Carnaval ladies have fun , hier al druk met eten voorbereiden voor een 20 man. manlief heeft 5 dagen volop carnaval ik hou dr niet zo van en helaas hou ik dat ook nog niet echt vol met mn bekken. zondag wel even na de optocht met Naomi
danjo, weet nog van vorig jaar dat je met carnaval aan de kokkerel was geslagen... succes! carnaval: veel plezier! aan mij is t niet besteedt, misschien ff optocht kijken... maia, ik hoop voor je dat de klachten snel afnemen, of dat er misschien toch n wondertje is achter gebleven! baby, wat fijn dat je wat vast voedsel hebt binnen gehouden, kon je er ook van genieten? of werd je snel misselijk? hopelijk gaat t steeds beter! wapa, sjee, ondernemend meissie heb je! en uit dat peuterledikant zou ze niet kunnen klimmen? hier: alles goed, vanmiddag n uurtje in de zandbak gespeeld, tess vond t heerlijk. ze slaapt nu in dr nieuwe kamer, vannacht wel n paar keer wakker, maar zo verder gaan slapen. ben beneiuwd hoe t vannacht gaat. ben alleen, want teun is voor t eerst dit jaar weer aan t vissen... in de vrieskou bij n groot meer in een tentje! hahaha hij liever dan ik...
carnaval hier niet.. moet er niet aan denken ergens heen te gaan eigenlijk...voel me doodop van alles druk druk druk in het nieuwe huis en dan met die 2 kleintjes natuurlijk ook veel lastiger dan als je met zn 2en bent he..
carnavalse dames @Fleur: ja ik heb ons vandaag ook ingeschreven voor ouder&kind gym kan ze zich elke donderdagochtend lekker uitputten @wapa: je zegt wat meerdere mensen zeggen en wat ik ook zelf wel heb gedacht (en af en toe denk) maar ik probeer daar niet vanuit te gaan want dan valt het alleen maar tegen. Ik denk dat er idd wat weefsel nog zit en dat dat weg moet, en dan valt alles wat dat niet is nog reuze mee we zullen zien.
Maia, wat zou een wondertje prachtig zijn, maar zou zelf ook maar uit gaan van restweefsel... Rot meis, dat je lijf nog zo zwanger is! Ellen, brr hij liever dan ik Allemaal veel plezier met carnaval
idd maia, als je er zo in staat, is t t beste. blijft een spannende tijd... anas, kan me voorstellen dat je hoofd niet staat naar carnaval! odess, hoe is het met elise?
Maia kun je niet bellen dat ze die echo eerder maken, want het zal hoogstwaarschijnlijk restweefsel zijn dus dan is het niet handig om nog zo lang door te moeten lopen toch? sterkte x
hee meiden Jullie ook zo lekker aan het genieten van het zonnetje Net naar carnavalsoptocht geweest, Eva vond het super keek haar ogen uit en bleef maar dansen.
hoi hoi, Tess was verkleed als Bumba naar de optocht, hahah een geel gewaad over dr jas heen, bumbamuts op en dansen maar! ze vond t geweldig. ze wilde zo achter de dansende groepen aan lopen en bleef maar in dr handjes klappen. voor herhaling vatbaar!
Wat leuk dat jullie kindjes het zo leuk vonden Ik verbaas me er echt over hoe snel ze zich nu ontwikkelen en hoe groot hun wereld wordt! Vandaag een heel einde gewandeld met Elise, zo ontzettend leuk! En ook zo nieuwsgierig, heel hard de andere kant op rennen om te kijken wat daar dan weer is Wel heel goed voor mijn conditie
Maia, Ik wist dat helemaal niet, wat erg voor jullie!!! Sterkte! Baby, wat goed al 10 kilo eraf!!! Hoeveel wil je in totaal kwijt? Carnaval, wij hebben de optocht gemist.. SLIMM. Ellen, al wat meer duidelijk over het armpje van Tess? En ik hoop niet dat mijn reactie lelijk over kwam, was iig niet mijn bedoeling. Wendelaa, wat sneu. Zon klein meisje al migraine bah. Hoe gaat t nu met dr? Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ben zelf vanaf vrijdag niet lekker, bah zit tegen de griep aan te hikken lijkt t wel. Morgen weer aan het werk dus zo lekker naar bed!
Zo even bijgelezen. Van het weekend heerlijk genoten van het zonnetje dus veel buiten bezig geweest. Heerlijk een voorjaarsgevoel er door gekregen. Hier geen carnavalfan. Ondanks dat mijn ouders brabanders zijn en ik veel familie er heb wonen is die carnaval bij mij er nooit ingekomen. Maar een optocht kijken vind ik leuk, jaren niet meer gedaan maar denk dat we het ooit toch maar weer eens moeten gaan doen met Emma. Voor alle zieke kindjes en mama sterkte. Vooral de zwangere dames, veel sterkte.
@Rose en Ellen, geweldig he als ze er zo van genieten. @Nathalie, mijn ouders waren vroeger ook niet echt carnavalsvierders. We gingen wel iedere carnavalszondag naar mijn opa en oma, want daar kwam de optocht praktisch door de straat. Maar ik vind t echt wel t einde hoor, heel het carnavalsgebeuren. Baal dan ook eigenlijk wel dat het er voor mij nu op zit. Rudi gaat als t goed is rond 10.30 alweer de stad in. Als hij nu betijds thuis is, kan ik nog ff haha...zal t eens opperen aan m Dadelijk de kindjes weer ophalen en met dit weer ook ff de optocht kijken denk ik. T is echt super weer!
Het is voor de carnavalsoptochten schitterend weer, dus geniet ervan als jullie gaan kijken. Hier vanochtend een uur bij de garage gezeten omdat onze claxon het niet doet. Na het uur kwamen ze zeggen dat hij besteld is en dat we morgen terug moeten komen. Gelukkig vond Emma de speelhoek leuk en vermaakte zij zich prima. Ze werd zelfs boos toen we naar huis gingen. Nog even wat huiselijke taken gedaan en nu wachten tot emma wakker word. Misschien dat ik nog even de fiets pak om naar de kinderboerderij te gaan. Morgenochtend gaan we voor het eerst naar de muziekschool. Daar hebben ze een cursus muziek op schoot voor kinderen van 0 t/m 4 jaar. Ben benieuwd wat we gaan doen en of emma het leuk vind.
goedenavond! @ellen: klinkt super zo'n kleine bumba @tamale: dank je @anas & andere dames: nee ik kan mezelf wel gek zitten maken maar dat heeft weinig zin en Jan heeft speciaal voor donderdag vrijgenomen en giga hectisch op zijn werk dat ik het hem ook niet aan wil doen om weer met de dag te schuiven, nog 3 nachtjes slapen ik voel me er inmiddels weer redelijk rustig onder, heb gewoon m'n momenten verder alles goed hier, zeer vrolijke Fleur, we hebben van de week een glijbaan voor haar gekocht dus ze wil de hele tijd in de tuin spelen
Ha dames, Ik lees vaak nog mee (vooral s nachts tijdens de voedingen ) Gelukkig gaat het met iedereen relatief oke. @ Maia, sterkte donderdag. @ Danjo, hoest met jou bekken? @ Zwangere dames, wat gaan jullie al weer snel en hard zeg. Hier gaat alles goed, J. is alweer 6 wkn geweest, wat gaat de tijd snel. Wel nog last van chronisch slaaptekort maar ja, dat is aan het begin, net T. waren we ook gewoon verwend die met 5 wkn doorsliep Vorige week is mn broertje vader geworden, leuk dat er tussen J. en zijn nichtje 5 wkn zit. Nou dag
Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Vanochtend eerst met Emma voor de 1e keer naar "muziekles" geweest. Het was een groep met alleen kinderen van 1/2 tot 3 jaar. Als eerste moesten we in een kring zitten en zingen terwijl de "juf" op een gitaar speelde. Emma weigerde bij mama te gaan zitten, want rondlopen en dansen is veel leuker. Tijdens dit zingen moesten we ons ook gelijk voorstellen. Daarna kreeg elk kindje een klein teiltje die werd op de kop gezet en daar mochten ze fanatiek op trommelen met de handjes. Dat was natuurlijk geweldig. Toen kreeg elk kindje 1 badeendje wat piepte en daar mochten ze mee in het teiltje spelen en knijpen terwijl wij zongen. Daarna kwam ze met een net waarop de eendjes werden gegooid en we gingen zingen en bewegen met het net met de kindjes eronder. Daarna pakte de "juf" een buis met steentjes en tijdens het zingen bewoog ze dat heen en weer. Wat gingen al die oogjes van die kindjes wagenwijd open staan te kijken. Toen pakte de "juf" een trommel waarmee ze lopend door de zaal ging en wij erachter aan moesten. Hierna gingen we weer in een kring zitten en kregen de kindjes 2 bandjes met belletjes eraan en wij 1 bandje. De kindjes mochten die vasthouden of we konden ze om de polsen doen. Emma wilde ze alleen maar vasthouden. Tijdens het zingen moest daar natuurlijk flink mee geklapt worden en gezwaaid. Hierna werd het afscheidslied ingezet waarop de "juf" op een banjo ging spelen. De kinderen mochten bij de moeders op schoot, maar mochten ook bij haar komen kijken hoe ze speelde. Emma stond met grote ogen te kijken wat zij aan het doen was. Al met al heeft Emma, maar ook de andere kindjes er enorm van genoten. Het zijn 8 lessen, dus we kunnen nog een paar lesje gaan genieten. 's middags moest de auto terug naar de garage. In de buurt zit een kinderboerderij dus daar zijn emma en ik lekker heen gegaan terwijl ze met de auto bezig waren. Toen de auto klaar was zijn we gelijk naar mijn paard gegaan en hebben emma en ik daar ook weer heerlijk van het zonnetje genoten. Zelf daarnet naar een les X-co geweest en nu heerlijk nagenieten van deze dag.
hier ook een ziek meisje thuis, gisteravond 39.1, steeds even slapen en dan weer huilen wakker worden, dus uiteindelijk maar zetpilletje gegeven. Vanmorgen werd ze voor haar doen vroeg wakker en had ze nog 38.1 Weet verder niet goed waar de koorts vandaan komt, want verder lijkt ze niet ziek. Ze ligt nu wel alweer op bed. Ze wil ook niet echt goed eten, drinken gaat gelukkig redelijk. We wachten het maar af. knuffel voor iedereen die dat nodig heeft
@noa: beterschap voor je meisje @nathalie: dat klinkt leuk. Is dat muziek op schoot o.i.d.? Wij gaan samen binnenkort op ouder&kindgym @rins: fijn dat alles goed gaat! geniet lekker van je 2 jongens hier alles ook goed, meisjelief is weer eens strontverkouden maar ach, wanneer is ze dat niet Ik heb zelf (zenuwen voor morgen) last van chronisch slaapgebrek maar ach, ik ken mezelf en dat zal na morgen wel weer voorbij zijn. Zometeen ga ik werken, vanavond met collega's bowlen dus dat is wel gezellig!
Maia, wat leuk! Helaas vandaag geen weer voor buiten spelen. Heel veel succes morgen! Nathalie, wat leuk dat Emma het zo naar haar zin had daar! Rins, jeetje alweer 6 weken, de tijd gaat echt snel! Hopelijk slaapt deze kleine man ook snel door Noa, beterschap met de kleine meis! Hier een meisje dat al een tijdje onmogelijk is, ze zit zichzelf zo in de weg en hangt, als het aan haar ligt, de hele dag aan mn been. Ik heb zelf wat last van mn buik nu, dus is even heel onhandig. Ik heb de tv even aanstaan en voor het eerst heeft ze interesse in de teletubbies enzo en ze zit nu heel zoet te spelen, jippie! Maar ze is echt al een paar weken hangerig en erg aan het drammen. Ook is ze onhandig en valt veel. Herkenbaar?