wij hebben ons bankstel op bva auctions gekocht is een veilingsite voor allerlei spullen. lekker geen levertijd, hihi! voor klein bedrag thuisbezorgd!! ook ons bed komt er vandaan, zelfs onze auto, en een fiets, wat muziekspullen en een gedeelte van onze badkamer..
Hallo dames, Ook zo aan het genieten van het heerlijke weer? Heb ik voor julie meegenomen uit Frankrijk Ik heb ook zo'n drukteschopper in mn buik, heel gezellig hoor. Ik zie ook soms mn buik echt al golven. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mn dochter zo snel zag. Verder weinig kwaaltjes gelukkig. Wel snel dikke voeten nu met die warmte, maar dat trekt 's nachts wel weg. Vanavond naar de vk, weer fijn hartje luisteren Leuke foto van je zoontje SweetAmber!
Bekijk bijlage 262551 Lekker aan het genieten met dit mooie weer? Ik vind het nu langzaam aan te warm! We hebben gisteren 3d echo gehad, maar helaas niet alles te zien.... ze had haar voeten voor haar hoofd !!! Gek kind! We hebben maar 1 foto.... maar mogen maandag terugkomen voor nog een poging, hopelijk zien we het dan wat beter.
Ik vind dit weer heeeeeerlijk! Als ik het echt te warm krijg ga ik gewoon even naar binnen Mooie foto dan nog! Maandag weer een poging, lees je toch vaak hé, dat het niet goed te zien is..
Haha nu al eigenwijs! Hopenlijk zie je maandag meer! Ik vind het ook wel warm maar wij wonen vlak bij water en vermaak me daar prima en lig als een soort aangespoelde walrus lekker in het water haha Bij de vk was alles goed alleen Hb is gedaald van 8.1 naar 6.4, kleine snoeperd daar binnen. Nu aan de staalpillen!
hoi dames. hier ook alles rustig. kleine is zo bewegelijk he. heeft ook vaak de hik. dat is echt een grappig gevoel. daarnaast zet ze graag haar voetje tegen de buikwand dus die kan ik al echt duidelijk voelen. is een beetje pijnlijk.dus die duwen we dan gewoon weer weg. zie nu ook mijn buik overduidelijk bewegen. is echt leuk om te zien. hellaas is nu toch de bekkeninstabiliteit aan het toeslaan. kan soms niet eens lopen zo'n pijn doet alles. gelukkig had ik mijn band nog van vorige x dus die doe ik snachts om . dat werkt een beetje. hoop dat het tijdelijk is. nou geniet van het mooie weer. groetjes
Grappig hoe snel het ineens gaat hé?? Ik heb echt het idee dat ik het afgelopen week veel meer ben gaan voelen!
ooh ff een foto van mijn buik met 26 weken. wat vinden jullie groot of klein. sochtends valt het echt mee maar savonds lijkt hij gigantisch..
Cook: volgens mij is mijn buik een beetje net zo groot. Mamaleintje: vervelend die staalpillen, ik heb wel eens gehoord dat die dingen zwaar smerig zijn?!?
Juppie ik heb de "prijsvraag" op de beginpagina gewonnen, krijg een draagdoek altijd leuk om iets te winnen!!
Gefeliciteerd, altijd leuk!!! @cook volgens mij is mijn buik ook zo groot. Zit 'ie jou ook zo in de weg??? @maartje, wij hebben onze bank bij de Karwei gekocht een paar jaar terug. Was niet zo duur maar hij zit nog steeds heel lekker en stevig. We hadden daarvoor een duurdere bank van de Trendhopper en die kussens waren al helemaal uitgezakt na een paar jaar... Ik kan ook echt genieten van dit warme weer, alleen jammer dat ik zo kortademig ben komt volgens mij door die kleine, hahaha... Ik moest afgelopen dinsdag urine inleveren bij de huisarts om te controleren op blaasontsteking, nog steeds ivm de harde buiken die maar niet minder worden. Dus de assistente van de huisarts zegt tegen mij, bel vanmiddag na 13 uur maar voor de uitslag. Dus ik bel voor de uitslag zeggen ze ineens dat het protocol is dat een zwangere altijd even op spreekuur komt bij de huisarts voor zoiets Dus moest ik 's middags nog even bij de huisarts langs. Die stelde dezelfde vragen als de vk had gedaan. Vertelde dat er geen bacteriën zaten maar wel leukocyten en dat ze de urine nog even op kweek zouden zetten. Kan straks bellen voor de uitslag, ben benieuwd...
Ben ook benieuwd naar de uitslag SweetAmber! O leuk, die draagdoek! Ik win nooit wat Dus doe al niet eens meer mee
@sweetamber. mijn buik zit soms in de weg. meestal als ik met wasmanden loop enzo. en tijdens de afwaqs word hij telkens nat. hihihi. verder heb ik er niet zoveel last van.
Mijn buik zit zelfs als ik zit al in de weg, pfff wat dat betreft ben ik er wel klaar mee hoor. Ik wil wel gewoon onze kleine man in mijn armen houden Gisteren gebeld voor de uitslag en die was nog niet binnen, moet maandag maar weer bellen dus dat doen we maar...
Jaa.. daar zijn we weer! Home sweet home! Na een heerlijke vakantie toch weer lekker om thuis te zijn. Flink veel zon gehad en niet beneden de 30 graden, maar nergens last van en lekker gerelaxed. Nu nog een weekje thuis en dan weer op voor de laatste 7 weken werken van dit jaar. Wat gaat de tijd snel..! De afgelopen week ben ik 2x zo hard gegroeid als ervoor. Ben zeker 4 kilo aangekomen de afgelopen 10 dagen En wat een kleine druktemaker daarbinnen.. pff! Soms zie ik mn buik letterlijk alle kanten op gaan! In de weg zit ie nog niet echt. Alleen bij het strikken van veters en dingen oprapen van de grond dan. Hoe is het verder hier? Vrij rustig lees ik. @SweetAmber: Hopelijk maandag een goede uitslag! Duim voor je! Heb zelf de afgelopen week ook wel last van harde buiken gehad. Vooral als we een stuk gelopen hadden.. Maar het zakte redelijk snel als ik ging liggen.
Fijn dat je vakantie goed was! Lekker dan hé, met je dikke buik die heen en weer gaat, lekker relaxen! Hier zover ik weet nog steeds geen harde buiken. Of het moet dat zijn, wat ik voel na drukte; beetje lichte pijn in mijn onderbuik (lijkt wel menstruatie pijn) Vandaag lekker even een dagje camping, als mijn vriend tenminste nog van plan is uit zijn nest te komen...
Ja, ik moet idd wachten tot maandag en hoop dan meer te horen. Eigenlijk hoop ik dat het een blaasontsteking is en dat het met een kuurtje verholpen is en dat dan de harde buiken ook veel minder wordt.... @choc wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad... Mijn buik voelt gewoon de hele dag door hard/gespannen aan. Soms vraag ik me ook wel af of dat dan een harde buik is omdat ik niet voel dat 'ie aanspant. Maar als ik ga liggen voel ik soms wel dat het echt ontspant, heel gek... Ik ben in de tussentijd al zo'n 11kg aangekomen, jullie dan??? Bij Lars was ik al ruim 20kg aangekomen, dus wat dat betreft ben ik heel blij. Maar ik heb wel het idee dat ik nu wat vocht aan het vasthouden ben, maar nog niet zoveel als bij Lars. Toen liepen mensen die ik goed kende me zelfs zo voorbij, dat ze me niet herkenden