Even snel een reactie van mij, de echofotos volgen nog. Gisteren de 20 weken echo gehad, alles ziet er keurig uit, precies op schema. Het is echt een knapperd... De lijst wordt nog blauwer, het is een jongen!!! Daar kan een misverstand over bestaan. ik ben reuze opgelucht en onwijs blij. Nu gaan we shoppen!!!!
Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober / meisje Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! latwin : 31 oktober - tweeling ? Chocoholic: 1 november
Nee idd! Valt mij nu ook op. Ik ben niet zo handig met kleurtjes enzo Ik ben 27 oktober uitgerekend van een jongen. Was trouwens super leuk gisteren. Hij was flink rondjes aan het draaien toen ik even rustig op de bank zat. Mijn vriend zat naast me en legde zijn hand op mijn buik. Kreeg hij een enorme knal van hem! Ik schrok er zelfs van en mijn vriend voelde het overduidelijk. Daarna bleef hij actief tegen zijn hand aan schoppen. Vond ik toch wel een bijzonder moment, zeker voor mijn vriend. Het is veel minder "tastbaar" voor de mannen, daarom was die echo van gisteren ook zo leuk. Een trotse papa! Wou ik even kwijt
Sweetamber: 14 oktober Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober Mamaleintje: 22 oktober titus: 24 oktober cook: 25 oktober / meisje FvK: 27 Oktober / jongen Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! latwin : 31 oktober - tweeling ? Chocoholic: 1 november / ?
Gefeliciteerd Fvk! Leuk man! Ik geloof dat wij de enigen hier zijn die niet willen weten wat het wordt Choco en Latwin, willen jullie het weten?
@fvk: wat leuk dat schoppen! Dan worden die grote mannen ineens heel klein he haha! @godinn: wij gaan het wel weten ja! Ik wilde dat graag, maar mn man niet. Hebben we lekker kinderachtog muntje geflipt, wat ik gewonnen heb haha! We gaan het alleen tegen niemand zeggen. Maar hier is een uitzondering hoor,hihi!
Ik weet het alllllll! Kom net terug van de gyn! Alles was goed met de ukkies .. Het blijft bijzonder om te zien dat ik gewoon 2 van die babytjes in me draag, die helemaal af zijn & nog net zo groot, goed groeien als eentje! Gosh wat voel ik me weer opgelucht! Flink trappelen, en daarom waarschijnlijk ook het beursen gevoel .. eentje ligt flink tegen mn blaas & onderbuik te trappelen waarschijnlijk! En ja ze hebben natuurlijk de helft minder ruimte! Dat ga je nu steeds beter zien, wat is het vol daarbinnen! Maar mooie harttoontjes gehoord! En volgende week mag ik voor de uitgebreide 20weken echo .. SPANNEND .. Mijn gyn heeft nu voor de 2e keer gezegd: Een jongen & een meisjeee ,, ben zo happy! Nu geloof ik het wel .. Want de vorige keer kon ze het meisje nog niet goed thuis wijzen, en nu zei ze meteen: MEISJE .. en even kijken .. jongetje liet zich nog niet goed zien, maar op het einde wel : een JONGEN! Ik voel me rijk, opgelucht, blij & ga nu echt proberen te genieten .. Volgende week mag ik alweer spieken .. erg he?
Wat súper leuk Latwin! En wat mooi dat alles goed is! Je hoort toch best vaak een groei achterstand bij 2, alhoewel ik niet weet of dat bij 20 weken al zo is. Maar heel goed zeg! Choco, ok dus dan ben ik officieel de enige hier En jij bent nog de enige die de 20 weken echo nog niet heeft gehad. Tenminste als we Latwin niet meetellen Jullie krijgen het leukde deel nog!
@ fvk en latwin. wat fijn dat jullie zulke mooie echo's hadden. en jahoor weer jongens en een meisje erbij. blauw overheerst echt hoor. @ godin dit is ook leuk want nu kunnen we tot het eind blijven gissen wat jij krijgt. hahahaha ik zeg een jongen..... Sweetamber: 14 oktober / jongen Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober / meisje Tijgertje13282: 20 oktober / jongen maia: 21 oktober / jongen Mamaleintje: 22 oktober / jongen titus: 24 oktober/ jongen cook: 25 oktober / meisje FvK: 27 Oktober / jongen Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! latwin : 31 oktober - tweeling- jongen - meisje Chocoholic: 1 november / ? @ choc nu jij nog...... spannend
Latwin, wat leuk!! Ook erg fijn dat alles goed met ze is. Weer een opluchting zo te horen. Genieten maar! Idd nu ik alleen nog! Kan niet wachten tot maandagavond! Ben zo benieuwd, al zegt mijn gevoel alleen maar dat het een jongen wordt. Gelukkig gaan de,dagen hier redelijk snel, al heb ik vandaag een k*t dag.. Collega heeft zijn periodieke 'overal-mee-bemoeien-dag'.. Zucht.. Ben daar toch echt een beetje klaar mee nu. Als je niet weet waar het uberhaupt over gaat, houd dan je mond! Maar als ik dan een keer nukkig reageer dan wordt de 'het zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen-kaart' getrokken.. Heel erg vermoeiend dus..
Ach joh, mag jij toch lekker nukkig doen Goed excuus toch?? Al heb ik zelf ook een bloedje hekel aan dat soort typetjes.. Ik zie dat hier veel in de paardjes. Bah, wat weten mensen het soms toch verschrikkelijk goed! Maar zelf bereiken ze niks... Wauw, wat een blauw! Ik verwacht ook dat het een jongen wordt, haha! Ben nu wel een beetje nieuwsgierig hoor! Heb de echo dvd al 10 keer bekeken, en gezocht om een piemeltje Zo allemaal blauwe smileys
Dat is nu juist het hele ding.. Ik heb geeb last van hormonen, huilbuien of chagerijnig zijn..! Het enige dat me mateloos irriteert is dat er dingen gezocht worden om te wijden aan de hormonen. Zeker door zon betweterig typje, waarop ik niet anders reageer dan ik altijd al doe. En nu ineens moet dat komen omdat ik toevallig zwanger ben.. Pff!! Net wat je zegt: zelf bereiken ze niks. Hij denkt alles te weten, maar is 33, sinds vorig jaar op zichzelf gaan wonen, geen vriendin of kind en toch schijnt ie mij te kunnen vertellen hoe het zwanger zijn, huwelijk etc. in elkaar steekt.. Juist ja. Vet irritant iig! Ben die blije vooroordelende opmerkingen enorm beu.. Zo.. Dat ben ik ff kwijt haha!
Aaah joh, gewoon net doen of heeft hij helemaal gelijk En anders vraag je hem even, hoe hij dat toen dan deed? Toen hij zwanger was? Haha! Zo gaat dat nu eenmaal met dat soort lui.. Ik heb hier een oudere man, die komt regelmatig 'gezellig' even langs. Op zijn manier een groot paardenkenner. Ik beleer al mijn hele leven paarden en rijd ook dressuur op hoger niveau. Nu staat hij aan de kant, mij zo'n beetje les te geven. Zelf nog nooit op een paard gezeten, alleen maar in zijn land zien staan. Ik zeg dan gewoon: Wil jij even? Misschien snap ik het dan
dames gefeliciteerd met jullie positieve echo's.. En hoe rijk kun je zijn als je twins krijgt en dan ook nog een jongen en een meisje volgens mij is dat helemaal geweldig (lijkt mij tenminste).. @werk vandaag een kort nietszeggend gesprekje gehad met leidinggevend waar het op neer kwam nou eigenlijk niet hahaha waarschijnlijk weinig alternatief werk dus mss wordt het toch een ziektewetje maar ik wacht nog even af op wat de ha morgen zegt en dan vind ik dat hun echt met een alternatief moeten gaan komen.
Oké! ik lees al vanaf het begin mee, maar schrijf eigenlijk nooit iets.. Hihihihi Ik vind het toch wel leuk om wat kleur aan het lijstje toe te voegen, want wij krijgen een meisje! Ga zo door, meiden! We kunnen het! Sweetamber: 14 oktober / jongen Lilipower: 17 oktober / meisje Ingearts: 20 oktober / jongen MaartjeV: 20 oktober / meisje Tijgertje13282: 20 oktober / jongen Senne: 21 oktober/ meisje maia: 21 oktober / jongen Mamaleintje: 22 oktober / jongen titus: 24 oktober/ jongen cook: 25 oktober / meisje FvK: 27 Oktober / jongen Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! latwin : 31 oktober - tweeling- jongen - meisje Chocoholic: 1 november / ?
dag dames ben ik ook weer even. Weinig te melden, voel me niet echt denderend, last van m'n maag sinds vannacht en vooral erg moe. Ben toe aan vakantie! Zag wel goede echo's en weer wat geslachten bekend leuk.
ja vraag me dan af he! misschien weten jullie dat stel dat het bedrijf geen aangepast werk heeft voor mij en ik dus de ziektewet in moet krijg ik dan 100 of 70 procent van mijn salaris??