Marijke fijn dat je zo'n beweeglijk kindje hebt. PGE wat vervelend dat je weer een bloeding had. Wanneer heb je de volgende echo ?
Hoera een kloppend hartje! Uitwendige echo, dus het was wat lastig te meten, maar de baby groeit volgens termijn. Niet te geloven, iets meer dan drie jaar geleden was ik nog bang dat ik nooit moeder zou worden en nu gewoon voor de tweede keer. Ik voel me zo ontzettend gelukkig.
echo was zalig!! super lieve en toffe gyn en moest me nergens zorgen om maken. friemeltje is heel flink gegroeid en armpjes en beetjes kunnen zien.. de kleine was zeer beweeglijk nu 2,45cm groot.. wat een immens verschil met vorige keer hartje nog niet mogen horen omdat die stralen vn doppler niet goed zijn voor 12weken.. maar we zijn zooo gelukkig
Mooie echo's dames!! Het zijn al echte mensjes joh, heel bijzonder! Hoe voelen jullie je? Bij mij wordt de misselijkheid steeds minder, zal wel komen doordat ik richting het 2e trimester ga? Hoop dat jullie je ook steeds beter gaan voelen! Ik moet morgen trouwens voor de eerste keer naar het ziekenhuis voor echo en kennismaking met gynaecoloog, heb er zin in maar toch ook wel spannend. O, trouwens, hebben jullie de ha ingelicht over jullie zwangerschap? Of hoeft dat niet?
Hoi meiden! Wat een mooie echo's zie ik hier voorbij komen! Erg blij te zien dat het zo goed gaat met de zwangerschappen Hier nog steeds erg ziek, overgeven, heel de dag door misselijk. Had ik bij mijn zoontje ook, tot ik bevallen ben. Hier een foto van mijn "buik"...
ik ben tot nu toe nog maar 1week misselijk geweest en dat was rond week 7 ongeveer. wel heel snel slap op mijn benen nu .. mooie foto
Gefeliciteerd, geniet er van! Wauw, ook al zo'n mooie!! Aaah prachtig! Mooie foto hoor, ziet er al lekker zwanger uit
Over de controle vandaag: Alles zag er heel goed uit, ze zijn goed gegroeid en hebben beide 2 armpjes en 2 beentjes. Prachtig om te zien! En we hebben ook nog even de hartjes gehoord, zo bijzonder! En dat was ook goed dus ik ben super trots op m'n popjes en heel gelukkig! Ben trouwens nog weer 2 dagen vooruit gezet, nu 11-10-2015 uitgerekend. [Gelukkig nog steeds in oktober dus blijf lekker hier kletsen] Hier nog een paar foto's:
Bloesem, die zijn TE schattig! Echt zulke mooie foto's! Wil ook weer! Stom dat ik nog zo lang moet wachten...
Ja daar kan je niet anders dan verliefd op worden hé, en dat zal alleen nog maar sterker worden 10/04, nog 3 weken. Heb vorige week net een echo gehad... Nu is het dus om de 4 weken
Wow xxbloesem!! Zoooooo mooi! hier ontzettend moe... vanmorgen meegweest naar een kunstgalerie met school... heb daar duidelijk de energie niet voor...zou vanmiddag even ligen allen zo misselijk dat dat niks werd...mn hele lunch er ook weer uitgegooid...
@Pge, jij ook zon mooie echo! @unbelieveble, moooiii @aislyn, wat moet dat een fantastisch gevoel zijn!