Hoi ik wou me ook graag aanmelden had al op de knop lid worden geklikt van de club ik schrijf al mee hier op zwangerschaps pagina maar bij de andere topic ik denk dat ik tussen 5 en 9 oktober ergens ben uitgerekend heb donderdag 12 februari echo ben benieuwd als we een hartje zien kloppen Gr
Hey hoiiiiiii! Liva, wat spannend dan hey..ook voor je man! We helpen elkaar gewoon hopen dat alle babietjes blijven waar ze zijn; -) Unbelievablee, lekker hoor die afleiding! Heb je al vragen gehad over niet drinken? Al moeten liegen. .?? Eng hè die afspraken..kan ik helemaal inkomen... bij mij is het beide keren goed gegaan maar ik vind het ook eng, laat staan als je nare ervaringen hebt! Pascalle , van harte en welkom hier! ! Spannend hoor bijna een echo. Mijn eerste echo is ook as donderdag..jaaaaaaaaa!! ( en een klein beetje helluuuuuup. eng..) X!
uhhh als ik begin dan kan iedereen er iets bij zetten?! ik ga is een poging doen! ja al vragen gehad van het niet drinken haha! Maar Ik was ook de bob dus mocht zoiezo niet drinken hihi! ik ga is even kijken of ik er iets van kan!
uitgerekende datum: Milapalou : 03-10-2015 unbelievablee: 14-10-2015 afspraken: Milapalou : 1e echo 12-02-2015 unbelievablee: 1e echo 25-02-2015
uitgerekende datum: Milapalou : 03-10-2015 xxBloesem: 10-10-2015 unbelievablee: 14-10-2015 afspraken: Milapalou : 1e echo 12-02-2015 unbelievablee: 1e echo 25-02-2015
Pffff... Ik had bruine afscheiding dus meteen paniek. Eerst verloskundige gebeld maar die wilde niks doen en afwachten... Daarna toch maar ziekenhuis hier gebeld en daar mocht ik wel komen. Het hartje klopt... We hebben een knipperlichtje gezien. Zo opgelucht.
oooh saskia! Wat schrikken!!! maar nu heb je al wel bevestiging! Gefeliciteerd met het kloppend hartje♡!!!!
Oeh, Saskiaaaa! jammer dat je eerst zo moest schrikken maar wat een fijn nieuws!!!! Wat een zalig gevoel moet dat zijn X!
Re: oktober 2015 uitgerekende datum: Poefie : 02-10-2015 Milapalou : 03-10-2015 xxBloesem: 10-10-2015 unbelievablee: 14-10-2015 afspraken: Milapalou : 1e echo 12-02-2015 Poefie: 13-02-2015 1e echo unbelievablee: 1e echo 25-02-2015
@Saskia: mmm Okee. . (Jammer voor mij, niet het antwoord dat ik wilde. .) Maar goed, zal wel goedkomen😊
Ze hebben het uitwendig niet geprobeerd. Inwendig is veel meer te zien. En dat was nu heel belangrijk. Vruchtwater, vruchtzakje, dooierzakje, hartje...
Ja dat snap ik ook wel. Logisch ook. .Maar voor mij maakt dat een beetje eng. Hoewel velen zeggen dat zodra er wat te zien is je het vergeet. in spanning kramp ik nogal..😐