oktober babies 2012 (17/31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cook, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Go Maartje, go Maartje. Ben benieuwd of het doorzet!!!

2. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

En Maartje??? Hoe is ie??

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Heb me hele dag beetje raar gevoeld, dus niet meer naar die verjaaag geweest. Om 16u mezelf uit bed gehesen en maar eten gaan voorbereiden. Hele da verder niks meer aan de hand, ZUCHT!!!!

Zit je al die maanden uit te kijken naar die ene datum.. Niks!!

Nog andere dames wel bevallen?

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    @maartje, hè jammer, hahaha. Was het gisteren ook de uitgerekende datum?

Ben wel benieuwd wie de volgende zal zijn...

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Maartje/Mamaleintje: Spannend voor jullie beiden! Hopelijk krijgen we een deze dagen meer baby nieuws! :)
    Succes alvast!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bevallen dames, van harte gelukgewenst met jullie kindjes!
    Nog zwangere dames, succes gewenst met de laatste loodjes en de bevalling!

Hier vandaag een emotionele dag.... het is mijn uitgerekende datum van Yannick*. En dan straks 11-11 de bijzetting in een "Engelengraf", dat is een goede afsluiting van een heftige en verdrietige tijd.

Ik wens jullie allemaal alle goeds!

7. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    @hopmarjanneke. Meid je bent in mijn gedachten. Vind het echt bewonderenswaardig dat je toch nog aan ons denkt. Hoop dat het een goede afsluiting voor jullie zal zijn. Knuffel.

Spannend hoor dames jullie zijn er bijna. Xx

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    heeeerrrrlijk geslapen vannacht, eindelijk!!!

ik blij dat mn zoontje weer naar school gaat vanaf deze week. de vakantie was wel heel gezellig maar ook wel vermoeiend!

gisteren als afsluiter van de vakantie bij de Mac gegeten. ik voelde me net zon attractie terwijl ik tussen de tafels door liep om een plekje te zoeken!

inmiddels dus 2 dagen over tijd, ben zo benieuwd hoe lang het nog duurt!

ohja, heb trouwens vreselijke honger de hele dag. ik eet zowat alles wat los en vast zit, hebben jullie dat ook?

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @hopmarjanneke: wat moet gisteren een zware dag zijn geweest voor jullie.. hopelijk kun je na 11-11 deze heftige tijd idd afsluiten. Heel veel sterkte en wat lief dat je toch nog even hier te vinden bent.

@maartje: spannend! heb je een idee/gevoel wanneer het gaat komen? Ik denk de hele tijd aan as donderdag, vraag me niet waarom. Honger? Ja!! de hele dag door inderdaad! En alleen maar lekkere dingen die naar binnen vliegen haha!

10. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    @hopmarjanneke, wat knap dat je dan toch hier nog komt kijken. Ik hoop dat na 11-11 je rust kunt vinden na deze moeilijke tijd.

@maartje, wat fijn dat je zo goed geslapen hebt, je weet maar nooit wanneer je weer een goede nacht hebt. Spannend nu, ben ook benieuwd wanneer je ukkie zich wil laten zien.

@choc, a.s. donderdag, ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft, we zullen het zien/lezen...

Hier heeft Lars nu vakantie van de psz. Vanochtend is hij met mijn vader meegegaan om mijn broertje naar Schiphol te brengen. Die was een weekend over vanuit Canada. En morgen gaat Lars met mijn ouders naar een overdekte speeltuin in Ommen. Dus dat scheelt alweer 2 dagen drukte in huis, hahaha.. Mis 'm wel hoor, jemig wat stil in huis. Vanochtend was mijn moeder hier en die heeft het eerste gedeelte van de keukenkastjes schoongemaakt, want manlief had de rest van het huishouden al gedaan dit weekend. Zal toch wel blij zijn als ik straks zelf alles weer mag...

11. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    vandaag geen actie te voelen die ook maar enigzins te maken kan hebben met bevallen, zucht.
    ben maar wat inkopen gaan doen bij de action; we halen er altijd onze shampoo douchegel etc, en heb een berg fotolijstjes gehaald voor als de fotos van de fotoshoot deze week binnenkomen (laten printen), dan kunen ze meteen opgehangen worden!
    ook maar inkopen gedaan voor traktatie voor Noah, dat ie een zusje heeft gekregen. ik zie mn man dat nog niet zo in elkaar knutselen haha. ik hou het simpel (chocolade met mini muisjes er op) leuk ingepakt met een kaartje. hij is 6nov ook jarig en daar heb ik wel wat leuks voor besteld! ik dacht dat ik geen puf zou hebben tegen die tijd om wat te fabriceren dus deze heb ik besteld... :D Regenboog Cupcakes | Grappige Plaatjes

net eten staan koken, noah lekker in de tuin spelen in zn eentje (dubbele tuindeuren open), kan best. ahum. het resultaat: een klein vies mannetje en knuffel Pooh he-le-maal onder de modder!!!! ik moest er wel een beetje om lachen, oeps :p. even gewaarschuwd, kom ik na 5 min weer even kijken omdat het verdacht stil is.. heeft ie alle tuinmeubels ondergetekend met krijt!!!!! heel trots zegtie; mama kijk, mooi!!!!! ja heel mooi jongen.
    Samen maar even gepoetst, jochie buiten uitgekleed, en huppa onder de douche.
    En nu ben ik dus MOE!

ohja, ik voelde me in de stad net de attractie van het jaar; iedereen kijkt me aan, staart naar mn buik, of maakt zelfs opmerkingen! JA er zit een baby in!!! ik kom niet van een andere planeet ofzo?! En hij valt er echtniet zomaar uit hoor!

12. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Vandaag uitgerekend!!! Maar nog niet veel bijzonders...... Wel sinds een uurtje regelmatig harde buiken maar ik word er nog niet warm of koud van. We gaan het zien.
    Hebben wel vandaag bij de notaris de overdracht van ons oude huis gehad! Heeerlijk daar zijn we vanaf. Lekker gevierd met taart!
    @Choc ben benieuwd of je gevoel klopt!
    @ MaartjeV vind het zo grappig wat jij schrijft over een attractie zijn. Ik had dat vandaag toevallig ook, het gevoel dat iedereen me aanstaarde. En van die heerlijk opmerkingen: jij blijft ook maar doorlopen hoe lang moet je nog? Nog steeds niets? enz enz

13. Lilipower

Dames, jullie houden het wel spannend! Ik kijk elke dag even en leef met jullie mee!! Succes met wachten

14. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    nog steeds niks.

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Aaaahhhh, spannend hoor...
    Iedere dag kijk ik hier even en hoop ik meer babynieuws te lezen, maar helaas het is al een paar weekjes stil wat dat betreft...

Oh en dat gevoel een attractie te zijn ken ik idd ook nog. Iedereen keek naar me (voor mijn gevoel) en dan allemaal onbekende mensen die een opmerking maakten. Goed bedoeld, maar na de zoveelste opmerking was ik er helemaal klaar mee... Wat dat betreft geen tips, gewoon vriendelijk blijven lachen en "snel" doorlopen;)

16. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    Ook ik hou jullie in de gaten hoor. Jullie zijn er bijna.

Hier begin ik eindelijk beetje bij te komen. Heel erg last gehad van kraamtranen. En de situatie maakte het er niet beter op. Maar geniet met volle teugen van mijn prachtige meisje.

Wil jullie trouwens ff bedanken voor jullie steun de afgelopen maanden. Ookal kennen we elkaar niet heb er echt een hoop aan gehad.

En hou jullie in de gaten hoor.

Veel liefs tasja en ziza.

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Graag gedaan hoor Cook! Daar is het forum toch voor? Fijn dat je je wat beter voelt.

Over dat attractie zijn kan ik ook meepraten. Goedbedoelde vragen of blikken van mensen die je dan ongegeneerd na gaan zitten gapen.. Bah!
    jammer dat jullie nog geen nieuws hebben dames! Ben zo benieuwd. Naar mate de dagen voorbij gaan, begin ik het toch wel spannender te vinden hoor. Weet niet wat er gaat komen of hoe het zal beginnen. Wel hier en daar last van mn buik en slaap heel slecht..

18. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    het wordt spannend hier! al tijdje harde buiken die komen en gaan, nog niet echt regelmatig, maar heel fijn voelen ze niet, dus wie weet... :)!

19. Lilipower

Spannend Maartje: hopelijk zet het door, succes!!!

20. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier ook aansluiten denk ik...was 16oktober uitgerekend maar wacht nog steeds...vrijdag inleiden maar wel weer meer voorweeen en harde buiken,Spannend.ik lees mee hier, succes allemaal

Deel Deze Pagina