Daar was ik weer... Ben vanochtend bij de gyn geweest en ook ik krijg een geplande ks.. Ik ben zo opgelucht, heb echt wel even zitten janken daar Er is ook even een hartfilmpje gemaakt omdat ik aangaf de kleine minder te voelen, was ook goed. Kon je gelijk de harde buiken/ weeën op zien, manlief keek dan weer en zei: ja, je hebt weer een harde buik, klopte idd precies met hoe ik het voelde, grappig... De datum is ook al bekend, maar die houd ik nog even voor mezelf. Maar als 't mannetje er is zal ik het zsm laten weten. Nog even volhouden hier, maar 't is te overzien...
@sweetamber wat fijn dat je nu wat geruster bent. nu kan je je echt gaan voorbereiden en maar hopen dat de bb zich niet zelf eerder aanmeld. vandaag echt een dag dat ik niet vooruit te branden ben. voel me zo moe he. wwet niet wat het is maar wil eigenlijk alleen maar slapen.
whoohoo mijn luiertas is binnen hoor. ze waren gister al aan de deur geweest en heel de dag was ik thuis. ben ff naar de winkel en jahoor komen ze. dus vandaag maar gewoon thuis gebleven. hij is zo cute he. helemaal roze rood met witte vlinders en haar namen in het wit erop. ben hem gelijk gaan inpakken. moest wel ff denken wat er ook al weer in moet. want dat weet ik echt niet meer zo goed. hihihihi. still so happy...
hoi een paar dagen geen internet gehad maar ben er weer verhuisd en wel. pffffffffffff nu het oude huis echt helemaal leeg halen morgen paar keer naar gemeentewerf rijden om grofvuil weg te brengen. het kost me allemaal erg veel energie maar heb wel de kracht om het te doen en daar ben ik erg blij om. vind het nog wel erg ver weg klinken maar het duurd voor mij nog max 4 weken en dan hoop ik van het spugen af te zijn en van ons kindje kan genieten.
@Sweetamber: fijn dat je zo opgelucht bent! Nu lekker naar die datum toeleven en vooral lekker relaxen hoor! De reactie 'rond en gezond' geef ik ook regelmatig aan nieuwsgierige mensen haha! 'De laatste loodjes' wordt hier ook vaak gebruikt.. *zucht* alsof ze niks anders meer kunnen verzinnen he En vreemde mensen die domweg naar je staan te grijnzen.. bleh! Alsof je een attractie bent! @Cook: hier issie ook binnen, en maar meteen ingepakt haha! Kan maar vast gedaan zij toch? @Titus: fijn dat je helemaal over bent nu! Lekker op tijd even gaan liggen hoor! Gister controle bij de vk gehad. Alles weer goed. Ze ligt nog niet vast, maar de groei e.d. is allemaal prima. Altijd fijn om weer te horen. Heb al wat folders gehad over de bevalling.. ookal is het nog 5 weken, het begint nu wel 'echt' te worden hoor! Vind het stiekem toch best spannend allemaal.. Vanmiddag komt de kraamhulp voor een intake. Gister dus maar even een poetslap door het hele huis gehaald
gisteren ben ik ook naar de verloskundige geweesd. alles was weer goed kleine was alleen op de andere kant gaan liggen ligt nu met rug links hoofdje zat wel in mijn bekken en zij zei dat ze hem er niet meer uit kreeg dus of dat nou betekend dat hij vast ligt weet ik ook niet maar hij is in ieder geval ingedaald. spannend als je al een datum weet wel fijn om naar toe te leven denk ik.zou ook wel willen heel eerlijk gezegt dan kan je echt gaan aftellen.
ik had gisteren zooooooon zin in frietjes en een kaassoufle, dat ik man maar even berichtje gestuurd had dat ie wat mee moest nemen als ie thuis kwam (half 10 savonds...), heerlijk zitten bunkeren, haha.. ikke me maar afvragen hoe ik toch aan die +20kg kom ... heb laatste dagen echt constant honger, om gek van te worden! mn vader was vandaag toen ik mn zoontje daar kwam ophalen weer helemaal verliefderig op mn buik, hij vindt het zo mooi! echt heel lief.. ik zal toch ook die vluchttas moeten gaan pakken. wat moet er ook alweer allemaal in..? vanaf maandag trouwens bed op klossen, en die stomme matjes er in, KRAAKKKK.. en inderdaad, iedereen loopt me aan te gapen, en vraagt hoe lang ik nog moet en heeft het over de laatste loodjes, zucht. JA, ik wil OOK dat ze eruit komt, maar als ik dat dan weer zeg zie je mensen ook raar kijken haha.. morgenochtend gezellig ff zwemmen met man en zoontje. Ik zal wel weer als hoofdattractie beschouwd worden .
Is idd heel spannend, maar ook heel gek hoor... Ineens krijg ik last van "nesteldrang" voor mijn gevoel moet ik alles goed achterlaten voordat ik naar het zkh ga, hahaha... En ik voel ineens heel veel in mijn buik (harde buiken, baby enz.) dat ik bang ben dat het voor de ks al gaat beginnen...
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Ik neem aan dat jou ks eerder is gepland dan die van mij? Ik ben echt aan het aftellen en idd wil alles netjes hebben daarom vanmorgen om 07:00 uur al de wasmachine en afwasmachine aangezet gewoon omdat ik van het onrustige gevoel niet meer kon slapen!!
He dames. Hier echt een niksdoen dagje. Oh wacht heb vanmorgen vroeg de was gevouwen. Was weer om half vier wakker. Ben nu zo moe he maar weiger om mijn ogen dicht te doen anders slaap ik vanaaf niet. Mijn bb is superdruk al heel de dag wat niet zo fijn is voor mijn onderkant. Vanmorgen onder de douche dacht ik nee ga niet met zo'n oerwoud bevallen dus toch maar weer is met veel moeite bijgewerkt. Doen jullie dat nog? Het viel niet mee hoor en heb vast wat gemist maar je hebt in ieder geval geen routeplanner meer nodig om de uitgang te vinden hihihihi Morgen nog ff mijn bed op klossen zetten en dan naar feestje van mijn tootie die 1jaar word. Is van mijn twin . Hij is zo leuk he... Hoop dat er een hoop lekkers is.... mmmm
ik had altijd een netjes streepje, maar ik zie nu dus niks meer daar beneden en ik ga t manlief echttttt niet laten doen, haha, dus scheer er maar alles af... ik probeer het wel redelijk bij te houden .. gewoon op gevoel onder de douche. vanochtend gaan zwemmen met man en zoontje, erg gezellig!! wel jammer dat ik niet meer mee die glijbanen af kan roetsjen ! fijn dat mn man bij aankleden mn zoontje ook doet, ik heb al moeite om mezelf aan te kleden in zo'n krap hokje, kreeg mn schoenen bijna niet aan!! dus laat staan die kleine aankleden haha. hij slaapt normaal smiddags nog eventjes, vandaag dus niet. ben MOE en sjaggie nu van het niet-rusten, man was weg vanmiddag... ik twijfel trouwens over welke flessen ik ga gebruiken. heb van zoontje nog difrax flessen, en van vriendin avent gekregen. ik wil in principe borstvoeding geven tot ik weer ga werken, al zal er sowieso af en toe wel een nachtflesje naar mn man gaan hoor !
@ SweetAmber fijn dat je duidelijkheid (en rust) hebt nu je een ks krijgt. Wel een klein beetje jaloers hoor dat je nu weet wanneer het komt haha. @Titus eindelijk ook verhuisd!! Hopenlijk heb je snel alles op orde en kan je ook nog even met die benen omhoog @ oerwoud ik scheer ook gewoon op gevoel alles eraf. Nette streepjes zijn er niet meer bij en ik laat het idd mn man ook niet doen. Gisteren lekker met mn man uit eten geweest. Cadeautje van mn zusjes en zwagers incl oppas en logeerpartijtje voor ons meisje. Nu kon ik dus uitslapen vanochtend en je raad het al dat lukte dus niet...... Nou ja lig nu nog wel lekker in bed met mn laptop. Bed staat hier op klossen inmiddels en ik moet ook nog even zo'n heerlijk kraakzeiltje eronder leggen. Moet zeggen had er vorige keer een badhanddoek overheen gelegd en het kraken viel toen erg mee. Mn vluchttas moet ik ook nog pakken. Manlief krijgt inmiddels de kriebels dus dat moet ik verplicht gaan doen vandaag haha Het rommelt wel flink 's avonds iedere x met harde pijnlijkere buiken dus volgens mij is de kleine man zich lekker aan het voorbereiden!! Fijne zondag allemaal!
Hee mama's, nog even het laatste september dagje en dan breekt onze maand aan. Spannend hè! Ik wil julle ook allemaal succes wensen voor de bevalling en Hoop op voorspoedige bevallingen en mooi gezonde babies! Ik las dat er hier ook en aantal een keizersnede gaan krijgen. Ik ook, het is mijn derde ks inmiddels. Ergens tussen de 37 en 38 weken komt die van mij gepland te staan. Fijne zondag allemaal! Groetjes, Hadassa
Grappig om te lezen dat iedereen met dezelfde dingen bezig is.. bed op klossen, zeiltje erin, slecht slapen en de laatste dingetjes doen. @oerwoud: hier hetzelfde als bij jullie allemaal! Gewoon op gevoel Zie je het al voor je dat je man dat 'ff' gaat doen? Whaa! Echt niet dus! Vandaag lekker rustig dagje voor de boeg. Nog wat schilderwerk te gaan voor onze kast, maar alles is zo goed als klaar. Vraag me af wat ik de komende weken ga doen, aangezien mn to do list al zo goed als weg is! Voel mezelf zo nutteloos als de bank mn grootste vriend is.
Even kijken of ik 2 foto's kan plaatsen die vanmiddag in het bos zijn gemaakt van ons 4-en... Had nl. nog nooit een buikfoto geplaatst... Schrik trouwens niet, ik houd nogal vocht vast...
wbt oerwoud, ik kan het zelf niet zien en vind het nu ook wel goed, ik begin d'r pas weer aan na de ks... hahaha...
deze week elke dag weer wat te doen pffff morgen overdracht van ons oude huis. hoop niet dat ik daar weer veel gezeur over krijg heb niet echt super schoongemaakt heb ik echt geen puff voor. weet iemand hoe dit werkt. voor dat ik dit heb moet ik eerst mijn zoontje bij de gastouder zien te krijgen en na de overdracht wil ik graag nog boodschappen doen dus morgen zal ik wel gebroken zijn tegen de tijd dat het avond is. dinsdag moet mijn zoontje gaan wennen op school ook super spannend. woensdag naar de kapper en donderdag naar de vk. waarom heeft een man niet ook verlof kon ik het tenminste samen met hem doen of als het niet gaat het hem laten doen. sommige denken tis toch niet veel en lekker gespreid maar door mijn continue misselijkheid en mijn overgeven in de ochtend heb ik dus nergens kracht voor en kost alles te veel energie. kijk echt de dagen weg zodat ik snel kan bevallen en ik me weer mezelf kan voelen lijkt me echt heerlijk.
Niet druk maken hoe schoon t huis is... Officieel moet de oude eigenaar het huis bezemschoon opleveren. En zeg nou zelf als nieuwe eigenaar ga je toch alles zelf schoonmaken! Lekker laten dus !!!! Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd
Oerwoud: ik probeer het zelf te doen, mijn man doet erg graag de eind inspectie zeg maar!! Hij wil het best doen en laatst ook geprobeerd maar dat is zo gek als iemand anders het doet... Als er nu een stukje mis dan werkt me man wel bij. Ik moet trouwens voor de keizersnee scheren, anders doen ze dat de dag voor de operatie (moeten ons dan al melden) Wel spannend hoor nog een weekje aftellen!!! Sweetamber: wat een leuke foto's! Ik vind het vocht vasthouden nog meevallen bij je... Mijn nichtje is in dec uitgerekend en die heeft het veeeeel erger, niet druk om maken hoor. Hoeveel zijn jullie nu trouwens aangekomen? Mijn weegschaal tikt nu toch echt de 80 aan dat betekent 15 kilo erbij... Toch ff slikken, had ik nooit gedacht voor mezelf (ik weet dat het erger kan)
@titus. Maak je niet druk joh om hoe schoon dat huis is . Ze maken het toch zelf schoon. Is trouwens ook wennen voor jou dat je kleine naar school gaat gaan. Succes ermee. Niet emotioneel worden he..... hihi @sweetamber wat een mooie fotos. Hier vandaag een hoop te doen maar ben alweer uren wakker dus zal weer zo'n loodzware dag worden. Pfff En het is oktober. De maand dat we mamma worden. Whoehoe...