Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje Maia, wat k*t. Dikke knuffel!

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Dikke knuffel voor Maia

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, dikke knuffel! duurt dus nog ff voor je het echt knt afsluiten...

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

kom ff snel spieken maar Maia. heel veel sterkte ook van mijn kant. wat een moeilijke situatie voor jullie.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Jeetje Maia wat heftig. Hoopte zo voor je dat het voorbij was, maar helaas ben je er dus nog niet. Heel veel sterkte.

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Maia wil je even heel veel sterkte wensen, wat ongeloofelijk K*T voor jullie!!

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Heel veel sterkte Maia. *knuf*

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    maia: dikke knuffel meid! wat erg heel veel sterkte!

9. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Maia wat ontzettend ^%$# sterkte meid!!

Neem wel je tijd na de curretage!!

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

thanks allemaal! Ik voel me eigenlijk wel goed, heel gek, maar ben vooral opgelucht. Na woensdag hopelijk snel die misselijkheid weg, daar kijk ik het meest naar uit ;) en daarna kunnen we weer 'verder', dat is ook wel prettig!

Fleur d'r ouderavond ging goed gisteren. Eigenlijk niets nieuws gehoord, ze doet het goed, is leuk en vrolijk, doet het leuk met de andere kindjes, af en toe slaat ze maar dat is meer uit enthousiasme (ze kent de strafstip al heel goed), ze is lekker ondeugend, is verliefd op Maurits en hij op haar (ze geven elkaar de hele dag zoentjes :D) enz enz enz... dus we waren wel trots ;)

nu werken en met m'n baas regelen dat ik volgende week vanaf woensdag ziek ben.

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Maia, vind het knap hoe je er zo over praat. Het is toch niet niks. Had ook niets anders van je meisje verwacht dat ze het goed doet op de kdv. Ze is er wel vroeg bij met de liefde, maar wel schattig om te zien schat ik zo in.

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, wees met recht trots op je meisje! leuk om te horen hoe ze t doe op t kdv.

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Maia: neem de tijd is niet niks.

Even iets heel anders, raar om het te vermelden omdat het zo dicht tegen elkaar aan ligt :

Ik las op Cindy haar hyves dat ze bevallen is van een zoontje.

Meid: gefeliciteerd! Geniet lekker van je kraamtijd.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia, Wat heftig allemaal.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen voor as woensdag..
    Ik zal aan jullie denken.
    Een hele dikke knuffel!!
    En wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet op t kdv.

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Maia, doe het rustig aan en heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je ook wel blij bent te weten waar je nu aan toe bent. En wat hebben jullie toch een heerlijke meid zeg! Echt lekker ontdeugend en nu dus al een hartenbreker ;).

@Cindy: gefeliciteerd!

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Cindy, gefeliciteerd!

Volgens mij geniet iedereen van het mooie weer, zo stil is het.
    Hier ook niets nieuws te melden.

17. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie voor de reacties dames :) nog 3 nachtjes slapen, schiet lekker op ;)

gisteren was ik vrij, gezellige dag gehad. Heb een nieuwe bril gekocht, dus gisteren even mijn ogen laten meten daar, nou dat was gelijk gebleven en 1 oog zelfs iets verbeterd, nu wachten tot de glazen er zijn. Verder was Fleur gisteren niet in d'r hum. Tot ik erachter kwam dat de roosvicee laxo in de koelkastdeur stond. Had manlief vrijdag en zaterdagochtend mevrouw lekker dat laten drinken. Snapte het 's middags want toen was het lekker slap. Ja dat wil wel dan ben je niet in je hum ;) ook heeft ze besloten dat als ze haar zin niet krijgt ze dan de vloer gaat dweilen :D gisteren in het winkelcentrum regelmatig meegemaakt, is eigenlijk stiekem best wel grappig. Vermoeiend maar grappig. En gisteravond wilde mevrouw niet slapen. dus het was een kort nachtje ;) Vanochtend hadden we weer gemeet met het clubje van samen bevallen, wat zijn al die kindjes groot geworden, we meeten om de paar maanden ongeveer maar wat gaat het nu snel zeg! Was erg gezellig, ze ligt nu in bed, wilde weer niet slapen maar het is nu 10 minuutjes stil dus ik denk dat ze de strijd opgegeven heeft ;) Lekker weekend dus!

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, wat fijn dat je meis het zo goed doet! En oe roosvicee laxo, papa moet toch iets beter opletten hoor ;) Fijn dat je er zo goed onder bent, maar neem jezelf wel in acht hoor!

Wat leuk voor Cindy, van harte!

Hier inderdaad heerlijk genoten van het mooie weer. De babykamer is behangen en ziet er nu al super leuk uit :D Dus dat schiet op. Ook nog even heerlijk in de tuin wezen plukken en daar heb ik vandaag weinig last van, jippie :D Allemaal een fijne zondag!

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Maia, heerlijk weekend zo te lezen. Nieuwe bril uitzoeken vind ik altijd een drama, zie nooit goed hoe een montuur staat zonder glazen. Dus is het altijd echt op Mees en de verkopers vertouwen. Maak maar snel een foto als hij binnen is, ben nieuwsgierig. Jammer van je meisje, maar gelukkig is het nu weer over.

@ odess, wat een heerlijk gevoel dat de kamer klaar is. Kun je straks met een gerust hart gaan aftellen.

Hier heeft emma haar nee fase ingelast. Op alles wat we zeggen en vragen antwoord ze met een heel liefelijke nee. Ook krijgen papa en mama geen kus meer als we erom vragen, wel de knuffels, de poes en plaatjes die ze mooi vind worden afgezoend. En ze zegt nu ook steeds mees inplaats van papa.

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even Ego,

Ik ben gisteren weer een jaartje ouder geworden, 31 nu haha. Wat zijn jullie leeftijden als ik vragen mag? Vind het wel leuk om te kijken hoe oud/jong deze groep hier is.

Verder is bij Evi tand 14 door (weer een hoektand). Nu de andere 2 nog en dan moet ze alleen nog de allerlaatste 4 kiezen.

En ze heeft nu goed door dat ze los kan staan. Ze staat nu een seconde of 5 los en kan ook al door haar hurken zakken zonder te vallen los haha. Trotse mama.

Ik ben ook weer aan het werk. Bij een heel klein kindje. 2345 gram bij de geboorte. Maar zo'n mooi meisje, maar zo iniminie.

Deel Deze Pagina