oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ik zal mij ook eens voorstellen,
    ik ben 26 jaar, mijn man is 35 en we zijn getrouwd op 24 juni 2011
    Mijn man en ik zijn bijna 5 jaar samen (precies 5 jaar als we precies 20 weken zwanger zijn) ik werk op kantoor op de financiële afdeling.
    Daarnaast studeer ik nog in de avond uren accountancy, al zal de studie aankomende jaar niet zo veel komen maar ben gelukkig bijna klaar dus het laatste stukje kan wel even wachten!

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Dan ik ook maar even ;)
    Ook ik ben 26 jaar, mijn man 29 en wij zijn vorig jaar juli getrouwd. Werken allebei op kantoor in de financieële wereld, en zijn eind dit jaar 5 jaar samen. Maar we kennen elkaar al zeker 10 jaar.
    Goh, wat lijken onze verhalen op elkaar Lilipower! Haha!

Verder zie ik heel erg uit naar de echo a.s. woensdag. We gaan het onze ouders sowieso vertellen volgend weekend. Voor de vrienden/collega's wachten we even af hoever we eigenlijk zijn, en of alles goed is.
    Werd vannacht wakker met een enorme steek in mn onderbuik, heel pijnlijk. Zo eng! Heeft ook zeker een kwartier geduurd. Dus hoop maar dat alles goed is..

3. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    @Nikeh gefeliciteerd en join the club.

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Marjolein ben bijna 30 en we zijn 6 jaar getrouwd. Mijn man is 33. Samen hebben wij een dochter van 3 1/2. Ik werk op een kinderIC als vpk en een aantal collega's daar weten het ook al omdat ik niet meer met rontgenstralen in aanraking mag komen. Daarbij hebben ze ook enorm meegeleefd het afgelopen anderhalf jaar.
    Verder weet niemand het ook niet onze ouders. We willen het vertellen na de 1e echo hopenlijk rond de 9 weken. Maar misschien vertellen we het wel eerder hoor weet het nog niet.

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    heb een collega wie ook zwanger is, zij is nu iets van 15 weken!
    ik werk wel veel met haar samen dus t gaat regelmatig over de baby en kwaaltjes ed!toch wel vervelend dat je nog niet mee kunt praten haha

5. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Leuk zo'n voorstelronde!
    Ik ben 27 jaar, mijn vriend 32 jaar. We zijn 3 jaar samen en ook ongeveer 3 jaar samenwonend :) ik ben logopediste in het onderwijs en in een praktijk.

Verder gaat alles goed hier! Erg moe...pfff. Geen energie en nergens zin in. Volgende week begint het werkende leven weer dus dan moet ik wel! Mijn vriend lacht zich rot, ik blijf boeren!!!! Haha!

Hoe is het met de misselijke dames??

6. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hoi,even snel via de tablet. Met mij gaat het aardig goed. Ik neem `s morgens in bed een cracker, blijf dan nog even liggen en dan heb ik redelijk goede dagen. Dan kan ik het geen misselijkheid meer noemen, eerder heeeel erg weeig. Dus ik hoop dat dit zig in een steigende lijn voortzet. Alleen al wel 2kg afgevallen, had je me dat 1,5 maand terug gezegd was ik daar heel blij mee geweest. Nu niet zo...
    Leuk om wat meer over jullie te weten, volgens mij ben ik de oudste, hahaha...

7. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik ben maartje, 24, en dit wordt mn tweede kindje. eerste kindje is nu bijna 3,5 en hij is geboren met syndroom v down, extra spannend nu dus :) ben al bijna 4 jaar getrouwd met mn man. ik werk 27u op een kdv!

ik ben nu snachts elke keer misselijk, heel vervelend, want ik kan er niet van slapen!!! ik lig ook de hele tijd te draaien en te dromen, en natuurlijk overdag weer niet vooruit te branden.. pff.. hopelijk zijn die weken snel voorbij ;)

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo, 27 oktober uitgerekend.
    in juli 5 jaar getrouwd en in september 13 jaar samen.
    Nooit kinderen gewild, maar nu toch moedergevoelens... en mijn man vindt het geweldig. Heeft er altijd op gehoopt.

Amper klachten, misselijkheid is minimaal tot niet. Steekjes en krampjes zijn er wel wat. Vanaf woensdag steeds wat bruin bij mijn slijm, dat is minder. Maandag wil ik me aanmelden bij een vk, hopelijk doen ze niet te moeilijk ivm dat ik in Duitsland woon. Ik wil in NL bevallen in het ziekenhuis waar ik werk. Van de kraamzorg heb ik al positief bericht terug, ik val met 15 km binnen hun grens van 25 km over de grens. En de zorgverzekering doet ook niet moeilijk.

9. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    aangezien het nieuws eruit is zal ik me ook ff voorstellen,
    ik ben tasja 34 jaar en kom uit capelle. ik heb twee zoons van 15 en 6. mijn man heet calu en is 35. we zijn nu 10 jaar samen ( nee mijn oudtse is niet van hem) ik werk als beveiliger in de horeca en hotels. moet dus gauw wat anders vinden want mag dit nu eigenlijk niet doen.

voel me prima de laatste dagen alleen veel last van pijntjes in mijn lies. en spierpijn. maja hoort erbij. ben vandaag wel echt voor het eerst echt in een rotbui. vind niks leuk.

zometeen weer de nacht in . heb geen zin . ga zo nog maar ff mijn ogen dichtdoen misschien voel ik me dan wat beter straks..

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hopelijk vindt je snel wat anders ja! Al naar iets speciaals op zoek? Ben je niet bang dat je nergens aan wordt genomen omdat je zwanger bent?

@sweetamber: fijn dat de misselijkheid een beetje onder controle is nu. Hopelijk duurt het niet lang meer voor je!

@sandana: dat bruinige heb sinds vandaag. Echt heeel erg lichtbruin, maar schrik je wel van. Schijnt normaal te zijn heb ik gelezen. Zolang het geen echte bloeding wordt, geen zorgen. Fijn dat de zorgverzekering en kraamzorg niet moeilijk doen met je woonplaats. Succes morgen!

Hier alles oke verder. Nog geen misselijkheid, maar sinds vannacht wel zere tepels. Heel vervelend..
    Nog maar 3 dagen en dan intake bij de vk en echo! Ben zo benieuwd!! Hopelijk zijn we niet te vroeg met de echo, en ben ik zover als dat ik denk (zou aankomende week 7 wkn zijn).

11. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    @ Chocoholic: Spannend, woensdag je eerste echo! Wij mogen donderdag. Merk dat ik er heel veel zin in heb, maar ik vind het ook best eng! Wat nou als het niet goed is..? Maar niet teveel aan denken! Ik ben trouwens ook precies 7 weken bij mijn echo!

@ Cook: Lastig, om nu iets anders te moeten vinden! Kun je binnen het bedrijf waar je voor werkt iets anders doen, of moet je echt opnieuw op zoek?

Ik heb zelf niet zoveel last van klachten... Alleen wat last van m'n borsten, en ik ben niet altijd even lief voor mijn vriend, zit snel in mijn emoties, haha!
    Ik merk wel dat mijn buik al wat ronder wordt! Heb al wel een buik van mezelf, misschien scheelt dat...

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @nikeh: oh wat leuk, donderdag al! Ik herken de twijfel hoor! Als alles nu maar goed is.. maar daar moeten we wel van uit gaan!! Laat maar weten hoe het was! Volgens mij zijn we de eerste hier die mogen. :)

13. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Argh!!!! Ben jaloers op jullie echo! Ik wil ook zooooo graag! Ik moet nog even geduld hebben..ook wel weer heel spannend idd.

14. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    nee ik moet echt op zoek naar iets anders. ben gewoon aan het kijken voor werken achter de kassa ofzo. en je hoeft tot zes maanden niet te zeggen dat je zwanger bent dus zeg voorlopig niks bij sollicitaties. maar het is wel lastig deze tijd om iets anders te vinden.

wat leuk trouwens dat jullie al voor een echo mogen . dat doen ze bij mij echt pas bij 10/12 weken. dus moet echt nog een tijdje wachten.

succes bij de echo.

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ow, Chocoholic en Nikeh, ben echt jaloers dat jullie deze week mogen... Hoop dat alles goed is....

Gelukkig Cook, ben ik niet de enige "oude" hier hahaha...

Ik hoop dat de anderen die misselijk waren het ook een beetje onder controle hebben.

Hier verder alles goed, wilde alleen dat we al een week of 4 verder waren, hahaha

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ben wel erg benieuwd hoor! Stiekem toch wel spannend. Eindelijk dan ook aan onze familie vertellen aankomend weekend.
    Houden jullie ook een 9 maanden boek bij? Ben er net aan begonnen. Hey dagboek van Pauline Oud. Heel leuk! Staan dingen in die je straks dus niet meer weet. Leuk om later aan je kind te laten lezen ook haha!

17. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
  18. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hoi dames

We hebben hier gister positief getest en vandaag bevestiging gehad van de gyn
    Zou het leuk vinden om gezellig mee te kletsen merk dat in andere topics het toch een stuk lastiger is om er weer helemaal tussen te komen

En jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk:D:D:D

@cook oei dat is idd lastig meis weet er zelf alles van heb deze week alleen maar sollicitatie's maar hou ook me kaken stijf op elkaar want dan verzinnen ze wel een reden omje af te wijzen
    succes meid hoop dat je snel een baan hebt

19. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Gooischemama! En welkom!!

20. 25noortje

25noortje Lid

19 sep 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou ook een 9 maanden dagboek bij van Pauline Oud. Meteen de volgende dag na positieve test, lag bij thuiskomst dit boek op mij te wachten. Van mijn vriend gekregen. Ik zat eerst te twijfelen of ik m wel al meteen zou invullen, maar toch maar wel meteen gedaan, gewoon lekker genieten :D

Deel Deze Pagina