oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Inge: wat leuk! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is.

Hier EINDELIJK vakantie! Joh, wat was ik daar aan toe!! Gisteren en vandaag flinke stressdagen gehad op het werk om alles nog af te krijgen. De mannen bij ons komen er dan 'ineens' achter dat je er straks dus 3 weken niet bent en dan moet er 'ineens' ook vanalles 'nog even snel' gedaan worden.. *zucht*
    Maar nu toch echt lekker vakantie! Ben er nog nooit zo erg aan toe geweest dan dit jaar haha! Heerlijk ff naar de zon!!
    Voor nu even het laatste berichtje dus. Tot over 2 weekjes dames! :)

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Choc!! Hele fijne vakantie geniet van je welverdiende rust!

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hier gaat het gelukkig prima, gisteren nog even over de kermis geslenterd met een vriendin en daarna hilarische avond in de kroeg gehad!
    mijn PUPPP is helemaal weg, je ziet alleen nog vaag waar de vlekken gezeten hebben, de huid is er rozer. ik ben blij dat dat alles is!!!!
    met vk overlegd, en ze ziet geen probleem als wij eind aug nog even naar spanje vliegen. mijn man en ik gaan paar daagjes samen weg, even de zon opzoeken. superdeluxe hotels geboekt met uitzicht op zee, heb er nu al zin in!!!
    op mn werk wel een en ander aan het rommelen, heb aangegeven dat ik rustdagen tussen mn werkdagen (ik werk 27u in 3 dagen) wil hebben als ze willen dat ik blijf werken. maar nu is het zo dat op vrijdagen ik samen sta met een collega die ook zwanger is, van een tweeling nog wel, en we willen dat dus niet, want zo kun je niet terugvallen op je collega als je zelf even moet zitten, en de kinderen gaan gewoon door (werk op kdv). ook wil ik niet graag alleen staan met de kinderen, aangezien er dan niemand direct bij je in de buurt is vanwege de vakantie.. dus alles maar bij vestigingshoofd neergelegd en die gaat nu puzzelen. ook trouwens besloten om met 34 wk te stoppen ipv 36 wk, het is best zwaar laatste week.

4. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier even een jaloersmakend berichtje uit een zonovergoten Frankrijk! Het is hier heerlijk weer elke dag zon 27 graden en een aangenaam windje. Kortom ik vermaak me hier prima dat begrijpen jullie wel. De hitte valt erg mee moet ik zeggen en ga s middags gewoon lekker liggen op bed. Had vandaag alleen echt heel veel harde buiken terwijl ik me helemaal niet druk maak. Ken het helemaal niet van bij mn dochter maar goed het is ook weer weggetrokken gelukkig. Gelukkig voel ik de kleine man nog goed schoppen dus dat stelt wel gerust.
    Heb niet alles bijgelezen maar @Choc volgens mij is dat wat jij beschrijft bandenpijn en idd bij twijfel bellen!
    @Godinn fijn dat alles er goed uit zag op de echo
    @Inge gefeliciteerd met je vriendin! En wat stoer dat je er bij geweest bent. Lijkt me wel spannend als je zelf zwanger bent!

Dames ik duik lekker mn bedje in!
    Sterkte in het kouwe kikkerlandje want begreep dat het herfst is bij jullie!

Liefs Marjolein

5. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    hoi dames,
    nou het is nu 08:02 en ik zit in het ziekenhuis met mijn zoon van zes. hij word vandaag geopereerd aan zijn mond . ze gaan zijn tongriem klieven dit omdat hij nog steeds niet goed kan praten. zijn tong zit namelijk vast. het is maar een kleine ingreep maar toch moet hij ervoor onder gehele narcose. het is niet zijn eerste x dat hij geopereerd word maar normaal ga ik met hem mee en hou ik hem vast tot hij slaapt en ben er weer als hij wakker word. maar doordat ik zwanger ben mag ik er niet bij zijn en is pappa dus met hem mee. wat me gewoon echt een rotgevoel geeft omdat ik er niet ben om mijn kindje gerust te stellen. ik weet pappa kan dat ook maar is toch anders....
    hij mocht vanmorgen niks eten voor we naar het ziekenhuis gingen dus uit sympathie ook niet ontbeten. is noal lullig he als je als oouders wel eet en drinkt terwijl je kind niks mag. dus nu begin ik me een beetje onwel te voelen en mijn magzuur speelt zwaar op. wacht ff tot pappa terug is uit de inslaapkamer en dan ga ik echt ff wat eten. anders ga ik echt van mijn stokkie.
    nou ik ga weer verder laat vanaaf wel ff weten hoe het is gegaan. moest het ff kwijt.

groetjes

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @maartjev: fijn dat de PUPP weg is!! En geniet van je daagjes weg!

@mamaleintje: fijne vakantie daar in La France! Denk ook dat het bandenpijn was. Sindsdien geen last meer van gehad iig.

@cook: jee wat sneu voor je menneke. Snap dat je erbij wilt zijn! Gelukkig is het een kleine operatie en is hij voor je het weet weer terug. Hopelijk doet het m goed en praat ie straks de oren van je hoofd :) nog ff volhouden moeders! En even wat eten!

Hier nog eventjes in nederland. Huis is aan kant, laatste dingen ingepakt.. Half uurtje nog en dan lekker op naar Gran Canaria!
    Gister waren we 1 jaar getrouwd :) wat gaat dat snel! Samen met onze 2 gezinnen lekker geBBQ-d. Van mn zus nog kinderchampagne gehad zodat we nog ff konden proosten.
    Het vreemde was het weer.. Vorig jaar de hele week regen, en op de 15e zon en droog. Dit jaar dus opnieuw! Haha!
    Nou dames, ben er weg van. Tot snel weer!

7. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hele fijne vakantie Choco!!

Oooaah lekker dan, MamaLein!
    Wij hebben hier in Friesland nog het beste weer, weinig regen en veel zon, maar zomer is het zeker niet nee......

Cook; sterkte meid! Lijkt me altijd vervelend als je kind iets moet. Denken ze dat het na deze operatie gelijk verholpen is?
    En idd maar snel even wat eten! Ik heb 's ochtends altijd een honger!! Eet minimaal 4 stukken brood dan :eek:

Hier vandaag vrij. Met de paarden bezig (veearts, paard verhuizen etc) en naar de shiatsu. Schiet me steeds in mijn rug, dus niet een geheel overbodige bezigheid dacht ik...

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Goedemiddag dames,

@choco, hele fijne vakantie, geniet ervan!!!

@mamalein, jij ook een hele fijne vakantie, ga je nog een stukje Tour meepikken???

@cook, sterkte voor je kleine mannetje, hoop dat alles goed is gegaan.

@godinn, zeker een goede bezigheid, even je rug na laten kijken...

Ik ben vanochtend in het zkh geweest, moest voor de 2de keer zo'n suikertest doen. Vond het nu wel heel spannend, maar gelukkig was alles weer goed... Dus die hebben we weer in de pocket, hahaha...

Volgende week weer naar de vk en op 7 augustus de 30-weken echo... Oef, was het maar vast zover, dan zitten we echt dicht tegen de vakantie aan...

9. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    he bah weer gedoe op werk.. Op vrijdagen is er maar 1 personeelslid nodig, en staan er natuurlijk 2 ingeroosterd, waaronder ik. Geen overuren meer, alleen vakantie uren. Collega wil best minder werken, das natuurlijk fijn.
    Maar: ik trek lichamelijk geen hele dag alleen staan met een volle groep kinderen. Ik mag open tot sluit werken met uur pauze. Pfff.. Da's half 8 tot 18.. Red ik niet. Dan mocht ik nog 8u werken (max werkdag zonder pauze), maar dat red ik ook echt niet. Ik ben al blij als ik om half 8 begin en om 13.00 pauze heb!! Dan op andere vestiging. Ook niet echt wat ik gehoopt had, en dan is er een ander weer de 'dupe' van mij die dan dus moet ruilen van vestiging. Of maar vast voor 1 dag ziekmelden in de week, aangezien ik volgens de regels niet meer functioneer naar behoren.. Zie ik ook niet zitten aangezien ik best een hele dag kan werken, maar dan dus niet in mn eentje, en al helemaal niet zonder pauze.
    Dus maar weer vakantie uren ingeleverd, en werk nu van 12 tot 18. Rest vd weken tot mn verlof gaan we nog even verder puzzelen..

Gisteren bij gyn geweest, raaaaaare man, haha. Ik snap zijn vragen niet :).. Maar mn huid zag er prima uit dus mag terug naar VK. wel nog even gauw babytje gekeken, zag er goed uit, alles groeit volgens 27wk nu.

mn man gaat deze week de babykamer leegruimen zodat ik er in mijn vakantie (aug) aan kan beginnen, joepie!!

10. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    SA fijn dat de GTT goed was! Gelukkig maar :D
    Nog even doorbikkelen joh, dan is het zomaar vakantie!

Maartje; Wat een gedoe zeg! Handige planning daar bij jullie!

Ik word snel dikker zeg! Maar zat net even in het Juli topic te sneupen, en dan ben ik nog maar dun ;)

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Waarom los jij je vakantie uren in!??
    Kun je niet gedeeltelijk de ziektewet in gaan??
    Of heb ik ergens wat gemist??

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Planning is niet zo ver van tevoren bekend, dus ziektewet voor die dagen waar ik het over heb (bijv morgen) wordt lastig. Ouders bellen af en dan blijkt er dus uiteindelijk maar 1 ipv 2 personeelsleden nodig te zijn.. Dan komen er oplossingen uit die ik vervolgens niet trek.. Vandaar :)

Ik zit er niet meer zo erg mee hoor, aangezien het voor morgen zo is opgelost, en de rest vd tijd tot mn verlof het niet vaak meer zal voorkomen.

Gisteren beroerd dagje gehad, moemoemoe en niet lekker. Toch even stad in geweest met mn zus, eten gekookt, maar daarna in slaap gevallen op de bank. Om half 8 maar naar bed gegaan en om 8 uur viel ik in slaap! Vanochtend om 6u gewekt door de wekker, stukje fitter maar nog niet helemaal top. Toch gaan werken, en het gaat eigenlijk best. Beetje moe alleen. Vanochtend voor ik moest vertrekken ineens buikkramp, duurde even voor het weg was, en deed gemeen zeer, daarna weer alles prima. Heel apart. Even gegoogled en zouden indalingspijntjes kunnen zijn? Nu al??

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meidn ook an jullie de vraag w woog jullie beebje met ongeveer 25 weken?

Xxxx joyce

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Bas1759: geen idee, dinsdag hebben we weer een echo en dan krijgen we weer een update maar dan zijn we alweer 28 weken.
    Geloof dat het met 25 weken toch rond de 800 gram is??

15. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    @ Maartje; He bah joh! Dan heb je idd even een paar rottige dagen achter de rug. Je moet er wat voor over hebben, dat zwanger zijn :p
    Ik heb ook regelmatig buikpijn. Elke keer weer op een andere plek. Zo lang het een beetje normaal is, schuif ik het op bandenpijn...

Eindelijk komt het mooie weer er aan! Kunnen we weer wat leuke kleding aan, buikje showen :D

16. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    hallo dames,
    tijd gaat snel. mijn kleine man maakt het goed. hij heeft erna een bacteriele infectie opgelopen waar hij een peniciline kuur voor heeft gehad. nu gaat het weer met hem.
    verder heb ik het idee dat mijn buik echt flink groeit de laatste week. vind hem echt heel erg rond. net een halve basketbal.
    mevrouw is ook erg druk wat niet altijd even fijn is. ze heeft ook vaak de hik.
    mijn man zag van de week gewoon mijn buik bewegen toen ze de hik had . zo schattig. ach nog drie maanden. we komen in de buurt.

groetjes

17. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Gelukkig dat de ab kuur aangeslagen is :)
    Haha ja dat is lief dan hé? Mijn vriend kan het ook steeds beter voelen, heel leuk!

18. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ja, hier ook zo'n druktemaker in de buik.
    Maar ook eigenwijs hoor, als ik dan mijn hand of de hand van mijn mand op de buik leg ligt 'ie ineens stil...
    Maar ik zie af en toe, als ik dus geluk heb, mijn buik ook bewegen.
    Laatst op een verjaardag ook, vriendinnetje van me helemaal big smile op d'r gezicht, ze vond het zo leuk, hahaha....

Zijn gisteren naar de Ikea geweest om wat kasten te halen om de zolder netjes te maken. Dan kunnnen we de babykamer ook afmaken en hebben we de boel mooi aan kant.
    Wel heel frustrerend dat je dan niet kan helpen tillen enzo...
    Maar goed, we zijn goed bezig...
    En nog heerlijk uit eten geweest gisteravond, dat was zoooo fijn en hadden we ook echt nodig...

Vanmiddag komt de grote kleine man weer thuis, na 2 nachtjes gelogeerd te hebben bij opa en oma

Hij heeft opa goed geholpen;)

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Leuk hè die drukte makers in de buik!
    Ben benieuwd hoe het voelt als hij de hik heeft kan het me niet voorstellen!!

Wij willen trouwens n nieuw bankstel kopen iemand n idee waar je mooie degelijke banken kan kopen??

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Sweet Amber, die zoon van jou is maar goed bezig! Een schilder in de dop?? :D

Als ik mijn hand op mijn buik leg schopt de kleine er tegenaan, maar als mijn vriend het doet ligt ie ineens stil, haha!

Bankstellen.. Geen idee! Even sneupen!

Deel Deze Pagina