@Sweetamber: Gefeliciteerd met jullie ventje! Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker genieten! Net huisbezoek van de vk gehad. Meteen ff bloeddruk en ligging gecontroleerd. Alles nog steeds goed. Ons meissie ligt nog niet vast, maar al wel in het bekken. Vanmiddag de bolle buiken fotoshoot. Ben benieuwd!
sweetamber gefeliciteerd wat leuk. best gek eigenlijk want we zijn het eind okt (17/31) forum maar er zijn er gewoon al twee bevallen. de volgende kan snel komen maar ook nog even duren hahaha. ik vind 12 okt wel een mooie datum om te bevallen. morgen moet ik weer voor controle naar de vk en dan maken ze een echo liggings echo. wist niet dat ik dat kreeg maar vorige week had de inval vk het er over dat zij het had moeten doen maar zij geen echo's kon maken. dus dat ik deze nog kreeg.
wat een mooi snoetje!!! zo lief en klein weer, een pasgeboren baby !! Ik net op controle geweest (is nu wekelijks), alles prima. ik hou wel veel vocht vast maar bloeddruk etc is gewoon goed. ben nu officieel dus 20kg aangekomen, van 53,4 naar 73,4...! ivm mn slaaptekort adviseerde ze een vast rustmoment op de dag waarbij ik alleen vd bank kom voor het toiletbezoek. ik ga het proberen.
maartjev niet proberen gewoon doen. hahaha ben hier dus echt de uren aan het weg kijken elke dag weer. zorg dat ik elke dag nog wat moet doen anders is het niet meer uit te houden maar pffffffffffffffffff en dat terwij ik nog best veel kan gaan doen hoor heb nog geen vluchttas klaar staan enveloppen kunnen nog geschreven worden. moet nog opvang regelen voor de nieuwe baby maar kan me er gewoon niet toe zetten. hebben jullie dat ook ?
Ook ik ben de dagen door aan het kruipen ja.. Heb weinig meer te doen, dus ben maar verder aan het gaan met mn haak werk; een ledikantdekentje aan het maken. Vanmiddag lekker een massage gepland! De mevrouw die dat doet heeft een speciale tafel voor zwangeren. Met een gat erin voor je buik! Ben benieuwd! Ff lekker ontspannen en mijn rug laten kneden
Ik kon dat ook niet, nu baal ik er van dat ik bepaalde dingen heb laten liggen. Komt uiteindelijk ook wel goed maar voelt toch een beetje vervelend!!
Even nog mijn verhaal: Op 8 okt stond dus de keizersnee gepland. Hier leefde we helemaal naartoe.. Zondag voelde ik mij goed dus na een rustige middag zijn we 's avonds nog gezellig naar de kermis geweest... Op zich op tijd naar bed gegaan en ineens werd ik om 2 uur ineens wakker en dacht hè ik hoef niet te plassen maar ineens voelde ik buikpijn en wist direct dit is een goede wee.... Echt dames als je weeën hebt dan weet je dat gewoon! Ik heb dagen getwijfeld maar dit was echt! Na een uur het ziekenhuis gebeld en mochten gelijk komen omdat je met weeën moeilijker is voor keizersnee.. We waren rond 3:30 uur in het ziekenhuis en gelijk controle en werd vrij snel duidelijk dat ze die dag zou komen... We mochten gelukkig tot 8 uur wachten want anders is het een spoedkeizersnee en daar zitten rot maatregelen bij... Na 8 uur ben ik klaar gemaakt en dat viel me best mee... De katheter enzo is echt niet fijn maar weeën ook niet Om 09:33 uur is ze uiteindelijk geboren Ze huilde gelijk goed, ze was al snel goedgekeurd en gelukkig mocht ze bij mij blijven. Het herstel valt tegen maar ook dat gaat steeds beter... We zijn nu lekker thuis! Dus mijn tip: ga naar de kermis, dit helpt (bij vriendin van mij ook)
wat een verhaal haha kermis bezoeken dus dames hahaha zo maar even google waar er nu kermis is. doe rustig aan nu je thuis bent lekker genieten en je laten verwennen, he eerder je hersteld.
Sweetamber gefeliciteerd met jullie zoon!! Hopenlijk heerlijk aan het genieten Lily wat bijzonder he dat ze toch uit haar zelf is gekomen. Fijn dat alles goed is gegaan en je hebt een prachtig moppie om te zien. Oh ik wordt ook zo nieuwschierig nu verschrikkelijk. Had vannacht weer flink voorweeen gedurende een uur, maar het zet nog niet door. Geheel onbekend trouwens want dit heb ik bij mn dochter niet gehad. Controle was goed bij de gyn mannetje ligt lekker vast in mn bekken. (of had ik dat nou al verteld...... echt serieus ik vergeet mn hoofd nog een x vandaag of morgen)
@lilipower: zo zie je maar weer. Leef je naar 1 datum toe, is de kleine het er niet mee eens Fijn dat je wat langer mocht wachten en dat het allemaal goed is gegaan met jullie. Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Net terug van de massage, een echte aanrader!! Heerlijk van top tot teen gekneed en totaal geen last van het liggen op mn buik (omdat dat gat in de bank zit). Nu lekker op de bank relaxen
zo net terug van de vk ben weer goed gekeurd bloeddruk goed volgende week heb ik dinsdag een afspraak en gaan ze gelijk voelen of er al ontsluiting is. dit vanwege mijn vorige bevalling( in 30 min tijd een kind op mijn buik).ik ben er wel blij mee eigenlijk misschien dat ik dan wel snel zal bevallen misschien niet want als er nog geen ontsluiting is doen ze niks wanneer er wel ontsluiting is gaan we kijken wat we gaan doen. stiekum ga ik toch wel duimen dat het al zo ver is hoor. kort om dinsdag word het spannend.
pff hele nacht zeurende buikpijn gehad, pas ook al keertje! ik hoopte dat het door zou zetten maar das natuurlijk weer niet zo !