dankje voor je steun! ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat.. net wakker geworden uit een droom dat mijn digitale test zwanger aangaf .. we zullen nog wachten. nog geen bloed gezien dus dat is wel positief vind ik
Het zijn zeker geen indrooglijntjes... Echt niet. Iets gebeurt er sowieso. Hoop doet leven dus ik hoop zeker nog voor je door!
Heel erg leuk,Dankjewellll! !! ( maar ook vermoeiend ) Gelukkig heeft mn man heel veel gedaan en aten we patat ( normaal maak ik zo veel eten maar had de puf niet..) En toen iedereen weg was kon ik pas weer normaal ademen.. heb gewoon spierpijn van het inhouden van mn buik ( wat overigens niet erg goed lukt) Denk niet dat iemand het is opgevallen en als het wel zo is denk ik dat ze dat eerder toeschrijven aan gestopt zijn met roken. Voelt best rot om te verbergen waar je zo gelukkig mee bent; -) Bijna de echo dan kunnen we hopelijk opgelucht ademen en gaan we het vertellen....
He dames mag ik mee kletsen vanmorgen een streepje gehad jeeeeh.. ik zit ergens tussen dpo 12 en 15 in geen ovulatietesten of iets gevruikt. had het deze maand niet verwacht omdat we maar 1x gevreeën hebben. kennelijk net goed ik heb in december een mk gehad dus nu extra spannend. Hopen dat ik hier wel mee mag blijven kletsen ipv afhaken. verwacht rond 17 oktober ergena uitgerekend te zijn spannend de kommende tijd. en jullie natuurlijk gefeliciteerd.
Helaas, ik kom mij afmelden hier. Gisteravond nadat we het 'gezellig' hadden gemaakt kreeg ik flinke kramp. Soort weeen. Kwam en ging. En vanochtend bloed verlies, dus helaas... Ik hoop dat iedereen een fijne zwangerschap mag krijgen en wens jullie veel klets plezier hier!
zooo fijn te horen dat het geen indrogers zijn dank je!💋 mijn man zij vanmorgen dat hij mn borsten voller vond.. en ja mn bh spant precies wel en mn broek die eerst heel goed zat niet te los of niet spande daar heb ik net ook de knoop van open gezet.. is dit niet vroeg? of zit het in ons hoofd?
Prettygreeneyed, knuffel voor jou. Niets van de negatieve reacties aantrekken hoor en fijn hier komen kletsen. Liva, gefeliciteerd en welkom! Shendari, wat verdrietig heel veel sterkte.
Heel dubbel bericht... Liva, gefeliciteerd en welkom. Hoop dat het deze keer goed mag gaan en je een mooie gezonde baby in je armen kan sluiten in oktober. Shendari, wat vreselijk Heel veel sterkte.
PGE op zich niet zo vroeg. Ik ben met 4.4 al sportbh's gaan kopen en dragen. Deed zoveel pijn. Kan al heel vroeg hoor.
Aaah shendari sterkte zeg! Hopelijk gaat het de volgende keer beter! Maar Liva gefeliciteerd hoor, mooie test
Dankje dames, nog erg onwerkelijk haha. al beginnen de symptomen langzaam op te komen. pijnlijke tepels borsten nog niet. duidelijke adres op tepels. en een opgezette buik. Hoop op een baby die blijft zitten. probeer te veel te genieten. Jullie al symptomen en afspraken bij de verloskundige? Voor mij is het 2e kindje dochter van 5,5 en mijn man wordt voor het eerst echt papa. (Nu ook papa van mijn dochter.hij heeft haar erkend, en zij weet niet beter ze was 1 toen mijn man veel in ons leven kwam) Spannende maar leuke tijd
Wat word hier veel gekletst zeg hihi!! Voor degene die er bij zijn gekomen; GEFELICITEERD!!! en shendari; wat erg voor jullie!! sterkte en geef het tijd!!! hier; niet meer veel misselijk wel nog pijnlijke borsten! het liefst zou ik de hele dag misselijk zijn en alles erop en eraan haha.. ik merk dat ik het echt nog heel eng vind.. ben zo bang voor 25 februari! 8 okt. hadden we een 7 weken echo en klopte het hartje wel maar veel te traag. de dag erna is de mk begonnen! ik denk dat het zo had moeten zijn dat we het hartje moesten zien.. eindelijk bevestiging dat het kon na 1 jaar en 10 maanden! gelukkig valt carnaval ertussen waardoor de tijd lekker opschiet! kunnen we niet een lijstje maken?? ik kan het nirt meer bijhouden allemaal haha!! hebben jullie ook last van geheugenverlies? hahaha! liefs