Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje baby dat is echt niet niks, hopelijk went Dyoni weer snel en knap jij goed op.

Maia, kan Fleur al verven? Wat knap! Elise zou het denk ik overal smeren maar niet op het papier, haha!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    baby dat is veel 90%, waarom hebben ze zoveel weggehaald? ben gewoon ff nieuwsgierig hoor :)

Hier morgen de sleutel van ons nieuwe huis....!!!

Mike is nog steeds niet zo lekker, vanavond had hij weer gespuugd! 2x hij heeft al vanaf vrijdag niet gegeten, behalve af en toe wat banaan ofzo.. arme jongen misschien moet ik morgen met hem naar de huisarts gaan.. maak me toch zorgen.

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Anas, sterkte vandaag met de overdracht van de sleutel. Zal een drukke tijd gaan worden voor jullie.

Hoop dat vandaag de zon er doorheen gaat komen.
    Nog steeds verkouden hier, maar het gaat wel. Emma slaapt nog nu nog steeds, dus we kunnen nog even lekker zelf goed wakker worden.
    Geloof dat de animo voor een nieuwe meeting nog niet echt groot is. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s-d432-nieuwe-poging-voor-meeting-plannen.html
    Jammer hoor, hoop dat er toch nog wat meer bij gaan komen.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    anas, wauw, spannend! druk druk druk dus. moet er veel gebeuren?

nathalie, ik weet niet of ik naar de meeting kom. eerst maar es zien hoe t met de zwangerschap gaat.

ik moet zo naar de dokter met tess, toch nog naar dr arm laen kijken. ze steunt er nog steeds niet op. haal ik haar daarstraks uit bed, is ze klam van t zweet, geen koorts, en maar hoesten. maar goed dus dat ik naar de dokter ga, kan ze daar ook ff naar kijken. tess slaapt alweer. is heel hangerig.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Ellen, sterkte straks. Misschien dat ze foto's ervan kunnen maken. Hoop niet dat het ernstig is.

6. Maia

Maia Niet meer actief

@anas: succes met de overdracht

@ellen: sterkte vandaag!

@odess: o ja hoor, ze vindt het hartstikke leuk juist. Ging gisteren maar 1x richting d'r mond en vies dat ze het vond ;) dus die deed het daarna niet meer :D en ze vindt het juist leuk om die kleurtjes zo te zien!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, heb wel n verwijsbrief voor n foto gekregen, maar ik moet zelf een afspraak maken als ik een foto wil laten maken. dus ze legt de beslissing bij mij neer. zo moeilijk! ze doet eigenlijk alles met dr arm, behalve kruipen. en ALS ze valt en op haar linkerarm terecht komt, huilt ze meteen. ze zijn er niet gek op om zo`n klein lijfje aan röntgen bloot te stellen... ff aanzien dus nog maar. t lijkt wel weer wat beter dan t was. echt n lastige beslissing. wat zouden jullie doen in mijn geval???

anas, nog naar de huisarts geweest met mike? hij zal wel erg afvallen nu hij zo ziek is!

maia, mooie banner weer, wat veranderd fleur toch steeds in dr gezichtje!

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Ellen, moeilijke beslissing inderdaad. Denk zelf dat ik dan maar zou afwachten. Als de ha het echt niet zou vertrouwen dan had ze je echt wel doorgestuurd denk ik dan maar. Misschien is er van binnen wat gekneusd wat zeer doet als het geraakt word met vallen of stoten en met kruipen. Dat ze daarom er op dat moment zo op reageerd. Toch moeilijk, als zo'n kleintje niets kan zeggen.

Hier vanochtend Emma een dikke grote smak van de bank gevallen. Ze zat als wel vaker naast mij op de bank een boek "te lezen" en ik was ook aan het lezen. Ik zie ze in mijn ogenhoeken voorover gaan en omkiepen maar was te laat met opvangen. Ze veel vol met haar gezicht op het laminaat. Maar ze huilde maar even en er is niets te zien. Dus maak me niet echt heel ongerust erover.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ellen, ik zou in jou geval accuut bellen voor een afspraak.
    Ze zit nu al bijna 2 weken met pijn in haar arm.
    Persoonlijk vind ik dus best lang....en 1 zon foto zal echt niet gelijk zoveel schade aanbrengen.
    Waarom nog even afwachten, wat nu als ze over een week nog steeds die klachten heeft? En er uiteindelijk wel iets meer zit, dan sla je jezelf ook voor het hoofd.

Succes met je beslissing

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nathalie, dat zal vast nog wel vaker gebeuren! gelukkig dat er zo op t eerste gezicht niks is. geen bult ofzo?

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen ik zou dus ook zeker weten wel gaan bellen , want stel er is wel iets gebroken en je doet er niks mee kan ze de rest van dr leven last bljven houden. dus ik had niet eens getwijvelt hoor

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik zuo ook meteen een afspraak maken ellen, dat ze toch last blijft houden van de arm ljikt me dat het toch niet helemaal goed zit en liever een keer teveel naar de dokter/ziekenhuis dan te weinig.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ellen ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat je geen fotos laat maken... mike is ook voor een rontgen foto geweest terwijl hij pas 2 mnd was toen. Daar gaan ze echt niet dood van...!!!

Een rontgenfoto moet je altijd zelf mee naar het ziekenhusi dat doen ze niet op afspraak. Dus daarom krijg je de aanvraag mee.

maar wat danjo al zegt, als er wat gebroken is of een scheurtje zit dan laat je haar dus 2 weken met pijn lopen, dat vind ik dus onbegrijpelijk ( sorry!!!)

Hier sleutel gehad, druk aan de klus het huis moet volledig geverfd worden ... alle muren, plafonds behangen en heb niet zo veel tijd he ;)

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

ellen: ind ik zou ook een foto laten maken! maar snap jou ook hoor dat je niet wist wat je nou moest doen!

maia: leuk he zo lekker knutselen met je kleine meid! hier geniet ik er ook van.

anas: veel plezier vandaag.

hier alles goed
    meneer ligt gewoon nog te slapen! meestal is hij tussen 6 en 7 wakker!
    heb voor dylan een mooie speelgarage gescoord en een autobaan het is echt een jochie hier hij is helemaal razend op auto dingen haha.

vandaag met mijn beste vriendinntje naar de geanecoloog ze is nu 13 weken zwanger maar heeft een cyste op dr eierstok van bijna 8 cm en veel buikpijn en dan wordt er vandaag beslist wat ze willen gaan doen best spannend dus.

veel liefs jaja

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jaja spannend, ik heb tijdens mn zwangerschap ook een cyste gehad van 8 cm maar gelukkig niet bij de eierstokken, ze zullen hem waarschijnlijk wegzuigen ( ik had de tijd tot 20 weken) hij was toen ook ineens nog maar heel klein.
    en euh hier ook een dame wat wild is van autos hoor makat haar allemala niks uit

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ben ik ook weer even.

Baby, wat een nieuws zeg. wat knap van je! Hoop dat je herstel voorspoedig verloopt en dat alles goed.

Ellen, wanneer moet je voor de foto, sterkte meid!

tamale, lekker bezig jij!! Wat ben je lang eigenlijk! Weet niet waarom maar dacht altijd dat je wat kleiner was (ook na foto's op hyves enz).

dramadreumes, hier is het af en toe echt drama. wordt er een beetje moe van. Britt heeft een pittig karakter en als ze het ergens niet mee eens is... pfff

hier, erg druk. nieuwe kansen op het werk, dat vergt veel tijd en energie. Vriendje was zondag jarig, vriendinnetje is maandag op haar verjaardag bevallen van 2de dochter, ga vandaag kijken, zusje jarig, dus moet ik ook nog heen. pff.

Oja weet iemand waar je mooie set tafeltje en stoeltje kan kopen voor Britt? De box gaat er nu echt uit, maar wil graag een tafeltje voor britt, maar alles is zo saai....

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Curly je kunt een tafeltje en stoeltje kopen bij de Ikea ( hout) en dan zelf mooi verven of anders opleuken. :)

Ellen, ik bedacht net dat ik misschien gisteren wel erg onaardig reageerde dat was niet mijn bedoeling. Sorry ...

hier ben ik het allemaal gewon goed zat, vannacht was Laura aan het gillen van de oorpijn.. heeft ze WEER oorontsteking.. ben er echt helemaal klar mee.
    Nu zit ik thuis en is mijn man aan het klussen in hetnieuwe huis...

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Even snel reageren,

Babydream, jeetje! Dat had ik niet verwacht!
    Wat ontzettend stoer van je dat je dit doet.
    Heel veel beterschap en hopelijk geeft het het gewenste resultaat! Hoe voel je je nu? Gaat het al iets beter?

Ellen, wat zielig voor Tess!
    Is ze erop gevallen 2 weken geleden?
    Ik zou ook direct bellen, rongten zijn voor niemand goed en idd blijvende schade aan het armpje moet je niet hebben.. nog niet gesproken over de pijn die ze er waarschijnlijk aan heeft.
    Succes!!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, en wat hebben ze besloten in het z.h?

@Curly, ik moet stiekem wel lachen als ik de verhalen lees over de pittige dametjes;)
    Zo herkenbaar en owee als ze op school zitten hihi

@Ellen, wat heb je besloten?

@Anas, Laura heeft toch ook buisjes?

@Hier, wat een verschil zitten er toch in de dingen bij de kids.
    Eva is ook geholpen aan neusmandelen en kreeg buisjes en had echt nooit meer ergens last van.
    Tim loopt nu al een week met een loopoor, heb er nu druppels voor en hij heeft toch wel last van zn oor.
    Is ook wat huilerig en heeft wat verhoging.

Eva heeft w.s weer een migraine aanval.
    Had vanmiddag een carnavalsmiddag in het buurthuis hier en was al wat gespannen van te voren. Bij thuiskomst ging ze gelijk op de bank liggen en viel na 2 sinasprilletjes in slaap.
    Had zelfs wat lichte verhoging. En toen ze om 18.30 naar bed ging huilde ze van de hoofdpijn.
    Vind het zo sneu dat ze dit soms heeft, ze kan er soms echt misselijk van zijn.
    Helaas zit dit in de familie, mijn moeder heeft er ook veel last van gehad. Kan me herinneren dat die regelmatig op bed lag overdag. En mijn neefje van 12 heeft er ook al last van, vanaf zijn 3e

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wen, wat ontzettend sneu voor Eva :/ Ik vond de foto van Tim met Tiara trouwens briljant!!

Ellen, ik zou zeker een foto laten maken als ik dacht dat mn meisje pijn had en er iets mis leek te zitten! (dat maak ik ook op uit jouw verhaal) Zo erg kan een rontgenfoto toch niet zijn?

Anas, heel veel succes met jullie huis! He gatsie, hopelijk knapt Laura snel op!

Jaja, wat heerlijk dat Dylan zo lang geslapen heeft :) Hopelijk valt het mee voor je vriendin!

Deel Deze Pagina