@titus welkom bij de club.. ik teken voor 30 minuten hahaha ik zie er best tegenop. @tijgertje gecondoleerd met het verlies van je opa, en heel veel sterkte de komende tijd. @hier alles rustig de baby voel ik nog steeds kriebelen ik kan niet wachten dat ik hem echt duidelijk ga voelen. Ik lees op meerdere sites dat mensen hem al duidelijk voelen maar dat doe ik dus niet vind het wel jammer maar dat zal best nog komen. mijn man ligt tegenwoordig al met zijn oren op mijn buik en hoort dan het hartje kloppen. wel lief ik moet helaas wachten tot mijn volgende bezoek aan de verloskundige. verder geen klachten of kwaaltjes. donderdag naar babydump daar heb ik heel veel zin in. even de laatste dingetjes kopen en dan is het allemaal klaar. ik heb zelfs al de kaart klaar hoef alleen nog de gegevens in te vullen en dan kan die gedrukt gaan worden. we hebben geen standaard kaart gekozen maar heb er zelf een gemaakt ook de naam is geen standaard naam en zal voor een hoop discussie en vraagtekens zorgen hahaha.
@ fvk wat een klein buikje heb je zeg. is zeker je eerste. @titus, de lijst die je van het begin over hebt genomen klopt bijna niet meer hoor. bijna iedereen heeft een andere datum dan in het begin. we zijn bijna allemaal vooruit of achteruit gezet. dus als je een nieuwe lijst zou moeten maken zou je iedereen zijn datum moeten nakijken. morgen naar het ziekenhuis voor mijn intake en onderzoeken. hopelijk krijgen we een echo en kunnen ze zien wat het word. zo spannend. groetjes.
Hallo iedereen! Mag ik me hier ook melden?? Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger en verwacht het dus rond 28 Oktober
@Godinn, welkom bij de club en wat leuk om nog steeds nieuwe a.s. mama's erbij te krijgen... Hahaha, die lijst klopt idd niet meer, had ik even niet aan gedacht Begin hier even een nieuwe met alleen mijn eigen datum, kan iedereen kopiëren en plakken en zelf aanvullen met haar datum: Sweetamber: 14 oktober
@ Titus en Goddin welkom bij de club!! @ Tijgertje gecondoleerd met het verlies van je opa @FvK: wat een mooi buikje leuk he? @Inge: jemig alles bijna helemaal klaar op de babydump na ??Je ben er vlot bij haha Hier alles goed. Mijn buik begint ook flink te groeien, ik denk dat ik de vorige keer zeker 22 weken was ofzo toen 'ie zo groot was. Gaat echt veel harder nu. Verder vanavond naar de vk en nog 3 weekjes tot de 20 wkn echo. Spannend hoor. Klachtjes zijn bijna allemaal weg alleen soms zo'n opgejaagd gevoel alsof je hart tekeer gaat maar die is dan heel rustig. Herkenbaar voor iemand? Volgens mij gewoon de hormonen Ik heb het lijstje aangevuld: Sweetamber: 14 oktober MaartjeV: 20 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober Goddin: 28 oktober
Dankjulliewel @ Mamaleintje, nee dat ken ik niet... Ik heb vooral de klachten; veel kokhalzen maar een enkele keer echt overgeven, weinig eten en moe.. Maar het wordt hier ook allemaal beter! Krijg in elk geval weer meer energie Voelen jullie de baby al bewegen?? Ik vorige week wel, nog wel onduidelijk, maar deze week niet.
@fvk: mooi buikje hoor! @inge: jij bent snel! Wij gaan vrijdag ff shoppen @godinn: welkom! Hopelijk worden je klachten minder!ik voel nog niks iig.. Kan iemand mij op het lijstje voegen? 1 november... Val er dus net buiyen haha! Maar kopieren gaat niet echt met mn telefoon nu.
Dat opgejaagde gevoel herken ik wel. Komt bij mij door hartslag en bloeddruk, volgens de vk. Je hebt veel meer bloed in je lichaam, ik voel mijn hart soms behoorlijk pompen... Ik merk ook dat ik veel frisse lucht nodig heb, ander word ik benauwd! Ik voel de baby nog niet echt actief. Heel af en toe een plopje! Schijnt wel te kunnen kloppen! Ik ven reuze benieuwd, lijkt me hartstikke leuk. De buik gaat nu echt super snel... Oh ja, ik ben 27 oktober uitgerekend. Ook ik stuur vanaf mijn telefoon!
Bevalingslijst: Sweetamber: 14 oktober MaartjeV: 20 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober Goddin: 28 oktober Chocoholic: 1 november
@voelen ik denk wel dat ik de baby al voel elke dag heel even eerst twijfelde ik heel er maar nu weet ik wel dat het de baby is. ik ben al vanaf week 6 misselijk en veel overgeven heb er voor in het ziekenhuis gelegen gaat wel een stukje beter nu maar echt fijn zwanger ben ik niet. Vind om heel eerlijk te zijn oook niet echt heeeeel leuk:x
Kan ik me dan voorstellen zeg Titus! Bah zeg... Ik had het alleen in het begin, het gaat nu snel beter! Heb ook stukken meer energie Ik ben weer uitgewertk voor vandaag Even gebakjes halen, want mijn moedertje mag na 5 weken ziekenhuis morgen weer naar huis!!
Hallo dames, helaas zal ik me moeten "afmelden" bij dit topic. Afgelopen 9 mei heb ik een vruchtwaterpunctie ondergaan nav een afwijkende nekplooi 4,5 mm en een verkort neusbeentje, al heb ik dat laatste nooit echt meegekregen. Zaterdag hebben we een gesprek gehad met de gyneacoloog, nadat we vrijdag al te horen kregen dat het niet goed zat. Mn partner heeft 15-04 een zwaar hartinfarct gehad en is aan het revalideren, dus heb mn vader meegenomen naar het gesprek. Ons zoontje heeft trisomie 18 en heeft eigenlijk geen kansen. Daarom zal ik volgende week maandag of dinsdag worden ingeleid. Voor ons een zeer zware tijd met veel verdriet en veel te verwerken. Gelukkig hebben we onze twee mooie meisjes die ons er door heen slepen... dit kereltje was onverwacht, maar super welkom! Ik wens jullie allemaal alle goeds en hoop dat jullie in oktober/november jullie wondertjes in goede gezondheid in jullie armen mogen sluiten!
@Godinn: Wat fijn dat je moeder naar huis mag. Lekker smullen van het gebak en een fijne avond! @Hopmarjanneke: O nee.. wat verdrietig nieuws! Heel erg veel sterkte de komende tijd. *knuffel*
@hopmarjanneke, meid wat erg voor jullie allemaal. heel veel sterkte aan jouw en je familie . ik zal aan je denken de komende dagen. weet dat je altijd welkom bent he op dit forum zelfs om ff te schelden of gewoon je zegje te doen. ook je verdriet mag je met ons delen. ik weet dat dat moeilijk zal zijn maar heb je ff iemand nodig wij zijn er hoor. dikke kus en kroel aan jouw aan je gezin.
even snel zonder terug te lezen (komt straks wel) wil ik graag met jullie delen dat we een dochter krijgen !!!!!! Was overduidelijk te zien.... dus wij gaan los op roze !!
@ Hopmarjanneke, tsjee.... Wat verschrikkelijk verdrietig zeg.. Geen woorden voor! Ik wens je/jullie ontzettend veel sterkte voor de aankomende tijd..