Mijn buik er ook even bij, zie het topic nu pas (lekker op tijd ): 30 weken precies (gister dus): Bekijk bijlage 87577
heb ze ook al een paar weken hoor en kan geen kwaad als het maar niet te vaak gebeurd. mn vk zei vandaag dat het ongeveer 10 keer per dag mag rond deze termijn en als het maar geen pijn doet.. word het veel erger dan even kontakt opnemen met vk.. heb er vandaag zelfs al vaker gehad maar nu even uitrusten.. dan moet het minder worden...
Vandaag gemaakt, exact 27 weken. Vandaag ook op controle geweest bij gynaecoloog, en gevraagd van de harde buiken want ik heb ze ook er veel. Bij de 2e zwangerschap heb je er vaak meer last van en ook mensen die niet al te dik zijn hebben vaker harde buiken.
mooie buiken iedereen! vind het wel jammer inderdaad dat er niet veel meer foto's erop worden gezet hier.. moet zeggen dat ik zelf nu ook even 2 weken niet erg actief ben geweest op het forum (mn vriend heeft vakantie) maar goed een foto van gister 30w6d! groetjes
nou hier mijn buik van gister 34w6d.. ikn heb geen grote spiegel hier dus toen ik gister die foto zag schrok ik wel een beetje. ik lijk wel 10 maanden zwangr ofzo haha als je achter me staat zie je het nog steeds niet