oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

De foto staat verkeerd om. Heel raar. Snap niet waarom. Maar ach...

2. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wow supermooie echo!! Jou praktijk heeft duidelijk nieuwe apparatuur!

fijn dat t bloeden us gestopt!

hoop hier volgende week ook een mooiere echo te krijgen... bruinverlies is heeeeel minimaal maar toch elke dag wel iets...word er echt onzejer can...

vandaag hele dag al zeurende buik...vooral als ik een volle blaas heb...
    net overgegeven van de honger....

combinatietest doen wij niet

3. Pitahaya

Ja, ik ga ook naar een apart echo-centrum toe. Dus dat is wel fijn. Volgende keer gaan ze het proberen via de buik, maar omdat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb, moet ik dan wel een volle blaas hebben.
    Jij hebt toch ook een achterover gekantelde baarmoeder? Want ze zei dan ook dat er kans is dat ik eerder moet plassen omdat baarmoeder dan eerder tegen blaas aan drukt. Fijn. :)

Mijn verloskundige zei trouwens dat bruin bloedverlies onschuldig is. Dat is oud bloed. Als ik weer rood bloedverlies heb, dan moet ik meteen bellen.

Maar ik hoop dat dat nu klaar is.

Jij dus volgende week weer Marijke? Spannend hoor!!

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou meiden vanochtend in het zh geweest en zoals ik zelf al verwachtte ben k helemaal schoon. .er is nix achter gebleven en bm slijmvlies groeit alweer en ook al paar kleine eiblaasjes gezien. .13 Maart gaan we beginnen met spuiten. .op naar een wondertje voor ons.

Ik zal jullie blijven volgen maar niet meer actief reageren ;) als k weer zwanger ben dan meld k het even :)

5. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel mooie echo alweer Pitahaya :) Lekker gaan genieten nu!

Wat is een combinatietest?
    Wij doen met 12 weken de nekplooimeting, is dat ongeveer hetzelfde?

Veel succes Lieke! Ik hoop je hier snel weer te zien ronddwarrelen met een mooie banner ;)

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Veel succes Lieke!

idd Pitahaya, ook een naar achtergekantelde bm. Wist niet dat t plassen daarvandaan kon komen! Herkende het al niet van mm vorige zs-en dus dat verklaard een boel!

bruinverlies lijkt over te gaan in snotterige afscheiding....

Mag idd volgende week alweer, hoop stiekem dat ik daarna nog een keer na 2 weken al mag....

ga nu even liggen, kleine slaapt, oudtse op school. bekaf en hoofdpijnaanval....

7. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hoi hoi! Wij gaan zeker weer voor de combinatietest. Bij de vorige ook gedaan.
    Mooie echo zeg :) Hier moe en misselijk. Ik hoef niet over te geven gelukkig. Bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan. Ik heb juist honger!

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Helemaal ondersteboven... ben dr beroerd van...
    Nietvermoedend naar mn ouders omdat ik ambulances in de straat had gehoord...
    is de buurman, die mij als baby nog heeft vastgehouden, overleden aan n hartstilstand....

heb r koppijn en buikpijn van...

ook gelijk weer meer afscheiding, donkergeel/lichtbruinig...

9. Pitahaya

Ach, dat is even heftig. Gecondoleerd. Maar ik denk niet dat je bloedverlies daarmee te maken heeft hoor.
    Bij mij eindigde het ook met bruinverlies in afscheiding en toen de volgende dag niks meer. Ik hoop bij jou hetzelfde. Bij jou kunnen ze het ook helemaal niet verklaren?

10. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Oeh.. heftig! Gecondoleerd.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey lieve dames..
    Ik wou dat ik goed nieuws kon vertellen maar helaas mag ik van de lijst af.
    Er was een vruchtzakje van zo ongeveer 6/7 weken maar vruchtje was al weg ( behoorlijke stolsels al verloren)
    Dit is niet de eerste miskraam dus ik wist al wat ik kon verwachten en ik weet ookuit ervaring dat het mega snel ineens kan gaan bij mij.

nu alleen een beetje kramperig gevoel in buik en onderrug maar het gaat wel oke.

Kan het allemaal goed relativeren en het isgoed zo..

Ik wens jullie allemaal een super goede zwangerschap toe met in oktober heel veel gezonde beebjes !

onze 4e kleine wonder komt zeker nog wel maar nu eerst het lichaam laten helen en tot rust laten komen en als de tijd rijp is dan komt het voor onswel ..

Dikke kus van mij

12. Pitahaya

Nekplooimeting is inderdaad hetzelfde. Vaak zit er nog een bloedonderzoek bij.

13. Pitahaya

Neeee, shit zeg! Je voelde het al een beetje aankomen he? Echt balen meid!! Ik hoop dat het jullie snel wel gegund is. Hoe vaak heb je dit al eerder meegemaakt dan?

Veel sterkte met dit verlies!! Ik weet uit ervaring hoe zwaar dat kan zijn.

Dikke knuffel!!

14. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai nee, niet leuk :(
    Veel sterkte en dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven!

15. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok :)
    Hier doen ze dat standaard, nekplooimeting + bloedonderzoek

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ahh nee thea sterkte!

17. Pitahaya

Voor de lijst:

30 maart: Termijnecho + combinatietest

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    PrettyGreenEye, wat krijg jij veel echo's? Is dat om een medische reden? Wel fijn natuurlijk!

Lieke, fijn om wat van je te horen en dat je schoon bent. Hoop dat je snel weer zwanger bent.

Pitahaya, mooie echofoto!

Thea, wat erg voor je. Heel veel sterkte.

Combinatietest: deze keer waarschijnlijk wel. Je kunt tegenwoordig daarna ook nog de NIPT test laten doen, dus je hoeft niet gelijk vruchtwaterpunctie of vlokkentest te laten doen. Ik zat laatst in het park naast een vrouw met een (ouder) gehandicapt kind en ik weet niet... het lijkt me een heel ongelukkig leven.

Deze week weer een aantal keer moeten overgeven en ik lust heel weinig. Van bakluchten word ik vooral erg misselijk dus avondeten is drama. Volgende week eindelijk eerste echo. Ik heb er wel vertrouwen in, maar het is toch spannend.

19. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Wij doen ook de combinatietest. We hebben er ons voor aangemeld. Dit doen ze hier niet standaard als je nog geen 36 jaar of ouder bent. We moeten er dan ook €136,- voor betalen, maar liever dat dan in onzekerheid leven en een onrustige zwangerschap. Als er een verhoogde kans is doen ze hier de NIPT test en die word wel gewoon vergoed.

Wij krijgen hier als het goed is uiterlijk morgen een oproep voor van het ziekenhuis. Ik krijg dus een nekplooimeting en een bloedonderzoek.

20. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    proficiat met jullie huisje!!
    en met jullie super mooie echo!
    je krijgt van mij de prijs voor duidelijkste echo ;)

combinatie test: hier willen we het zowizo doen. is natuurlijk voor iedereen anders he.

x

Deel Deze Pagina