Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    odess, zo'n week had Yara vorige week. Ze kan alleen maar gillen en huilen leek wel. Zodra ze iets niet mocht meteen janken....erg vermoeiend.......
    Nu is ze ziek en daardoor hangerig. Ze was vanmorgen trouwens om 08.00 uur wakker rond 9.45 ging ze weer naar bed en ze slaapt nog. Ach slapen is het beste medicijn zullen we maar denken dan.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier ligt ons meisje ook op bed hoor, ze zullen het dan wel nodig hebben! Slaap is idd het beste medicijn, hopelijk knapt ze snel weer op!

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ach weer een paar kindjes grieperig. Het word tijd dat het voorjaar word en dat we allemaal heerlijk van die griep af zijn.

Hier vanochtend ook langs de ha voor mezelf gegaan. Ben al weken neusverkouden en had al een keer eerder gebeld. Moest toen gewoon maar blijven sprayen met een zoutoplossing spray. Maar het gaat niet over en heb ook nog eens een hele vieze geur in mijn neus. Nu krijg ik dus een antibioticakuur. Hopelijk is het nu snel over.

@ Maia, dit was inderdaad muziek op schoot. Gym lijkt me ook erg leuk om te doen. Ga een googlen of ze dat ook niet ergens hier in de buurt doen. Als straks de lessen van muziek op schoot zijn afgelopen wil ik weer iets gaan doen met haar. Is er niets anders dan gaan we gewoon weer naar zwemmen.

4. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    het gaat nu gelukkig weer wat beter met yara, heb er net een hele banaan in gekregen en nog wat stukjes brood. koorts is gelukkig ook gezakt, ze wil alleen niet drinken. iemand tips????

ik denk dat ze last heeft van doorkomende kiezen, want verder oogt ze nog steeds niet ziek

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, hier ook een meisje dat zowiezo slecht drinkt. ik geef, als ze echt erg weinig heeft gedronken, `s avonds melk verdund met water. krijgt ze genoeg vocht, en niet teveel zuivel. dat wil ze namelijk altijd wel. water, sap, roosvicee o.i.d. weigert ze vaak. beterschap!

rins, fijn dat t zo goed gaat! hopelijk slaapt j ook snel door!

maia, succes morgen, laat je weten hoe t ging?

odess, tess is ook erg onhandig soms, maar soms ook gewoon lomp. lekker gooien en smijten. hopelijk houdt t snel op, doe je rustig aan met je buik?

hier: heb t weer erg druk op t werk, kan t niet altijd goed volhouden... met vandaag erbij moet ik nog precies 8 weken, dus t einde is al in zicht!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja, nathalie, klinkt erg leuk die muzieklessen!!!

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas na de opleving van vanmiddag haar net weer met 38.8 op bed gelegd.....echt geen idee waar de koorts vandaan komt. Kunnen ze echt koorts krijgen van het krijgen van tanden en kiezen??

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Klinkt idd leuk zie muzieklessen. Hier gewoon geen tijd voor, moet ik opvang regelen voor de oudsten en ik kan toch maar om de haverklap met mijn werk. Wel jammer, maar het is niet anders.

Dat dreinen, jengelen, krijsen, boos doen herken ik hier ook wel van Evi. Is al een week of 2 aan de gang. Gewoon krijsen om niks en ook niet te troosten bijna. Negeer het maar meestal dan is het het snelst over.
    Maar volgens mij komen er nog meer tanden aan dus volgens mij heeft ze daar ook last van. 13 heeft ze er nu en volgens mij komen er nog minstens 2 hoektanden aan als het er geen 3 zijn. Dan hoeft ze alleen haar kiezen nog maar de laatste 4, ze heeft er al 4.

9. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Noa, ze kunnen zeker koorts/verhoging krijgen met tanden/kiezen krijgen.

Heeft Evi ook steeds. Is denk ik al 2 maanden aan de gang. Steeds verhoging en dan weer koorts. Zit altijd tussen de 37,8 en de 38,5.

De een reageert er bijna niet op en de ander wel.

Er heerst volgens mij ook weer griep trouwens. Dus misschien pikt ze daar ook wat van mee?

Beterschap in ieder geval.

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    even snel!

Maia, sterkte vandaag!!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Ik wil even heel veel sterkte vandaag wensen!

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Maia, heel veel sterkte vandaag.

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: heel veel sterkte vandaag.

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @maia hoe is het vandaag gegaan??

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, hopelijk is alles goed gegaan vandaag!

16. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

Dit was een lange dag, ben net pas thuis. Om 10 uur moest ik bij de vk zijn voor een echo. Nou duidelijk, er zat nog wat. Balen, niet verrassend, maar toch wel flink balen. Want je hoopt natuurlijk dat het voorbij is. Maar ja, de misselijkheid was nog zo hevig dat dat toch stiekem wel duidelijk was. Doorgestuurd naar het ziekenhuis waar we om 14:40 moesten zijn. De arts liep natuurlijk ruim een half uur uit maar vooruit. Daar aangekomen hebben we het even besproken en moest ik nog een echo en bloedonderzoek doen. Heb daar dus de hele middag gezeten. De echo daar was duidelijker, er zat nog een vruchtzak. Of eigenlijk, het leek er sterk op dat er nog 2 vruchtzakken zaten. Nou, de onderzoeken klaar, weer naar de arts en daar de opties besproken. En het was wel snel duidelijk dat pillen geen optie zijn voor me dus aanstaande woensdag word ik gecuretteerd. Dan ben ik er hopelijk eindelijk klaar mee.

zometeen naar ouderavond van het kinderdagverblijf. Eens horen wat Fleur daar allemaal uithaalt ;)

17. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: jeetje meid. Je bent er dus nog niet klaar mee. Ik had het je graag anders gegund. Nu hopen dat je na woensdag alles af kunt sluiten en vol goede moed door kunt gaan. Met uiteindelijk heel snel weer een posi resultaat natuurlijk. Ik gun het je zo. Dikke knuf.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Maia: jeetje wat een dag hebben jullie gehad en heftig allemaal hoor! Ik hoop dat het volgende week allemaal goed verloopt en je snel weer beter gaat voelen.
    VEEL STERKTE!

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, wat balen dat je nu weer tot woensdag moet wachten. sterkte nog even.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia heel erg balen meid dus een ma ipv een mk. een curretage vat gelukkig erg mee alleen emoioneel is het wel zwaar. ik was snel van de klachten af na mn curretage. dikke knuf meid

Deel Deze Pagina