vervelend inge, dat is lastig he. Wat mij helpt is slapen met mijn voedingskussen, ik hang er echt een beetje overheen. verder geen tips eigenlijk. goedemorgen trouwens. Moet straks werken en verder niets te melden.
@maia: wat leuk een jongen! Lijstje ziet er al aardig blauw uit Alle dames die vandaag de echo hebben: veel plezier!! Hebben jullie wel een voorgevoel?? Volgens mij ben ik echt de hekkensluiter hihi! Ben de dagen aan het aftellen. Gister het hartje bij de vk weer gehoord, en dat was heel erg krachtig. dus weer een goed gevoel aan overgehouden.
@maia wat leuk zeg een jongentje.feli hoor. ben benieuwd wat de dames die vandaag een echo hebben krijgen. welke kleur gaat overheersen. succes allemaal vandaag.
Hallo dames, Ik heb ff een hoop bij moeten lezen zeg jemig! Maar goed hoop dat ik inderdaad niemand vergeet en anders is het niet expres haha @ Cook balen van je baan en al helemaal balen van het zondegeld van 450 euro. Het was wel een agent met een kort lontje zeg maar @ Choc wat stom zeg van die babyzaak. Dat is toch hun probleem dat ze niet meer kunnen leveren en dan nog 350 erbij vragen belachelijk. Wat stoer dat je daar bent weggegaan en gelukkig heb je iets moois gevonden @ Lily, Maia en sweetamber fijn dat de 20 wkn echo goed was! Succes voor diegene die vandaag moeten. Hier is verder alles goed. Ik heb donderdag de 20 wkn echo gelukkig al vroeg om 8.50. Vind het wel heel spannend, heb ook een paar keer naar gedroomd erover getsie. Buik groeit nu niet zo hard meer als eerst maar er wordt van binnen wel hard gewerkt hoor. Ik voel de baby heel goed elke dag dus dat is erg leuk. Verder zijn we druk aan de klus in ons nieuwe huis. We hebben het ambitieuze plan opgevat om nog te verhuizen als ik 36 weken ben. Niet heel handig maar soms komt alles tegelijk. Ik ga gewoon op een stoel zitten en delegeren Misschien een beetje een rare/vieze vraag maar ik heb last van heel veel afscheiding. Gewoon normaal van kleur. Herkennen jullie dat? xxx
ik heb gisterenavond een filmpje opgenomen van mn buik, hij bewoog heel erg, zo grappig!!!!! Donderdag 8.45 de echo in het Radboud ziekenhuis te Nijmegen, vind het heel spannend... Ik kan deze keer vast mn mond niet houden over het geslacht, vond het zo moeilijk vorige keer, en ach, waarom ook niet vertellen... Ondertussen al aardig gesetteld in het nieuwe huis, scheelt hoop stress. Kan niet uitstaan dat er toch nog wat dozen staan (we missen nog wat kasten enzo) maargoed, we kunnen er al prima leven. Als die shitregen nou eens ophoudt kunnen we ook aan de tuin beginnen. Toch minder als je naar buiten kijkt en alles is zandgrond, in de HELE buurt dus.. Ik slaap tegenwoordig wel superslecht.. 2 a 3 x per nacht plassen is niet goed voor mn nachtrust, een snurkende man naast me ook niet. En poezen die wild miauwend van enthousiasme binnenkomen (al is het dan beneden in huiskamer) bevordert ook niet. Zucht. En daarnaast zit mn buik ook beetje in de weg. Niet dat ie zoooo groot is, maar ik slaap net niet op mn buik, beetje gedraaid, en dan ligt het dus voor geen meter. Heb het voedingskussen maar vast tevoorschijn gehaald. En heb al de belofte van een collega van mn man dat wanneer het een meisje wordt, ik al haar meisjes kleren mag hebben, lief!!!!!!
@geslacht: ik had een voorgevoel en die klopte dus. @mamaleintje: ja hoor, ik herken het wel, hoort bij het zwanger zijn.
VAGINALE AFSCHEIDING @ mamleintje. ff artikeltje voor je gepikt en geplakt. De verhoogde hoeveelheid oestrogeenhormoon tijdens de zwangerschap kan ervoor zorgen dat je meer vaginale afscheiding hebt. Deze dunne, melkachtige en mildruikende afscheiding is heel normaal. Naarmate je de uitgerekende datum nadert, kan het steeds meer worden. Eigenlijk een goed teken: het beschermt de baby tegen infecties. 43% van de vrouwen bemerken een toename van vaginale afscheiding tijdens de zwangerschap* (internetonderzoek onder moeders, 1530 deelnemers) Schimmelinfecties Naarmate de zwangerschap vordert, kunnen schimmelinfecties vaker en heftiger voorkomen. Ook dit is een gevolg van het veranderen van je hormoonspiegel. Vies ruikende of gelige afscheiding kan op een infectie wijzen. Ga ermee naar de huisarts, verloskundige of gynaecoloog. Schimmelinfecties zijn goed te behandelen hoop dat je er wat aan hebt. groetjes
Hoi dames, Daar ben ik ook maar weer eens....een ruime week naar de zon heeft mij erg goed gedaan. EN ik heb mini me voor het eerst duidelijk voelen trappelen al relaxend op het strand. Super leuk! Eenmaal een keer gevoeld, blijf ik het ook regelmatig voelen. Het is een heerlijk gevoel... Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo. Ben reuze benieuwd, maar heb er vooral veel zin in! In de vakantie hebben we de namen zo goed als zeker helemaal uitgedacht. Nu ga ik even bijleze wat ik allemaal heb gemist!
@mamaleintjej wauw, dat wordt nog een verhuizing. Succes en idd niet teveel doen! @maartjev: wat leuk dat je de kleine zo goed voelt! Heb ik nog helemaal niet. Of niet bewust iig. Fijn dat jullie zover zijn in je huisje. Hopelijk gaat het weer idd ook meezitten. Niks fijners als lekker in de tuin in het zonnetje. Wel balen dat je zo vaak wakker ben snachts.. @fvk: fijne vakantie gehad dus! Had je niet wat zon mee terug kunnen nemen?haha! mooi dat jullie eruit zijn met de namen. Wij gaan er pas echt mee bezig zijn als we weten wat het is.
@maia ik ga morgen de kussen ophalen heb hem via Marktplaats gekocht dus ff uitwassen en gebruiken maar. denk alleen dat manlief het niet zo fijn gaat vinden omdat we altijd gelepeld liggen hahaha. @mamleintje heb ik ook last van schijn idd heel normaal te zijn. @fvk welkom terug. en blij te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad ben jalours ik wil ooookkkkk. @hier vanmiddag de 20 weken echo gehad alles zag er prima uit het geslacht is nogmaals bevestigd en het wordt echt een jongetje geen twijfel mogelijk. ook lag meneer helemaal met zijn hoofdje gebogen naar beneden dus gezichtje helaas heel moeilijk kunnen zien maar wat ze moest zien heeft ze gezien. heb wel moeten springen dansen noem maar op in de hoop dat meneer naar boven kwam of draaide maar helaas. ff n linkje hoop dat het lukt Facebook
Hier een duidelijke meerderheid qua geslacht! Veel jongens! Wij willen het niet weten, maar ik verwacht ook een jongen! Jeumig, 450,- wat een geld! Kun je daar niet tegen in gaan?? Klacht oid indienen?? Hier vandaag een rotdag. Uiteindelijk even bij de vk gewwest, hartje geluisterd, dat scheelde een eind. Wij mogen maandag voor de 20 weken echo, zo spannend!
wij hebben dinsdag de 20 weken echo ik heb echt geen voor gevoel qua geslacht. wat een pech geld aan de politie kwijt zijn of aan je auto echt ontzettend balen zeg.
Goedemorgen dames! Ook hier gisteren dus de SEO gehad. Alles was goed, zo blij!!!! Onbewust toch wel wat zorgen om gemaakt. Er is in ieder geval een stukje last weggevallen. Ons kind heeft netjes naar mama geluisterd want ik zei vooraf: "Nu wel stil liggen he!" Het enige wat toch enige moeite koste voor de VK was het hartje.. Dat duurde ongeveer 5 minuten, haha.. Helaas hebben we niet 1 echo van het gezichtje, daar baal ik wel echt heel erg van, dussssssss... Over een paar weken toch maar een pretecho laten maken .. Waar we dan weer absoluut niet omheen konden was het geslacht: Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober ? Goddin: 28 oktober Chocoholic: 1 november
Gefeliciteerd!!! Wat een heerlijk gevoel, lijkt me dat....en idd, weer een jongen. De maand van de jongens? Hier aan het aftellen: nog 6 dagen....
@tijgertje: jeeee ook een jongen! Fijn dat alles goed was trouwens is toch ook wel een grote opluchting vind ik altijd.
Thanx Cook voor je link, wist ook wel dat het er een beetje bijhoord maar ik vond het opeens zoveel zeg maar Fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo bij iedereen en wat een jongens zeg!!! Echt grappig ben benieuwd wat wij morgen te zien krijgen
aaah begin gek te worden. ik zit al weken met de datum 8 juni in mijn hoofd voor de 20 weken echo . nu kijk ik in mijn telefoon zie ik staan 11juni dat is pas maandag. en klinkt gewoon niet logisch omdat ik normaal gesproken dan zou werken. dus vind het raar dat ik dan een afspraak zou hebben gemaakt. probeer ze te bellen maar antwoordapparaat. irri. @godin en tijgertje feli met jullie knullen. word steeds blauwer hier. ik blijf hopen op roze.... Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober ? Goddin: 28 oktober / jongen Chocoholic: 1 november