ja ik mag bij de bevalling zijn super spannend. en twijfel ook of ik het nog wel durf hoor omdat ik zelf ook nog moet. maar ze weet ook dat ik gewoon weg loop als ik het teveel is voor me. ondertussen is ze vandaag gestript en mocht hij voor vrijdag nog niet zijn gekomen dan moet ze maandag een afspraak in het ziekenhuis maken over wat ze verder gaan doen
zaterdag hebben we weer een pretecho ben dan 26 weken ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet. het is dan alweer n kleine 6 weken geleden dat ik hem gezien heb. 25 juli begint mijn puf curses ben heel benieuwd hoe het is...
@ Chocholic, nee alleen met opstaan en bv wanneer ik moet lachen.. Of niezen. Dan doet het pijn in mijn lies, maar dan doet het ook gelijk bést pijn.. Morgen hebben we weer een groei echo. Die krijg ik om de 3 weken of wanneer het goed lijkt straks om de 4 weken. (kindje was te groot) Vk zei vandaag wel dat het toch ook nog wel mogelijk was dat ik toch verder ben dan gedacht.. Inge, leuk!! Wauw! Zou ik ook best willen, hoewel het me inderdaad erg spannend lijkt.. Kan me voorstellen dat je zin hebt in zaterdag! Ik vind het ook elke keer spannend..
ja heb super veel zin in zaterdag. vind het alleen heel jammer dat mijn ouders niet mee kunnen of dat ze niet gelijk de dvd kunnen zien doordat ze op vakantie zijn. maarja niets aan te doen
Dames ik ben nu bij mijn vriendin in Tilburg en de weeën zijn ondertussen begonnen!! Super spannend. Ze Komen al regelmatig en mevrouw gaat gewoon de was ophangen ongelofelijk! Ben benieuwd hoelang het duurd! Bij de eerste hebben de weeën de hele nacht geduurd! Hoop stiekem dat het nu wat sneller gaat want ben best moe hahaha
Is maar stil van hun kant.... Hier vanochtend weer een echo gehad. Alles lijkt goed. Alleen nog steeds groot, maar wel in dezelfde lijn, dus geen reden tot ongerustheid. Ook het niertje leek wat bijgetrokken
@godinn: fijn dat het goed lijkt/is. Wat kan het gevolg zijn dat hij groter is? Het blijft toch altijd een gemiddelde of niet???
@inge wat spannend zeg. Hoop dat alles goed gaat. @godin wat fijn dat de kleine het goed maakt. Hier alles rustig. Begin me een beetje te vervelen door dat thuis zitten. Ach nog een aantal maandjes.
Zo, ik laat ook even van me horen, lees wel elke dag maar heb niet elke dag tijd om wat van me te laten horen... @inge, jeetje wat maak je het spannend zeg @de rest, vervelend is dat al die pijn(tjes), heb zelf ook veel last van harde buiken. Moet van de VK ook rustiger aan doen. Ga nu op de dagen dat ik thuis ben ook tussen de middag (als Lars op bed ligt) ook even liggen. En ga op mijn werk nu 6 uurtjes per dag werken ipv 9... Had gisteren de eerste dag 6 uurtjes werken en dat ging erg goed, gelukkig. Heb deze week heel erg dat ik mijn broertje zo mis. Hij woont in Montrèal, Canada en zij verwachten in December hun eerste kindje. Heb daar normaal nooit zo last van, dus ga 'm zo maar even een mailtje sturen denk ik... Fijne dag allemaal...
gister morgen 03,35 is mijn beste vriendin bevallen van een klein kereltje dinsdagavond zijn de weeen begonnen en ben ik erna toe gegaan. de weeen waren heel erg pittig en kwamen na 7 uur te snel achter elkaar en waren te pijnlijk dus ze kon ze niet meer opvangen. 4 cm ontsluiting dit kon dus niet langer doorgaan. toen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan ik ben toch maar daar gebleven had voorlopig genoeg gezien en gehoord. pfffff terwijl ze op medicatie lag te wachten was ze binnen 20 min io 10 cm en mocht ze beginnen met persen. de kleine is toen met 3 minuten geboren en terwijl papa de navelstreng doorknipte kwam met 5 min de placenta eruit. al met al een top bevalling van een heel mooi mannetje. heb een foto geplaatst in 1 van mijn albums. sorry dat ik niet eerder wat heb geschreven en jullie in spanning heb gehouden maar was gisteravond zo gebroken ik kon het niet meer opbrengen. had vanaf dinsdag 7,30 tot gisteravond 22,30 4 uurtjes geslapen dus was gebroken
Wat super leuk Inge! Wauw!! Gefeliciteerd voor je vriendin! @ Lilli: In principe maakt het niks uit dat hij/zij te groot is. Behalve dat ik niet over tijd mag. En ze willen zeker weten dat het wel in deze lijn doorgroeit. SweetAmber: Lukt het een beetje, dat rustig aan doen??
@inge, gefeliciteerd wat fijn dat alles goed is en jij nu even goed uitrusten!!! @godinn, het rustig aan doen is erg moeilijk. Op mijn werk wil het wel, wordt ingepland op zittende taken. Maar thuis is het wel heel moeilijk omdat we natuurlijk een 3-jarig hebben rondlopen die er geen besef van heeft en gewoon doorgaat... Daarom laat ik het huishouden grotendeels over aan mijn man en gelukkig helpt mijn moeder ook veel... Moest jij nou laatst je suiker laten prikken???
Ja klopt ik moest suikers laten prikken, maar alles, incl HB, was prima. Scheelt maar weer *eet een blok chocolade op* Ja, dat wil ik we geloven Die houdt geen rekening met zijn zwangere mama Gelukkig maar dat je dan wat hulp krijgt van je moeder en man! Die van mij werkt soms juist tegen. Soms ook heel erg mee hoor! Zonet had hij weer een heel verhaal dat hij graag een half jaar naar het buitenland wil te werken. Lekker dan, met een kindje op komst.. **STRESS**