welkom ik vind de tijd ook langzaam gaan maar dat is meer omdat ik zo een hekel heb aan het zwnager zijn en alles wat ik daar bij beleef (misselijkheid, moeheid , verstopte oren) wel geniet ik elke avond van de schopjes in mijn buik maar heb hem liever op mijn buik liggen hahaahahahahah. nog even door zetten 16 weken max want ze laten me niet overtijd lopen. namen weten wij nog niet en krijg man ook maar moeilijk in beweging om er over na te denken. verder hebben wij ons huis verkocht en zijn nu aan het kijken naar andere huizen. dus aan een kinder kamer word hier ook niet gewerkt zal allemaal last minute worden.
@cook: kamertje schiet al op dus! Leuk hoor! Ik ben ook van mening dat er heeeel erg veel roze is. Weinig anders leuks. Wij willen toch ook wat neutrale kleertjes in de kast hebben, maar alleen wit is ook zowat he. Ff doorspeuren dus! Tijd gaat idd langzaam.. Zit de dagen tot mn vakantie volgende week vrijdag af te tellen, maar het schiet niet op. @madeliefje: welkom en gefeliciteerd! Je maakt de lijst hier weer wat rozer! Hoe voel je je? @titus: een uitdaging om een nieuw huis met ingerichte kinderkamer voor oktober! Maar wel een leuke! Al iets op het oog? Hopelijk gaat het snel en heb je ook wat minder last vd kwaaltjes..
Oeiiiiiiii meiden, ik moet bijna 20 pagina's gaan bijlezen........ Heb wel vluchtig het één en ander gelezen maar niet alles.. Wat betreft namen waren wij heel erg snel deze keer...... Een meisje zou Isa zijn geworden maar goed, zoals we allemaal weten krijgen we een jongen, en zijn naam zal Tygo zijn. Zwangercursussen heb ik me niet voor ingeschreven. Ik vond het uiteindelijk niet heel erg veel meerwaarde hebben, en ontspannen kan ik ook wel op de bank Met het kamertje zijn wij helaas nog niet begonnen.. Dat kan ook niet want Daan zn zolderkamer moet eerst klaar voordat we uberhaupt kunnen beginnen met de babykamer. Ik weet wel zeker dat dat kamertje super gaaf en stoer gaat worden. Wij hebben een "sloophoutbehang" gekocht, dat komt op 1 muur en de overige 2 muren krijgen een grijstint (de kleur Tin, van Histor). De meubeltjes kunnen we gelukkig natuurlijk weer hergebruiken dus veel kosten hebben we daar niet aan ) Een pretecho hebben wij wel vastgelegd, maar dat is eigenlijk alleen maar omdat we niet 1 foto hebben van zijn gezichtje... De echo staat gepland op donderdag 19 juli om 12.45u en we nemen de opa's en oma's van beide kanten mee Verder.... Euhmmmmmmm Tja, het gaat eigenlijk heel erg goed hier. Heb alleen last van de "normale" kwaaltjes. Bandenpijn / harde buiken / 's nachts veel wakker (en niet om te plassen).. Het energie niveau neemt alleen wel iets af.. Kon ik voorheen bijvoorbeeld mijn huis schoon hebben voor 12uur, nu red ik dat zeker niet voor 13uur. Heb gewoon meer adempauzes nodig merk ik. Maar goed, het hoort er nu eenmaal bij en ik denk maar zo: "Het is voor het beste doel ooit...... Toch?" Al geniet ik wel minder van deze zwangerschap als bij Daan. Maar ik denk zelf dat dat komt omdat ik al weet wat er allemaal komt.. Volgende week woensdag heb ik weer controle en zal ik het hartje pas weer horen. Nou, dat is niet helemaal waar. Ik heb natuurlijk ook nog de doppler die ik ongeveer 1x in de week gebruik...... En een mega actief kind in mn buik, hahahahaha..
Zowel Tygo als Isa zijn leuk Tijgertje!! Het is dat wij al een Isa kennen, anders had die zeker op het lijstje gestaan. Verder lekker drukjes bezig lees ik. Idd op zn tijd een adempauze pakken hoor! Hier is het namen-drama nog niet over.. Mila is echt van de baan denk ik. Na gister weer een dikke 'Nee' gehoord te hebben, moet ik hem toch maar uit mn hoofd gaan zetten. Baal er van! Maar goed, over deze dingen moeten we het toch echt eens zijn. Je geeft het een kindje wel mee voor de rest van dr leven.. Daarnaast is mijn man niet echt bezig met een 'definitieve' naam te zoeken. 'Dat komt nog wel'... *zucht* ... Kan hier echt gek van worden!! Vanmiddag lekker mn rug los laten masseren. Misschien helpt dat de stress wel wat verminderen..
Het zit niet mee.... Vanmorgen bij de verloskundige geweest en nu verplicht 2 dagen verplichte rust. Te veel last van harde buiken en toen ze inwendig onderzoek deed bleek dat de baarmoedermond (te) zacht is... Dit kan verbeteren met rust maar is niet zeker... Beetje onrust hier maar probeer me er niet deuk om te maken ook al is dit wel moeilijk!
Ai.. Klinkt idd niet prettig. 2 dagen maar goed rust houden hoor! Anders moet je straks complete bedrust.
Welkom Madelon! @ lilipower, jakkes joh! Rustig aan! Beetje filmpje kijken, puzzletje maken, boekje lezen.. Sterkte!
Beter 2 weken rust dan een kindje dat te vroeg wordt geboren toch? Keuze lijkt mij héél simpel.. Hoe erg je je dan ook verveelt.. Tuurlijk is het nooit leuk, dat snap ik ook wel hoor, maar in het belang van je mini meisje..... Good luck Lilipower!
Oei, 2 weken! Maar idd, zoals tijgertje al zegt, beter even 2 weken vervelen, dan dat je meisje veel te vroeg komt!
Ben ik het ook mee eens! Miss manlief maar wat (puzzel)boeken en films laten halen? Of een vrij kaart internet shopping?
Een vrijkaart internet shoppen lijkt me wel wat haha.... ik heb net ff mijn zus gebeld voor 6 seizoenen sex and the city,..... altijd goed Het is gewoon zo jammer omdat ik het gewoon onwijs naar mijn zin heb op mijn werk, beetje bang om mijn baan kwijt te raken en ik weet dat ik beter mijn baan kwijt kan zijn dan mijn kind in gevaar brengen. Soms blijft het een beetje moeilijk maar ga me best doen niet te stressen want dat is slecht! Dinsdag weer naar de verloskundige voor extra controle en hopen dat het verbetert
Helemaal te begrijpen! Hopelijk zal je werkgever er niet moeilijk over doen.zolang je alles goed communiceerd zal dat toch wel? Lekker sex and the city kijken ja! Blijft een topper haha!
Getsie Lili, da's niet zo fijn hoor... Ik moet het rustiger aan doen, maar hoef gelukkig niet volledige rust te houden.... Maar idd, wel doen hoor 't is voor een goed doel (al lijkt dat nog zo ver weg).... Wij hebben vandaag een feestelijke dag, Lars is vandaag jarig en is 3 jaar geworden. Beetje jammer dat hij nog niet zo happy is Ja, toen hij zijn cadeautje kreeg, die wil hij niet loslaten dus dat was een schot in de roos... Nu is mijn man bezig om hem kleren aan te trekken, wat een gejammer zeg, hahaha... Manlief kan dan ook zo mee gaan doen, heel vervelend!!! Maar goed, hopelijk blijft het droog vandaag en kunnen we nog even naar een speeltuin...
@Lilipower: Je kan je baan niet kwijt raken op deze manier. Mochten ze echt moeilijk doen dat krijg je van je VK een brief dat het verplicht is toch? Zo was het bij mijn eerste zwangerschap tenminste wel.. Je zal dan alleen een keer naar de Arbo-arts moeten.. Of zij bij jou komen.. @sweetamber: Congrats met je kleine grote vent! Fijne dag vandaag.. Hier is het overwegend bewolkt en nog lekker "fris" met 21 graden. Ik heb mezelf ook maar eens voorgenomen om NIETS te doen vandaag.. Mijn energieniveau is al een paar dagen onder de 50%, maar dat zal miss ook wel komen door het weer.. En ach, wat is niets..... Wassen strijken vouwen opruimen, koken.. Vanmiddag nog een verplichte Fancy Fair op school, dussssssss.. Wens jullie allemaal een heel fijne weekend!
@sweetamber: feli hoor! Hopelijk laat het zonnetje zich toch nog ff zien vandaag! Hier nog ff lekker paar uurtjes werken. Ondertussen is mn mannetje weer bezig met de kinderkamer, of ja.. Eea aan het uitzoeken. Hij wil eerst zelf proberen de muren te stuken, maar dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn. Toen we het huis kochten hebben we alleen beneden alles laten stuken.. Nu hebben we daar toch wel spijt van. Als het aan mij ligt komt er gewoon een stucadoor die de gehele bovenverdieping onder handen neemt haha! Maar eerst ff kijken hoever we zelf komen. Die stucadoor kan het altijd nog doen.
@sweetamber, gefeliciteerd met je grote kleine man, hoop dat hij een leuke dag heeft. Hier is mijn energielevel gedaald naar denk25% .echt ben niet vooruit te branden. Voel me constant moe en dat is dan nog zwak uitgedrukt. Een trap oplopen is een hel. Trek het niet tot boven. En ja tuurlijk hebben wij een bovenwoning. Jeeeh. Ben ook heel vaak benauwd vooral savonds en snachts. Hoest me snachts helemaal kapot. Dus sochtend dan ook niet uit bed te krijgen. Van de week wat licht bloedverlies dus moet nu echt wat rustiger aan gaan doen erg moeilijk met een klein kind met zomervakantie. Maja ik doe me best. Ladies fijn weekend.
Sweet: Gefeliciteerd met jullie mannetje! Fijne dag gehad? Cook; joh, jij móet rust gaan nemen hoor! Dan maar even jezelf verplichten tot bv 2 dagen bedrust. Ik snap dat dat een heel geregel is, maar volgens mij ben je daar echt aan toe! Nu is het weekend, dan moet je man je maar even helpen met de kleine! Kun jij gaan liggen. Doen! Hier gaat alles prima. Ben wel ook benauwd, net alsof ik maar 50% long inhoud heb. Maar toch kan ik alles er gewoon mee doen, dus ik klaag niet! Welterusten meiden, hopen op een fijne nacht voor iedereen!
@sweetamber: nog gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk hebben jullie een hele leuk dag gehad. @cook: wat vervelend! Doe maar rustig aan hoor, toegeven aan je gevoel al weet ik hoe moeilijk het is.... @werk: ik weet dat ik nu niet ontslagen kan worden maar op 1 jan loopt mijn contract af en dan hoeven ze niet te verlengen... Ik moet maar hopen dat mijn baas menselijk genoeg is om dit te doen. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik salaris verhoging en 2 maanden later lag ik eruit... Ik ben daar nu ook bang voor, tegen de tijd dat ik terug ben van zwangerschapsverlof hoop ik niet dat ze mijn inzet zijn "vergeten" zeg maar! Ik ben gewoon dol op deze baan en wil niet te veel aan het toeval overlaten!