Oktober 2020 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mila1988, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #81 Wasabi, 14 feb 2021
    Laatst bewerkt: 14 feb 2021
    Nou daar was ik dus bang voor en ik wist hoe extreem ik aan kom normaal in een zwangerschap en dat ik ook grote kinderen daardoor gekweekt heb (geloof ikzelf heilig in haha). Ik was in week 16 al 11 kg aangekomen met Jul.iëtte. Ik heb toen een hometrainer gekocht en fietste elke dag 8km en ik ging mijn calorieën tellen :oops: achteraf had het wel een stuk luchtiger gekund, maar goed dat weet je vooraf niet hoe je lichaam reageert. Nu weeg ik weer hetzelfde als voor de zwangerschap, ik schommel tussen de 57-59kg en ben 1.76 lang (dus al soms ondergewicht of net in normaal) maar wat ik nu wel een verschil vind is hoe (niet!) strak mijn buik is nu. Daar moet ik echt voor gaan trainen :rolleyes: dus ik ben gisteren begonnen met simpele buikspieroefeningen. Als ik niets aan heb zie je het niet perse maar als ik iets aantrek dat strakker zit :eek: echt lelijk hoor:confused: Misschien ook eens stoppen met serieus een chocoladereep per dag weer:oops: maar dat is eigenlijk mijn enige me-time momentje.
    Volgens mij kan dat echt hoor dat je heupen breder zijn... of je bekken iig. Aan een skelet kunnen ze ook zien of ze gebaard heeft of niet als ik me goed herinner. Ah lekker geen knip!! Ik ook voor het eerst geen knip :D (of totaalruptuur :roflmao:) Het enige wat me echt vervelend lijkt is een keizersnede, maar daar kom ik gelukkig nooit achter;)
    Nou jeetje zeg echt respect hoor met Spa flessen aan het sporten :eek: Na een bevalling lijkt me zoiets oppakken fysiek echt zwaar. Ik heb wel altijd dat ik toch wel een hele tijd na de bevalling veel zwakker ben.

    Bij ons was het echt heel plots dat we ineens voor nr4 gingen. We hadden onveilig gevreeën en toen had ik een wazige test en ineens ongi met een LF van maar 7 dgn... dat kan bij mij eigenlijk niet dus ik ga ervan uit dat dat mis is gegaan. We waren beiden teleurgesteld haha en toen de keuze voor nr4 waar we 2 maanden daarvoor nog stellig NEEEE riepen:roflmao: na ja iig ML dan :p

    Ik was net 24 met mijn (ongeplande maar zeer welkom) 1e kindje. En jij?
     
  2. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wowww 21 jaar al samen!! Zijn jullie ook getrouwd? Na 38 dat scheelt 3 jaartjes met mij... dat is niets. Ik ben in mei alweer 36.

    Jaaaaa dat klopt :D eindelijk het gevoel dat we eruit zijn. We zijn dus voor Juli.ëtte gegaan i.p.v. V. als roepnaam dan. Officieel blijft het VJ.

    Hahaha wat heerlijk omschreven, ik zag het helemaal voor me. Super Paw Patrol boxers! Zolang het geen Paw Patrol schoenen of gewone shirt zijn:confused::p hahaha. Goede deal hoor. Heeft het geholpen? Hier is hij we echt zindelijk nu. Hoogstens een paar drupjes tegen zijn boxershort soms maar ook daar teken ik voor :thumup:

    Ow wat leuk zo die kleintjes in een warme jas met draagzak!! Ik vind dat prachtig om te zien. Ik ben geen draagzak mama... ik ben alleen maar bang dat ze stikt of te heet of haar hoofd niet goed ligt of dat ze geplet wordt of dan te los :roflmao: ik heb er mijn draai er nooit mee kunnen vinden. Maar schitterend om bij andere te zien!

    Hahahah die zuigzoenen :roflmao: ik had wel dat ze met tandjes wel eens echt een klein stukje stuk hadden gebeten:confused:

    Ik heb dat toen een paar keer geprobeerd met mijn oudste 2 waren allebei serieuze flesweigeraars. Ik werkte niet en heb het losgelaten en 2x 1.5 jaar gevoed. Was fantastisch! Maar met nr.3 moest ik werken... hij was ook een flesweigeraar... wat een ellende voordat dat goed kwam en later dus met 10.5 mnd wilde hij mij door die stomme fles niet meer:( Ik zou die flessen als het niet echt nodig is dan ook lekker ad kant gooien. Moet je (binnenkort) werken?
     
  3. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha dat was TOEN zo Mila:p waar heb jij jouw man leren kennen?
     
  4. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    :eek: Nee joh!!!:eek: Vooral ook een muziekdoosje whahaha hoe creepy kun je het krijgen. Was er nog een gekke aanleiding? Dat je bv net over iemand die overleden is had ofzo:roflmao:?
     
  5. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Ik ben niet meer samen met hem, maar wel contact voor ons kind en zo is ook per ongeluk nr 2 gekomen. :| toen wou hij er samen voor gaan, maar dan zou er toch weer te veel ruzie komen dus gekozen voor alleen. Hij is er voor de kids dat is het belangrijkste. Volgens mij heeft hij nu een ander, maar heb er totaal geen last van.

    Maar heb hem leren kennen op mijn werk. :)
     
  6. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Nou, serieus dat dacht ik dus ook, maar nee niks! Ik moet wel bekennen dat ik direct naar de kinderwagen liep om te kijken of hij nog lekker sliep, dat wel wel zo. :)

    Jij ooit zo iets meegemaakt ?
     
  7. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel verstandig meis! Zelf zijn de oudste twee ook niet biologisch van mijn man, de jongste twee wel, maar ze zijn alle 4 net zo zijn kinderen. Fijn dat hij er wel voor de kids is. Whahaha geniaal dat dat je ook weinig interesseert. Op jezelf kunnen rekenen heb je veel meer aan en als er dan een man in je leven zou komen dan een die het waard is:) Heb je de hele zwangerschap dan ook alleen gedaan?

    A ja daar leert men elkaar toch het meest kennen denk ik.... hier bij ballet van mijn dochter hij was boven die ruimte personal trainer dus geen ballerina whahaha:roflmao:
     
  8. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahahaha nee nooit gehad, maar alsss dan weet ik zeker dat ik hetzelfde als jij had gereageerd :roflmao:
     
    Mila1988 vindt dit leuk.
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Wasabi: oh dus jij hebt ook flesweigeraars gehad. Ik moest eigenlijk de 22e voor 2 projecten naar werk, maar ik heb het kunnen overdragen aan mijn collega. Zij kan makkelijk naar het werk, dus kan de fysieke dingen op locatie doen en ik bel in voor het afhandelen van de specifieke vragen. Gelukkig goed opgelost zo. Collega gaf ook aan dit is overmacht, dus deed niet moeilijk. Het geeft me nu veel rust om niet meer telkens bezig te zijn met dat oefenen. Over een paar maanden proberen we wel een tuitbeker, rietjesbeker of gewone beker.

    Wij zijn deze zomer 21 jaar samen en op dezelfde datum 5 jaar getrouwd. Ik was net 1 week 18 toen ik hem leerde kennen.

    Wat grappig dat jullie zo voor nummer 4 gingen. Bij ons ging het een beetje vergelijkbaar, met het verschil dat wij al een tijdje twijfelden over een 3e. In december hadden we 1x onveilig gevreeën en toen licht positief getest. Maar 1 dag later toch menstruatie. Door die spontane actie waren we wel om dat we echt voor een 3e wilden gaan. Wel teleurgesteld dat het duidelijk mis was gegaan, maar maand later waren we in verwachting van de jongste.
    Bij de eerste hadden we bewust besloten eind 2011 voor een kindje te gaan. Bij hem was het ook de 1e ronde raak. Lang gedacht dat we het bij 1 kindje zouden houden, maar na 4,5 jaar begon het toch te kriebelen. 1e ronde dat we ervoor gingen werd mijn man ziek met hele hoge koorts tijdens mijn vruchtbare dagen. Die ronde was dus verkeken. 2e ronde echt het gevoel dat het raak was door allemaal symptomen en ook een temperatuurkaartje dat die richting in wees. Helaas toch ongesteld te worden. En in ronde 3 waren we in verwachting van onze middelste. Deze week hebben we besloten dat, alhoewel we zeker genoeg liefde hebben voor nog meer kindjes, dat we het bij ons trio houden ♡

    Ben nog niet begonnen met de zindelijkheidstraining. Nog geen boxers voor hem gekocht. Ben nog op zoek naar leuke.

    Wat gek @Mila1988! Je zou bijna zeggen dat het spookt bij je thuis :|
     
  10. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een lieve collega zeg! Zo kan het dus ook. Ik werd bizar aangekeken toen ik helaas live moest gaan voeden bij het kdv dat 100 meter van mijn werk af was. Ze irriteerde zich rot terwijl ze mijn baby van net 3 maanden op de achtergrond kon horen krijsen :(:cry: walgelijke mensen. Fijn dat jij leuke collega’s hebt!

    Wat grappig ook 2016 getrouwd dus, wij ook en ook in de zomer :D welke maand jullie?

    Wow jeetje, las je mijn bericht net zo verbaasd als ik nu de jouwe :eek: dat is toch bizar hoe gelijk! Bij mij was nr 1 een oepsie van uhm voor het zingen...., nr 2 was de 2e ronde, (nog een ongeplande MK 6 wkn zwanger), nr 3 was de 3e ronde, (Wrs een ongeplande MK voor NOD) en nr 4 is via IVF/ICSI in het buitenland gedaan door onszelf ondanks we wel zelf zwanger konden worden en direct van de 1e terugplaatsing zwanger. Heerlijk dat jullie het gevoel hebben compleet te zijn, ik vind het heel bijzonder dat gevoel en echt heel fijn. Gewoon een nieuw hoofdstuk.

    Ja het is nu natuurlijk ook niet echt makkelijk om even boxers te kopen :confused::rolleyes:
     
  11. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    #91 Mila1988, 14 feb 2021
    Laatst bewerkt: 14 feb 2021
    Bijzonder! Denk dat het voor een man ook anders is als voor een vrouw. Kinderen die de partner al had van te voren zeg maar. Mannen accepteren dat geloof ik wel makkelijker he? Maar ook voor je kids heel fijn dat allemaal gelijk voelt. Heb jij wel nog contact met hun vader?

    En ja, in het begin had ik het er nog wel eens moeilijk mee hoor.. dan kon ik ook de jaloerse uithangen onlangs de relatie uit was. Maar nu zijn die gevoelens wel weg, het is goed zo. Nu ik hem meer zie als een goede vriend is, ruziën we eigenlijk niet meer. Plus ik geef nu makkelijk toe puur voor de kids. Alleen af en toe is er nog lust, oops. Haha nee maar nu mag er echt geen meer bij, dat lijkt mij echt te zwaar 3 kids alleen.

    Ja, zwangerschap ook alleen.. hebben wel geprobeerd af te spreken bij een echo maar corona was er toen al en hij woont niet om de hoek dus is helaas niet gelukt.

    Haha geen ballerina, maar trainer! :D leuk om zo te horen waar iedereen de partner heeft ontmoet!

    @Yesera
    Jij telt ook snel aan zo te horen! Is het echt uitgesloten dat er een nr 4 komt ? :)
     
  12. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Wasabi

    Als ik even zo nieuwsgierig mag zijn, waarom hebben jullie bij de 4e gekozen voor ivf? Ik wist helemaal niet dat dat kan als je zelf gewoon goed vruchtbaar bent.

    Hier was het 2 keer de 1e ronde raak. Bij de tweede was ik echt heftig verbaasd. Volgens mijn telling zou ik pas 6 a 7 dagen (nadat ik hem gezien had) eisprong krijgen.

    Test sloeg positief, maar het was onmogelijk voor mijn gevoel. Ik durfde ook niet naar de vk, straks zit ik daar en is er helemaal niks haha. Nou, er was echt wel wat hoor.. en bleef volhouden dat dat eigenlijk echt niet zou kunnen. Vk zei.. waarschijnlijk is je eisprong eerder geweest.

    Nou.. precies op dat moment... terwijl ik er echt al jaren de klok op gelijk kan zetten toch vreemd.
     
  13. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou over een paar maanden is het niet meer mogelijk een 4e @Mila1988 ;)
    Maar kijk jij maar uit, door die lust zien we je straks nog terug met toch die 3e :p

    @Wasabi: wat naar dat je collega's zo deden over het flesweigeren! Het is niet dat je zoiets voor de lol doet. Ik heb het ook niet aan al mijn collega's verteld hoor, dus geen idee hoe de rest er over denkt. Maar mijn directe collega en ik zijn de seniors van het team en kunnen in veel elkaar overnemen. Dus direct bij het starten na mijn verlof haar ingelicht over onze worsteling met de fles. En vorige week in overleg met haar gegaan dat het dus ondanks al onze pogingen nog steeds niet gaat. Ze stelde zelf voor dat zij het deel op locatie kan oppakken, dus dat is echt top. Heb aan de andere kant weer een project van haar uit handen genomen, dus zo helpen we elkaar. Echt super fijn!

    Ja moest wel lachen om de overeenkomsten! Vraag me wel net als Mila af wat dan de reden was om toch voor IVF/ICSI te gaan. Weet niet meer of je dat eerder al verteld hebt.
     
  14. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de “moederrol” invullen lastiger is dan een bonuspapa een vaderrol kan invullen. Denk ook dat dat vaker voor komt en mannen steeds meer zien dat kinderen helemaal geen ballast hoeven te zijn maar juist een verrijking. Zo nam mijn man zijn ex ineens contact met hem op toen hij en ik net samen waren, “o maar ze heeft wel 2 kinderen hè”... “uhhh ja” zei mijn man “dat vind ik juist een verrijking”. Dat vond ik toen zo mooi dat hij dat zei. Daarna zei hij ook dat hij haar succes met haar leven wenste :roflmao: De kids gaan nog steeds om het weekend en helft van vakanties. We hebben het altijd heel goed geregeld. Kostte wel wat moeite om die “cultuur” erin te krijgen. Het lijkt eerder alsof mensen denken dat het logisch is dat het een vechtscheiding wordt. We hebben wel eens downsides maar over het algemeen supergoed zelfs. Vroeger dan bv samen Sint-Maarten lopen etc. Hij kwam ook wel eens eten. Als er dingen niet goed liepen even dan hield mijn man zich afzijdig zodat hun band altijd ongeschonden bleef, maar ik wel mijn dingen kon aangeven waar mijn ex dan bijvoorbeeld niet van gediend was. Zoals tandenpoetsen overslaan, ze veel te laat naar bed laten gaan of gewoon zelf tot 12.00 uur in zijn bed blijven liggen terwijl de kids uren alleen beneden waren etc :rolleyes: ja daar kun je dan wel echt behoorlijk gedoe om krijgen zulk gemakzuchtige (en onverantwoordelijk) gedrag, maar verder dan dat juist heel goed. Hij komt altijd binnen de kids ophalen etc. Als hij de kids extra wil is het ook altijd goed tenzij ik al iets heb gepland bv. Oef die lust, ja dan is er iig nog aantrekkingskracht :roflmao: dat was bij mij echt nihil en altijd zo gebleven. Wow een 3e alleen jeetje nou nee dat zou ik ook echt heftig vinden hoor.

    Hoe oud is je oudste nu? Heb je trouwens jongens/meisjes? Sorry als je het al een keer gezegd hebt :oops:
     
  15. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #95 Wasabi, 15 feb 2021
    Laatst bewerkt: 15 feb 2021
    Ja hoor dat mag haha. Ik schreeuw het alleen liever niet van de daken daar er in Nederland een enorme taboe op rust. Even in het klein ;) Dat klopt hoor, wie doet dat nou 4 maanden lang meerdere injecties per dag in je buik, eicelafname en volledig 11.000 euro zelf betalen als je zelf (makkelijk) zwanger kunt worden... ja wij, ik wilde oa als laatste kindje heel graag balans in huis qua geslacht maar ook omdat ik met mijn dochter de babytijd in een hele vervelende tijd zat en het mijn droom was dit alsnog met een meisje mee te maken in een situatie “zoals het hoort” en zijn voor p g d gegaan in Cy.prus op eigen kosten
    Wauw wat snel jullie ook allemaal. Wat een geluksvogels zijn we toch. Hahaha dan moet het toch echt zo zijn als je normaal de klok erop gelijk kunt zetten.
     
  16. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha superfijn. Is het ML zijn beurt nu? Hier is mijn man in mijn zwangerschap gegaan dus ook hier niet meer mogelijk.
    Welke maand ben je nou getrouwd Yesera... niet nieuwsgierig hoor:roflmao:

    Nee indd ieder weldenkend mens zou begrijpen dat als het voor iemand vervelend is dat dat voor de (werkende) moeder is. Echt een fijne werksfeer, zo hoort het :thumup:
     
  17. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wauw @Wasabi, wat stoer dat jullie je droom zo nagestreefd hebben. Zit idd een taboe op, maar niemand zou jullie er voor mogen veroordelen. Jouw lichaam, jullie geld, jullie leven toch? Wij hadden ook graag een meisje gewild, maar niet het geld voor dat soort trajecten ;). En ook geen idee of we het zouden doen als we het geld wel hadden. Idd vanwege de injecties en medische handelingen. En kan me nu niet voorstellen dat onze jongste een meisje zou zijn. Hij is 4 dagen voor eisprong verwekt. Volgens de theorie zou je dan meer kans hebben op een meisje, maar nee hoor, mooi een jochie. Wij maken samen gewoon alleen jongens. Ben echt een jongens mama :)

    Wij zijn 22 juli getrouwd en jullie?
    En ja, mijn man heeft een afspraak voor een vasectomie, dus over een half jaar definitief geen extra kiddo's meer voor ons.
     
  18. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #98 Wasabi, 15 feb 2021
    Laatst bewerkt: 15 feb 2021
    Lief je reactie, thanks! Als je gaat kijken hoe groot deze wereld eigenlijk is sta je echt stomverbaasd te kijken. Ik kwam iemand tegen die een dorp van mij vandaan woonde. Overigens is zij nu voor de 3e keer het hele circus aan het doen (wel een andere kliniek), er waren steeds geen meisjes en de 1e keer waren de twee blastocysten niet blijven plakken. Echt super verdrietig voor haar. Ik heb dus ook mega geluk gehad dat het direct de 1e keer raak was, want ook ik had maar 1 XX en 7 XY!! Wij zouden op de natuurlijke manier dus ook echt never ever een dochter hebben gekregen. 11K is dus het minste dat je ervoor kunt betalen. In Amerika gebeurt het echt heel veel en hier in NL ook veel meer dan men denkt.
    Ik kan (en wil) me trouwens ook niet voorstellen dat mijn zoons meisjes waren hoor. Mijn zoons zijn minstens net zo priceless als mijn dochters. Dat vind ik altijd het ergst als ik het (anoniem) vertel, dat ik bang ben dat mensen dat misschien denken... maar dat is in geen velden of wegen zo! Alle 4 zijn ze mijn alles. We konden het financieel gewoon doen, althans... sommige mensen kiezen voor een nieuwe auto... wij liever dit. De kinderen weten het ook niet en zullen dit ook nooit aan ze vertellen. Dat voelt soms raar, daar ik een heel open en eerlijk persoon ben, maar ik wil dat niemand zich voor- of achtergesteld zou kunnen voelen.

    Ik snap dat heel goed, ik denk dat voor bijna iedereen geldt dat ze heel graag ook de andere kant zouden willen ervaren. Daar is helemaal niets mis mee. En 3 boys die zoveel aan elkaar hebben, hoe mooi is dat! Die methode (Sh.ettles) is al heel lang ontkracht. Ze dachten omdat meisjes een fractie meer DNA hebben dat ze langzamer waren, maar dat is zo goed als nihil. Ik wilde eerst sw.ayen. Dat is heel streng diëten, timing, ionen etc om de kans op een jongen of een meisje te vergroten. Maar tijdens dat proces werd mij ook duidelijk dat dit mijn laatste kans was daar we niet voor een 5e zouden gaan en toen besloten dat we p g d gingen doen :)

    Wij ook juli :D natuurlijk :p haha alleen wel 12.

    Balen jullie ook zo dat je niet eens kunt babyzwemmen nu:confused:? Ik vind dat wel echt jammer hoor. Ze is hier zo dol op haar badje. Zijn die van jullie ook zulke waterratjes?
     
  19. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wow 1 meisje en 7 jongens! Dat was op de natuurlijke manier idd gewoon een jongen geworden. Ik denk dat het veel met erfelijkheid te maken heeft. Als je kijkt naar de familie van mijn man, dan zijn dat nagenoeg alleen maar jongens. En mannen bepalen toch het geslacht. Als ik jonger was geweest waren we misschien wel doorgegaan tot dat meisje :roflmao:.

    Wat toevallig 10 dagen eerder getrouwd :D. Was het op jullie trouwdag ook zo warm?

    Ik heb met geen enkele van mijn kinderen gezwommen als baby. De middelste is wel helemaal gek op water. Die ging als baby ook altijd huilen als je hem uit bad haalde. En als je samen met hem ging douchen dan hing hij altijd als een slappe ontspannen pop in je armen, heerlijk te genieten. De jongste niet. Die vindt even spetteren in het water wel leuk, maar vindt het prima om er weer uit te gaan. En douchen vindt ie alleen leuk als ie naar de waterstraal kan kijken :rolleyes:. Ontspannen genieten van de straal ho maar....:roflmao:
     
  20. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    @Yesera
    Gaat jouw man onder het mes?
    Enne .. haha nee! Met 2 kids om ons heen wordt het gelukkig ook wel lastig om het even gezellig te maken. Al is blijven slapen natuurlijk altijd gezellig, maar toch maar niet uit veiligheid. :p

    @Wasabi
    Wat fijn dat je dat zo goed geregeld hebt. Heel mooi te lezen hoe jouw man daar mee om gaat/is gegaan. Voor jouw kinderen is dat natuurlijk super prettig als de omgang zonder slag of stoot verloopt. Inderdaad.. een 3e alleen dat is niet wat ik in de planning heb, hihi. Geen probleem hoor! Ik vergeet ook nog steeds dingen (zwangerschapsdementie, nu mogen we dat nog zeggen he) maar ik heb 2 jongens.

    Oh wat bijzonder! Als ik het goed begrijp ging je dus voor het geslacht. Heel fijn dat het gelukt is. Zit wel een heftig prijskaartje aan dus. In Nederland hoor je geregeld dat moeders graag een dochter willen he, heel geliefd.

    Hoe voelde deze zwangerschap etc dan voor jou? Omdat je natuurlijk al van te voren weet wat je gaat krijgen. En hoe voelt het nu met de kleine? Heb je nog echt in je achterhoofd van dat ze zo ''gepland'' is zeg maar, of voelt het voor jou wel gewoon natuurlijk? :) (helemaal niet nieuwsgierig)

    Toen ik zwanger was van de tweede gokte iedereen op een meisje, haha. Tuurlijk is dat super gaaf om van beiden geslachten een kindje te hebben. Tijdens mijn zwangerschap, toen we in een speelpark waren, kwam er een moeder voorbij met 3 zonen. En echt knappe mannekes waren dat, toen dacht ik echt.. WAUW! zo wil ik er ook 3! Mijn eerste leek met 1.5 jaar echt als 2 druppels water op mij toen ik klein was. Nu, paar jaar later is hij totaal veranderd en echt een kopie van zijn vader. Het zijn echt toverballetjes he. Zo had ik mij er ook op ingesteld dat de 2e weer heel erg op de 1e zou lijken. Maar oops... compleet anders! In alles het tegenovergestelde, net zoals ik en mijn ex. :roflmao:

    Lijken jullie kindjes op elkaar ?
     

Deel Deze Pagina