oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hallo dames,

Ik ben vanochtend naar de tandarts geweest en mijn vermoeden was waar mocht dus gelijk gaan liggen voor een wortelkanaabehandeling.
    gelukkig was de wortel van deze tand al dood dus ze heeft een begin gemaakt zonder verdoving en na de zwangerschap wordt hij afgemaakt omdat ze dan foto's moet maken.

verder ben ik vanmorgen weer met volle moed gaan werken moest de was halen dus liep met een rolcontainer weer een halve kilometer naar mijn kantoortje, pfff dat ding werd met een minuut zwaarder en mijn tempo langzamer.
    ben toen naar het kantoor gelopen van de objectleider weer een halve kilometer ongeveer dus slakkengangetje.
    eenmaal daar aangekomen heb verteld dat ik het niet trok en of ik aangepast werk kan krijgen.
    dat ging hij vandaag dus weer met de rayonmanager overleggen pffff duurd allemaal zo lang met al die omwege.
    eenmaal klaar met werken de huisarts gebeld voor een afspraak eerste instantie moest ik naar de VK maar omdat ik aangaf ook last van mijn knieen te hebben (vergroeide knieschijf) mocht ik toch komen.
    dus donderdag mag ik naar de huisarts.

dus we wachten af ben benieuwd wat ze morgen op mijn werk zeggen en wat de dokter donderdag zegt.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ben het helemaal met Cook eens! Positief blijven en jezelf niet gek laten maken!
    Wel grappig zo al die tweelingen haha!wat een toeval :)
    Sinds gister voel ik de kleine nu ook af en toe! Jippie! Kleine plopjes zo nu en dan. Erg leuk. Door al die echos en dit gevoel heb ik nu nog meer zin in maandag. Gelukkig gaan de dagen snel.. Donderdag alweer 20 weken! Ben de laatste in dit topic, dus best leuk om te lezen wat ik allemaal zou kunnen verwachten..

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @inge; auw! Klinkt vervelend zo'n behandeling! Hopelijk kunnen ze je op het werk wat tegemoed komen hoor. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.. Beter dan dat je straks thuis komt te zitten omdat je teveel hebt gedaan! Succes!

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dank je chocoholic.

net even telefonisch contact gehad met casemanagement (verantwoordelijk voor het ziekteverzuim)
    en bij haar aangegeven wat het verhaal precies is waar ik last van heb en dat ik bereid ben om ergens anders mss administratieve ondersteuning te bieden mocht dit op mijn pand niet kunnen.
    dus we wachten rustig af.

5. Latwin

Latwin Lid

11 jun 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah grappig inderdaad dat er hier allemaal 'halve' tweelingen schrijven! Bij ons zit het juist helemaal niet in de familie! Bij mijn vriend daarintegen heel veel, maar als het 2 eiig is, dan ligt het toch echt aan mijn eisprong! Maargoed doordat het bij mijn vriend zoveel weer voorkomt juist hou je er onbewust altijd wel rekening mee dat het zou kunnen gebeuren! Wij zijn dus wel heel erg trots ook! :D

Ingearts; goed hoor! Zelf actie ondernemen want iemand anders doet het toch niet voor je, en het liefste wil je toch nog 10 weken op zn minst doorwerken .. Dus even kijken wat ze je kunnen bieden, en inderdaad overal je verhaal goed kenbaar maken! Ik ga zo ook even mijn manager bellen!

Chocoholic; ik ben woensdag volgende week pas aan de beurt voor mijn 20weken echo ;) dus niet helemaal de laatste! Ik krijg wel bij elk gyn bezoek ook een echo, maar daarbij kijken ze alleen even snel .. niet echt de tijd om echt even te genieten van mijn ukkies! Dus ik verwacht van de 20 weken echo ook net als jullie een hoop te weten te komen! Spannend he .. jeeetje!

Pff, dat gevoel van beurs/spierpijn hebbben vind ik echt raar? Straalt helemaal door na me benen & kruis??? Zou dat bandenpijn zijn weer in een andere mate misschien? of op een andere manier? Want bij bandenpijn heb je ook wel last van je liezen etc soms toch?

6. Latwin

Latwin Lid

11 jun 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een buikfoto gemaakt & bewerkt gister! Heb echt een GIGAbuik! :)
    Even kijken of ik hem leuk kan uploaden hier?

Bijgevoegde bestanden:

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw! Mooie foto en idd al een flinke buik haha! Mooi hoor! Mijn moeder kon er bij ons een krat bier op zetten, zo groot ie was tegen het einde. Wel zwaar om mee te moeten sjouwen denk. Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn nog niet mega buik.. Kan bijna al mijn eigen kleding nog aan. Heb wel 3 extra tshirts besteld, die worden vanavond bezorgd! Mijn bestelde zomerjas komt ook deze week. Hopelijk past die wel en niet net als de vorige dat ik erin verzuip haha!

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Haha wat een buik al!

@ Cook, je hebt gelijk hoor! Vandaag kijk ik er ook alweer heel anders tegen aan dan gisteren..

@ Choco, dat is het voordeel van laatste zijn! Jij krijgt de 20 weken echo nog! Leuk hoor! Super dat jij het nu ook voelt, gaan we mooi samen op allemaal :)

@ Inge, goed van je dat je actie ondernomen hebt! Hopelijk komen ze met een fijn alternatief..

9. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    wauwwwwwwwwwwwwwwwwwww

latwin wat een buik zeg geweldig mooi!!!!!!!!!!

10. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @ latwin. zo jehebt echt al een grote buik zeg. wel heel mooi. jij kan gelukkig zeggen dat het er twee zijn . er zijn genoeg vrouwen bij wie ze vragen zijn het er twee terwijl het er maar 1 is. hahahahaha

@ ingearts. goedzo meid lekker assertief zijn. hihihi

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    middag allemaal,
    vandaag 20 weken echo gehad en alles wat ze kon zien was goed. wij krijgen op nieuw een jongen :D
    wij zeiden het al maar familie dacht dat we een meisje kregen die hadden het dus lekker fout hahahaha.
    nu kunnen we namen gaan verzinnen.

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gefeliciteerd Titius, met jullie mannetje! Wat fijn dat alles goed is!

13. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @ titus, feli met jullie jongen. wat fijn dat alles in orde is. geniet ervan.

groetjes

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Inge: heel goed dat je naar de huisarts gaat en het bespreekt op je werk, hopelijk hebben ze vervangend werk voor je of een andere oplossing zodat je snel weer beter voelt.

Titus: Juppie de lijst weer iets blauwer, succes met een naam zoeken... Zo leuk!

Latwin: Wauw wat een buik!!!! Mijn moeder wist pas 4dagen voor de bevalling dat het er twee waren... We zijn 2 maanden te vroeg geboren. Aan mijn moeders buik zag je het niet, In die tijd was het heel anders!

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @titus gefeliciteerd met het feit dat je een jongetje krijgt!!
    en natuurlijk een goede echo...

@all bedankt voor jullie reactie's allemaal het verloop horen jullie van nog van mij

@hier kan merken dat ik weer om 5 uur op moet :p heb vanmiddag al n uur op de bank geslapen en net weer een uurtje hahah

16. Latwin

Latwin Lid

11 jun 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Titus; Gefeliciteerd met jullie jongen! Erg leuk hoor kleine jongetjes ;) hihi .. En het feit dat hij gezond is, dat is het belangrijkste natuurlijk!!

Lady's .. dankjewel allemaal! Ja GIGAntisch is mijn buik al! Haha, ben blij dat ik mag zeggen dat het er 2 zijn, sommige vragen : oh jij bent zeker al bijna aan de beurt? Uhh nee ik hoop het nog niet eigenlijk .. haha Dan zie je ze kijken!! Ook wel weer leuk. Maar als het zo doorgroeit kan ik straks niet meer lopen hoor meiden.

Ik mag morgen na de gynacoloog! Ben ik wel blij om, want ik heb vandaag echt al heel de dag een beurs gevoel in me buik en van onderen/liezen?!?! Ik begin me nu echt beetje zorgen te maken, ik ken dit gevoel niet .. En misschien komt het gewoon omdat ik me niet zo lekker voel .. maar toch .. BAH! Hopelijk gaan we toch weer even spieken met een echo na de kleintjes.

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O nou, dan is dat zeker even fijn! Maar even goed vragen wat het kan zijn!

Ik heb vanavond mijn wandelwagen/buggy van mijn ouders gehad :D Een hele mooie zwartgrijze combiwagen :)

18. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Zo dames, ik heb even snel tijd om te reageren.

Godinn, vroeg jij dat niet met de grote baby. De verloskundige voelde dat het babietje wat aan de grote kant was, daardoor een extra echo waaruit dat ook bleek. Toen moest ik suikers prikken, dus eigenlijk gelijk actie ondernomen, maar dit was rond de 30ste week pas...

Wat leuk al die mooie echo's en gelukkig dat alles goed is. Latwin, een tweeling, spannend en leuk.... Heb het wel in de familie zitten, maar hier toch echt eentje... Alhoewel als ik mijn buik soms zie, pfff die is bijna net zo groot als de jouwe, hahaha....

Ik weet niet of ik nu wat gemist heb, maar ik moet zo naar mijn werk, Inge succes bij de arts...

19. Maia

Maia Niet meer actief

@titus: fijn dat alles goed was en leuk een jongetje :)

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @titus: weer een beetje blauw erbij! Gefeliciteerd! Geniet ervan!

@latwin: fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Hoop niet dat je pijntjes duiden op bandenpijn. Zou niet fijn zijn! Succes vandaag en hopelijk ga je je twins nog even zien!

Deel Deze Pagina