Hey meiden!! Ik kom mij hier ook melden Onverwachts zwanger van de 2e! Nou ja, slikte al een jaar de pil niet meer (wilde geen hormonen meer in m'n lijf) en tja... dat blijft niet goed gaan natuurlijk haha. Maar het is zeker welkom! Mooie testen Pita!! Hoe voelen jullie je? Ik heb voor het eerst bekkenpijn. Soort spit gevoel laag in mijn onderrug. Hoop niet dat dat een voorteken is, brrrr.
Dankje! Het was zeker een verrassing Had wel zo'n vermoeden eigenlijk. 2 dagen nadat ik overtijd was had ik eigenlijk niet eens meer een test nodig om het zeker te weten. Ik voélde het gewoon. Maar wel een shock toch.. Heb echt een hele vervelende bevalling gehad en nasleep. Totaal geen roze wolk gehad en heb tot 4 maanden geleden echt 'in het nu' geleefd want vond het behoorlijk zwaar allemaal. Dus... AAAHH!! Hoe voel jij je? Je 1e kindje?
Heel mooi Pita!! Gefeliciteerd Shendari! Die lage onderrug pijn heb ik ook vaak. Trekt door tot stuitje.
Shendari, van harte gefeliciteerd!! Heftig hoor, als het niet helemaal gepland was. En bekkenpijn, is dat niet erg vroeg? Ik voel eigenlijk bijna niks. Ja, gevoelige tepels en zo'n vage misselijkheidsgevoel... Zo'n beetje wat je voelt als je op zaterdagavond teveel gedronken hebt en op zondagochtend te vroeg wakker word. Zo'n vaag misselijk-gevoel op de achtergrond. Haha. Kan het niet anders omschrijven. Verder voel ik nog niks maar ben dan ook wat minder ver dan jullie dus misschien komt het nog.
Is ook geen bekkenpijn. Eerder bandenpijn of gewoon het groeien van de baarmoeder... Door progesteron wordt alles weker en sommigen voelen dat. Ik gebruik er progesteron bij en ik denk dat ik het daarom wat extra voel ofzo.
hoi hoi,, mag ik erbij? ☺ gisteren een positieve test in handen gekregen.. super blij! ! (wel 12 dpo - morgen nod). ook wat bang om morgen gewoon ongesteld te gaan worden maar heb hier nog 2 testen liggen dus morgen nog eens en evt. maandag ook dan bel ik ha voor bloed te trekken en bel ik alvast een gyn. zooooo spannend allemaal. ik loop precies gelijk met pitahaya😊 uitgerekend rond 17oktober.. mijn man kwam gisteren avond thuis met een cadeautje voor mij. had hij speciaal naar een baby winkel geweest en een kei schattig spookje (knuffeltje) gekocht van petit filou... zooo lief en helemaal in de wolken.. tien kuste hij mijn buik en zij hij " ook nu al liefde aan je buikje geven dan blijft beebje miss plakken" 😍 hier alleen last van puisten, veel slijm en soms wat gekke dingen in mn buik.. voor de rest niets.. zo benieuwd om hier alles met elkaar te delen. groetjes en nog allemaal een dikke proficiat!
Ga je ook je banner veranderen PGE? Leuk dat we nu hier ook gezellig samen komen kletsen! Spannend he, dat we gelijk lopen. Ik ben ook bang morgen gewoon ongesteld te worden. Gek is dat. Soms heb ik ook een beetje menstruatie-achtige krampjes. Maar dat herken ik van de vorige zwangerschap. Ik moet er maar echt aan geloven! Spannend allemaal he! Bij mij weet mijn mannetje het nog niet eens. Over een paar uurtjes ga ik het vertellen!
ja .. zaterdag wil ik een zwangerschapsbanner.. maak sommige hebbe er zo een leuke.. die van hier vind ik maar wat saai die krampjes heb ik ook wel. ik volg nog een opleiding in avond onderwijs en daar heb ik het gisteren verteld, iedereen onwijs blij mn zus weet het ook al.. tegen haar kan ik niet zwijgen hoor voor de rest weet nog niemand het.. ik vind de banner wel raar tellen eigenlijk.. 3w en 6d.. als ik zelf tel is het 4w 5d.. wat doe ik mis? spannend voor je ventje! hoe ga je het vertellen? knuffel!
dank u maar 1e dag van mn laatste menstruatie was 5jan. normaal word het toch vanaf die dag geteld? of ben ik hier helemaal mis mee?
wel fijn dat ik helemaal gelijk loop met iemand. vandaag de 1e keer gemerkt dat ik sneller honger heb. ik eet niet meer maar merk dat ik sneller honger krijg.
Hey hoiiiiiii! Zo hè wat wordt hier lekker gekletst! @Shendari : haha het is inderdaad net een net- niet-kater-gevoel😊 maar voel me top. Ben blij dat het gelijk is gelukt.. ( ben al 34, en wilde perse geen 35 zijn haha ) voor mij is dit mn derde Mijn eerste bevalling was ook vreselijk, tussen mn eerste en tweede zit daarom ook een goeie 5 jaar. Mn tweede bevalling was in verhouding geweldig. Dus nu ben ik niet meer zo bang Snap de shock wel hoor..Gelukkig staan er 9 maanden voor en heb je de tijd om er aan te wennen. En geen enkel kind of bevalling kan en zal hetzelfde zijn..Hoop dat dat je een beetje moed geeft. @PGE: welkom en van harte hoor!!! Aaawwwww... wat een ontzettend lieve man heb jij! Super..... vond deze banner ook leuker dan die van hier. Ik heb gewoon bij iemand gekeken welke site eronder stond er daar gezocht, -) @Pita: wauwww spannend! Veel plezier! !!! Laat even weten hoe het was!!😆 X!
Ha dames! Gefeliciteerd nieuwe mama's-to-be ! Gezellig zeg al dat geklets. Vanavond kwamen mijn schoonouders langs en we hebben ze toch maar verteld van de zwangerschap. Ze waren heel verrast en blij, echt leuk! Van 't weekend mijn ouders maar eens inlichten, ben zo benieuwd naar hun reactie!! Kwaaltjes worden met de dag minder (gelukkig). Hoe is dat bij jullie? Soms wordt ik er ook onzeker van, alsof de zwangerschap aflopende zaak is ofzo... Maar positief blijven he, het gaat vaker goed dan dat het mis gaat! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Fijn weekend, hopelijk kunnen we allemaal lekker uitrusten xx
hier vooral last van puistjes .. vandaag 1e foto gemaakt vn mn buik.. ik wil er iedere week eentje en buikje al met olie ingesmeerd.. ik weet ben miss snel mr tis zo leuk allemaal. . morgen extra testje doen