Gefeliciteerd Cook met je dochter, geniet ervan! Wat een leuke naam ook!!! Ondanks de tegenslagen hoop ik dat je er snel weer bovenop bent!!!
Cook; gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat inmiddels alles goed is met jullie. Eindelijk je meisje bij je! Doe het rustigaan en probeer ervan te genieten. Heb het lijstje weer bijgewerkt. Begint zo al op te schieten dames! Lilipower: 17 oktober / meisje - Jolisa Rosalie (1 oktober) Sweetamber: 14 oktober / jongen - Kenzi Jay (2 oktober) Ingearts: 20 oktober / jongen - Kyan (6 oktober) Titus: 24 oktober/ jongen - Timo (9 oktober) Cook: 25 oktober / meisje - Ziza Nayeli (15 oktober) MaartjeV: 20 oktober / meisje Tijgertje13282: 20 oktober / jongen Senne: 21 oktober/ meisje Maia: 21 oktober / jongen Mamaleintje: 22 oktober / jongen FvK: 27 Oktober / jongen Goddin: 28 oktober / Geslacht blijft een verrassing! Latwin : 31 oktober - tweeling- jongen - meisje Chocoholic: 1 november / meisje
@cook, gefeliciteerd met je kleine meisje. Even heftig geweest begrijp ik, hoop dat je nu lekker kan genieten. Mooie naam!!! Het gaat wel snel nu, de lijst van dames die zijn bevallen wordt langzaamaan groter, leuk!!!
Cook gefeliciteerd met je meisje. Mooie namen heb je gegeven. Doe het (voor zover mogelijk) rustig aan en laat je maar een beetje verwennen. Genieten!
ook alweer zon heftige bevalling, heel veel sterkte Cook, en probeer nu lekker te genieten !! ik kan echt niet wachten tot het bij mij ook zover is!!!! wordt beetje simpel van de mensen die allemaal vragen wanneer ze komt en dat geneuzel over die laatste loodjes. baby fluisterde me in dat ze maandag komt .... ben trouwens snotverkouden, voel me echt een slappe vaatdoek. moet ik hier wat mee richting VK of gewoon op zn beloop laten en maar veel vitamines naar binnen werken? ben alweer 39 en halve week, zaterdag is de officiele datum! voel me zo niet helemal in staat om te bevallen geloof ik (al doet oerkracht veel !)
@Maartjev: Zaterdag al! Wauw, wat gaat dat snel! Hier stuurt er ong. elke dag wel iemand een sms met hoe het gaat en of er al iets te gebeuren staat, of ik wel bij dat ene etentje volgende week zal zijn, of de laatste loodjes zwaar vallen, etc. Krijgen we dit nu de laatste 2 weken nog?! *zucht* Ben het vandaag even he-le-maal beu.. Onze mini-verbouwing is nog niet klaar, met als gevolg dat het hele huis nog op zn kop staat. Tis manlief een beetje tegengevallen. Maar nu mijn gedeelte van onze kledingkast af is, kan ik deze wel vast inruimen. Heb nu alleen minder ruimte en dus past alles natuurlijk net niet. *zucht* Gisteren de hele keuken gepoetst.. maar de rest van het huis is nog 1 grote bende, waar alles pas gedaan kan worden als het boven klaar is! Gek wordt ik ervan!!! Ben er dan ook ff helemaal klaar mee. Zaterdag moet het toch wel grotendeels af zijn.. hier kan ik zo pissig om worden, omdat dat 2 weken geleden al zo zou zijn! Ik wil alles nu gewoon klaar en schoon hebben. Hebben jullie dat ook? Ik kan nu dus niks meer doen hier, terwijl er nog zoveel te doen is. En daar zit je dan de hele dag tegenaan te kijken... grrr!
he cook gefeliciteerd ook heftig met zoveel bloed verlies dus en zelfs bloed gehad noou ja dan knap je tenminste wel op. mijn lichaam moet het zelf doen en heb gehoord dat het wel 4 mnd kan duren voor ik weer een beetje de oude ben nou lekker dan ben ik al weer aan het werk. moet er niet aan denken.
@Titus (en Cook) ik heb bij Julia ook 3 liter bloedverlies gehad en ook een bloedtransfusie gehad. Het ziekenhuis zei toen ook dat mn lijf het verder zelf moest doen maar uiteindelijk heb ik na 1,5 week toch ijzertabletten gehad. Daar knapte ik heel snel van op. Daarbij slikte ik ook floradix en nam alles waar ijzer in zat haha. Het heeft wel lang geduurd voordat ik me echt weer topfit voelde maar die ergste vermoeidheid verdween wel met de ijzertabletten. Succes en let goed op jullie zelf!
Dag lieve allemaal! Ik kom af en toe wel spieken, maar ik zit eindelijk achter de laptop...typt lekkerder dan een telefoon Allereerst: alle mama's gefeliciteerd! Goed te lezen dat het bij iedereen goed gegaan is. Bij mij is nog alles rustig, hoewel ik vannacht en vanochtend behoorlijk wat last heb gehad van harde buiken en steken/krampen. Overdag is dat gevoel helemaal verdwenen...maar goed, je moet ergens beginnen! Ik voel me verder hartstikke goed, we zijn er helemaal klaar voor. Merk alleen wel dat ik weinig zin heb om dingen te ondernemen, boeken lezen en televisie kijken is momenteel het meest spannende wat ik doe. Nu kan het nog! Ik probeer heel bewust mijn rust te pakken. Voor de dames die nog moeten: zet 'm op! Ik hou het in de gaten
Hai dames. Hoe gaat het met jullie. Hier ben ik eindelijk een beetje aan bijkomen. Dat bloedverlies hakte er aardig in. Gewoon geen energie. Pfff Kleine had het erg zwaar . Ze kon zichzelf maar niet warm houden en viel heel snel af. Dus moest extra voedingen krijgen naast de borst. Dus ze zat op elke anderhalf uur voeden. Wisselend bv en kv. Ze heeft nu nog steeds moeite om warm te blijven maar is wel wat aangekomen. Hier veel last van mijn rug en mijn boobs doen echt zeer. Maar verder geniet ik volop van mijn meisje. Dikke kus.
@cook, wat een mooi meisje!!! Naar is dat hè als ze zo afvallen. Hoewel het er in het begin bij hoort, weet je wel als het te hard gaat. Hoop voor je dat ze zichzelf snel goed op temperatuur kan houden en dat ze dan haar energie in het groeien gaat steken... Hier net terug van het cb om even tussendoor te laten wegen, voor onze eigen gemoedsrust. En die is gerustgesteld, hij is nu net iets boven geboortegewicht. We zijn heel blij hiermee, dat zullen jullie wel snappen...
Ahh Cook: wat een schattig popje!! Vervelend dat ze zich nog niet goed warm kan houden, hopelijk word dat snel beter. Ik weet hoe intensief het is om zo veel te voeden maar het betaald zich uit eindelijk terug. Onze kleine meid heeft dat veel goed gedaan ook al word je zelf echt gek! Vandaag even naar weeguurtje geweest bij cb en ze is gewoon in een week tijd 250 gram aangekomen!!! Nu krijgt ze weer lekker gezonde wangetjes enzo... En daar doe je t toch voor!! Sweetamber: wat een geruststelling zou het zijn dat ie weer boven geboortegewicht zit, een mooie mijlpaal! Ik heb de afgelopen dagen echt ongelofelijke griep gehad, kon helemaal niets... Gelukkig kon mijn man thuis blijven. Gelukkig lijkt de kleine er niet heel veel van mee te krijgen. Het is denk ik toch een beetje te intensief geweest de laatste tijd en dat komt er nu zo uit, echt vreselijk!
@lillipower en sweetamber wat fijn dat ze zo goed groeien. Geeft je echt een geruster gevoel. @choc. Nog ff meid je bent er bijna. Thx voor de reacties.
vandaag weer bij VK geweest. Alles was prima, bloeddruk, ligging, etc.. kreeg inf over dat ze strippen op de volgende afspraak (41 weken), en dat je intakeonderzoeken krijgt in het zkh als je 41+3 bent, en dan wordt je opgenomen rond 41+5 voor inleiding. Hopelijk komt ze eerder, morgen is DE datum, hihi.
@Cook wat een mooi meisje! @Maartje V vandaag is DE dag ben benieuwd!!! Hier verder alles rustig. Ben maandag officieel uitgerekend en dan is ook de overdracht van het huis. Afgelopen donderdag bij de gyn was alles goed (te goed haha). Afspraak om in te leiden staat ook al gepland op 29 oktober om 8.30, dan ben ik 41 weken. Volgens de gyn hebben we die afspraak niet nodig als we deze alvast plande . Ik hoop inderdaad dat het vanzelf begint. Het rommelde gisteren en vannacht flink maar nu weer niets......
hier ook flink gerommel vannacht, maar nu weer alles rustig.. Zou toch wel een leuke dag zijn om haar geboren te laten worden, het is mijn man zijn oma's verjaardag.... Zolang er niks aan de hand is, gaan we vanmiddag gewoon even naar die verjaaag hier in de buurt. hebben net voor het feestbeest egeltjes gemaakt van klei en stokjes en black eyed peas, heel schattig.
Oh meiden wat spannend!!! Het komt allemaal steeds dichterbij voor jullie, ben zo benieuwd... Hoop maar dat jullie het niet erg vinden, maar ik kijk nog dagelijks even of er alweer nieuws is...
nou ik ga niet meer zo hard roepen dat er niks aan de hand is hoor! vanochtend misselijk, en toenstraks doooodmoe, en toen begon het, buikpijntjes! komen en gaan van zeurende buikpijn. en lage rugpijn.