8 weken dagelijks bruinverlies gehad, ik was er ook zo bang door, maar mijn zoontje loopt nu echt wel rond :)
    Ik hoop toch dat je wat kan genieten van je zwangerschap!

10. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    heb je gevraagd wat de oorzaak van de bloedingen kon zijn?
    denk er nu maar gewoon aan dat je kleintje heel goed en ver verstopt zit en er niet aan komt ;)
    ik heb gisteren ook wel weer gebloed maar kwam door uitstrijkje en inwendige echo.
    ook tijdens het vrijen komt de bloeding door een wondje aan mijn baarmoederwand blijkbaar.
    dus no wurry's voor de moment!

xx liefs

11. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    wat jammer dat je je zo slecht voelt!
    maar zoals je zegt je weet waarom he ;)

12. Pitahaya

Pfff, even ego-bericht hoor!

Gisteravond hadden we een feestje. Het was erg gezellig. Toen ik naar de wc ging schrok ik mij alleen rot. Een hele plas bloed in de wc! Ik had ook wel erge buikpijn maar ik heb spastische darmen en had allerlei lekkere hapjes gegeten dus dacht dat het daar aan lag. Meteen manlief verteld en we zijn naar huis gegaan (niks tegen de rest gezegd hierover natuurlijk). Thuis gekomen weer naar de wc. Weer bloed. Ik was helemaal in paniek en we wisten niet wat we moesten doen. We hebben toen het noodnummer van de verloskundige gebeld.
    De vrouw die we aan de telefoon kregen was super lief. Ze snapte onze onzekerheid en gaf aan dat we direct mochten komen voor een echo. (Het was kwart voor 1 in de nacht!!).
    Dus daar heen gereden. Daarvoor nog weer geplast. Wederom bloed verlies en enorme buikpijn dus ik vreesde het ergste. Ik ging liggen, inwendige echo en we zagen daar ons kindje. Volgens de berekeningen 8 weken en 1 dag en een prachtig kloppend hartje. Ze kon niets afwijkends vinden. Ze zag ook geen bloed in de baarmoeder of rare vlekken of iets... het zag er gewoon alleen maar heel erg goed uit.
    Ze kon het bloedverlies dus niet verklaren.

Toen ze het echo-apparaat eruit haalde, echter weer best wel wat bloedverlies. Maar wel wat meer bruinig. Ze zei als het bruin is dat het oud bloed is en dat dat een goed teken is.

Toen naar bed gegaan thuis. Geen oog dicht gedaan en nu ook nog werken. Echt ellende. De rare buikkrampen hou ik een beetje maar als ik naar de wc ga is het alleen nog maar bruin bloedverlies en ook niet veel meer.

Maar toch vrezen we het ergste. Kan dit nog goed gaan? Maandag hebben we weer een echo en dan ook een intake-gesprek. We zullen het er dan over hebben. En voor nu maar hopen dat de krampen weggaan en er geen nieuw bloedverlies komt.

13. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Jeetje pithaya..wat schrikken zeg! Fijn dat jullie direct een echo mochten maken. Ik duim voor jullie!
    Hier misselijk en erg moe. Nu ben ik altijd moe door de fibromyalgie die ik heb, maar dit is er bovenop. Bleeegh. .. vandaag en morgen ook nog werken. .5 dagen achter elkaar...

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooo meis toch!

fijn dat je gelijk mocht komen!
    Duim dat t goed blijft gaan!

15. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    hoi meid,
    dat is even een heftig verhaal zeg.
    wel goed dat je dadelijk terecht kon voor een echo en dat je veel begrip kreeg.
    super goed nieuws dat jullie kleintje nog goed zat en je een kloppend hartje hebt gezien :)
    alles zal wel inorde komen meid!
    ik had na de echo ook bloedverlies maar de gyn zij dat ik een wondje had aan mijn baarmoederwand.
    dikke knuffel meid en hou je vast aan het gedacht dat jullie kindje veilig zit in je buik en leeft.

knuffel!!

16. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Jeetje heftig phitaya. Wel fijn dat jullie zo snel terecht konden.

17. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij een echo foto? Ik ben ook terug gezet van 8 naar 7+4
    Was 1.14cm groot
    Eerst was er niks te zien dus kreeg het wat benauwd. Dacht ohh nee niks te zien.
    Toen zei ze ineens ja ik zie een hartje.
    het kindje ligt heel dicht tegen de wand aan en daar door moeielijk te meten.
    maar wel kleiner als 8 weken.
    over 3 weken termijn echo.
    Gelukkig was er wel een krachtig hartje te.zien.
    maar het maakte me wel ff.onzeker.

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooie echo's!

19. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Mooie echo's liva! Bij mij was het bij de eerste echo ook wat lastig opmeten omdat hij zo verscholen zat. De echo erop liet de kleine zich wat meer zien, waardoor hij tegen de uitgerekende datum van 10-10 zat. Dus wie weet...

20. Pitahaya

Mooi he?

Het blijft onzeker. Ik hou bruin bloedverlies en heb nu ook wat vlokjes in mijn urine? Zucht... maandag weer naar de verloskundige. Maar deze foto wil ik jullie wel even showen. Prachtig toch?

Net een motor-rijdertje. :)

Deel Deze Pagina