oktober 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mom13, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lekker doen toch!! Ik was 4.4 en toen ging ik al sport bhs kopen. Borsten deden zo'n zeer en bh zat zo krap.

Mijn kwaaltjes komen en gaan. Het is elke dag anders.

2. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    En hebben jullie ook zo de neiging om wat schattige spulletjes te kopen voor de baby? Ik kan mezelf nog wel inhouden maar wel met moeite..... Hoe kijken jullie daar tegenaan?
    Stel dat je nu iets koopt en het gaat mis, dan zit er misschien altijd een nare herinnering aan die spulletjes. of overdrijf ik nu? ;)

3. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik wil proberen wachten tot 1e echo denk ik..

pff.. net nog een testje gedaan, redelijk teleurstellend. ik verwachte dadelijk een knal streep maarja vandaag pas nod. er kwam iets vaags op 3min maar hoop dat hij wel goed opdroogd en ik dan een beter resultaat krijg...

pfff :( word hier echt ff heeeel onzeker van en ben gelijk van mn roze wolk af gedonderd)

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kan makkelijk wachten met dingen kopen... Ik durf echt niet.

PGE, is de test wel donkerder? Knallen op NOD hoeft en kan niet hè... Ik had pas knal op 5 weken en wel een hele mooie en hoge hcg op 4.3. Hij knalde op NOD ook echt niet. Was toen ook teleurgesteld maar echt niet nodig. Belangrijkste is dat het streepje donkerder is.

5. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    dames ik zit even in een dipje
    donderdag 12dpo had ik een lichte positieve test in handen. vandaag op nod om 5u smorgens getest en nu zien ik en mn man helemaal niets meerde teleurstelling is groot.. maar heb ik nog kans om maandag positief te testen of moet ik geen hoop meer hebben? pff....... we waren zo blij donderdag! ; (

6. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    #106 milapalou, 7 feb 2015
    Laatst bewerkt: 7 feb 2015
    Hey hoiiiiiii!!!!
    Vandaag mn oudste zn 8 e verjaardag vieren.
    En heel hard hopen dat niemand ziet dat ik aangekomen ben... weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn normale broeken doen pijn. Ik draag al positiebroeken. Geloof dat mijn buik vormgeheugen heeft de derde keer. (bij mn tweede toonde ik ook snel. Nu nog sneller hahaha...

@Xxbloesem : kwaaltjes gaan bij mij echt niet zo snel over haha.. Ze worden juist alleen maar erger. Het wachten is nu nog op bekkeninstabiliteit ( bah..) En ook heb ik zwangerschapsjeuk die door de tijd erger wordt.
    Maar..toch ben ik gelukkig!
    spannend je ouders vertellen; -)
    De neiging om spulletjes te kopen heb ik niet, ik heb al twee kinderen dus spulletjes te over. Maar als je nog niks hebt snap ik het compleet!

@PGE: niet gelijk wanhopen hoor, de ene test is de andere niet en ik testte op mijn NOD ook een hele flauwe streep. .HCG vermeerderd niet zo heel snel.. grote verschillen zie je maar per 48 uur..net wat Saskia schreef, als de streep maar iets donkerder is..
    Er kan natuurlijk altijd wel iets mis zijn gegaan, maar ik hoop van harte dat je met de volgende test gewoon weer een mooie streep plast;)

Volgende week de eerste echo. .Wie ook alweer nog meer? ( wie is er ook zenuwachtigggggg 😀😆 )

Fijn weekend!
    X!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik volgende week vrijdag... Heel erg zenuwachtig. Gefeliciteerd met je zoon!!

PGE dikke knuffel... Heel moeilijk maar het is echt even afwachten. Helemaal in het begin kan het nog langzaam gaan met de hcg stijging. Maar er is nu geen enkel streepje te zien? En echt duidelijk lichter dan die van donderdag?

8. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @Saskia: Dankjewellll! !!!
    waaaaaaah dus ook bijna ..Ja ik ben ook😰 heul zenuwachtig. Als alles maar goed zit..Ook erg nieuwsgierig naar de termijn. .

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben elke dag wel bang dat het me alsnog af wordt genomen. Ik vind het zenuwslopend. Ik ben ook heel blij hoor en de angst overheerst niet, maar hij is er wel enorm.

10. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hopelijk kun je na vrijdag het een beetje laten gaan....
    snap best dat dat moeilijk moet zijn als je zo'n lange weg hebt afgelegd.. Hoop dat het vertrouwen erin snel groeitXxxxxxxx

11. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    @Saskia snap voor jou dat het zenuwslopend is zeg, na 6 jaar eindelijk een positieve test, dat is moeilijk te geloven. Maar ik gun het je zo! Het komt vast goed, je had in ieder geval mooie testen hoor!

@Mila gefeliciteerd met je zoon. Wat vroeg dat je nu al groeit, maar kan inderdaad met de derde te maken hebben, geen idee. Bij mij zie je nog niks, maar ik was ook niet volslank voor de zwangerschap dus zal ook wel niet heel snel opvallen. Maar beetje wijdere kleding en dan hopen dat niemand het ziet toch ;)

@PGE oo wat jammer dat het geen duidelijke test was! Mijn eerste test op NOD was ook heeeeel licht. Volgende dag was zo mogelijk nog lichter. Had de moed bijna opgegeven. Derde dag toch maar een digitale CB gehaald en die gaf duidelijk 'zwanger' aan gelukkig. Dus het kan nog wel hoor, niet opgeven. Tis ook een kwestie van geduld, en bij mij ging het met ochtendurine trouwens wel beter. Succes met wachten en stay positive!!

Fijne zaterdag allemaal!!

12. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Het lijkt me leuk om mee te kletsen, als dat mag. :)

Als alles goed mag lopen en gaan, dan ben ik ook in Oktober uitgerekend. Vind het zo spannend! Wanneer belden jullie de verloskundige precies?

Hier zijn de symptomen ; ontzettend moe, kortademig. Zere tepels, en sinds vandaag voelen mn borsten ook erg zwaar en gespannen.

xxx mam2

13. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Van harte en welkom mam2!!!
    De verloskundige heb ik vrij snel gebeld, met 5 weken.
    Ze moeten altijd ver vooruit plannen dus dacht ik, kan maar beter snel zijn :-D
    Symptomen matchen hahaha check!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dankjulliewel lieve dames! Soms ook vol vertrouwen gelukkig :)

Mam2 gefeliciteerd en welkom!!
    Ik ben onder behandeling van een gynaecoloog in Gent. Maar omdat ik daar niet zomaar ben en de verloskundige bij mij om de hoek zit, heb ik me daar gisteren aangemeld. Als er iets is dan mag ik ze direct bellen en ze zijn nu op de hoogte van onze situatie. Dat geeft rust. 3 maart heb ik de intake.
    Je mag je aanmelden vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent en liefst voor 9 weken.

15. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Dank je wel lieve meiden.

Ik zal volgende week ook maar eens gaan bellen dan, dan komt het toch wel heel dichtbij allemaal :$. Ik ben gewoon overrompeld en bij elke toiletronde denk ik, dat ik het vast gedroomd heb en dat ik ongesteld wordt. Ik weet niet of jullie dat ook hebben (nog)? Zelf bijna 4 jaar overgedaan om eindelijk weer zwanger te mogen worden. Heb er een goed gevoel over hoor, maar ben ook een beetje bang... weet niet of jullie me begrijpen, beetje warrig misschien. :)

En nog een warrig verhaal, 2 jaar terug liep ik nog bij een gynaecoloog, maar we wilden geen hormonen en het zelf gaan proberen en dus toch een spontaan wondertje #super blij# alleen weet ik nu niet of ik nu een vk moet bellen of de gynaecoloog van toen, omdat ik er toch een tijd niet ben geweest. Denk zelf de vk?

16. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Denk als het nodig is dat je naar de gyn gaat ze je dat wel bij de verloskudigenpraktijk kunnen vertellen.
    Dat kun je het best aan de deskundigen vragen;)

Warrig hoort hier hahaha..dat kennen we allemaal😆

17. mam2

mam2 Lid

6 feb 2015
    55
    0
    6
    Hahha, nou volgende week met trillende handen maar de vk bellen en zeggen dat ik eh zwanger ben :$:D

En voor de dames die volgende week vrijdag al een afspraak hebben, spannend zeg, wauw. Heel veel succes met wachten en natuurlijk duim ik hard mee voor een heel mooi echo <3

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik snap je helemaal Mam2. Ik heb zelf ook wel een goed gevoel, maar toch die angst. En ik vind elke toiletronde ook enorm spannend, nog steeds.
    Ik denk dat je wel gewoon bij de vk aan kunt melden en niet naar de gyn hoeft. Alleen als je dat zelf wil.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En ook zo lekker raar... enorm blij zijn dat je misselijk bent :D
    Ik ben echt als de dood om over te geven, tegen fobie aan. Maar nu ben ik zo blij elke keer als ik misselijk ben, haha! Dat voelt echt als een bevestiging.

20. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd mam2!!
    Bij mijn verloskundige staat op de site dat ze het liefst hebben dat je belt vanaf 6 wk dus ik wacht nog eventjes.

Wat je zegt van de spanning bij elk toiletbezoek herken ik wel. Toen ik net wist dat ik zwanger was, was ik zo bang om toch ongesteld te worden dus keek heel goed elke keer als ik naar de wc ging. Maar nu -een week later- wordt dat gelukkig wel minder! Hoop het voor jou ook, heeft gewoon wat tijd nodig.
    Wat bijzonder trouwens dat je dan nu ineens toch spontaan zwanger bent. Geniet er van!

Deel Deze Pagina