oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi meiden nou alles was goed hoor nu weer toeleven naar de 20 weken echo. vanaf 38 weken gaan we kijken of ik al rijp ben om te bevallen ivm verleden van vorige zwangerschap. vind het niet zo erg heel eerlijk te zijn

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @titus fijn dat alles goed was bij de VK.

verder WIL ik ook mijn baby duidelijk voelen hahaha
    maar denk dat ik gewoon wat geduld moet hebben.
    dinsdag 20 weken echo best spannend vind ik.

@kilo's nou ben wel een kilotje of ongeveer 7 bijgekomen denk ik houd het even wat minder hahaha

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nou, inderdaad spannend!

@ Titus, fijn dat alles goed was :)

O, dat is te doen toch Inge? Ik moet niet teveel groeien, want ben al iets te zwaar. Want er niet aankomt hoeft er ook niet weer af :p

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Joehoe, over een half uurtje de 20-weken echo!!!!

5. Maia

Maia Niet meer actief

@titus: fijn dat alles goed was

@sweetamber: succes bij de echo straks!

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Jaloers :p Heel veel succes en geniet ervan! Laat je weten hoe het ging?

7. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hallo allemaal,
    we zijn terug van de verloskundige (al een poosje, maar heb nu even tijd...)
    Alles was goed, zag er goed uit. Zo leuk, de verloskundige zei iedere keer: "wat een mooi kindje."
    Dat zullen ze wel bij iedereen zeggen, maar wel heel lief, hahaha....
    Maar ik kan me aan de lijst toevoegen, we weten wat het wordt....

We krijgen weer een zoon, voel me al echt een stoere jongensmama:D

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Update:

Sweetamber: 14 oktober
    Lilipower: 17 oktober / meisje
    Ingearts: 20 oktober / jongen
    MaartjeV: 20 oktober
    Tijgertje13282: 20 oktober
    maia: 21 oktober
    Mamaleintje: 22 oktober
    titus: 24 oktober
    cook: 25 oktober ?
    Goddin: 28 oktober
    Chocoholic: 1 november

9. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat alles goed is!

10. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @sweetamber, gefeliciteerd met een zoon. wat leuk zeg. wij mogen volgende week vrijdag vind het zo spannend.

hier wat minder goed nieuws. kreeg vandaag in mijn middagpauze te horen dat ik ontslag kreeg. had al zo'n vermoeden omdat ik de laatste dagen alleen maar mensen ontslagen zag worden. bedrijf is een beetje gaan opruimen. en bij mij kwamen ze er laatst achter dat ik zwanger ben dus had al zo'n idee dat ik eruit zou vliegen.
    aangezien ik er pas twee maanden werkte heb ik nergens recht op. leuk zwanger en zonder inkomen. en dat tot eind van jaar. that sucks.
    ach positief blijven denken he. nee sorry kan ik nu ff niet. wil alleen maar huilen. zo klote voel ik me.
    ja sorry het moet er ff uit.

11. Maia

Maia Niet meer actief

he bah cook, wat een ontzettend naar nieuws.
    Maar als zwangere heb je ontslagbescherming (tenzij je uitzendkracht bent geloof ik) en mag je er niet zomaar uitgegooid worden, zelfs niet als je een tijdelijk contract hebt, dan moeten ze je in principe je contract laten afmaken? Lig je er per direct uit? Zou het toch even nakijken hoor.
    Mij hangt het ook boven het hoofd, moet gereorganiseerd worden, maar ik kan nu ik zwanger ben sowieso niet mee in de ontslagronde, dus enige mogelijkheid voor hun is m'n contract niet verlengen, maar dat is pas in februari, dus tot februari ben ik verzekerd van mijn baan gelukkig. Ik hoor het voor m'n verlof hebben ze gezegd (zit nu in m'n laatste tijdelijke contract).

dikke knuffel in elk geval.

12. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    @cook, jemig wat een vervelend nieuws zeg!!! Maar kan dat zomaar??? Had je je andere baan helemaal opgezegd??? Ik kan me voorstellen dat je even alleen maar wil huilen, gewoon doen, lucht op!!!

13. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Cook, och... Wat vervelend zeg.. Denk je dat je ook was ontslagen wanneer je niet zwanger was geweest?? Sterkte!!

14. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    ik kan gewoon ontslagen worden omdat ik nog met een uitzendbeding werkte. daarnaast mag je ontslagen worden tijdens je proeftijd. bij mijn vorige baas moest ik stoppen omdat ik zwanger was wegens veiligheidsredenen. ik mag niet aan de deur staan zwanger. maar ben niet ontslagen omdat ik zwanger was denk ik. zal wel meegespeeld hebben maar al de hele week waren ze bezig met inkrimpen. dus het was gewoon afwachten. en iedereen werd per direct ontslagen. dus kon gelijk naar huis.

ach we gaan nu gewoon weer verder zoeken en me maar is gaan storten op het opknappen van de babykamer.
    thx voor de steun.

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Jeetje Cook wat een klote nieuws zeg!!
    mss inderdaad aanvechten tijdens een proeftijd mogen ze je ook niet ontslaan omdat je zwanger bent geloof ik hoor.
    ik zal het inderdaad even nakijken.

@sweetamber leuk een jongetje gefeliciteerd geniet ervan fijn ook dat alles goed was.

@godinn bij moet er straks weer heel wat af hoor.
    Mijn sportabonement loopt tot september wou hem eerst opzeggen maar denk dat ik hem toch maar weer ga verlengen...

16. Maia

Maia Niet meer actief

@cook: ja als je nog in je proeftijd zat kunnen ze je inderdaad kwijt. Echt balen zeg :(

echt ik word hier gek, moet om de 5 minuten naar het toilet (bij wijze van). Volgens mij wordt m'n blaas als springplank gebruikt.

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Inge; ik ga gewoonlijk altijd veel hardlopen. Over het algemeen ben ik dan de kilo's zomaar weer kwijt. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd te weinig liep en daarnaast te veel: Dus aangekomen. Straks ook maar weer fanatiek paardrijden, helpt ook altijd!

Ik moet 's nachts heel vaak plassen. Errug vervelend! Overdag valt het mee....

Wel 's avonds rugpijn..

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @maia dat heb ik nu ook vandaag ben geloof ik al 20 keer geweest in 1,5 uur tijd.
    kom ervanaf ga op de bank zitten en ik moet alweer pfff heel erg frustrerend.

@rugpijn dat heb ik grotendeels als ik s'ochtends opsta maar eigenlijk de hele dag wel aanwezig.

19. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    joepie, mensen beginnen mn buikje op te merken als zwanger!!!

we zitten ondertussen in het nieuwe huis, wat een stress geweest, gadverdamme....!!! mn man had veel werk, en in zijn werkveld moet je pakken wat je pakken kan, en wat extra geld is nu ook wel fijn moet ik zeggen. maar betekende dat ik het hele huis zo ongeveer ingepakt heb. en ik moest werken. en noah liep nog rond. pfff... beetje moe maar?!

gisteren de aanbieding gekregen van het werk om een 40weken contract te nemen ipv 52 weken. betekent alle schoolvakanties vrij!! heeft iemand hier ervaring mee? ik werk dan evenveel uur als nu, maar natuurlijk minder dagen in het jaar dus minder loon per maand. opzich best te doen, plus het feit dat ik geen opvang hoef te regelen voor noah (schoolvak vrij), en de nieuwe baby kan met een 40weken contract naar kdv...

20. Maia

Maia Niet meer actief

@inge: ja precies, zit je net op de bank, moet je alweer. Werd er gisteren echt gestoord van.

@maartje: als het te doen is zou ik het t.z.t. zeker overwegen, weet niet of je nu bij een kdv je kindjes met een 40 weken contract kunt doen (hier kan dat niet nml). maar het zou zeker ideaal zijn, helemaal als ze op school zitten.

Deel Deze Pagina