hai ladies., thx voor jullie reacties. ben er zeker trots op. had niet verwacht dat ik het roze zo mooi zou vinden. misschien begin ik toch eens oftie te worden. hihihi
ik vind de kamer ook erg leuk!!!! is toch wat he... heb altijd geroepen dat het geen meisje-meisje gaat worden als we een meid krijgen, maar als je die kast nu ziet haha!!!! net de vk maar gebeld, omdat ik knetter wordt van mn slaaptekort. ik slaap echt maar paar uur, en dan dan ook nog gebroken, per nacht. ik doe wel rustig aan overdag, en probeer smiddags even te slapen, maar die nachten.... ik ben overdag echt zo'n slappe vaatdoek. en veel puf om met mn zoontje dingen te ondernemen heb ik niet dus dat komt op mn man neer. is voor zoontje niet zo leuk, die wil heeeeel graag ook altijd dat mama meegaat.. en het huishouden kost me ook veel moeite, en dat kan ik niet ook nog es aan man vragen die al werkt plus zoontje verzorgt. ben een beetje te trots om mn moeder/zus/schoonmoeder te vragen om te komen poetsen.
@maartje. Echt he kan niet wachten om haar haar te doen strikjes enzo.... echt erg. Maarre wat zei de vk over je slaaptekort.
ik krijg een jongen maar kan zo ie zo niet wachten tot hij geboren is hahahahah hoe is het met jou klachten cook vind zo kna dat je daar helemaal niet over klaagt. hier gaat het echt nog steeds bud van mij mag het zwanger zijn vandaag afgelopen zijn. Gisteren zij ik nog tegen mijn man waarom is het mij nou niet gegunt te genieten? heb echt alleen maar klachten. en ruim 6 weken klinkt dan nog zo ver weg
@titus ik weet hoe je voelt. Van mij mag het ook afgelopen zijn hoor. Mijn buik doet zo'n zeer en mijn rechterrib trekt dit niet lang meer hoor. Ik waggel als een pinguin en mijn heupen voelen aan of ik tachtig ben in plaats van 34. Hahahaha Maja ze moet van mij echt nog ff blijven zitten. Gewoon nog twee weken en dan mag ze komen. Ze gaan haar sowieso eerder halen want ze is te groot. Ben benieuwd wie van deze groep als eerste bevalt. Het begint nu echt spannend te worden. Nog ff en dan hebben we allemaal onze kleine in onze armen.
ik vind het zo grappig dat je dat toch zo ziet dan ik denk pfffffffffffffff, ben woensdag 34 weken en stel dat ik met 38 weken er klaar voor ben laten ze het bij mij ook komen maar dat is nog 4 weken. klinkt idioot voor sommige denk maar vind het zo veel nog. en dat terwijl ik nog moet verhuizen de baby kamer moet nog in orde de kleding moet nog gewassen en de geboorte kaartjes moeten nog besteld worden. ik heb dus nog genoeg te doen maar heb er de puff niet voor. vind jou dus echt een sterke vrouw, zoveel klachten man bij je weg en toch zo door zetten echt hoor je verdient echt mijn respect.
Oh Titus dat komt toch wel goed? Lekker je rust nemen waar nodig en de dingen op je gemak afmaken. Heb gister mn vervangster gevonden! Leuke, jonge meid die van aanpakken weey. Jeej wat een opluchting!! Ze begint vandaag, dus kunnen we meteen aan de gang. Nog 2 weekjes te gaan.
de vk zei over mn slapeloosheid dat ze helaas niks voor me kon doen behalve de tips geven die standaard zijn, tja, dat had ik allemaal al geprobeerd dus Ik mocht wel zelf gaan kijken voor homeopatische middeltjes, mits er in de bijsluiter staat dat ik het dus gewoon mag gebruiken bij zwangerschap. Ik naar de drogist geweest en goed advies gehad, ik ga aan de passiebloem! Was gisteren op, komt vandaag binnen dus vanmiddag maar een potje halen. Ben gisterenavond naar het broertje van mn beste vriendin geweest, die heeft zn werk gemaakt van sport/massage/voeding en zou evt wat aan mn handen kunnen doen. Was helemaal niet fijn die behandeling, maar ik kan je vertellen dat het geholpen heeft!! Moet nog 1x terug en dan zou t goed moeten zijn. Hij heeft als het ware het weefsel dat verkleefd zat los gemaakt.
Goedemorgen ladies. @titus. Thx vind ik heel lief van je. Ik snap best dat het je teveel word met die verhuizing en alles daar omheen. Je hoort nu in de fase te komen dat je kan rusten en wachten en jij hebt nog zoveel dat je moet doen. Maar probeer toch een beetje je rust te nemen want je hebt je kracht echt nodig voor de bevalling. Probeer zoveel mogelijk uit handen geven. Sterkte. Xx
@titus, je hebt helemaal gelijk hoor, lopen wij te klagen en als je dan ziet wat cook op d'r bord krijgt en zo positief blijft, cook mijn respect heb je ook!!! Want Titus, als het aan mij ligt wordt die kleine man ook eerder vandaag dan morgen geboren. Maar, mijn ouders zijn nu nog op vakantie en dan sjok ik nog liever 2 weken door, dan zijn ze er weer. Ik hang nogal aan mijn ouders en als het zo gaat als bij Lars dan wil ik heel graag mijn ouders zijn, weet ik nu al Heb vanochtend de diabetesverpleegkundige aan de telefoon gehad en het gaat goed. De suikerwaardes zijn sinds ik zelf prik iedere keer heel netjes geweest, dus ik hoef nu nog maar 2x per week een dagcurve te doen. Dat scheelt me wel een boel, ik ben nogal bang voor naalden, nou aan die angst is goed gewerkt Gisteren naar de fysio geweest en mijn bekken staat weer goed, dat had ik van de week ook al gemerkt. Maar ik had continue een pijnlijke plek in mijn linkerbil. Die heeft ze gisteren even gemasseerd nou is die pijnlijke plek wel weg. Het is nu heel erg beurs, mijn man zegt dat je er zelfs een beetje blauwig op kijkt, hahaha... Maar goed, als dat wegtrekt en die andere pijn komt niet weer, loop ik weer als een kieviet We zullen zien....
@ sweetamber. thx vind het erg lief. maar dit is gewoon wie ik ben. ik kan niet bij de pakken neerzitten. leven gaat gewoon verder. de situatie is klote omdat we bijna moeten bevallen maar ik vind dat geen reden om bij elkaar te blijven en me ongelukkig tevoelen. heb besloten wat ik doe met de bevalling. hij mag er gewoon bij zijn want heb hem dan gewoon nodig. hoe hard ik ook nadenk er is niemand anders die me hier zo goed bij kan helpen als hij. dat weet ik uit ervaring toen onze vorige werd geboren. hoorde alleen maar hem niet de artsen niet mijn zusje. nee alleen hem. hij gaat daarna ook minimaal een week bij ons blijven. kan geen kwaad ben net bevallen verlang dan toch niet naar hem. maar heb wel hulp van hem nodig met die jongens enzo. de kraamzorg blijft niet de hele dag. voorlopig gaat alles gewoon rustig zijn gangetje. tuurlijk mis ik hem wel af en toe. maar als ik kijk naar hoe rustig mijn kids zijn en ik zelf ben sinds hij weg is weet ik dat het het juiste was. je kinderen gaan voor een man. en ja ik hoop dat we ooit weer bij elkaar komen maar voorlopig hoeft dat voor mij echt niet. maar hoe je het draait of keert hij blijft op mijn jongens na de enige man in mijn leven dus we zien wel wat de toekomst brengt. wie weet als hij zijn eigen draai heeft gevonden en ik weer lekker mijn dingen doe dat we weer naar elkaar toe groeien. gebeurt dat niet prima . dan blijven we vrienden. hoop ik. we hebben dalijk toch drie kids samen. en mijn jongens zijn gek op hun vader en hij si gewoon een geweldige vader dus voor mijn kids probeer ik er het beste van te maken. en geloof me mijn woedeaanvallen krijgt hij heus wel over zich heen hoor. dat weet hij zelf ook wel . en die grote woedebui zal ook nog wel gaan komen want ken mezelf maar op dit moment heb ik daar geen plek voor. ik moet eerst zorgen dat mijn kleine meissie goed op de wereld komt. en ergens in de weken daarna zal hij mijn woede over zich heen krijgen want dan heb ik daar vast wat ruimte voor.. tot die tijd heb ik prioriteiten.
Respect hoor Cook! Ik zou het zomaar niet kunnen. Je hebt helemaal gelijk dat je kids op nr.1 komen! Ik denk dat het wel een goede beslissing is om hem bij de bevalling te laten zijn. Al met al blijft het toch de vader en heb je dan (zoals je zelf zegt) veel steun aan hem. Blijf voor jezelf kiezen, dan komt de rest vanzelf. Hoe het ook gaat, jij bent een sterke vrouw, en je komt hier zeker doorheen! Hier gister trouwens uitslag van mn bloedtest gedaan ivm de raesus factor. Alles goed en geen antistoffen die aangemaakt worden. Fijn nieuws dus! Voel me me al jullie kwaaltjes en belevenissen bijna schuldig om te zeggen dat hier alles alleen maar goed gaat en op zn pootjes terecht komt...
@choc. wat fijn dat de uitslagen goed waren . dat geeft je toch weer een gerust gevoel he. het is nu alleen maar wachten en hopen dat je je zo goed blijft voelen.
meis wees blij dat je je goed voelt hoef je tegen over mij niet schuldig te voelen hoor wens niemand een zwangerschap zpals die van mij een ware uitputtings slag. vandaag 34 weken dit heb ik maar weer gered zeg ik dan. nog 6 weken want over tijd laten ze me zo ie zo niet gaan over 4 weken gaan ze kijken of ik al een beetje rijp ben of hoe zeg je dat hahahahaha. ben benieuwd of ik dat wel lvol hou gisteren weer zo een lekkere kots dag letterlijk dus weer weinig vocht binnen gehouden. weet je wat het gekke is als ik savonds bijna ga slapen dan voel ik me nog het beste is toch raar?
nou.. die passiebloempilletjes hebben geweldig werk verricht, NOT. ben echt de hele nacht wakker geweest, misschien 2u geslapen. mn collega had boeken voor de ipad doorgestuurd dus heb nu deel 1 van de Hongerspelen al uit... loop erbij als een zombie en kan wel janken. alles is moeilijk, komt niks uit mn handen, ben duizelig en voel me belabberd. hoe hou ik dit nog 5 weken vol, en dan een bevalling?! vanavond toch nog een cursus van t werk doen, ook al heb ik verlof. van half 6 tot 9, joepie. ik kan al niet eens zo lang op een stoel zitten en de stof oppikken terwijl mn hoofd voelt alsof er een dot watten inzit lijkt me redelijk onmogelijk. maarja, in deze tijden ga ik het toch maar proberen.
in je verlof kunnen ze je tot niks verplichten hoor jij moet helemaal niet naar die cursus gaan jij moet aan jezelf en je kindje denken.
@Cook respect hoor echt waar! @SweetAmber fijn dat je bloedsuikers zo onder controle blijven. @MaartjeV pas je wel een beetje op jezelf? Ik zou die cursus lekker laten voor wat het is. Dikke doei hoor je bent met verlof en wat je zegt de stof ga je toch niet opnemen in deze 'toestand'. Echt heel vervelend dat je niet kan slapen lijkt me echt vreselijk. Is er echt niets van slaapmedicatie wat je in mag nemen? Ik weet dat melatonine ook wel kan helpen. Geen idee of dat mag tijdens je zwangerschap maar het is een natuurlijk hormoon wat je normaal gesproken aan gaat maken zodra het avond/donker wordt. Maar dat is ook geen slaappil. Sterkte in ieder geval @Titus wat onwijs vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik snap heel goed dat dan 6 weken nog eindeloos duren ondanks dat je nog 100 dingen moet doen. Lekker druk he met zo'n nieuw huis? Wij verhuizen over anderhalve week en ik leef meer en meer in een tokkie huis hier haha. Maar het nieuwe huis is echt af dus als we er zitten kunnen de benen hopenlijk omhoog. @Choc fijn dat je rhesus uitslag goed was! En je niet schuldig voelen hoor dat je zo'n 'makkelijke' zwangerschap hebt, heerlijk toch!!! Hier verder alles goed. Wel veel harde buiken gisteren gehad en enorme druk op m'n blaas. Mn energielevel is zo rond 19 uur ook echt op. Ik ga zo naar de yoga ik denk dat ik slaap ga vallen bij de ontspanningsoefening haha
@mamaleintje. heel lief thx. nou als je bij je yoga in slaap valt dan heeft het in ieder geval gewerkt. het schijnt ontspannend te moeten zijn. hahahaha meer ontspannen kan niet denk ik. hihi wow las net een bericht op een andere site die echt mijn hart brak. een moeder van 27 die net 2 maanden terug is bevallen is overleden aan leukemie vandaag. ik las haar laatste blog over hoe ze aan het vechten was. nou wou bijna huilen. zo triest he. je vergeet soms dat die dingen ook gebeuren. en dan stellen onze problemen niet zoveel voor eigenlijk.