Au, lijkt me niet fijn met die dikke naald! Ik zou best een tattoo willen, maar twijfel eigenlijk altijd een beetje... Had/heb wel een navelpiercing, maar die heb ik er nu uit gehaald.. Ben nu aan het oefenen met mijn tantezeggertje van 5 jaar. Leuk zeg Klein bijdehandje! Ze is heel zeker van haar zaak dat we een meisje krijgen: Hoe gaat zé heten?? 'Weet ik nog niet' Oooh, doe dan maar Lotta
leuk is dat he Godinn! ik heb ook een tattoo, op mijn schouderblad, maar niet zo'n grote. Als dit kindje geboren is wil ik tzt nog een tattoo laten zetten met hun namen erop.
Ja dat lijkt me ook leuk Maar dan zou ik eerder een tattoo doen met de betekenis van mama. Het chinese teken of keltisch oid.
Hallo gefeliciteerd dat je mama mag worden in oktober ik zelf ben 5 oktober uitgerekend...! maar heb helaas niet zo geweldige zwangerschap helaas...maar alles komt goed zeggen ze als ik eenmaal bevallen ben..!
Hoi mamabritt Volgens mij is dit topic voor mama's welke van 17 t/m 31oktober uit zijn gerekend... Er is ook nog een oktober mama's topic.. (en wellicht ook nog een 1 t/m 17 okt topic)
hai dames, ik wist inderdaad van te voren waar ik aan begon. had me alleen vergist in hoeveel pijn het zou doen. hahaha ik heb ook mijn kids hun namen op mijn lichaam en nog meer andere tattoos maar allen betekenen iets voor mij. na de bevalling wil ik een sleeve gaan zetten . dat is iets wat ik echt al heel lang wil. @ mamabrit. feli en welkom. ondanks dat dit het eind oktober topic is als je je hier thuis voelt moet je lekker blijven. wat bedoel je met je zwangerschap loopt niet zo lekker? toch niks ernstig hoop ik. vandaag het wiegje in de primer gezet. wat een werk was dat zeg. pff laat wel een foto zien als hij klaar is zo'n befotre en after foto. hahahaha nou ladies fijn weekend.
@Cook: Lijkt me idd ook erg pijnlijk! Ik heb er twee; 1 op mijn rug (zelf ontworpen) en 1 met 2 chinese tekens wat mijn naam betekend. Zou er graag nog 1 willen, maar weet niet wat en waar. Mijn man vind degene die ik heb mooi, maar hij is geen voorstander om er meer te nemen. Al blijft het mijn keuze natuurlijk. Ben benieuwd naar je wiegje! Hebben jullie ook nog een ledikantje? Ik hoor van veel vriendinnen dat ze ook een wiegje hebben voor de eerste paar weken dat de kleine bij hun op de kamer kan liggen. Maar dat ik vaak ivm borstvoeding. Aangezien ik dat niet ga doen, heb ik niet echt een reden waarom de kleine niet vanaf het begin in zn eigen kamertje zou liggen.. Vandaag gaan we het kamertje ophalen! Joehoe!! Ben zo benieuwd! Hij kan nog niet helemaal staan, omdat de kamer nog gestucd en geverft moet worden, maar dan hebben we hem alvast!
getver, hoopte vandaag even tripje ikea te doen voor wat resterende dingen zodat de laatste verhuisdoze weggewerkt konden worden. gaat hem niet worden!!! dag beon al shit want Noah was half 7 al wakker terwijl ik toch echt uit wilde slapen na de hele week al om 6u te zijn opgestaan... daarna flinke discussie met man.. bah. daarna cakejes gebakken met Noah, dat was dan wel weer leuk. Toen gingen man en Noah naar kapper en kon ik effe stofzuigen poetsen en dweilen. alles gedaan, en daarna dacht ik even de cakejes te versiere. Ik viel zowat om!! heel duizelig en misselijk ineens. ben ook zo kortaf, kan niks hebben. heb maar wat van die cakejes gegeten (suiker) en ben op de bank gekropen. Noah moet zichzelf maar even vermaken, man komt zo terug van een interview. pfffffff!!!!!!!!!
@bedje: wij hebben een wiegje voor de eerste week, dan vind ik het prettig om hem bij ons te hebben liggen, maar hij zal snel naar zijn eigen kamertje gaan en daar staat gewoon het ledikantje.
Wij hebben ook geen wiegje.. We hebben een ledikantje. Even kijken wat we de eerste week gaan doen. Misschien een domme vraag, maar kan het niet in de reiswieg liggen, bv alleen de eerste week?? Dan hoef ik niet voor 1 á 2 weken een wiegje aan te schaffen. Want om het nu gelijk al op een eigen kamertje te doen vind ik ook niks.. Of toch het ledikantje maar even verhuizen na de eerste week(en)??
wat betreft bedje: wij hadden en hebben geen wiegje. Lars ging ook gelijk in zijn eigen kamertje slapen (vond het eigenlijk raar om 'm bij ons op de kamer te doen) en dat zal deze ook doen. Als het alleen om de nachten gaat kan je volgens mij wel de reiswieg gebruiken hoor (zou ik dan wel doen)... oef en die tattoos, vind ze mooi en respect hoor cook met een dikke naald!!! wil er ook al heel lang eentje, maar durf het niet zo goed en ik weet niet precies wat ik wil. misschien straks iets met de namen van de kinderen ofzo, maar dan liefst in mooie tekens (chinees oid). maar dan de plek nog, ach we zien wel.... eerst maar weer back in shape komen... heb een doel, wil volgend jaar juni de 4 engelse mijl van Zwolle lopen, samen met manlief en een vriendin.... dat wordt dus heel hard hopen dat mijn bekken snel opknapt na de bevalling en dan trainen (geen al te strenge winter hebben hoop ik...) Wij hadden gisteren de vrijgezellendag van 2 vriendinnen. We waren opgesplitst in 2 groepen en gingen geocaching doen. Was best pittig zo met mijn bekken. Hebben ook niet gewonnen van de andere groep, maar zij hebben behoorlijk vals gespeeld, hahaha... Daarna gezellig met z'n allen uit eten (oh ja, eerst voetbal kijken, blegh), was een hele geslaagde dag!!! Dinsdag de trouwerij zelf met een uitgebreide lunch en a.s. zaterdag een groot strandfeest in Zandvoort. Allemaal hele leuke dingen dus. Wij (manlief en ik) zitten samen met een bevriend stel (allemaal onze beste vrienden) in het Ceremonie-team. We zijn allemaal Ceremonie-team geweest bij elkaars bruiloften, zo leuk...
@ wieg. allebei mijn zonen hebben de erste drie maanden bij mij op de kamer geslapen. gewoon omdat ik het een fijne gedachtte vind om mijn kleine die negen maanden in mijn buik zat nog ff dichtbij te hebben. het word daarnaast ook gewoon aangeraden om je kleine in het begin bij je tehebben. vooral als je borstvoeding gaat geven is hetgewoon makkelijk omdat de kleine dan op wat minder vaste tijdstippen eet en je je kliene gelijk hoort als het honger begint te krijgen. maar bovenal ik vind het gewoon heel fijn om zo'n klein hummeltje bij me in de buurt te hebben. morgen mag ik eindelijk voor mijn 20 weken echo. ben zo benieuwd he. hoop zo dat alles goed is . de kleine begint al aardig druk te worden vooral savond als ik in mijn bed ga liggen. gister ontdekte het geloof ik dat je op mijn blaas kan springen werd er helemaal para van. maar aan de andere kant is het elke dag weer een geruststelling als de keine beweegt.
wat betreft het bedje kan je inderdaad ook de wagenbak gebruiken als je denkt dat je het wiegje toch kort gebruikt. Kan prima! @cook: spannend morgen dus! En leuk he, dat bewegen ik ga morgen het behang voor de babykamer kopen! Gaan we na de vakantie (volgende week) eindelijk klussen
spannend cook morgen de 20 weken echo ik mag overmorgen vind het ook spannend bewegen doet de kleine ook maar soms voel ik de baby een paar dagen niet en dan weer wel. zijn jullie ook zo toe aan verlof??? heb geen zin meer om te werken kost me zo veel energie zal ook wel door mijn milde vorm van hg zijn tenminste nu mild is wel erg geweesd want heb in het zh ervoor gelegen.
@weigje bij mijn vriendin heeft het kindje de eerste paar dagen ook gewoon in de wagen gelegen naast het bed hoor, de kraamzorg kwam ermee dus dat zal wel goed zijn dan. Hier ga ik het ook gewoon doen zowiezo de eerste paar nachten zodat ik zeker weet dat ik ervan wakker ga worden. @werken nou ik ben er ook helemaal klaar mee ik wil ook verlof heb zoveel dingen in mijn hoofd die ik wil/moet doen hahaha. @echo's voor de gene die morgen mag heel veel plezier en succes...
@werken: nou nog geen behoefte aan verlof maar wel aan vakantie even 3 weken niet werken en niets hoeven. En mijn vakantie begint zaterdag dus helemaal op tijd hihi. Daarna nog een week of 9 werken.
ja maia een vakantie van 3 weken is ook wel lekker, alleen ben bang dat ik dan helemaal geen zin meer heb.
ja dat risico loop ik ook, maar dat zien we dan wel weer het zal toch moeten. Maar nu heb ik ook even geen zin meer, steeds heel erg moe (mag niet klagen want dat is mijn enige echte kwaaltje) en m'n werk waar gewoon echt niets te doen is soms en dat is echt geestdodend dus ik kijk uit naar volgende week!
ja inderdaad dat is dan weer een risico. geestdodend werk is ook niet leuk nee. ik mag morgen weer 3 uur lang lopen en dat is ook niet leuk heb 3 weken relax gewerkt te hebben nu helaas weer voorbij....
Ik heb nog geen problemen met werken.. Ik ben zelfstandig ondernemer, dus ik heb geen vakantie voor mijn verlof.. Dat vind ik dan wel weer jammer.. Maar goed, ik kan niet eerst weken vrij nemen met de bouwvak en daarna zwangerschapverlof.. Dan moet ik veel te lang dicht... Cook, hoe laat moet je morgen voor de 20 weken echo?? Ik mag om 11 uur, spannend!