oktober mama buikies.. ja ik weet het. idee gepikt :P

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silly88, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh leuk, zal eens kijken :)
    Zie trouwens dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn ! En we krijgen allebei een zoontje, toevallig ! :)

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

mijn buik met 25 wk.

XXX Gusam

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

buik met 29 weken + 1 dag. 1e buikfoto! :D

4. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    hier mijn buikfoto vandaag genomen

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
  6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    vind al die verschillende buikje zo grappig, en het scheelt hooguit 4 weken.. en uiteindelijk komen er allemaal ongeveer de zelfde grote kindjes uit.. hoe kan het..:D

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

8. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Wat een mooie buiken meiden!!! Idd heel leuk om te zien dat iedereen zo verschillend zwanger is. Maar wel gaaf dat je het bij de oktobermamma's nu goed gaat zien!! :D

Hier mijn buikje met 25+3. Zijn er nog meer van jullie trouwens die last hebben van stretchmarks??

9. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nog geen strechmarks maar de de bandenpijn komt hier lekker op hoor!!!! jemig, ging allemaal zo lekker soepel maar nu.. poehhh valt tegen zeg.... morgen toch naar de vk even vragen of ze er wat op weet... maar zal wel gewoon bikkelen worden..

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Geen straie hier maar idd wel veel bandenpijn..

Mooie lieve foto's skatjuh!

11. skatjuh87

k heb wel last van striae maar dat had ik voor de zw.schap ook al. Heb toen ik jonger was een keer een groeispurt gehad en daar was mijn lichaam niet op berekend. Ze zijn nu alleen anders van kleur.

Maar bedankt voor de leuke reacties. Vind de foto zelf ook erg lief.

Ennuh erg mooie buikjes weer hoor.

12. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ik heb ook veel kwaaltjes nu. Weet niet of bandenpijn alleen op de buik is, maar heb overal zo'n beetje spierpijn. Vooral in de rug en de billen. En in mijn kuiten, waardoor ik 's nachts ook af en toe kuitkrampen heb. En enorme opgezwollen voeten met dit weer, hebben jullie dat ook??

13. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    hi dames,

hier nog een oktober mama....ik zal wanneeer ik weer terug ben in nederland een buikfoto van mij plaatsen.

een snelle vraag:
    hoe weet ik wat bandenpijn is of harde buik?
    ik heb soms ineens een raar gevoel rond mijn buik, eigenlijk een soort harde bal dat naar voren komt naar je buik toe. Ik heb het alls ik loop of gewoon zit.
    maar wat is weer bandenpijn?
    Ik heb nooit geklaagd, maar nu begint het bij mij ook wel zwaar te worden hoor.
    morgen alweer 27 weken....ben echt aan het aftellen. nog 13 weken dames!

14. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    @maryam27, bandenpijn voel je voornamelijk in je liesgedeeltes, meer een stekende pijn en een harde buik is meer wat je zelf omschrijft net alsof je buik ineens hard wordt.

Ik zie dat ik niet de enige ben met allemaal kwaaltjes, het begint steeds meer in de weg te zitten allemaal en alles wordt ongemakkelijker.
    Ik heb van de vorige keer nog straie overgehouden en ik hoop het niet maar verwacht dat ik deze keer weer striemen zal krijgen, bij mij gaat het namelijk in groeispurten en dan gaat het in eens te snel voor mijn huid, hoeveel ik ook smeer. Bij mijn vorige zwangerschap smeerde ik ook 2 a 3 keer op een dag en ging het tot de 36/37 weken goed en ineens groeide mijn dochter zo hard dat ik rond mijn navel toch staie kreeg, helaas.
    Maar voor iedereen geldt, lekker nog even blijven klagen over alle kwaaltjes en lekker pronken met jullie mooie buiken en over 3 maanden gaan we nog meer genieten :D.

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    over 3 maanden.... aaaahhhhhh......
    hihihi

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

voor jullie 3 maanden voor mij 2,5 *Gne gne :p:p*

heb alleen echt last van harde buiken! Zelfs rustig aandoen helpt bijna niet/amper!

17. skatjuh87

voor mij ook :D:D :p
    Lekker voelt dat he hihi ( en toen liepen wij over tijd en de rest bevalt vroeger, hebben we alsnog een langere tijd te gaan )

Liefs

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

SSTTT.. niet aan denken ;)

19. skatjuh87

k wil de anderen niet jaloers maken haha ;)

Ach voor we het weten laten we foto`s zien van onze kleintjes

Deel Deze Pagina