oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @godinn: Mila! Ooit ergens gehoord en al jaren is dat mijn favo. Schrok ook toen mn man meteen 'nee!' zei.
    Lekker met je kindje leuke dingen doen idd. Met zo'n weertje als nu kijk ik daar helemaal naar uit!

2. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    O dat vind ik ook heel mooi! Mooie klinkers! En zo heel vreemd is het niet toch? Ligt lekker in de mond!

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja idd.. Daarom is het ff moeilijk om naar een andere naam te switchen..
    Mn man heeft wel gezegd dat ie eraan zou kunnen wennen, maar tot nu krijg ik alleen een 'nee!' Helaas dus..
    Er zijn ook niet echt varianten op te verzinnen dus houd het al op als we er niet beiden achter staan.

4. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat vind je van Nika?

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mooi, maar lijkt heel erg om mijn eigen naam hihi! Heb al meerdere opties doorgenomen, maar geen een vind ik zelf mooier.. laat staan dat manlief ervoor zwicht. :(
    Misschien toch nog één keertje Mila aan hem voorleggen.. lekker he, die twijfels..!
    Was DE naam bij jullie zo overduidelijk eigenlijk?

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nee meisjesnaam is nog steeds een raadsel... Zo meteen op bed maar weer even brainstormen.. Jongensnaam is wel al heel duidelijk en zijn we heel blij mee!

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, dat was voor ons ook een makkie haha! Was dat voor de meisjesnaam ook maar zo..!
    Trusten en brianstormse dan maar ;)

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nou, nog niks concreets hoor! Wel een paar ideeen.

Wat is het hier rustig trouwens!

9. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ik vind mila een leuke naam, mijn man vind hem ook helemaal niet. Daarin tegen zijn er in onze omgeving 2milas geboren en dan vind ik het al weer jammer.... Zo vonden we julia een hele mooie naam maar we willen niet dat onze dochter de 3e julia in de klas wordt.
    Naam kiezen is zo moeilijk maar ik geloof dat wij er wel uit zijn :)

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik vind Luna ook heel erg mooi. Maar we zouden het toch graag ook wat Fries willen houden... Lastig allemaal zeg!

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Luna, Noa, Julia, Liza.. Veel van die namen zijn al erg bekend in onze omgeving.. Vandaar het namen probleem. Mila hebben we nog niet gehoord.. Maar de andere namen op ons lijstje van 3 ook niet.
    Iedereen leuk weekend gehad? Hier eentje vol feest en BBQ's. Heel erg gezellig!
    Vanavond weer naar de vk, en horen we het hartje weer. Onze meid trappelt er vrolijk op los, dus heb wel zin om haar vanavond weer te horen :)

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Die namen hoor je hier allemaal eigenlijk helemaal niet.. Apart hé?? Zo'n verschil!

Wij hebben een 'doe' weekend gehad. Manlief moet kuilen, dus die zie ik dan de hele dag niet. En dan mag ik in mijn eentje 35 paarden doen:) Vandaag ben ik nog vrij en manlief ook. Maar die is alweer aan het kuilen. Hij is nu zowat klaar, kan hij dan wel even in de paarden, vinden jullie niet :D;)?? Mag ik even relaxen :D

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Groot gelijk! Haha! :)

14. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hey meiden,
    zie allemaal leuke meidennamen voorbijkomen. Vind Mila errug leuk!!!

Wij hebben ook een feestweekend achter de rug. Zaterdag waren de schoonouders 40 jaar getrouwd, hele dag feest.
    Gisteren was mijn moeder jarig en weer de hele dag feest...
    Vrijdag wordt Lars 3 jaar en dat vieren we zaterdag.

Vandaag op controle geweest bij de VK. Ze vond dat ik er moe uitzag en ik moet meer acht geven op mezelf en rustiger aan doen.
    Pfoe, moeilijk hoor!!! Als ze nou gewoon zegt dat mag je wel en dat niet. Of je mag zolang achter elkaar iets doen en dan moet je even je rust pakken ofzo...

Gelukkig bood mijn moeder (voor de 2de keer) aan om op maandag 's morgens te komen helpen. Heb het aanbod nu maar aangenomen, scheelt toch weer!!!

Maar er moet nog zoveel gebeuren. En als ik hier lees dat 1 van jullie nog in d'r eentje voor 35 paarden zorgt dan snap ik niet waarom ik dan niet mijn eigen huishouden + werk + zorg voor zoonlief kan doen...

Whaaaa, even een beetje een downdagje denk ik....

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh das niet gek hoor! De zorg voor 35 paarden zou ik er ook niet bij willen haha! Wij zijn nog maar met 2e en het huishouden schiet er wel eens bij in.. Jammer dan. Ga,mezelf niet voorbij lopen!

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Nou, ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook wel gehad heb zo nu en dan.. Maar ja, ze moeten wel eten hebben, uitgemest worden en gecheckt worden. Mijn huishouden kan me dan niet zo veel schelen, maar de paarden kunnen er niks aan doen dat ik zwanger ben.

Maar ja... Morgen moet ik werken van half 10 tot 5 uur. Daarvoor en daarna moeten de paarden dan gewoon gedaan worden. Kan ik een probleem van maken, of gewoon doen. Het móét gewoon!

Maar ik klaag ook echt wel eens heel hard hoor. En ik heb soms ook echt last van zelfmedelijden haha!:)

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Daar heb je helemaal gelijk in. Zolang je maar naar je lichaam blijft luisteren, moet het allemaal goed gaan. Tot de weken dat je echt niet meer kan dan haha!

Mn man heeft de smaak te pakken. Wil nu niet alleen de babykamer maar ook onze slaapkamer doen! Haha! Het is nu boven (omdat de babykamer er komt) een beetje op elkaar gepropt. De andere kamer hebben we meer als kleding en schoenen opslag. Dat moet toch ooit eens naar onze eigen slaapkamer, dus hij is vanalles aan het verzinnen.
    Ben benieuwd! Volgende week heeft ie al vakantie, ik moet dan nog 1 week, dus gaat ie eerst de babykamer afmaken. Heb zo'n zin om alles klaar te maken en in te richten!
    Gister weer bij de vk geweest. Fit to fly verklaring mee gehad ivm onze vliegvakantie. Het hartje klopt nog steeds als een tierelier en ze groeit goed.
    Kreeg daar te horen dat je tegenwoordig sowieso een 30 weken echo krijgt! Wist ik dus niet. Leuk hoor!! :)
    We hebben besloten om geen 3d echo te laten maken. We vinden het allebei niet echt een meerwaarde hebben. Ik zit nog wel te twijfelen over een 'bolle buik fotoshoot'. Dat lijkt me dan weer wel heel erg leuk.
    Doen jullie daar iets mee?

18. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Bij ons in de regio krijg jje niet de 30 weken echo sowieso. Ik wel, omdat het ene niertje iets vergroot was/is. Maar gewoonlijk krijgen we alleen een termijnbepalingsecho en een 20 weken echo. Ik moet nu om de 3 weken, dus misschien combineren ze dat ook wel met elkaar.

Aaah leuk! Ik denk dat wij daar ook bijna maar eens moeten beginnen. Dat soort dingen moet ik mijn man echt zowat voor bedreigen haha! Chantage :cool::D Nee, hij vind het wel leuk (is timmerman) maar is liever buiten op het erf bezig...

Wij doen verder geen extra echo of fotoshoot. Misschien dat ik wel even een vriendin vraag wat foto's te schieten rond de 35 weken..

19. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @echo hier krijg je ook geen echo met 30 weken hoor. wat ik wel jammer vind. want vind tussen 20 en 40 weken wel erg lang zonder echo.

ik heb van het weekend het behang van de muren gehaald in de babykamer en het wiegje nog een x in de primer gezet. nu komt mijn broer van de week stucen en dan kan er geverfd worden.
    het wiegje moet nog een keer geverfd worden en dan is hij hopelijk klaar.
    heb van de week wel heel veel babyspulletjes gekregen. iedereen is zo blij met het eerste meisje in de familie. maar alles wat we krijgen is roze. alsof er geen andere kleur bestaat dan roze. ( ik ben niet zo'n fan van roze) maar het is wel allemaal zo schattig klein.

ik vind de tijd echt langzaam gaan......

20. Madeliefje1980

Madeliefje1980 Nieuw lid

4 jul 2012
    4
    0
    0
    4e jaars leerling MMZ
    gehucht in Zeeland
    Hallo ik ben Madelon 32 jaar en voor het eerst zwanger...24 oktober uitgerekend .....we krijgen een dochter! Lijkt me leuk om ervaringen van anderen te lezen.

Deel Deze Pagina