oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O pak van m'n hart! Gelukkig maar Latwin! Kunnen we nu met z'n allen weer blij zijn hier!

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hoop maar dat niemand mij kent hier: Kenzie...

@latwin, wat een fijn nieuws zeg!!! Helemaal opgelucht hiero...
    Nu lekker genieten en shoppen...

Ik ga nu naar mijn werk, tot later....

3. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ohhhh wat ben ik blij Latwin dat alles goed is met de kleine man!!
    zat best in spanning net zoals de rest...
    gelukkig en nu lekker gaan genieten!!!

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sweetamber; leuke naam! Ken m alleen als jongensnaam!

Helaas krijg ik zulke namen er niet in bij manlief. Voor ons meisje blijft mijn favo Mila. Maar mn man vind het echt niks.. Helaas! Ook Yara, Nomi en Lynn zijn al afgevallen. Zijn lijstje zit meer op Meike, Anne en Lieke. Grote verschillen dus, al vind ik die ook nog best gaan.
    Voor een jongen hadden we Bram of Luuk.

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
  6. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @latwin oooh meid wat ben ik blij voor je dat alles goed is met de kleine man. echt ik weet hoe je je gevoeld moet hebben met zulk nieuws uit eigen ervaring. dus zet het nu naast je neer en ga lekker genieten van het zwangeren. xx

@sweetamber, wat een mooie naam zeg. simpel maar wel apart. en daar hou ik van. onze dochter gaan we ZIZA noemen . kort en krachtig. kan het gewoon vertellen niemand weet toch wie ik ben.:Dhoop ik. hahahaha

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Mooie naam, Kenzie! Ik ken 'm ook alleen als jongensnaam..

Ik vind Lieke en Anne ook erg leuk!

Ziza vind ik ook leuk! Alleen in het fries betekend dat 'zie zo'.. Dus dat zou voor hier wat onhandig zijn.

Ik denk bij een jongen aan Fedde en voor een meisje aan Anne of Janna/Janne.. En dan nog een naam erbij.. Maar het kan allemaal nog anders!

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aah wat een leuke namen allemaal!
    Janne vind ik ook erg leuk voor een meid. Alleen een collega zijn dochter heet zo, dus wordt dat em niet.
    In hoeverre houden jullie rekening met je omgeving? Onze buurvrouw heet Liza, een naam die voor mij dus ook niet op het lijstje komt daardoor.

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Daar houden wij wel degelijk rekening mee! Je legt toch snel een link naar iemand..

10. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    leuke namen dames..
    wij zitten nog in twijfel voor onze jongens naam er zijn al verschillende voorbij gekomen die het toch maar niet zijn en op dit moment twijfelen we aan.
    Keano of Kyan

11. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Oh wat fijn Latwin!!!!

Als het een meisje was geweest, hadden we haar Lisa genoemd. Ik had Lois ook heel leuk gevonden. Nu twijfelen we nog een beetje tussen Tygo en Jesse. Tygo staat nog wel met stip bovenaan!

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Kenzie en Keano ken ik beide van die pfaffs.. Tygo vind ook erg leuk!

13. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Fijn dat alles goed was Latwin, wat een opluchting moet dat voor jullie geweest zijn!

Leuke namen allemaal!!! DE jongensnaam ga ik niet verklappen, maar we hadden ook Levi of Luuk als opties. Als het een meisje was geweest had het Roos of Lieke geworden.
    Moeilijk blijft dat he. Veel hardop zeggen helpt wel vind ik. Ik heb sowieso veel associaties met namen omdat ik in een kinderziekenhuis werk dus een hoop valt af.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Marjolein

14. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Fijn weekend allemaal!!
    Ga lekker mijn bed in!
    Alleen ga ik nu aan de andere kant proberen te slapen zodat ik er makkelijker uit kan komen ben benieuwd of ik er na 1 uur nog lig hahaha!!

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Thanx dames voor jullie reacties op de naam, door jullie zetten we voor nu Kenzie bovenaan de lijst voor onze 2de man. (spelling gaan we nog naar kijkan...)
    Zie wel een heleboel leuke namen langs komen.
    Tygo vind ik ook erg leuk (2de naam van Lars;);))
    Wij houden wel rekening met de omgeving, ondanks dat Lars een veelvoorkomende naam is kwam hij in de omgeving nog niet voor.
    Kenzie komt ook niet voor in onze omgeving.

Wij hadden als meisjesnaam (al voordat ik zwanger was) de naam Isis, totdat de buren een nieuwe hond kregen....

16. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Latwin: gelukkig dat alles goed en nu lekker gaan genieten.

We zijn denk ik ook uit de naam : Jolisa, welke ik al voor de zwangerschap ooit had bedacht... Alle twee onze namen zitten er voor een gedeelte in!

Voor dat we wisten wat het werd waren we al helemaal overtuigd van de jongens naM en niet van de meisjes naam ... Dat lees ik meer hier, toch grappig!

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?
    Wij gaan zo naar een hotel en heerlijk relaxen, morgen zijn we namelijk alweer een jaar getrouwd en dat vieren we met een ballonvaart!!

17. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @lilipower gefeliciteed met je jubileum maak er een leuk weekend van.
    Een ballonvaart is zo gaaf heb ik ook gedaan hoop dat het weer mee gaat zitten en dat het dus gewoon door kan gaan..

18. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @lillipower gefeliciteerd en geniet ervan.

hoe apart dat ziza in het fries zie zo is. het betekent namelijk overvloed. ik ben zelf van surinaamse afkomst en daar word het geassocieerd met het woord sissa dat betekend zusje . en mijn man is caboverdiaans en daar plakken ze er een a voor dus en spreken ze het uit als A'zize. ik hou echt van korte namen die ze zelf ook kunnen uitspreken maar toch apart zijn.
    het valt me op dat bijna iedereen voor een korte naam gaat. krijgen jullie kinderen ook een 2de naam. die van ons wel . dat word een mix tussen de oma's. ( zijn die ook weer blij) het is namelijk traditie dat het eerste meisje de naam mee krijgt van oma maar die naam heb ik ook als 2de en dat doen we maar niet.... ben niet zo happy met mijn naam veel te oudbollig.

so had vannacht heel de nacht buikpijn niet als ik stil lag maar met het draaien van links naar recht of terug . kreeg daar gewoon echt buik[ijn van. heb dan ook weer is heel slecht geslapen. gister kwam ik niet meer bij. loop de trap af met een grote wasmand in mijn armen zoeen die net past door de trap opening. maard oor mijn buik moest ik hem een beetje zijwaarts houden . jahoor zat ik vast. mijn man helemaal naar boven komen om die wasmand over te nemen. hij lachen aah zat je buik in de weg.

heb gister ook de rommelkamer leeg geruimd. wow wat een zooi stond daar zeg, maar ga nu echt maar is beginnen aan de babykamer want voor je er erg in heb zitten we op 30 weken en dan heb je er toch echt de puf niet meer voor. of stel dat je eerder bevalt . onze kamer word wit met rood en roze. welke kleur word die van jullie.

nou fijn weekend...

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    die van mij is grijs met wit!

manlief lacht me hier ook de hele tijd uit om de buik.
    elke avond als ik naar bed ga sta ik half naakt voor de spiegel en het enige wat hij contineu zegt oh wat een buik zeg hahaah.
    heb ook het idee dat hij deze week behoorlijk aan het groeien is gegaan.

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @lilipower: gefeliciteerd!! Een fijn weekend met hopelijk een leuke ballonvaart! Wij hebben dat vorig jaar Juli voor onze bruiloft kado gekregen, maar zijn nog steeds niet geweest. Steeds tegenslag met het weer en nu wil ik het niet meer. VK raadde het vanaf 20 wkn ook af. Volgend jaar dus weer opties!

@cook: onze meid zal ook wel een 2e naam krijgen.
    Wel leuk zo al die invloeden van jullie achtergronden in de naam!

Onze babykamer wordt wit-grijs. Lekker rustig met wat knal rose accesoires (dekentje/hoes van het aankleedkussen/etc).
    1 muur schilderen we grijs met een witte tekening van Winnie de Pooh erop.
    Gister hebben we de wandelwagen (grijs), maxi cosi (taupe) en box (wit) gekocht. Is allemaal goed te combineren met knal kleuren :) Wordt allemaal eind augustus geleverd.
    Nu alleen de 'kleine' dingen nog, al zijn dat er ook nog vrij veel hoor haha!

Deel Deze Pagina