oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    leuk er komen steeds meer kleurtjes ik moet nog wachten tot 12 juni.
    hier verder wel redeljk

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    pffff wat lang nog dat je het zolang kan volhouden.
    ga je het met ons delen?

ik heb mijn 20 weken echo ook pas dinsdag over een week hoor das volgens mij de 6e..

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Als deze baby het ons wilt vertellen dan laat ik het hier wel weten hoor.
    tja hoe hou ik het zo lang vol ik ben echt heel ziek geweesd met overgeven en nog steeds is dat niet over ik moet nog elke ochtend overgeven ik ik leef dus een beetje van week tot week. ben pas sinds kort bezig met het feit dat ik zwanger ben.

4. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    hoi hoi,
    wij gaan 8 juni voor de 20 weken echo. zo spannend. misschien moet ik alleen omdat manlief misschien geen vrij kan krijgen. maar ook dan wil ik het weten hoor. ga het wel hier delen omdat ik het verder niemand ga vertellen. we houden het geheim tot de geboorte. maar moet het toch aan iemand vertellen. hihihi.

Sweetamber: 14 oktober
    Lilipower: 17 oktober / meisje
    Ingearts: 20 oktober / jongen
    MaartjeV: 20 oktober
    Tijgertje13282: 20 oktober
    maia: 21 oktober
    Mamaleintje: 22 oktober
    titus: 24 oktober
    cook: 25 oktober ?
    Goddin: 28 oktober
    Chocoholic: 1 november

5. Maia

Maia Niet meer actief

vervelend dat je daar dan nog last van hebt steeds zeg :(

@geslacht: wij hebben ook pas 4 juni de echo, nog een ruime week wachten, vond het echt heel erg lang wachten moet ik zeggen na de laatste echo (9 weken).

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dat zei ik ook.. Duurt wel lang! Mijn vk zei; kom dan gerust even snel langs om naar het hartje te luisteren..

Bah, nog steeds misselijk! Hopelijk gaat dat snel over zeg!

Ik heb vandaag heel ongezond gegeten :$ Boterhammen met boterhamworst en mayo;) en als avondeten een zak chips *schaamschaam* Ik had zo geen zin om eten te koken, en mijn vriend was niet thuis met eten... Hele dag druk geweest. Morgen maar een balansdagje:)

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    mijn laatste echo was met 14 weken ofzo omdat we toen het hartje nog niet konden horen. ik heb nog steeds het hartje niet gehoord.

we zitten met de 20 weken toch allemaal wel dicht bij elkaar. ik heb hem ook laat een dag voor de 21 e week.

ben bang dat het spugenen misselijkheid niet overgaat tot na de bevalling was van mijn andere kindje ook zo. tenminste met misselijk zijn en me niet mezelf voelen.
    ik zat net eens te tellen maar moet nog 8 weken werken en dan heb ik 3 weken vakantie daarna hoef ik nog maar 4 weken te werken en dan heb ik verlof. kan het nu al fijn vinden hahahahaha.

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Lekker hè, uitkijken naar je verlof. Ik heb half augustus vakantie en mijn verlof loopt daar gelijk achteraan... Met een beetje geluk hoef ik dan pas 8 januari weer aan het werk, heerlijk....

9. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@godinn: heb thuis ook een angelsound dus 1 - 2x in de week luister ik het hartje, maar gewoon de tijd tussen de echo's is zo lang ;)

@verlof: lekker he, uitkijken ernaar. Ik heb juist eind juni vakantie (3 weken) waardoor ik nog 2 maandjes en een beetje hoef te werken. Mijn verlof gaat in principe 6 weken van tevoren in, dus 10 september.

Nou ik ben vanochtend weer naar de vk geweest, alles was goed, bloeddruk prima, hartslag had ze moeite mee want flup vond het helemaal niets dus die was er steeds tegenaan aan het schoppen hihi dus dat kon dat ding niet zo goed meten, maar het klopte goed :)

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ja zo'n angelsound is ook wel wat hé?? Aan de andere kant hoop ik het binnenkort beter te gaan voelen, dus dan geeft dat ook weer zekerheid.

Ik heb pas Oktober oid vakantie/verlof. Ben zelfstandig ondernemer, dus om dan eerst vakantie te nemen en dan met verlof te gaan is ook wel wat té...

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    maia ik heb dan ook verlof heerlijk!!
    alleen heb ik geen vakantie daarvoor ik zet mijn vakantie erna ik had uitgerekend dat ik 31 december weer aan het werk moet dus ga even kijken hoeveel vakantiedagen ik nog heb.
    mss dat ik het dan toch eerder laat ingaan en later uitlaat lopen in ieder geval niet de eerste week van januari.
    maar moet ik natuurlijk even overleggen met de baas.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    #692 Chocoholic, 26 mei 2012
    Laatst bewerkt: 26 mei 2012
    @Lilipower: die 3 streepjes bij een meisje kan ik me idd niet voorstellen haha! Ben benieuwd naar je foto!
    @Ingearts: Als er iemand nog lang moet wachten om te weten wat het is, dan ben ik het wel haha! Mijn 20 wkn echo is 18 juni ('savonds ook nog es) Gelukkig wel 4 juni naar de vk en krijgen we het hartje weer te horen.

We hebben gisteren dus eindelijk het muntje maar gegooid. Ik was het zo beu om steeds dezelfde 'discussie' (voor zover je het zo kan noemen) aan te gaan. En ik heb gewonnen!!! Joehoe! We gaan dus beiden weten wat het wordt. Mn man was wel erg teleurgesteld, maar das maar ff zei ie. Bij de volgende zien we wel weer. We houden het wel geheim tot de geboorte, maar ik ben zo opgelucht... Weer een zorg minder. Ik ben echt iemand die controle wil hebben, van verrassingen houd ik totaal niet. Dus zat me hier al goed druk over te maken.

@verlof: Wij gaan half Juli nog 3 weken met vakantie. Nu nog iets van 8 weken werken. Bij terugkomst nog 6 weken werken tot aan mijn verlof 24 september, en dan half januari weer beginnen. Heerlijk vooruitzicht dus!!

Vandaag een BBQ bij ons. Gezellig! Genieten van het heerlijke weer de komende dagen. Morgen naar de film met een aantal zwangere vrouwen 'What to expect when you're expecting'. Lijkt me erg leuk! En dan 'savonds nog een feestje. Gelukkig heb ik mn energie al wat meer terug, dus kan ik dit wel volhouden haha!
    Jullie nog plannen?

13. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

De foto van de drie streepjes zet ik zo in mijn album, hier plaatsen lukt niet.
    Ik hoop dat je snapt wat je moet zien, is ingezoomd en staat pijltje bij.

Ik heb heeerlijk nu ruim een week vakantie en gaan er lekker ff tussen uit.... dus dames tot volgende week :D

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Toch gelukt

15. Maia

Maia Niet meer actief

@lilipower: ja die is aardig duidelijk :)

@rest: ik reageer morgen wel, komen zo vrienden eten voor de bbq :)

@choco: zag net nog snel, super dat jij 'gewonnen' hebt ;)

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @choco wat leuk dat jullie het alsnog gaan weten.
    kun je niet gewoon afspreken dat jij het alleen weet als hij het echt niet wilt weten.
    of op een papiertje laten schrijven.
    wel balen dat je nog zo lang moet wachten.

Dinsdag mag ik weer naar de VK hoop dat we dan weer naar het hartje gaan luisteren, ik weet eigenlijkniet of dat altijd bij elk bezoek standaard is.

vandaag ook mijn loonstrook binnen gekregen en heb nu 83 uur staan dat is ruim 3 weken. komen elke maand ongeveer 10 uur bij dus over 3 weken kom ik denk ik op de 4 weken uit.
    twijfel enorm wat ik moet gaan doen.
    mijn planning was 2 weken na het verlof maar of ze daar nou zo blij mee gaan zijn.
    twijfel twijfel....

17. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    vandaag bij prenatal nog even een leuke makkelijke harembroek gehaald, en een spijkerrokje. ik had mn zoontje meegenomen, die deed helaas de hele tijd gordijn open dicht open dicht dus ik stond daar gewoon zo ongeveer om te kleden zonder gordijn haha.. !!!
    ik baal op het moment even van mn zwangerschap aangezien ik heeeeeelemaal onder zonne uitslag zit (en ik ga echt niet in volle zon zitten/smiddags ergens in volle zon rondlopen), ik smeer met factor 50+, en bedek me zoveel mogelik. en dan toch.. en ik mag nu dus nikssss!!!!! behalve een gel tegen de jeuk. pff... ziet er niet uit :(

ikkreeg vanochtend een harde buik en kon precies zien hoever mn baardmoeder zit; tot mn navel.. zag er erg grappig uit, die bal.

bijna mn 20wk echo ik kan niet wachten!!!

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    zitten lekker he die harembroeken ik heb er 1 van de HM.
    Ik heb vandaag bij miss etam 2 leuke positiejurkjes gekocht ik kom er normaal nooit maar omdat ik de positiekleding zo weinig vind en saai in de winkels dacht ik loop eens daar naar binnen en welliswaar 2 jurkjes gevonden en een legging, dus ben helemaal blij.
    verder ook een voedingsbh gekocht bij de h&m en een zwembad voor in de tuin.

gelukkig geen last van de zon al vind ik hem wel heel erg heet maar of dat nou echt met de zwangerschap te maken heeft betwijfel ik.

19. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Maartje, ik zit er ook helemaal onder. Had het voorgaande jaren ook wel iets, maar nu is het echt erg!

@ Choco, leuk dat je 'gewonnen' hebt! Wij hebben die discussie ook.. Ik wil het niet weten, vriend wel. Maar ik heb gewoon gezegt: Dus gaat het mooi niet door :)

Ik ga wel even stiekem onze 1ste echo foto bekijken ;)

Ik zit te wachten op de veearts, paardje ziek.. Net gisteren gekocht...

@ Ingearts, hier beluisteren ze elke keer het hartje. Dat is inprincipe de enige controle welke zij op de baby hebben.. Echo moet hier in het zh..

20. Maia

Maia Niet meer actief

@maartje en godinn: wat vervelend dat jullie er zo'n last van hebben!

@inge: ja hoor, hartje luisteren is standaard.

Deel Deze Pagina