Kwam even spieken of Cook al iets had laten horen maar helaas. Hoop zo dat alles goed was vanmiddag... Mijn duimen blijven nog even doordraaien voor je Cook!!
heb vandaag wat bloedverlies!vanmorgen begon t met bruinige afscheiding. begin vd avond was dit rood en nu net was t toch iets meer bloed met een sliertje (weet t, klinkt vies)!dit is toch nog normaal?
Kell, heb ik ook gehad! Steeds maar een drupje. Weet niet wat het is. Zou voor de zekerheid je vk ff bellen.. @Cook: jeej, wat bot. Dat het voor hen routine is, wil niet zeggen dat dat voor ons ook zo is.. Ze kan dat toch ook even op een andere manier zeggen toch? Maar goed, hoe was het gister?
goedemorgen, dankje voor de reacties! heb slechte nacht gehad!elk half uur wakker. ook een keer helemaal zwetend. gelukkig nu een week vakantie!net naar toilet geweest en t was alweer oud bloed!vk is vandaag alleen te bereiken op spoed nummer dus ik wacht de dag nog maar even af. misschien dat t gewoon betekend dat ik even stapje terug moet doen!ben op werk en naast mn werk deze week erg druk geweest, weinig rust momenten ingepland! lekker weer vandaag, alvast een fijne dag allemaal
@Cook hoe is het meid? Mn duimen draaien overuren ik hoop dat alles goed is! @Chocoholic wat een nare ervaring zo met die echo 'mevrouw' maar probeer maar positief te blijven hoor hoe moeilijk ook. Ik duim voor je! @FvK ik heb ook een hele leuke en lieve vk hoor! @Nikeh wat fijn dat het hartje klopte joehoe! Lekker die big smile ophouden hoor heel de dag @rosa08 spannend maandag! @Kell84 ik heb dit mijn dochter ook gehad. Ik had toen last van heel veel harde ontlasting en waarschijnlijk iets teveel geperst. Maar je schrikt je de blubber. Gelukkig is het nu weer oud bloed. Bij twijfel ook gewoon dat spoednummer draaien hoor! Daar zijn ze voor. Hier alles goed, last van kwaaltjes maar ben daar wel 'blij' mee xxx
Cook maakt het wel erg spannend hoor! Hopelijk is alles goed.. @kell84: positief blijven meis! Je maakt jezelf anders helemaal gek. Ik heb het ook naast me neer gelegd met het idee dat het erbij hoort. Pas na de echo ga ik me zorgen maken, mits het dan foute boel is. Morgen etentje met wat vriendinnen. Gelukkig kook ik, dus kan goed uitzoeken wat ik wel en niet mag. Dat maak ik k dus ook niet. Haha! Wordt nog wast.. Hopelijk trappen ze nog in mn blaasontsteking. Mn schoonouders en zelf mn zus geloven het! Wilde het ze zooo graag vertellen dit weekend.. Maar toch besloten eerst de echo af te wachten.. Nog 1,5 week geduld hebben dus..
hallo dames, vanmorgeb met douchen weer helder bloed met stolsels! vk gebeld en kon meteen komen voor n echo! helaas is het mis gegaan, het hartje is gestopt met kloppen! nu afwachten totdat de miskraam vanzelf komt. heb voor maandag wel een afspraak bij gynacoloog! ik ben natuurlijk erg bang en zeer verdrietig! helaas moet ik jullie nu verlaten, ik wens jullie t allerbeste
hoi dames, bedankt voor al jullie positieve vibes. gelukkig is alles in orde . de vk kon niet goed zien waar het bloed vandaan kwam dus moest naar een echoscopiste. daar heb ik in ieder geval mijn kleine humpy gezien met een heel mooi kloppend hartje. en deze vertelde me ook dat mijn zwangerschap er prachtig uitziet. en ik precies op schema loop. alleen zag ze ook dat mijn darmen er niet zo goed uitzien. die zijn heel erg opgezwolle door de zwangerschap ( heb altijd al last van mijn darmen loop er ook voor bij arts) meer dan normaal en ze heel erg drukken tegen mijn baarmoeder. en aangezien mijn ontlasting net stenen zijn schuurt dat tegen mijn baarmoeder door de darmwand heen wat bloedingen aan de buitenkant veroorzaakt. de vlokken die in mijn bloedverlies zitten is bloed wat zich een beetje bij elkaar verzamelt met slijm en dan ineens naar buiten komt. daardoor klonk het voor vk als een miskraam want ze waren best groot. ik weet echt nasty.... we waren gister pas heel laat thuis van het ziekenhuis en was echt gesloopt dus ben in slaap gevallen. vandaar dat ik nu pas raegeer. ik gebruik normaal movicolon voor mijn darmen im mijn ontlasting goed te houden maar dat mag niet wegens de zwangerschap dus dat kost me zo'n beetje mijn darmen. dus als iemand een tip heeft wat je wel kan gebruiken om een beetje te laxeren zonder dat het schadelijk is graag. ik drink veel water eet veel fruit vezels groenten. de vk zou voor me gaan kijken hoe het homeopatische middel heet voor je darmen maar heb nog niks gehoord. maar ladies thx ........xx
@kell, oh meid wat erg voor je zeg. ik leef echt met je mee. veel sterkte meid. ook aan je man. en als je behoefte hebt om ff je hart te luchten mag hoor ook daar zijn we voor. dikke kus.
Cook, fijn dat jij met goed nieuws komt! Leuk dat je je beebje hebt kunnen zien. Werkt toch wel geruststellend als je weet dat het daar binnen allemaal goed zit. Op je darmen na dan.. heel erg vervelend! Ik weet zo 123 geen oplossing. Misschien iets als activia? Of zitten daar 'schadelijke' stoffen in?
dankje voor de lieve berichtjes!nu een beetje iedereen aan het inlichtenbaan wie we t verteld hebben!mijn stemming is er wisselend, vaak verdrietig maar denk soms ook van dat het gewoon zo had moeten zijn en ons geluk nog wel komt!ik weet al vanaf het begin dat ik zwanger ben, iig al 7 weken dus dan heb je ook echt een band gehad!het vervelende vind ik nu het wachten. ik had gewoon graag gewild dat " de baby" uit mijn lichaam was zodat ik het nu al wat beter kan verwerken, afsluiten en verder gaan!
Heel begrijpelijk! Maar ook goed dat je zo positief denkt. Jullie geluk gaat zeker nog komen! Het heeft alleen nu helaas niet zo mogen zijn.. Sterkte met iedereen inlichten. Is toch wel heavy.. hadden jullie het veel mensen al verteld?
@kell84, wat een klotenieuws !! Wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie wens ook snel weer in vervulling mag gaan... Dikki digiknuffel van mij
@Cook, ben blij voor jullie dat het goed is en dat jullie zelfs een hartje hebben gezien !! Geniet ervan ...
daarom zo denk ik ook maar, dat het gewoon niet zo had mogen zijn! had n iets vergroot hoofdje dacht ze dus ws foute celindeling! omdat ik.in t begin idd dacht 10 wk te zijn had ik al wel wat familie en vrienden ingelicht. is ook wel fijn want nu kun je t ook delen. cook, sorry heb op jou weinig gereageerd! fijn dat alles goed is met jou en de baby! voor de darmen, roosvice lacto?of gewelde abrikozen, die had ik vroeger toen ik verstopte darmen had
@kell, oh meid is niet erg joh je hebt wel wat anders aan je hoofd. je hebt gelijk hoor het is ook een voordeel dat je het al aan mensen verteld hebt want nu kun je je verdriet ook met hun delen. ik hoop inderdaad dat het gauw uit je lichaam gaat des te eerder kan je het gaan verwerken en op nieuw beginnen. want je tijd komt nog. zo zie ik het altijd voor alles is een tijd en plek. en we gunnen het je allemaal. sterkte . dikke kus.