Meiden, jullie hebben me bijna overtuigd. Ik zou nog eens nadenken over mvm. En leuk al die herfstbaby's die op komst zijn! Gefeliciteerd! Vanmorgen had ik kramp!! Ieieieieie... Ik hoop niets bijzonders, toch beetje eng, hè! Verder ook geen klachten! Ik zie heel veel die op de 19e zijn uitgerekend. Is er ook lijstje ergens? Dat is wel leuk, toch? Ik heb geen idee hoe dat werkt, hoor! @Sweetamber Wil toch ff zeggen dat jij een super stoere Banner hebt, zeg!
Bedankt allemaal! Ik vind het ook erg spannend allemaal. Gisteren tegen mn ouders verteld en ze vonden het helemaal geweldig. Vandaag mn schoonvader en morgen mn schoonmoeder, ben benieuwd hoe zij gaan reageren. Ga maandag even met de vk bellen en MvM komt donderdag voor de intake Pfoe, spannend allemaal. Het begint nu een beetje echt te worden, maar af en toe heb ik nog steeds het idee dat er iets niet klopt ofzo, het is zo onwerkelijk! Ohja en vanochtend 3 broeken aan gehad voordat ik er 1 had die echt lekker zat :') Mn onderbuik is zo opgezwollen, kan er weinig op hebben! En misselijk natuurlijk... Nouja
Hallo allemaal, Ten eerste allemaal heel erg gefeliciteerd. Ik vind het wel spannend om het te vertellen. Maar ik doe het lekker toch. Ik ben ook zwanger en zelf ook geteld dat ik 19 okt uitgerekend ben. Do 8 maart voor de eerste controle naar de gyn. Ik zat al in de mmm. Heb wel een afspraak gemaak bij de ha voor volgende week do. maar meer omdat ik wat andere dingen heb en om het even te melden. Voor de rest zal ik toch bij de gyn blijven waarschijnlijk. Ben namelijk te zwaar. De klachten die ik heb zijn: veel speeksel, mijn buik niet meer kunnen inhouden. en erg last van mijn darmen. Maandag wil ik MvM bellen. en we willen het de ouders pas vertellen nadat we bij de gyn zijn geweest en ook weten of het er 1 is of meer. Had namelijk 3 follikels die groeiden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij ons allemaal. Groetjes Truus
hallo dames, @ de nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom allemaal. het word een steeds gezelligere groep. steeds groter. een van de redenen dat ik de groep gestart ben is omdat ik het nog aan niemand mag vertellen. mijn man wil dat we wachten tot we drie maanden zijn. maar je moet het toch ergens kwijt. soms wil ik het wel van de daken schreeuwen zo graag wil ik het delen. maja aan de andere kant begrijp ik het ook wel.stel dat het mis gaat( afkloppen) dan moet je dat ook weer aan iedereen gaan vertellen. dat is absoluut niet leuk. maja nog ff dan mag de hele wereld het weten. vandaag een rustige dag. voel me lekker met af en toe een vlaag van een soort misselijkheid. en zo'n vieze smaak in mijn mond. maar dat trekt meestal na een paar minuten weer weg. wel last van pijn in mijn onderrug trekken door mijn linkerbeen naar mijn voet. doordat ik bij beide boys bekkeninstabiliteit heb gehad en daar soms nog last van heb is de kans deze keer erg groot dat ik deze x nog meer last heb en die pijn gaat blijven en erger zal worden. dus maandag maar inschrijven op de sportschool om dagelijks wat te cardioen en mee te doen met de yoga lessen. kan ik gelijk mijn gewicht mee onder controle houden.hihi want bij beide vorige keren kwam ik 25 kilo aan. jaa die vlogen er na de bevalling wel weer af maar vier maanden later kwam de helft toch weer terug. dat wil ik graag voorkomen deze x. het zou leuk zijn als jullie ook foto's erbij zouden zetten van jullie buik de komende maanden dat wil ik ook doen maar moet ff uitzoeken hoe dat moet. nou dames fijne avond verder.
Hallo dames, Ook voor de nieuwe dames gefeliciteerd! 3maanden en dan pas vertellen zou ik echt niet vol kunnen houden.. 10min na de test heb ik mijn ouders en zussen al gebeld. Nu met de carnaval is het moeilijk te verbergen... Ineens niet meer roken en ook niet drinken... De meeste hebben het gelijk door. Wat betreft de foto's dat is een leuk idee, ik zal morgen eentje maken. Wij maken elke week een foto op precies de zelfde plaats om groei goed te zien
Ik zie mijn pap en mam best vaak en ik wil het ook zo graag vertellen! Maar mijn vriend wil deze week er nog even aan wennen... Ik moet dus nog ff geduld hebben en dat is best moeilijk! Maar gelukkig heb ik jullie! Hahaha
Hallo ik sluit me graag bi jullie aan ben rond 16 oktober uitgerend.. Jullie allemaal ook gefeliciteerd! En somigge al ergens last van? Wanneer krijgen jullie een echo?
Hoi Dames Graag sluit ik me bij jullie aan! 14 en 15 feb positieve testen gehad en uitgerekend op 24/10/12 hierbij ook de foto hoe we het onze familie hebben verteld, aangzien we op vakantie waren! Groetjes maureen
Ik heb gisteren bij rainbowbabies een shirtje besteld voor Lars met daarop de tekst: ik ben stoer, ik wordt grote broer Hoop maar dattie snel komt, dan kunnen we het gaan "vertellen" Misschien dat het dan wat echter wordt, kan het nog steeds niet geloven...
Tijd voor een lijstje! 16 oktober Bambii23, 17 oktober Kell, 18 oktober Melanie1986, 19 oktober Senne, 1e kindje Lilipower, 1e kindje Maartjev, 2e kindje Liesblits, Truus84, 20 oktober Rinnie, 1e kindje Sweetamber, 2e kindje 21 oktober Tijgertje13282, Nlovesn, 23 oktober Kalli, 1e kindje 24 oktober In Afwachting, 1e kindje Sannez, Mau, ?, Cook, 3e kindje Ik neem aan dat de rest zichzelf toevoegd? Kopieren + plakken, toch?(weet het zelf ook niet zo goed) Kusz, Senne
Tijd voor een lijstje! 16 oktober Bambii23, 17 oktober Kell, 18 oktober Melanie1986, 19 oktober Senne, 1e kindje Lilipower, 1e kindje Maartjev, 2e kindje Liesblits, Truus84, 20 oktober Rinnie, 1e kindje Sweetamber, 2e kindje 21 oktober Tijgertje13282, Nlovesn, (Sweetamber, 2e kindje) 23 oktober Kalli, 1e kindje 24 oktober In Afwachting, 1e kindje Sannez, Mau, ?, Cook, 3e kindje Oeps, zie mezelf nu ineens bij de 20ste oktober staan, ik heb geen idee welke van de 2 het zou moeten zijn hoor. Verschilt per uitrekenpagina...
Tijd voor een lijstje! 16 oktober Bambii23, 17 oktober Kell, 18 oktober Melanie1986, 19 oktober Senne, 1e kindje Lilipower, 1e kindje Maartjev, 2e kindje Liesblits, Truus84, 20 oktober Rinnie, 1e kindje Sweetamber, 2e kindje 21 oktober Tijgertje13282, Nlovesn, 23 oktober Kalli, 1e kindje 24 oktober In Afwachting, 1e kindje Sannez, Mau, 2e kindje ( eigenlijk 3e, MA 10+ weken oktober'11) ?, Cook, 3e kindje
dag dames, @bambi feli en welkom bij de groep. so heb zo naar geslapen he vannacht. ik droomde dat ik een miskraam kreeg. werd bijna huilend wakker. gelijk bang natuurlijkndat het mis was. mijn man zo je hebt nog een testjre liggen doe die gewoon ga je zien dat je nog steeds zwanger bent. dus test gedaan( echt stupid ik weet het) en natuurlijk nog steeds zwanger....hihihihi. komt denk ik ook doordat we gister gesext hebben en ik tijdens de sex maar niet kon stoppen met denken van wat als het hierdoor los komt. is echt stom natuurlijk want dat gebeurt niet door sex maar om een of andere reden zit ik deze x vol angst dat het mis gaat. misschien komt het doordat ik van mijn man nog niks mag zeggen waardoor het zo onecht lijkt. ik weet niet. hoe is het met jullie vandaag al ergens last van? ik voel me tot nu toe prima vandaag .hopelijk blijft het zo. weet iemand al hoe je foto,s erbij kan zetten? groetjes
oh zie nu pas dat er nog meer reacties zijn. @ alle nieuwe dames feli allemaal, en welkom. ik zie dat ik geen datum heb geplaats mezelf ook stom van me. dus zal dat nu ff doen in de lijst. 16 oktober Bambii23, 17 oktober Kell, 18 oktober Melanie1986, 19 oktober Senne, 1e kindje Lilipower, 1e kindje Maartjev, 2e kindje Liesblits, Truus84, 20 oktober Rinnie, 1e kindje Sweetamber, 2e kindje 21 oktober Tijgertje13282, Nlovesn, 23 oktober Kalli, 1e kindje 24 oktober In Afwachting, 1e kindje Sannez, Mau, 2e kindje ( eigenlijk 3e, MA 10+ weken oktober'11) 27 oktober Cook, 3e kindje __________________
Hallo meiden, Zal ik mijn buikje ook even showen ... Bekijk bijlage 224962 Vandaag ook nog 2 testen gedaan om in mijn 9 maanden dagboek te plakken: Bekijk bijlage 224963 Zijn er nog meer meiden die een dagboekje bij houden tijdens de zwangerschap?? Ik heb: Mijn 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Erg leuk om in te vullen .