Mijn moeder vertelde dat dat komt omdat je blaas als het ware in 2en is opgedeeld. Dan leeg je de onderste helft, je gaat zitten en dan loopt de bovenste helft weer door naar de onderste helft en kun je gelijk weer.. Wat is kdv? Kinder dag verblijf?? Misschien wat stom....
ik geloof je vk meteen als die dat zegt, want zo voelt het ook inderdaad godinn. en kdv is inderdaad kinderdagverblijf
dag dames, wat een stil weekend hier zeg. iedereen in orde? hier niet zo heel veel gedaan dit weekend. zaterdag naar een voetbaltoernooi van mijn man geweest voor 35 plussers. om je dood te lachen al die uitgezakte macho die zichzelf nog helemaal geweldig vinden. hahahaha effe heen en weer rennen en ze hadden al geen lucht meer. gister moest ik sochtends opeens mijn man ophalen op politieburo . was hij staande gehouden en vroeg de agent om zijn legitimatie. hij heel bijdehand is een biebkaart ook goed. die agent weer legitimatie. dus hij: wil u een legitimatie want dan is mijn biebkaart goed . nou die agent vond het niet zo grappig terwijl mijn man gelijk heeft want een legitimatiebewijs is alles waar je naam opstaat en foto maar is geen geldig identificatiemiddel. ze horen te vragen om een identiteitsbewijs. vond die agent dat hij hem beledigde werd hij aangehouden. hij pist natuurlijk begon tekeer tegaan tegen die agent. kreeg hij gewoon 450 euro boete voor het beledigen van ambtenaar in functie. belachelijk. moest ik ff op een zondagochtend 450 euro komen betalen voor een uur. want zo'n bedrag dat heb ik natuurlijk gewoon ff. nou ik met moeite dat geld bij elkaar gekregen en heb gaan halen. ik was zo boos he. zegt tie ja ik herrinderde me opeens wat jij me verted had over een legitimatie en een id. echt hoor nooit luistert hij maar dat heeft hij opeens gehoord en onthouden. echt typisch hoor...... kon er niet om lachen in ieder geval. vrijdag mogen we voor de 20 weken echo ben zo benieuwd he. voel de kleine echt duidelijk nu. en elke avond als mijn zoontyje naar bed gaat gaat hij eerst tegen mijn buik praten van hallo brusje ik moet gaan slapen en dan en heel verhaal over wanneer het brusje er is. dan legt hij zijn handjes op mijn buik en dan voel je gewoon echt hoe de beeb naar zijn handjes toe beweegt. vind dat zo byzonder he.en hij vind het prachtig.. we willen vrijdag graag weten wat het word . maar we gaan het aan niemand vertellen. wat ik wel jammer vind is dat we het ook niet aan de kleine kunnen vertellen want die verteld het gelijk door. terwijl ik het zo graag met hem wil delen. hij wil zo graag een zusje en ben bang dat hij het niet leuk gaat vinden al het bij de geboorte en jongetje blijkt te zijn. wat denken jullie? @maia zie dat je vandaag je 20 weken echo hebt . spannend hoor wil je weten wat het word? groetjes.
Oh cook.. Jij maakt het ook wel mee hoor! Gelukkig nu uitkijken naar wat leuks vrijdag! Ik voel de kleine nog niet. Vanavond naar de vk. Krijgen we het hartje weer te horen. Zin in dus! Voor de 20 wkn echo moeten we nog 2 wejen geduld hebben.. Heb zon voorgevoel dat het een jongen wordt, maar we zullen dan zien. Afgelopen weekend erg druk gehad. We hadden vorige week een brief gehad van de winkel waar we het kamertje, wandelwagen en maxicosi hebben besteld. dat het kamertje niet meer leverbaar is, en of we naar de winkel wilden komen om een ander uit te zoeken. Dus wij erheen zaterdag.. Andere uitgezocht maar die was duurder. zeggen ze vrolijk dat de kortingen vervalt en we nog 350 bij moeten betalen. Viel weinig te onderhandelen dus,hebben we gezegd dat ze alles mogen houden en we naar n ander gaan. Dat was prima.. Dus wij zaterdag nog 1 poging gewaagd bij een winkel hier in de buurt, en daar gelukkig geslaagd voor een kamer! ben erg blij, want deze hadden ze op voorraad en kunnen we as zaterdag al ophalen!! Was zaterdag toch wel ff chagerijnig in die 1e zaak hoor.. Pff! Nu nog n keertje naar Babydump voor de wandelwagen en maxi cosi. Daarnaast is onze auto naar de garage geweest.. Iets met de computeraansturing kapot. Schade is 700 euries. En bedankt.
@cook: jeetje, ik zou ook niet al te blij zijn als mijn man zoiets zou flikken. Zonde van het geld @chocoholic: ook al zo'n 'leuk' weekend. Balen van die winkel zeg, vind ik wel echt heel vreemd eigenlijk dat ze er zo mee omgaan. Gelukkig ergens anders wel geslaagd. Ik had ook een druk weekend. Zaterdag nog gewoon gewerkt, toen 's avonds om 10 uur (stond echt op het punt naar bed gegaan) belde mijn zusje of ik haar a.u.b. kon helpen met een artikel want ze zat door de bomen het bos niet meer. Dus haar artikel gelezen, dingen aangepast enz (ik ben nu bijna expert in waarom vreemdgaan goed is voor het nageslacht hihi - ze is biologe) dus dat werd dus pas een uurtje of 12 en ook gisteren er de halve dag mee bezig geweest. verder gisteren verjaardag van mijn man gevierd. Jaaa vanavond eindelijk de 20 weken echo, ben echt de uren aan het aftellen hihi. Als ze het kunnen zien wil ik weten wat het wordt, vind wel dat ze eerst gewoon goed moet kijken of het gezond is enz. maar ja, ik zou het wel graag willen weten dus we gaan het wel merken vanavond.
@maia: spannend vandaag dus! Leuk hoor! Hopelijk is alles goed en kunnen ze zien wat het wordt Was idd vreemd vd winkel. Zeker als het voor ons een principe kwestie is en zoj het om 150 euro laten hangen.. Ze zullen genoeg andere klanten hebben denk ik. We zullen alleen niemand aanraden daarheen te gaan. Al is,het alleen al om de manier waarop het ging. Ben nu idd wel super blij met de kamer die we nu hebben! Geluk bij een ongeluk haha
@ choc wat jammer zeg van je kamer. ben blij dat je ergens anders wel geslaagd ben. jij moet ook echt flink balen van de kosten van je auto zeg. da bedrag is ook niet niks. @maia niet blij is nog zwak uitgedrukt. vooral hoe ik sinds een weekje werkloos ben dus al helemaal aan het rekenen ben hoe en wat. maja mannen nadenken is niet bij allemaal hun sterkste punt. nou je echo komt steeds dichterbij. zo leuk . ga je ons vertellen wat je krijgt? dit is de heo iedereen er nu voor staat. ben benieuwd wat er meer gaat komen jongens of meisjes. Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober ? Goddin: 28 oktober Chocoholic: 1 november
Ja die rekening is idd niet mis maar goed. Hopelijk was het dat voor dit jaar weer. ik lees het net van je baan.. Wat klote! Ga je nog wat anders zoeken of..? Komt ook in een goeie periode zeg. Zou zeker ff uitzoeken of dat zomaar mag hoor! Al snap ik dat je daar nu niet langer wilt blijven? Ben benieuwd naar de kleurtjes in het rijtje de komende weken!
@cook: ja niet blij is zeker zacht uitgedrukt inderdaad. en ja hoor, ik ga het wel vertellen, weet niet of het vanavond nog lukt omdat ik hem pas om 20:30 heb en m'n moeder oppast dus die ook niet meteen weg is, maar ik kom het (als we het weten) sowieso vertellen.
Hallo dames, We zijn weer lekker terug van vakantie, het was heerlijk... mooi weer en leuke dingen gedaan. Nu wel wennen zo een20 graden kouder. Vanmorgen gelijk de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. Het is een klein vreetzakje met lange benen en lange tenen..... om die tenen moest ik erg lachen want die hebben alle vrouwen aan mijnmoeders kant. Er was een stagaire bij en daardoor ging ze veel dingen bekijken en kregen we extra uitleg... ze heeft goede stembanden ojeeee Cook: wat klote van je baan, helaas is een nieuwe baan vinden nu wat moeilijker maar als j in je zwangerschap 6 weken hebt gewerkt hebje wel recht op zwangerschapsuitkering.... eens navragen bij uwv! Sweetamber: wat leuk nog een jongen! Lekker tussen de mannen.
Ik geloof dat ik jullie echt "de Kletstantes" ga noemen, whahahaha.. Ik ben er een hele week niet en moet ongeveer 10 pagina's bijlezen... Pfoe hey... Bij ons is er overigens in de afgelopen week ook niet veel bijzonders gebeurd hoor, vandaar dat ik hier niet ben geweest.. Als je nix te vertellen hebt is t ook niet interessant natuurlijk. Wij zijn (nou ja, mijn man voornamelijk) de hele week bezig geweest met het afwerken van de zolder omdat onze zoon daar straks gaat slapen.. Isoleren, nieuw dakraam, schilderen was al gebeurd hoor, maar 2e pinksterdag zijn we wezen shoppen voor laminaat en aankleding voor zijn kamer(tje). Het enige dat daar nu nog moet gebeuren is eigenlijk een heel klein beetje elektriciteit (doet een neefje van mijn man) en er zijn 2 korte muren die nog gesierpleisterd moeten worden (doet de vader van mijn man). En dan kan zoonlief als een prins op zijn 30m2 slaapkamer vertoeven.... #luxe Morgen om 14:40u hebben wij onze 20weken echo.. Begin er wel een beetje nerveus voor te worden hoor. Alleen eigenlijk al om het feit of het er wel 1-tje is............ Ik groei namelijk HÉÉL erg hard.. Maar goed, dat zullen we morgen wel zien Geslacht weten is nog een twijfelgeval en laat ik aan mijn man over... Ik wil het wel weten en hij liever niet, maar... er is een hele kleine misschien te horen dus ik heb besloten om hem morgen gewoon aan te kijken en het besluit aan hem over te laten.. #tobecontinued
@cook wat een giller zeg!! ik moest stiekem wel even heel hard lachen, snap dat dat voor jou niet het geval is. en gewoon 450 euro wat een geldwerk zeg ze hebben ze weer verdiend, maar ik zou als ik jullie was in beroep gaan volgens mij kun je zoiets gewoon aanvechten. @chocoholic jemig ook al zo een rot weekend gehad met een hoop kosten. wat balen zeg dat ze de kamer niet meer kunnen leveren, maar wat stom zeg dat ze je dan niet tegemoet kunnen komen. en de auto kapot ik heb al van meerdere gelezen dat de auto het heeft begeven en dan ook nog eens 700 euro pffff ben ik blij dat ik gewoon een oud bakkie heb zonder computeraansturing.... @lilipower welkom terug, fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad. en dat je echo ook ook zo fijn goed was natuurlijk hartstikke goed nieuws, waar heb je de echo laten maken ik heb nl morgen ook mijn 20 weken echo en hoop natuurlijk ook op een stagaire zodat wij uitgebreid uitleg gaan krijgen. hele mooie foto!! @tijgertje welkom terug hahaha. Ik heb dat ook wel eens hoor dat ik even niet kom alleen dan om alles terug te lezen vind ik dan weer zo erg ben nl bang dat ik mensen vergeet haha. ik mag morgen ook ik mag om 14,00 dus 40 minuten eerder hahaha.
ooh wat leuk al die 20 weken echo's zo spannend...... @lillipower wat leuk dat je een meisje krijgt. de lijst word steed kleurrijker. zo leuk.
Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober ? Goddin: 28 oktober Chocoholic: 1 november
dames, even kort over de echo. Alles zag er hartstikke goed uit en ik kom hier het jongetjes-team versterken het was niet te missen.
Ja maia, het wordt hier langzaam aan blauw! Wat leuk!! Dames welke vandaag 20 weken echo hebben.... Succes en veel plezier!!!!!
Pffff wat is het weer vroeg zeg! En wat baal ik dat ik steeds wakker wordt van de rugpijn. Weet iemand hier iets op? Verder valt het wel mee maar in de ochtend is het een ramp. Werkse vandaag allemaal en voor de gene die net als mij een 20 weken echo hebben veel succes en vooral veel plezier!