Ja, over namen gesproken: zeggen jullie deze ook al? Wij houden die tegen onze omgeving wel geheim. Maar hier wil ik ze best neerzetten Misschien dat we elkaar wel wat hulp kunnen geven haha!
We hebben aan onze ouders en zussen/broers verteld dat het een jongen wordt. Verder houden we het geheim. De naam gaan we niet vertellen er moet nog iets overblijven toch?? Een jongensnaam hebben we wel twijfelen nog over 2. Maar sorry die ga ik hier niet neer zetten. Ben bang dat iemand bekend het leest ofzo dat is de verrassing er echt af zeg maar haha.
Wat fijn zeg, hoop dat het zo blijft... Ik hoop ook dat de oefeningen aan gaan slaan bij mij... En wat leuk, alweer een jongen, 't wordt idd een jongensmaand...
Wat een leuke 20 weken echo berichten! En weer wat roze toegevoegd zo te zien, gefeliciteerd! Ik heb ook maar weer een buikfoto toegevoegd. Ik verbaas me erover dat nog steeds niet iedereen ziet dat ik zwanger ben...zeker niet als ze me van voren zien, maar dat is misschien wel logisch!
Ik wil ze ook best delen, ga er niet vanuit dat ik herkend wordt WE willen de namen geheim houden voor de omgeving, het geslacht mag straks iedereen weten. Hebben jullie al namen?
Wij houden geslacht en namen beide geheim. Geslacht ook voor ons zelf haha! We hebben wel al een jongens naam, maar nog geen meisjesnaam. Mooie foto weer hier van de buik! Als je dan onze buiken vergelijkt heb ik wel een hele andere buik dan jou Fvk!
@echo dames gefeliciteerd met de mooie echo's n jongetje en een meisje erbij wat gaaf. @namen we hebben de naam ook zo goed als zeker nu helaas ga ik hem hier ook niet bij zetten omdat er iemand die ik ken ook op ZP zit en er moet inderdaad iets geheim blijven iedereen weet wat het wordt maar de naam nee die houden we ff geheim. vind het wel jammer want zou het graag met jullie willen delen. @buiken fvk je hebt n mooi klein subtiel buikje waarschijnlijk ben je normaal best mager. Ik heb een breed postuur ben normaal niet echt dik vind ik zelf maar ben wel breed en vol dus mijn buik is ook van dat formaat ondertussen hahahaha.
Nee, nog niet. Al hebben we het wel over namen gehad. Jongensnamen zijn erg makkelijk, al hebben we nog geen 'definitieve'. Meisjesnamen daarintegen.. We hebben een heel verschillende smaak. Maar zowel de jongens als meisjesnaam zal gewoon hollands zijn. De meisjesnaam mag van mij wel wat aparter zijn, maar niet zodat ze dr eigen naam elke keer moet spellen haha! Maar we hebben het er weer over als we de 20 wkn echo hebben gehad. Misschien hoeven we ons niet druk te maken over een meisjesnaam haha! Bij jullie?
wij hebben wel al een meisjes naam. ik heb al jaren twee meisjes namen waar ik uit moest kiezen als ik een meisje zou krijgen. nu is er een winkel in rotterdam met de meisjesnaam zola waardoor die naam afvalt dus wordt het de andere. we gaan voor een exotische sterke naam. en als tweede een mix van mijn ma en mijn man zijn oma naam. voor een jongen hebben we alleen de tweede naam al want die word dat van mijn wijlen schoonvader. dat doe ik voor mijn man. hij mist zijn vader verschrikkelijk en vind het gewoon heel erg dat zijn vader dit niet mag meemaken. de voornaam twijfelen we nog steeds over . we hebben nog niks specifieks . denk dat dat wel komt als het een jongetje blijkt te zijn. mijn zonen hebben beide aparte namen. kort en krachtig maar wel apart . ik vond het wel belangrijk dat ze hem zelf konden uitspreken dus heb het ook simpel gehouden. terwijl als je af en toe de namen van kinderen hoort in onze culturen voorbiij komen dan denk ik watte.. he zal wel goed zijn. hihihi
goedenavond! @naam: wil hem best delen maar dan wel via pb want ik ben niet heel erg anoniem hier en hij moet wel geheim blijven voor de omgeving @maartje: fijn dat alles goed was en wat leuk een meisje @mamaleentje: jaaa ook alles goed en een jongetje, super hihi
cook mooie buik hoor, lekker rond. en wat een gave tattoo heb op veel plaatsen een tattoo maar daar lijkt me echt pijnlijk.
Ja Maartjev: nog een meisje Juppie!!! Mamaleintje: je maakt de lijst weer blauwer, grappig dat je man het eerder zag. Naam: wil ik best delen alleen in pb, geen idee of ik meelezers heb. Rug: vandaag naar dokter geweest, aanhechting tussen onderrug en bekken is overbelast en waarschijnlijk ontstoken... Heb speciale warme pleisters welke ik moet proberen... Vandaag helpt hij al!
Die warmte pleisters zijn fijn! Ik heb ze ook gehad! Meestal smeer ik ook met tijgerbalsem vind dat prima werken.
Jij hebt ook al een mooi buikje Cook! Ik wil via pb ook best de naam zeggen maar zo nog niet. Wij gaan ieg wel vernoemen
@ingearts. ik heb er ook een boel op mijn lichaam maar die was echt het pijnlijkst. hij is ook niet op de gewone manier gezet. ik heb de lijning in zuidamerika gezet bij een mannetje die het met een dikke naald doet. die naald die hij gebruikte was 2 x zo dik als wat ze hier gebruiken. heb echt uren gezeten. in 35 graden en het duurde echt lang voor het genezen was. ik heb hem drie maanden later in ned. later afmaken. wat schaduwen en puntjes op de i. daar voelde ik toen niks van. vind het echt pracht werk wat die man had gedaan maar volgende x toch maar op de gewone manier.
heb ff opnieuw de lijst geplaatst. valt me op dat sommige er niet op staan . omdat ik niet het hele forum af wil zoeken wie we missen hoop ik dat jullie jezelf ff toevoegen. thx alvast. Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober ? Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! Chocoholic: 1 november
@cook: mooi buikje hoor! En idd super gave tattoo!! @lilipower: balen van je rug. Hopelijk helpen de pleisters!
@cook 2x zo een dikke naald pfff wist je vantevoren waar je aan begon... maar wel een super verhaal achter je tatoo.