oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @ choc wat fijn dat je echo goed ging en je kleine het goed maakt. ik moet nog wachten tot 5 sept voor mijn groei echo. duurt echt lang. de laatste was met 20 weken.ben echt benieuwd hoe ze er nu uit ziet.

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    heej cook! Wat gek dat je zolang nog moet wachten! Geen 30 wkn echo dan. Tis echt wel een leuke echo want je ziet echt veel! Bij ons staat het hele gezichtje erop! Ff kijken of het nu wel lukt met plaatsen.. dat ene is niet een oortje hoor :D we krijgen geen Flappie haha! Ze is lekker aan het duimen hier.
    Bekijk bijlage 270541

Bij de Kruidvat heb je idd een hele leuke lijn! Vanmiddag ga ik ook even het pakketje daar wat je met je voordeelpas krijgt ophalen. Ben benieuwd!
    Ons meisje is ook lekker onrustig. Steeds vaker deelt ze flinke trappen uit!

3. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @choc wat een mooi foto. Zo lief met dat duimpje in haar mond.

Nee de vk doet het hier tussen week 32/35 en het ziekenhuis met week 32 dus is inderdaad lang wachten. Gelukkig mag ik volgende week bij ziekenhuis aangezien ik nu daar loop. Kan ik gelijk mijn geboorteplan bespreken. Want wil dat ze dit x eerste uurtje skin to skin is met mij of papa en dan pas gewassen word enzo. Vorige x ging zo snel.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    dat gevoel daar beneden heb ik ook!! af en toe denk ik dat ze er bijna uit zal komen, ging het maar zo makkelijk ;)!!!
    hier gelukkig al wat fitter, maar niet echt optimaal te noemen. morgen een vervelende dag werken; op 2 locties ipv 1.. maargoed, donderdag tot zondag dus spanjeeeee!!!!!!!! lekker naar het strand, beetje uit eten en niksen.

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Gister tot laat doorgegaan en zie hier het resultaat :p

Bekijk bijlage 270792

@Maartje: Lekker uitkijken naar je vakantie! Succes vandaag en doe het rustigaan ;)

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ziet er erg mooi uit hoor.
    zag ook een mooie echo super.
    sorry dat ik niet veel schrijf maar ben weer steeds zo misselijk. sorry meiden als het verkeerd over komt maar ben zo klaar met de zwangerschap. het kindje wil ik uiteraard wel in mijn armen hebben maar het zwanger zijn mag voor mij nu wel klaar zijn.

7. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @titus. je bent niet de enige hoor. ik heb het ook gehad met het zwanger zijn. heb zoveel pijn in mijn heupen. en last van maagzuur en slecht slapen. dus begrijp je helemaal.
    en weetje wat me nog het meest irriteerd al die mensen die vragen hoe lang moet je nog. en dan zeg ik nou acht weken. en dan reageren zo oooh dat is al bijna.
    nou dan heb ik echt zoiets van ja voor jou misschien. weet je hoelang acht weken nog is voor mij. heb het nu al gehad.
    beetje onaardig maja.

@ choc wat een leuke print op je muur. heb je die zelf gemaakt of is het van dat plakspul.

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Tnx! De schildering heb ik zelf op de muur gezet. Wel mbv een beamer. We hebben spachtelputz, dus was nog een flinke klus. Muur is ook grijs ipv bruin dat je hier ziet haha! Komt door het licht.

Balen dat jullie zoveel klachten hebben. Heel begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent!! Hier nog steeds niks. Aan de ene kant erg fijn dat ik nog zoveel kan, aan de andere kant weet ik niet wat er nog gaat komen.
    Moet nog 9 weken en mag in mn handjes klappen dat ik er zo doorheen fiets.
    Toch ff proberen positief te blijven dames.. Al kan ik me voorstellen dat dat uit je tenen moet komen nu..

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja cook zoveel herkenning van je verhaal mensen hebben echt zo iets van joh dat is bijna, voor je het w eet enz nou elke week is er een te veel als je niet lekker bent hoor.
    laatst zij iemand tegen mij ach jij weet dat het weer overgaat over 8 weken ben je er vanaf als je een chronische ziekte heb dan moet je er mee leren leven.
    nou ik heb gezegt dat als dit mijn leven was ik het niet een mens waardig leven vond. ze stond echt zo van :$ naar me te kijken :D

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ochtendje bij een babygroep gewerkt, en ja hoor... een lektiet!!!!! Dat krijg je van huilende baby's hihi. Minder fijn dat ik nog halve dag moet.

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh nee.. Das vervelend! Zag je het goed? Hopelijk is het niemand opgevallen.. Ik zou me echt schamen haha!

Ff vraagje.. Heb de kinderwagen (Transit van Mutsy)in elkaar staan en opgedekt met hetgeen wat erbij zit: matrasje, klein hoesje voor alleen het bovenste van het matrasje (?), dekbedje met hoes (veels te groot) en dan de kap die je over het wiegje legt. Snap ff iets niet.. is dit genoeg??
    Het matrasje is 2cm dik. Moet hier nog een matrasje met hoeslakentje bijgekocht worden of is dit het? Dan dat halve hoesje.. Alleen voor het hoofdje? het donzen dekbedje is net zoiets als waar je zelf onder slaapt, dus warm zat denk ik zo.

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    alleen mn collega en stagiaire hadden het gezien. ikke gauw afgepoetst en mn bh ingelegd met keukenrol hihi.... het lekt al even hier maar was vandaag dus wel extreem!

ik weet eigenlijk ook niet meer helemaal hoe het 'hoort' met de kinderwagen, sowieso eens even kijken of die van ons nog wel ok is, staat al 3 jaar ongebruikt op zolder, is meeverhuis...

13. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @maartjev. Wow ik heb nog geen ene druppel. Lijkt me wel irri als je nu al lekt.
    Hebben hier meer dames last van.

@kinderwagen het matrasje is gewoon goed dik hoor. Ik legde altijd nog een moltondoek opgevouwen om het hoofdeind net als in het bedje.

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Choco: mooie schildering, knap gedaan hoor.

Kinderwagen: dat is genoeg zo, je kan nog matrasje kpen bij babydump maar die is eigenlijk niet nodig... kindje heeft nog niet veel gewicht dus hebben schijnbaar aan 2cm genoeg.

Maartje: wat grappig zeg maar wel een beetje chenant al weet je dat het erbij kan horen.

Hier ligt de kleine nog in stuit... morgen beginnen met moxa therapie, geen idee of jullie het kennen?? Beetje zweverig maar kanhelpen bij draaien. Als niet lukt wordt er over 2 weken beslissing genomen voor eenversie (draaiing) van de baby in de buk.maar daar zitten risicos aan.

Nog 1 ochtend werken :) ben er zo klaar mee !!!!!!!!!!

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @lekkage: nog geen last van. Afgelopen weekend na het douchen ineens 2 mini druppeltjes. Ze werken dus wel haha! :)

@reiswieg: als dat dunne matrasje prima is, houd ik het zo. Onzin om er dan weer een bovenop te gaan doen. Dan idd opmaken als een ledikantje.

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey lili; tnx! Ben stiekem wel beetje trots dat het zo goed is gelukt!
    Balen van de stuitligging van de kleine. Hopelijk draait ze nog! Ik ken de therapie niet, maar als het toch werkt, waarom niet proberen?

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hé dames, voor de meesten van jullie de laatste werkdagen/weken tot aan zwangerschapsverlof! Ik wil jullie heel veel succes wensen met de laatste (zware) weken en geniet van je verlof zou ik zeggen. Voor je het weet mogen jullie je wondertje(s) in je armen sluiten :D

Vandaag is voor ons een wat minder fijne dag, het is alweer drie maanden geleden dat we afscheid moesten nemen van Yannick*. Of we nog voor een evt vierde zwangerschap willen gaan is nog niet duidelijk... we hebben daar ook nog niet over gesproken hoor.

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

19. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    @Hopmarjanneke; sterkte meid en wat knap dat je hier nog wat neerzet
    @Choc matrasje zo is idd voldoende hoor de mijne is ook maar 2 cm dik ofzo. En ik maakte het ook gewoon op als een ledikantje.
    @lekkende borsten helaas ook last van al sinds 20 weken zwangerschap. Maar gelukkig alleen s nachts, dus wordt soms wakker met een natte pyjama.
    Gisteren voor het eerst naar de yoga geweest. Hebben nog niet veel gedaan behalve kennismaken en ademhalingsoefeningen maar het was erg gezellig! Ook niet onbelangrijk

20. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @Hopmarjanneke; sterkte knap van je dat je hier nog op kijkt.
    @Choc matrasje zou toch goed moeten zijn en lijkt me niet dat je er nog weer iets voor moet kopen
    @lekkende borsten hier geen last van gelukkig
    @mamalientje gelukkig was het gezellig is zeker niet onbelangrijk.

hier nog 1,5 week werken en dan verlof officieel werk nog maar een paar uurtjes want houd het niet meer vol maar goed alles wat ik doe doe ik.
    verder druk met de verbouwing in ons nieuwe huis. druk druk nou vind het al druk en ik doe niks ip.maar verf uit zoeken en halen is al vermoeiend met hg. ben blij dat ik dat in ieder geval nog kan doen. hoop dat dat ook wel blijft we moeten nog wat verf bij halen en dan nog wat vloeren. verder moet ik nog wel meer maar dat kan ook bezorgd worden.
    ben echt blij als alles achter de rug is wij in het huis zitten het andere huis weg is en we ons op de bevalling kunnen concentreren.

zijn er nog dames die al weten dat ze eerder gaan bevallen door middel van inleiden ivm wat dan ook?

Deel Deze Pagina