oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @choc hahaha ben vandaag zo chaotisch he. Doe al heel de dag alles fout. Was inderdaad voor sweetamber. Hihi sorry

2. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hier ook behoorlijk schoonmaak drang, gelukkig voel ik me verbazingwekkend goed dit weekend dus keuken grote beurt gegeven, bijna alle was weg en kinderkamer bijna af!!! Helemaal trots :

Bijgevoegde bestanden:

3. Tijgertje13282

8 aug 2011
    72
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    In mijn fijne huisje
    WAAAAUUUUWWWWWW Lilypower. Wat gaaf zeg! Daar mag je echt trots op zijn...

Ik heb heel erg lang niets van me laten horen. Wel zo af en toe meegelezen maar uiteindelijk durfde ik bijna niet meer mee te doen, zoveel werd er geteut, haha..

Hier gaat alles gelukkig weer redelijk goed. Omdat wij een hele drukke tijd achter de rug hebben ging het met de zwangerschap wat minder goed. De baby deed het goed hoor, dat voorop gesteld, maar mijn lichaam heeft ook flink gereageerd op alle drukte door voorweeen te geven. Uiteraard was dat best een beetje eng, al heb ik tussendoor gelezen dat ik niet de enige was ;)
    Mijn kerel wilde die zaterdag dat ik weeen had gelijk de vk bellen maar dat heb ik nog net uit zn hoofd weten te praten.
    Ik ben op de bank gaan liggen, had om de 6 minuten weeen en dat 45 minuten lang. Heb 's avonds gewoon meegegeten, aansluitend lekker in bad gegaan en gevoelsmatig had ik toen ik uit bad kwam een nog hardere buik en dus maar in bed gaan liggen.......... Ook zondags had ik nog het gevoel dat ik er nog niet helemaal was, dus ook toen helemaal niets gedaan. Wel mijn ouders gebeld (die tevens mn werkgevers zijn) en met hen afgesproken dat ik vanaf die maandag halve dagen zou gaan werken. Wel hetzelfde aantal uren maar nu verdeelt over 3 dagen. Tot op heden bevalt dat heel erg goed!
    Al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik sinds vandaag meer het gevoel heb van: "pfffffff nóg 4 weken werken totaan mijn verlof. Het mag van mij ook nu wel 9 september zijn."

Ik heb in mijn album een aantal foto's geupload, van mijn pretecho, mijn buiken en een paar van het kamertje.. Kamertje is nog niet helemaal af, wanneer dat wel klaar is zal ik alle foto's plaatsen..

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    wauw lillipower wat een mooie kamer zeg!!!
    heel erg mooi een kamer op trots op te zijn,

@tijgertje ik praat ook niet zo heel veel mee hoor ik ben actiever in een ander topic maar af en toe kom ik hier weer even buurten ben wel een actieve lezer.
    maar wat een heftig verhaal zeg over die weeen echt een teken van je lichaam dat je het echt wat rustiger aan moet gaan doen.

wel leuk om te lezen dat je net zoals mij nog 4 weken moet we mogen met de zelfde dag met verlof wat een genot he. ik verheug me er echt helemaal op en ben er ook echt aan toe.
    even geen wekker geen verplichtingen gewoon doen waar ik zin in heb.

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wauw Lillipower, wát een mooi kamertje! Dan is die van ons maar gewoontjes...

Tijgertje, joh! Rustig aan hoor! Het is maar even op een baby leven!

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw lili wat mooooiii!! Helemaal mijn smaak ook haha!
    Zal als het af is bij ons ook fotos plaatsen.

@tijgertje: zal zo ff naar je fotos kijken! Balen dat je lichaam een beetje tegenstribbeld. Idd maar voldoende rust pakken, het is wel je gezondheid!

Hier nog 6 weekjes te gaan.. :(
    thuis zijn de stucadoors vandaag begonnen, dus ben blij dat ik nu mag gaan werken en niet in de zooi hoef te zitten de hele dag. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Straks lekker alles klaar en schoonmaken, en dan in mijn verlof lekker niks doen.

7. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    wooow lilli wat een mooi strak kamertje. mooie meubeltjes zeg.

@Tijgertje. wat vervelend om te lezen dat je zo'n last hebt gehad zeg. nu gewoon ff rustig aan doen he. ff goed luisteren naar je lichaam en je beebje. we moeten nog ff allemaal.....

8. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Tsjongejonge... Ik heb vandaag zo'n pijn in mijn onderrug/stuitje... Niet fijn meer. Misschien toch wat te enthousiast geweest... Blééééh!

9. Lilipower

Dank je wel dames voor de leuke reacties.

Godin: doe maar lekker rustig aan, je wordt gelijk gestraft voor teveel doen. Dat merk ik ook.
    Ik begin nu te merken dat de kleine nu ineens lager ligt en drukt een beetje op de onderkant. Hopelijk nog geen indalen want ze moet eerst nog ff keren.

@tijgertje: jeetje dat is niet niks, doe maar rustig aan. In dit termijn klinkt dat toch iets te heftig.
    Mooie foto's en leuke rustige kamer :)

Ik moet nog 11dagen werken, het aftellen is begonnen!!! Ben er echt aan toe.

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    echt super mooi kamertje.
    hier eindelijk uitslag en het huis is voor ons. over een week of twee krijgen we de sleutel en dan kunnen wij ook gaan klussen aan de nieuwe baby zijn kamer.

ik moet nog 17 dagen werken ben ook echt aan het aftellen.

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Ik moet nog 7 weken werken.. En dan hoop ik dat ik er uit kan. Want de boekhouder heeft mijn IB nog niet klaar en die heb ik nodig om mijn verlof aan te vragen :(

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Je IB nog niet klaar?? Normaal moet dat toch voor 1 april?

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    Pfff godin nog 7 weken pfff ben zo blij dat ik er nog maar 4 hoef!!!

14. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    poeh, eerste dagje werken na de vakantie viel niet mee... maargoed, nog even volhouden, ik werk ook nog 4 weken!! hopelijk komt baby niet te vroeg (zoals ik op een of andere manier in mn hoofd heb...) xodat ik nog van mn verlof kan genieten!
    baby is echt druk!!!!! hele uitstulpingen van voetjes zie ik regelmatig, en ze kan echt mn hele buik laten golven.... wel lekker hoor :)

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ik zelf denk ook dat de kleine minimaal een week eerder komt dan gepland.
    natuurlijk is het beter als hij zo lang mogelijk blijft zitten maar ik heb liever dat hij onverwachts komt dan dat ik moet gaan aftellen .

16. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Choco: Ik ben zelfstandig ondernemer. Mijn boekhouder heeft om de een of andere reden uitstel aangevraagd. Ik heb alles keurig ingeleverd ;) Maar goed, ze hebben nu vakantie en dan zouden ze er zo snel mogelijk mee bezig. Hoop ik..

Maartje, dat heb ik ook! Mijn hele buik gaat zo nu en dan van links naar rechts :D

Ik denk ook dat het eerder komt. Zul je zien dat we dik over tijd gaan.. Maar goed, met de 28 weken echo lag het op 31w 5d, dus mag sowieso niet na de uitgerekende datum bevallen..

Begin steeds meer het besef te krijgen.. Bevalling, kindje, kamertje, werken, zorgen etc...

17. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Welkom watchthetrone!!

@Lilypower wat een mooi kamertje wow. Dan hebben wij ook maar een 'simpel' kamertje
    @ Titus fijn dat het rond is met je huis!
    @ SweetAmber lekker gaan genieten van je vakantie. Heerlijk. Niet teveel doen, lekker boeken lezen en bij te heet weer gewoon heel de dag in het zwembad drijven haha

Hier nog 3 weken werken, nog 12 diensten. Werk wel sinds kort halve diensten want had teveel harde buiken. Werk onregelmatig en op de kinder IC dus het is hollen of stilstaan. Wel fijn hoor. Heb sinds 3 nachten ook continu dat ik wakker wordt van slapende armen. Herkenbaar voor iemand????Echt heel irritant!
    Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de 30 weken groeiecho. Ben benieuwd!
    Nog een goed nieuwtje ons huis is verkocht!!! Onder voorbehoud van financiering maar toch wat heeeeerlijk. Nog 5 weken en dan gaan we verhuizen, en half oktober is dan de overdracht van ons oude huis. Je mag 1 x raden welke datum de koper heeft gekozen.....juist mn uitgerekende datum 22 oktober haha. Nou we gaan het zien!

Liefs Marjolein

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Godinn: Aah ik snap em! Dacht al.. bij een normale aangifte is het invullen zo gepiept. (ben zelf administrateur, dus IB is een eitje haha!) Hopelijk hebben ze het snel klaar zodat je de aanvraag voor je verlof de deur uit kan doen!

@Maartjev: Hier ook wel volop beweging. De hele dag door iig! Heb zelf niet het idee dat ze te vroeg gaat komen, eerder te laat haha! Ach, we zien het wel! Zolang het rond DE datum zit ben ik er blij mee. 2 weken later is ook geen pretje denk ik zo..

@Mamaleintje: Slapende armen ken ik (nog) niet, maar lijkt me erg vervelend.. Ook met die harde buiken moet je het lekker rustigaan gaan doen ja! Gelukkig hoef je nog maar een paar weken. Hier zijn het er nog 6 haha!
    Wat goed nieuws van je huis! Wat een opluchting denk ik, niet? Wel komisch dat ze juist de 22e hebben gekozen. Hopelijk wordt dat geen probleem voor jullie. Ook het verhuizen enzo in je verlof.. Goed uitkijken hoor dat je niet teveel gaat doen.

19. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Wat een hitte vandaag zeg pffff. Maar goed 30 weken echo was goed. Alles keurig op groei en de kleine weegt nu bijna 1700 gram. Prima dus!

Groetjes!!

20. Lilipower

Mamaleintje: fijn dat alles goed is !

Heeft iedereen 30 weken echo eigenlijk? En is die precies in de 30ste week. Ik heb namelijk over ruim een week een echo bij bijna 33 weken dus en die is omdat bij de 20 weken echo de placenta laag lag.

Wat bekijken ze bij de 30 weken echo dan?

Deel Deze Pagina