Wat balen dat jullie er allemaal zo'n last van hebben. Hopelijk alles snel weer over! Hier vandaag alweer 6 maandjes.. wat gaat dat snel! Fototje: Bekijk bijlage 264111 Laatste weekje vakantie, dus mn mannetje is flink aan het klussen boven. Binnenkort de stucadoor erin en dan lekker alles aankleden. We verwachten eind deze maand alles klaar te hebben. Dan worden ook de box, kinderwagen en maxi cosi geleverd, dus kan alles meteen op zn plek. Gister de laatste dingetjes op internet besteld. Heb zo'n zin om alles aan te kleden en in te richten! Ook 2 proef-geboortekaartjes besteld. Kan maar vast gedaan zijn Wat hebben julie zoal nog gedaan? Ook al bijna klaar met alles of moet er nog veel gebeuren?
@ choc. ik heb nu al verschillende medicaties gehad tegen blaasontsteking. dus weet het echt niet meer. laat me elke x testen en dan is het weg om een paar dagen later weer terug te komen zo te zien want loop er nu alweer een tijdje mee. word er een beetje moe van. de kamer is nu eindelijk behangen . nu alleen nog de randjes snijden en hem schoonmaken. mijn oudste gaat vandaag beginnen met de meubeltjes naar boven te brengen want die hadden we in de kelder gezet dan kan papa ze vanaaf in elkaar zetten. heb er zo'n zin in he. kan ook niet wachten tot ik mijn eigen slaapkamer terug heb want de spullen stapelen zich daar echt op. mijn kamer is echt een zootje. balen. ga nu alleen nog op zoek naar gordijnetjes en een lamp. en de wieg ff nog een laagje verf geven. het komt toch steeds dichterbij.....
Nou idd, een bescheiden buikje! Maar wel mooi hoor! Ik durf al bijna niet meer een foto te posten haha!
Haha ik hoor van meerderen dat het bescheiden is haha! Nu ben ik wel de laatste van dit topic, en de 'groeispurt' moet volgens mijn vk nog komen. We gaan het zien. @Cook: snap dat je er moe van wordt. Hopelijk blijft de blaasontsteking nu een keer weg. Kamertje schiet al op dus. Lekker om te zien dat het echt iets wordt he! Hier ben ik net terug van 2 uurtjes kapper. Manlief heeft sleuven in de muur van onze slaapkamer geslepen voor de nieuwe electra... HEEL de bovenverdieping ziet wit van het stof! Het is onder de deuren door naar de andere kamers en trappengat gevlogen.. echt 1 grote bende!! Ik kom er nu dan ook wel achter dat ik hier dus echt niet tegen kan. Onze schoenen, kleding, sierraden, en alles wat er op de andere kamers stond is dus 'verstoft'.. *zucht* En we zijn nog niet klaar, er moeten nog meer dingen geboord worden. Dus kan nu ook niet de kamers 1 voor 1 poetsen. Bleh!
@ choc. wat vervelend zeg. zou er gek van worden. hier was dat ook hoor. manlief ging de muren schuren om ze egaal te maken alles wit . de deur was wel dicht hoor maar komt er gewoon onder door. ik zei tegen hem kon je niet ff de deur afplakken. nu zit heel de gang en de trappen onder. niet leuk. maja hij maakt het ook zelf schoon dus dat scheelt. hihihi
Haha ja dat doet de mijne gelukkig ook Die ziet al aan mn gezicht dat ik er moeite mee heb om niet meteen met een emmer sop in de weer te gaan haha! Nog een paar dagen en dan doen we samen alles ff schoonmaken. Heb daar normaal niet zo erg last van, maar nu is elk hoopje zooi teveel.
mooie buikjes dames ik zal van het weekend ook weer even een fototje plaatsen van mijn 29 weken buikje al moet ik zeggen dat ik hem ook bijna niet meer durf teplaatsen. ik ben ondertussen nl helemaal rond aan het rond aan het worden hahaha. verder balen van die blaasontsteking en schimmelinfectie hoop echt dat het snel allemaal weer beter gaat! @hier vandaag boeken gehaald voor geboortekaartje en komt dinsdag de kraamzorg voor een inthake.. ben benieuwd wat ik ervan kan verwachten.
@choc, mooi buikje en idd erg bescheiden, heerlijk lijkt me dat, hahaha... @cook, als je zo vaak blaasontsteking hebt is het misschien een idee om cranberrysap te gaan drinken, of cranberrycapsules nemen? Dat helpt om het te voorkomen, wel heel vervelend vooral als je er zoveel last van hebt. bij mij hebben ze ook al regelmatig gevraagd of het er geen 2 zijn. En als mensen horen dat ik nog tot 14 oktober moet dan kijken ze echt allemaal zo verbaasd. Vind ik eigenlijk helemaal niet leuk dat ze dan zo kijken, maar ja... Wij moeten ook nog de laatste hand leggen aan de babykamer, gordijntjes bestellen en de aankleding nog doen. Heb zelfs de oude kleertjes van Lars al uitgezocht en die liggen al in de kast. Rompertjes, pakjes e.d. Het bedje is zelfs al opgemaakt.. Hebben gisteren 3 boeken opgehaald voor geboortjekaartjes en hebben al een selectie gemaakt. Hadden er eerst 11 over en nu uiteindelijk 3. Ook ben ik aan het denken voor mooie teksten op het kaartje en dan die naam nog, pffff... Maar volgens mij ben ik er helemaal klaar voor. Misschien nog even een pak luiers halen en flesvoeding is ook wel makkelijk. Maar dat kan allemaal nog wel, zelfs als de kleine er al is...
Dat jullie allemaal zo gegroeid zijn dan! Wist wel dat het bij mij meeviel, al moet het snelle groeien de komende weken gebeuren. Is idd wel vervelend dat mensen zo kijken, Sweetamber! Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat mensen kijken alsof je een tikkende tijdbom bent.. Wel fijn dat je zoveel keuze had in de kaartjes! Wij hebben er maar 2 gezien die we allebei wel leuk vonden. Ben dus ook wel bezig met wat teksten te zoeken. En dan idd die naam nog.. de doopnamen hebben we al wel ongeveer. Vernoemd naar mijn moeder en schoonmoeder. Vandaag alweer laatste dagje van onze vakantie.. Manlief is lekker boven bezig, dus heb ik alle tijd om op mn gemak de laatste dingetjes te bestellen en uit te zoeken.
Dat gevoel herken ik SweetAmber.. Of van die opmerkingen: 'O nou, dan moet je nog wel even!' 'Zoo, dan zie je er al goed uit!" Ja leuk....
Ja, flauw is dat hè... Ach ja, iedere buik is anders. De verloskundige zei tegen mij, we kijken naar hoe de baby groeit en niet naar de grootte van de buik. Ik heb a.s. dinsdag de 30-weken echo, ben wel weer benieuwd hoor
Ze vonden mijn buik helemaal niet groot bij de vk... Nou ja, mensen vinden het blijkbaar leuk om zoiets te zeggen.. O leuk! Ik mag woensdag weer voor een echo. Moet wel zeggen dat het steeds 'gewoner' wordt, die echo's, omdat ik om de 3 weken moet. Maar het blijft wel heel erg leuk om te zien! Aantal van jullie zitten er al, maar hebben jullie het oktober 2012 mama topic ook gezien? Wordt echt heel veel in gekletst Bijna niet bij te houden, maar wel erg leuk! Welterusten!
@buikfoto die van mij staat in mijn album! Ik kan niet zo veel uploaden meer 😒 @buik ik ken alle reacties heb ze ook allemaal naar mijn hoofd geslingerd gehad! En dan zegt er weer n ander ik vind het best meevallen Hahahaha . Nou ik ga nog even proberen te slapen.
Ach ja, mensen moeten toch wát zeggen... Ik heb me toch slecht geslapen! Bah! Kon niet lekker liggen....
Op zich slaap ik wel oké zolang ik niet wakker wordt om te plassen of om te draaien! Pfff wat is het weer heet, de hele ochtend met visite in de Tuin gezeten die zijn nu weg dus snel naar binnen het is hier heerlijk cool vergeleken met buiten! Straks uit eten! Fijne dag allemaal
was hier ook zo warm weer heb even met mijn voeten in een bak water. ben wel de gehele dag misselijk geweesd balen weer. ik heb veel te spannende weken gehad en merk dat ik slecht heb kunnen ontspannen. donderdag of vrijdag hopen we dat de koper de financering op orde heeft en dan weten we definitief dat ons huis verkocht is. wij gaan dan een ander huis betreden per 1 sept ten minste dan krijgen we de sleutel en kunnen we eindelijk de baby kamer mooi maken.
@titus: succes! Hopelijk snel een positief antwoord! Hier zit de vakantie er weer op. Nu de weken aftellen tot aan mn verlof. De afgelopen dagen nog ff genoten van het weer. Maar nu toch echt weer aan de gang. Valt wel weer tegen zo vroeg op haha!
Titus: succes, weet hoe zenuw slopend het kan zijn. Ik moet zeggen dat ik helemaal niet van die mensen heb die aan mijn buik willen zitten, misschien straal ik wel uit dat ik dat niet graag heb. Als mensen het vragen laat ik het wel toe, ik heb er geen moeite mee. Van de week had ik wel iets raars; stond bij bus en er staat een vrouw naast me (beetje apart type) zegt ze; je weet wat het word hè... Ik zei ja. Zegt ze: een meisje, ze komt 29 sept en je hoeft niet bang te zijn. Ik heb denk ik nog nooit iemand zo gek heb aangekeken!!!