Misschien een beetje onsmakelijk maar ik had net een paar dikke witte slijmerige stukken slijm in mijn onderbroek Nu heb ik al 2 kinderen en het lijkt erg op delen van de slijmprop maar is dit niet veel te vroeg? Vorige week ook al 3 dagen veel verloren maar dit waren geen stukken. Nu heb ik vandaag een begravenis gehad en we moesten veel staan en wachten. Is dit een reden om mij zorgen te maken of kan het geen kwaad? Ik heb ook vrij veel harde buiken. Vooral s''avonds. ongeveer 5 per uur. Nu had ik 2 weken geleden de verloskundige al gevraagt of dat wel goed was en ze zei dat als het er meer dan 10 worden in het uur ik mij pas zorgen hoef te maken. hebben meer mensen deze combinatie zo vroeg al?
Ik heb geen idee hoor; heb geen slijmprop gehad bij mijn vorige zwangerschap en nu ook nog nikms in beeld (gelukkig) maar is een slijmprop niet ook rose/wit? en het witte wat jij hebt gewoon slijm...?dat heb ik nu ook meer dan eerst nl, dus dnek niet dat je je zorgen moet maken
Ik ben met 29.2 weken mijn slijmprop verloren (en een paar dagen daarvoor wat stukjes) en met 29.4 weken bevallen... In het VUmc zeiden ze dat je met 29 weken je slijmprop niet hoort te verliezen en dat het dus ook niet zomaar aangemaakt wordt zoals mensen wel eens zeggen. Ze zeggen ook dat je dan in de regel binnen een week of 2 bevalt. Ik zou in ieder geval je verloskundige bellen en je niet zomaar laten afschepen.. Sorry, geen positief verhaal...
Ik was mijn slijmprop bij 32 weken verloren. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik mij daar helemaal niet druk om hoefde te maken. Ook ik had veel last van harde buiken, maar ook daar hoefde ik mij niet druk om te maken volgens de gyn. Toen ik mijn slijmprop verloor was ik bang dat mijn bevalling spoedig op gang zou komen, maar uiteindelijk ben ik bevallen met 41 weken! Mijn ervaring is dus dat het helemaal niets zegt, maar als je twijfelt moet je gewoon even je vk/gyn bellen.
Het is helaas niet echt slijm. Ik ben al aardig wat slijm verloren vorige week en dit is wel heel anders. Erg stug en wit! Beetje moeilijk uit te leggen maar het zag er wel raar uit. Was ook niet zo glibberig gek genoeg. Kent iemand dit?
Ik zou je vk bellen! Beter een keer te veel dan te weinig. Daar zijn ze voor! GEwoon doen morgen. Succes.
Sluit me aan bij Lily, morgen maar even snel bellen. Wellicht ben je dan zelf ook wat gerustgesteld. Succes.
Ik heb dit ook gehad bij de 24,5 ongeveer en het is maar goed dat ik toen meteen de vk gebeld heb, die heeft inwendig onderzoek gedaan en me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik was dus al aan het bevallen, ben meteen aan de weeënremmers gezet en die hebben gelukkig geholpen toen! Ik zou dus idd even bellen, zoals eerder gezegd beter 10 keer voor niks dan 1 keer te laat!