oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @inge; gelijk heb je! Ik heb 3 pakken mt 1 en 3 pakken mt 2 gehaald. Weet het ook niet.. Tegen de tijd dat onze kleintjes er zijn, zullen ze vast weer ergens in de aanbieding zijn!

@maartjev: ai.. Das niet zo mooi! Idd ff langs de vk en/of huisarts ermee.

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    had je 2 pasjes dan?
    ik kon er maar maximaal 3 halen :(

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nee, had er al eerder 3 gehaald met een andere actie, en nu weer 3.

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    oh op die fiets denk al..
    morgen ga ik met mijn moeder haar pasje ff shoppen hahaha.

5. Maia

Maia Niet meer actief

@luiers: ik denk dat ik bij Fleur amper 2 pakken maatje 1 gebruikt heb, daar was ze snel uit en toen had ik een hoop over. Dus bekijk het nu echt per pak, ik koop 1 pak en als hij op is kopen we er nog eentje, is zo gehaald. maar wij gebruiken ook geen pampers dus ik hoef het niet voor de aanbiedingen te doen.

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Bij de Kruidvat kun je de luiers (mits ze in verpakking zitten) ook altijd omruilen he. Dus ik maak 1 pak open en de rest gaat de voorraad in ;)

Vandaag zijn de pakketjes binnengekomen! Hebben nu dus zo goed als alles compleet. Dekentjes en aankleedhoezen zijn mooi van kleur! Kan niet wachten tot het allemaal aangekleed en ingericht kan worden! Zin in!

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat gebruiken jullie dan?

Ik zal mijn kruidvat pasje even activeren.

Zijn er nog meer aanraders qua pasjes etc?

Goedemorgen trouwens!

Gisteren de GTT gehad. Wat een lange zit... Maar goed, je moet er wat voor over hebben! Nu wachten op de uitslag..

8. Maia

Maia Niet meer actief

@godinn: ik gebruik kruidvat. Fleur krijgt uitslag van pampers.

9. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ja je bedoeld het merk kruidvat ipv pampers?

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heej dames, doen jullie eigenlijk iets van puf-gym, yoga of zwangerschapszwemmen oid? Zit eraan te denken om het wel te gaan doen, maar weet niet wat..

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Wij gebruiken voor Lars luiers van de jumbo eigen merk.
    Waren ze er laatst niet, mochten we voor dezelfde prijs van eigen merk een pak Pampers of Huggies meenemen.
    Toen hebben we Pampers gekozen, bevielen mij niet zo goed eigenlijk...
    Dus voor baby nr. 2 ook gewoon Jumbo eigen merk...

Ik ben een aantal weken terug begonnen met zwangerfit.
    Dat zit bij mijn fysio in de praktijk en komt eigenlijk neer op cardio- en spiertraining.
    Aangepast op wat je nog kan, rekening houdend met alle klachten die je hebt (zoals bekkenklachten).
    Dat vrouwtje die die lessen geeft is zelf ook fysiotherapeut, wel een fijn idee.
    Ook geeft ze allerlei puftips, tips hoe je in het alledaagse leven goede houding houdt enzo. Dit is wel een klein onderdeel van de les, hooguit 10 minuten.
    En aan het eind nog 10 minuten ontspanning, heerlijk...

Bij Lars zwangerschapsyoga gedaan, was ook heerlijk hoor...

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik doe daar niks aan.. Puur tijdgebrek :eek:
    Maar ik beweeg wel heel veel..

Hmmm, veel verschillende luier ervaringen dus. We zullen zien wat ons bevalt!

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Net maar eens ingeschreven voor de zwangerschapsgym via de kraamzorg. Ze nemen contact op over hoe en wat dus ben benieuwd! Kon ook voor yoga kiezen, maar ben daar niet zo'n typje voor..
    8 lessen waarvan 1 met partner. Gaat ie leuk vinden whaa!

14. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden! En je man natuurlijk :p Ik denk dat ik die van mij niet eens mee krijg :D

15. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ik doe yoga, heb inmiddels al 3 lessen gehad. Ik ben ook absoluut geen yoga-type, maar het is echt super leuk! Het leren ademen, opvangen van weeen, maar vooral in één ruimte met andere zwangere meiden is erg leuk. Er is ook een partnerles, puur gericht op het helpen tijdens de bevalling. Tsja, lijkt mij wel nuttig en mijn partner gelukkig ook!

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ben zeer benieuwd hoe het gaat dan ja. Bij de gym leer je hetzelfde als bij de yoga mbt het bevallen las ik. De gym is ook bij mij in de buurt, yoga weer niet. We zien het wel, het lijkt me iig leuk om met zo'n groep te zijn en met een gerust hart de bevalling in te kunnen gaan. Beetje voorbereiding op wat er komen gaat is nooit weg haha

17. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Hallo dames,

Luiers: ik gebruik altijd pampers, ik vond zowel kruidvat als etos niet bevallen. Jumbo heb ik hier niet in de buurt. Ik kocht ze altijd in de aanbiedingen of met couponnen en dan ben je net zoveel kwijt als een kruidvat of id. Maar je moet wel de krantjes een beetje bijhouden haha.

Ik heb me vorige week opgegeven voor yoga. Bij Julia ook gedaan en vond het superrelaxed. Vooral die laatste 10 minuten ontspannen heerlijk.

Vandaag naar de Efteling geweest met man en kind. Was superleuk, ook wel warm maar dat mocht de pret niet drukken.
    Nu lekker met de benen omhoog!

18. Maia

Maia Niet meer actief

@godinn: ja, kruidvat eigen merk luiers.

@cursus: doe nu geen cursus.

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    We hebben nu eindelijk 3 meidennamen waar we het over eens zijn.. Maar toch blijf ik met mijn favo (die al meerdere keren af is gekeurd door mn man omdat ie voor hem te apart is) in mijn kop zitten.. *zucht*
    Durf er eigenlijk niet meer over te beginnen bij hem.. Maar kan die naam maar niet naast me neer leggen! Hopelijk ebt het gevoel wel weg. Van de 3 namen die we hebben, hebben we er ook nog geen definitief staan op 1.

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wil je de naam hier zeggen?

Ok, hmm ik ben benieuwd qua luiers, wat ons bevalt.. Ik heb nu kruidvat gehaald, new born.

O dat lijkt me zo leuk hé, om met je kindje naar dingen als pretparken te gaan :D

Deel Deze Pagina