Dank je wel meid, doet me goed... Ik hoop voor jou dat je ook snel duidelijkheid hebt, een spannende dag voor jou morgen, zal aan je denken...
Vanochtend even gebeld met ziekenhuis en Kenzi heeft gisteravond, vanacht en vanochtend zelf zijn flesjes leeggedronken. Vanacht nog slapend, maar vanochtend was hij klaarwakker. Hij is ook 65gr. aangekomen, dus het lijkt er op dat we een goede beslissing hebben genomen. Ik ben heel blij... Manlief is nu boodschappen aan het doen en gaat daarna naar het zkh om hem de fles te geven en vanmiddag ga ik erheen om de fles te geven. Verder slaapt hij gewoon tussendoor erg veel, dat is goed dan kan hij goed groeien... @cook, jij zit nu als het goed is in het ziekenhuis, ben benieuwd meid...
@Sweetamber jeetje wat naar allemaal. Maar zo te horen is het de juiste beslissing geweest. Moeilijk meis maar hopenlijk mogen jullie over een paar dagen weer naar huis met jullie mannetje @Cook spannend hoor, hoop dat alles goed gaat met jou en je meisje
@sweetamber wat fijn dat hij het zo goed doet zeg. Dat doet je moederhart goed wetende dat je de juiste beslissing hebt genomen. Nog ff en dan is hij weer lekker thuis. Ik lig nu aan de ctg. Pfff is altijd zo langdradig he. Straks een echo en dan horen we hoe en wat.
@Sweetamber: wat goed nieuws dat jullie kleine man het nu goed doet! Zoals de rest ook al zegt; toch een juiste beslissing gemaakt, al kan ik me voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn geweest. Sterkte en hopelijk is hij snel weer thuis bij jullie! @Cook: Hoe is het gegaan?? Hopelijk meer duidelijkheid nu..
Sweetamber: jeetje dat is vervelend zeg, hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine man. Lijkt mij een moeilijke beslissing maar zijn gezondheid gaat voor. Je hebt de goede beslissing genomen! Gelukkig is onze kleine meid weer terug op haar geboorte gewicht, hier heb ik veel moeite voor moeten doen (elke 2uur kolven) maar gelukkig heeft het geholpen, was zo bang dat we haar terug moesten brengen naar het ziekenhuis. Cook: hopelijk weet je nu wat meer of ben je misschien al bezig? Hopelijk laten ze je niet te lang lopen met deze onzekerheid. Lijkt mij verschrikkelijk! Succes en sterkte
Nou dames na twee uur ctg gelegen te hebben omdat ze nog steeds weinig bewoog. Werd er een echo gemaakt . En jahoor er was twee cm vruchtwater bijgekomen. Ik heb nog steeds te weinig vruchtwater maar omdat het iets is toegenomen hebben ze besloten om nu weer te wachten tot maandag. Dus mag me maandag weer melden om 8:45 voor ctg en echo. En dan gaan ze weer kijken hoe het vruchtwater is. En haar bewegingen. Met weer dezelfde mededeling . Is het water minder geworden gaan ze haar halen. Nouja ik merk het maandag wel. Aan de ene kant is het beter dat ze zelf komt maar aan de andere kant vind ik het weinige bewegen van haar niet fijn. Zolang ze maar beweegt toch.
@cook, jeetje wat vervelend, nog langer in spanning zitten. Eigenlijk ga je dan toch een beetje hopen dat het vruchtwater is afgenomen. Ik hoop dat je deze dag een beetje door kan komen en ben ook erg benieuwd wat er morgen gaat gebeuren...
ik heb vandaag ook een ziekenhuisbezoekje gehad! voelde de hele ochtend de baby amper, echt maar heel af en toe heel licht, wat ik ook deed. dus vk gebeld, mocht meteen langskomen. hartslag was aan de lage kant, en moest dus voor zekerheid een ctg in het ziekenhuis laten maken. zo gauw de banden aan mn buik gemaakt werden ging ze uiteraard weer bewegen. gelukkig maar!!!! uitslag was dus uiteindelijk goed, en de echo die ze deden ook. ik moet het zelf goed in de gaten houden en aan de bel trekken mocht ik weer weinig voelen..
@maartjev gelukkig dat ze nu weer goed beweegt maar hou het wel echt in de gaten hoor. het word natuurlijk steeds krapper voor ze daarbinnen. hier vandaag weer een dagje met weinig beweging. ze beweegt wel maar voel haar gewoon heel zachtjes zoals wanneer je ze voor het eerst voelt bewegen. en af en toe zie haar bil naar buiten komen steken. het feit dat ze beweegt ben ik blij om maar blijf ongerust doordat zo weinig is en licht. maja morgenochtend hoor ik het wel. hou jullie op de hoogte. xxx
@maartje, gelukkig maar dat ze toen wel bewoog, beter 1 keer teveel naar het ziekenhuis, dan 1 keer te weinig... Wij kregen vanochtend een heel fijn telefoontje vanuit het ziekenhuis, we mochten Kenzi weer meenemen naar huis als we kwamen!!! Dus sinds vanmiddag half 1 hebben we de kleine man weer thuis en het gaat erg goed... Het advies was om hem zoveel mogelijk rust te geven, dus in zijn bedje laten liggen. Hem niet uit bed plukken als er visite is, die hebben maar even pech... En hij heeft nu al 2x over zijn fles gedronken, het gaat zo anders dan eerst, veel rustiger en toch sneller.... Wat fijn...
Cook: ik vind het knap dat je er zo rustig onder blijft, ik zou langzaam een beetje gek van zorgen worden hoor... Respect voor jou! Sweetamber: fijn dat Kenzi weer thuis is, geniet ervan en hopelijk blijft het zo goed gaan!
@sweetamber. wat fijn dat kenzi weer thuis is. ik had van de week discussie met mijn familie en mijn ex dat ik niet wil dat behalve de oma''s daty iemand die kleine vasthoud. en dat niemand in de bbkamer mag. dat mensen die langskomen haar zullen zien als ze toevallig wakker is maar verder niet. hij vond at belachelijk en mijn zus voelde zich beledigd. maar ik ben echt van mening dat de verschillende geuren en aanrakingen je kindje verwarren. en de eerste dagen is de hechting met moeder zo belangrijk. en dat gaat via geur. en jij bewijst het maar weer is. babay''s moet je lekker laten slapen en alleen bij mama en papa laten. alles eromheen is teveel voor ze. alles is nieuw . geniet lekker van je mannetje thuis en trek je niks aan van wat mensen ervan vinden hoor.
Wel ladies het plan van aanpak is binnen. We gaan starten vandaag. Ctg gaf aan dat hartje goed was maar weinig beweging. En echo gaf weer minder water aan . Dus ben nu in de kraamsuites van sfg om straks te gaan starten. And Im freaking out. Want ben alleen. Heb mijn ex zijn werk gebeld die gaan hem op laten roepen . Mijn zusje is onderweg hierheen en mijn broertje onderweg naar mijn huis voor de kleine. Die is op school nl.Zenuwen slaan ineens toe en er is niks te bekennen van die kalme ik die ik altijd ben. PfffLets do this......
@cook, SPANNEND!!! Kan me voorstellen dat je even freakte, maar je kan het hoor. Je bent de hele zwangerschap al zo sterk, dit doe je ook wel even. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat... Succes en daarna lekker je meisje in je armen, genieten hoor... Hier alles nog steeds goed, Kenzi was vanochtend alweer gegroeid en is nu alweer 3900gr. Nog altijd een eind onder geboortegewicht, maar gelukkig was hij geen lichte jongen Alleen is hij vandaag heel erg veel wakker, terwijl slapen zo goed is voor 'm. Ach ja, ik kan 'm niet dwingen tot slapen en als hij moe is valt hij vanzelf wel in slaap...
Succes Cook! Hopelijk heb je je kleine meid snel in je armen! En daarna lekker doen wat je gevoel zegt en schijt hebben aan wat een ander vind. @sweetamber: fijn dat Kenzi thuis is. Lekker genieten!
Vandaag is om 16:26geboren Ziza Nayeli. Ze weegt 2816 gram. Weet niet hoe lang ze is. Maar ze is ienimieni.Bevalling was pijnlijk en ben op mijn rechterzij bevallen. Raar ik weet hetHellaas kwam de placenta niet helemaal waardoor ik zo'n twee liter bloed ben verloren en de ok in moest voor curetage.. he daarna twee zakken bloed gejregen en aan de antibiothica.De kleine raakt wat onderkoeld en toen ik terugkwam van ok lag ze in de couvouse.Nu ligt ze gelukkig lekker bij mij kan ik haar warm houden.