Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Veel zieke kindjes hier weer, maar hopelijk maakt dat heerlijke zonnetje van vandaag dat al die nare virussen verdwijnen! Voorjaar!

Hier alles goed! Beeb is goed actief :) Begin last van mn bekken te krijgen, kon vanmiddag niet meer staan op een been toen ik een rare beweging maakte, dat was even schrikken. Hopelijk gaan de oefeningen die ik nu heb werken :)

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tjonge, wat een reacties! ik voel me wel n beetje n slechte moeder na t lezen van sommige reacties. alsof ik tess met pijn rond zou laten lopen. ik vertelde wel dat ze er alles mee deed en dat t alweer beter ging.
    ik twijfelde zelf heel erg of er nou wat was of niet. als ik echt vermoedde of zag dat ze constant pijn had, had ik echt wel eerder aan de bel getrokken hoor! en dan was die foto ook zo gemaakt.
    t gaat nu heel erg goed, en ik voel me een overbezorgde moeder dat ik dinsdag bij de ha ben geweest. eigenlijk was er toen al niet veel meer aan de hand. ws heeft ze spierpijn gehad en daarna wat angst om er weer op t steunen. nou ja, ik vroeg om jullie mening en heb hier in ieder geval van geleerd: geschreven woorden komen anders over.....

anas, alweer oorontsteking? dit kan toch ook niet goed zijn voor dr gehoor? kun je niet weer een verwijzing krijgen voor de kno?

odess, hopelijk helpen de oefeningen!

wen, wat zielig dat ze nu al migraine heeft! en je mag vast geen andere medicijnen geven bij zo`n kleintje... beterschap voor je meissie!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Beetje rustig aan doen dus Odess.
    Hoop niet dat het erger wordt.
    Bij Tim had ik helaas met 14 weken al fikse klachten, terwijl ik bij Eva nergens last van had.

Enne thnx hihi, Tim is dol op blingbling;)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ellen, gelukkig gaat het weer wat beter met haar arm!
    Zelf ook ff mijn reactie teruggelezen en zie nu dat het idd wat lomp overkomt. Was zeker niet mijn bedoeling, kreeg eerder de kriebels van de arten die voor mij gevoel, jou zo aan t lijntje houden. En jou met een rotgevoel opzadelen.

Wat betreft Eva dr hoofdpijnen, vooralsnog is het gewoon te doen met de reguliere pijnmiddels en haar laten slapen.
    Ze heeft het ook niet zo heel erg vaak gelukkig.
    De h.a heeft wel gezegd, dat als ze het steeds vaker krijgt, ze ons door wil sturen naar de neuroloog.
    De laatste keer dat ze een flinke aanval had, heeft ze echt een paar dagen flinke hoofdpijn gehad.
    Dus morgen blijft ze maar even thuis

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ellen, ik ben blij dat het beter gaat met haar. maar niet op haar pols kunnen steunen wat je vertelde is eigenlijk bijna nooit spierpijn maar goed als je denkt dat het beter gaat is dat mooi meegenomen! Ik had gelukkig al gezegd dat ik het anders bedoelde dan het overkwam ;)

Wendela laura had buisjes idd maar die zijn er al een poosje uit.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En is het dan geen optie om weer nieuwe buisjes te laten plaatsen? Of wat zegt de kno erover?

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx wen! :)

heb zelf wel eens migraine gehad, (dan praat je over zo`n 12 keer, in 10 jaar tijd, dus wat zeur ik???) maar wat kun je je dan ellendig voelen... heb t echt te doen met eva! slapen is idd t beste medicijn.

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

wen: he wat naar ik heb er vroeger ook vaak last vn gehad en als je nog zo klein bent lijkt het me helemaal erg!

odess: ind eng idee hopelijk werken de oefeningen! gat het nu alweer wat beter?

alle zieke kindjes beterschap hopelijk doet het zonnetje goed! hier schijnt ie al!

gist met die vriendin geweest maar ze willen er eigenlijk niks aan doen want hij is groot en ze kunnnen niet precies zien waar die aan vast zit de cyste aan de eierstok of eileder en ze dachten dat als het de eileider was dat die weg gehaald moest worden en deze operatie zou risico geven voor het kindje en evt voor haar! dus ze zegt zelf ook al laat maar zitten nu moet ze over 2 weken terug komen om te kijken hoe het gaat want ze heeft veel buikpijn!
    dus dat is efe afwachten.

iedereen een zonnige dag

gr jaja

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hƩ meiden,

@wen, arme eva al wat beter? Ik hoop dat ze het niet te vaak krijgt.

@Ellen, fijn dat met Tess weer alles goed is. Ik had nog even geen reactie op je stukje geschreven dat je neerzette over haar arm, maar ik schrok er wel van. Inderdaad wat wen zegt, die irritatie t.o.v. artsen dat ze je zo laten zwemmen en in onzekerheid laten.

@jaja, het is een goedaardige cyste zover ze nu weten? fijn dat ze het goed in de gaten houden in ieder geval. Ik heb er ook twee in mijn borst, waarvan er 1 een keertje uit moet, maar ik stel het nog even uit hoor. brrrr

@Odess, jij ook al zo'n last van je bekken? Echt een rotgevoel hƩ.

O even verder teruglezen hoor, ben de helft alweer vergeten..

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@anas, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Was mij ook even ontgaan. Wat hebben jullie voor een huis gekocht?

@Curly, wat een drukte bij jou, wel leuk nieuwe kansen op je werk. Tafeltje en stoeltje zover ik weet bij Ikea. Ik laat er eentje maken op mijn werk, daar maken ze van die prinsessen en prinsen stoeltjes.

@Baby, hoe gaat het met je? Heb je nog iets kunnen eten? Sterkte

@Hier, inmiddels erg last aan het krijgen van mijn bekken, dus gisteren voor het eerst naar de fysio geweest. Verder erg druk op mijn werk, volgende week carnaval en dan werk ik een aangepast rooster dus nog ff een tandje hoger. Met Juliƫn alles goed, hij is lekker vrolijk de laatste paar dagen .

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    luna, ook alweer 17 weken, gaat hard zeg! hopelijk helpt fysio tegen de pijn!

jaja, tja, als t gevaar oplevert haal je zo`n cyste niet weg natuurlijk... maar wel heftig om zoveel pijn te hebben zeg! hoever is ze in haar zwangerschap?

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Luna, wat vervelend dat je nu al last hebt, hopelijk kan fysio je goed helpen! Wat stoer dat Julien jou vandaag corrigeerde trouwens, zie het al helemaal voor me :D

Ellen, jij hebt ook nog maar 100 dagen te gaan! Vliegt he! Weet nog dat ik dat de vorige keer ook echt een giga grens vond en nu zijn we daar ook alweer aan voorbij! Hoest nu met Tess?

13. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Thanx allemaal voor de reacties!Wat lief!Ik heb vandaag weer voor het eerst iets vasts gegeten, 2 cracotjes 1 aardappel en wat snijbonen en alles zit er nog in!En ben bijna 10 kilo kwijt in een kleine 2 weken dus ben erg blij!

@Ellen;dat was schrikken van je meisje, gelukkig gaat het de goeie kant op!En nog maar 100 daagjes tot de volgende beeb!Wowie!

@Odess;jij gaat ook al zo snel!Sterkte met je bekken!

@anas;he bah arm kind!Vervelend zeg!EN gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!Moet er veel aan gebeuren?

@Luna;bah jij ook al bij de fysio, sterkte meid!

@Wen;arme eva!Migraine is niks, heb het zelf ook en ach arm kind heb dan zo'n medelijden!En timmie met zn loopoor, pff sterkte!

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@ellen: fijn dat het beter lijkt te gaan met je meisje, en ieder maakt zijn eigen keuze uit eigen ervaringen he en wij zijn er niet bij ;) en jij ziet hoe ze is!!! En wat gaat het voor jou ook al weer snel met je zwangerschap!

@baby: goed zeg!!! toppie!!!

@wen: vervelend dat Eva zo'n migraine heeft zeg :(

hier alles goed, gisteren met Fleur naar Chimpie Champ geweest (zoiets als ballorig) en ze vond het erg leuk en heeft daarna 's middags 3 uur!!! geslapen :D Ikzelf heb nogal wat last van zwangerschapskwaaltjes, ben nog erg misselijk :( en gisteren toch nog een testje gedaan en die was knallend dus ik snap er niets meer van, maar ik heb donderdag de 10e (as. dus) mijn controle echo dus dan zullen we wel zien. Maar ben erg bang dat er wat is achtergebleven dus. We shall see.... buiten dat gaat het hier gewoon lekker z'n gangetje

15. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    Belgiƫ
    hey meiden
    bij ons is het vandaag carnaval, als ik deze avond tijd heb post ik een foto van ons mannetje

maia wat jammer dat je nog kwaaltjes hebt
    hopelijk controle wel goed

xxx

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, balen dat je nog zoveel last van kwaaltjes hebt.
    Nog even uitzingen dus tot volgende week en je weet of er nog iets gedaan moet worden.
    Enne, vaker naar zon speeltuin gaan dus;)

@Hier, Eva had vanmorgen nog steeds wat hoofdpijn, maar wilde toch graag gaan carnavallen hihi.
    Zij ging als heks en Tim is als boef:p
    En mama gaat vanavond als Tiroler dame de stad in!

@Jaja, jij vanavond ook al carnavallen?

17. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    alaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah

wen ind vanavond begin ik we gaan vanaaf naar breda en morgen tot en met maandag naar den bosch!
    wanneer ga jij????

maia: he wat vervelend meid!

baby: wow 10 kilo al goed hoor en fijn dat het beter gaat!

alle zwangere dames ind het gaat zo snel! zijn jullie al bezig met de nieuwe kamer?

ellen: ind erg vervelend en ze is pas 14 weken maar over 2weken kijken ze verder!

nou dames allemaal een fijn weekend en voor de meiden die wel aan de carneval doen heel veel plezier!

veel liefs jaja

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    *zwaait even naar iedereen*

Meiden veel plezier met Carnaval en geen dingen doen die ik ook niet zou doen he!!! :p

@Ellen, lees dat het nu alweer iets beter gaat.. gelukkig!!

@Luna, maar goed dat juulz al begint te lopen, want het tillen zal alleen maar minder worden naarmate de zwangerschap vordert! Wel fijn dat je er al zo vroeg bij bent!!

@Wen, migraine??? Arm muppie! En arme Timmie.. het gaat weer lekker in huize wendelaa of niet!? Nou nu lekker carnavallen en dan hopelijk heel snel lente!! (oja krijgen wel een foto te zien toch van jouw ego-alter in Tirol outfit?! )

@Baby, wat gaat het snel zeg 10 kilo in 2 weken!! ( straks superslank op mijn bruiloft!! Want daar deed je het voor toch!!! whahaha ben snel weer online hoor!! )

@Maia, zou het niet kunnen zijn dat je zwanger was van twins en dat de een zich wel heeft laten zien op de echo en de ander niet? Dus dat je toch nog zwanger bent van een klein wondertje?? Of is dit heel vergezocht???

@rest...uhm zoals altijd ben ik de helft alweer kwijt!!

@hier, geen bijzonderheden! Oja L. klimt uit haar ledikant... *lekker eigenwijs kind!! * Dus gaat binnenkort in het peuterledikant ( met spijlen, welke is om te bouwen naar een echt peuterbed ) van haar broer en dan krijgt M een nieuw bed!! Verder gaat alles goed, ben alleen nu heel erg druk met werk en gezin! Dus ben jullie niet vergeten hoor!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, wij gaan vanavond (en de rest van de dagen) gewoon hier in Oeteldonk;)
    Ik zou alleen met de vrouwen gaan en Rudi zou thuisblijven.
    Maar ja, een echte carnavalsvierder he, dus hij heeft zn ouders gevraagd om op te passen en gaat ook met vrienden hihi.
    Morgenoverdag zijn we in Empel.
    Zondag in Den Bosch en maandag gaat Rudi alleen.

@Wapa, zal me gedragen oke:p

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia ik heb bij mn eerste 2 zwangerschappen ook lang klachten gehouden , dat kwam dus omdat er weefsel was achter gebleven en toe ik gecurreteerd was gingen de klachten ook snel weg. je kan ook eerst nog kiezen voor citotec of zoiets die moet je inwendig inbrengen. daar heb ik wel vervelende ervaringen mee maar goed mischien werkt het bij jou wel

Deel Deze Pagina