Hier ook niet, dat is het probleem denk ik Elise zit weer heerlijk vel en dan ik eigenlijk automatisch ook Allemaal een fijn weekend!
hahaha heerlijk toch, die rust??? hier ook alles fijn, lekker aan t genieten van t zonnetje. net in de tuin geluncht, teun is hekjes aan t maken in de tuin. tussen t terras en de sloot en tussen de veranda en de trap naar t terras. niet echt n 'buiten-speel-tuin' dus, maar gelukkig hebben we een zandbak met glijbaan en wipkip voor de deur!
Fijn dat het met jullie lekker gaat. Hier niet zo, Evi heeft weer ontzettende krijsbuien. Niks is goed dan. Of het nu toch nog van de tandjes komt. Moet nog 1 hoektand. Of sprongetje? Weet iemand of ze nu een sprong kunnen hebben? Ik zou eigenlijk willen dat ze met dit lekkere weer ging lopen haha. Zoveel makkelijker met de broeken/jurken enzo straks. Ze wil ook niet meer echt in de wagen zitten. En de zon vind ze helemaal verschrikkelijk op haar bolletje. Krijst ze het uit.
hoimeiden hier ook weer ff langs.. Afgelopen zaterdag zijn we verhuisd dus jullie snappen dat het forum niet nr 1 op mijn lijstje stond Inmiddels eigenlijk wel al gesetteld.. vandaag hebben de kids smiddags heerlijk buiten gespeeld, die genieten zichtbaar van de tuin.! Meiden die het nodig hebben dikke knuf zwangere mama's wat gaat het toch alweer vlot zeg,
goedemiddag @anas: fijn dat het verhuizen achter de rug is! Heerlijk he een tuin @MvJ: volgens mij zit er rond de 18 mnd een sprong dus het zou kunnen hier een meisje dat enorme moeite heeft met naar bed gaan. Zodra ze merkt dat ze in bed moet gaat dat lipje al trillen en janken als we weg gaan. Vanavond gelukkig niet zo heel lang, maar gisteren en van de week wel. Denk dat het nu ook komt omdat ze een paar dagen weggeweest is. Nou ja, komt wel weer goed.
Maia: hier ook hoor dat janken (hier zelfs echt krijsen) bij het naar bed gaan. Eerst was het alleen s'middags en s'avonds viel ze gewoon zonder iets in slaap maar tegenwoordig is het elke dag bij ieder slaapje bal. De ene keer langer als de andere keer. Anas: fijn dat jullie weer gesetteld zijn. Heerlijk een tuin. Hoe vinden de kids de verhuizing? Mmm, ze is nog maar 16,5 maand zou ze deze sprong dan evt. eerder hebben?
anas, fijn dat jullie zo goed als gesetteld zijn! lekker, een tuin met dit weer! maia, balen dat fleur zo krijst voor ze gaat slapen... ze gaan natuurlijk steeds meer doorkrijgen dat je weggaat he? hopelijk is het snel over! mvj, geen idee van die sprongetjes, hopelijk is t over als t tandje door is! wij gaan de tuin weer in... vanmiddag verjaardag, de derde van dit weekend... pffff
goedemiddag! Hier een lekker ochtendje gehad, naar de kinderboerderij geweest wat Fleur natuurlijk fantastisch vond. Verder rustig dagje. @MvJ: hier is het weer voorbij, dus had denk ik echt met het paar dagen niet thuis zijn te maken. Kunnen het anders geen tandjes zijn?
Hier ook meisje dat uit haar hum is sinds vanmorgen 6 uur veel huilen moeilijk te troosten. ze is ook snotverkouden en roggelt veel. Vanmiddag een zetpil gehad en nu stuk beter.
Hoi dames! Hier ook net weer terug van een weekendje Vaals. Wat was het heerlijk zeg! En ook zo'n lekker weer. Hoe gaat het hier met iedereen? Liefs, Josien
jullie hadden idd goed weer hier alles wel goed, ga zo weer naar mijn werk, ben benieuwd hoe dat gaat maar zal wel fijn zijn. Verder niks te melden, was gisteren met Fleur aan het shoppen en in de speelgoedwinkel zag ze zo'n tuinhuisje en ze ging erin en weigerde eruit te komen... gek kind
@ Maia, Fleur laat gewoon duidelijk merken dat ze dat huisje wil hebben. @ alle zieke en zeurderige kindjes; sterkte ermee. Hier gewoon een heerlijk vrolijk en gezellige meid. Die elke dag volop in de zon van het buiten rommelen aan het genieten is. Nog een zomerse vraagje; zitten die van jullie op de fiets al achterop of nog voorop? Emma zit nog voorop, maar omdat ze behoorlijk druk begint te bewegen en te wiebelen wil ik haar eigenlijk achterop gaan zetten. Vraag me alleen af of dit al kan en of er meer kindjes achterop al zitten van haar leeftijd.
Zo, was ik ook weer eens eventjes Vanmiddag met M.ausje naar de kno arts geweest en ook zij moet buisjes en de neusamandel moet worden geknipt.. Duurt 6 a 7 weekjes.. Spannend hoor!
Nathalie: hier gewoon nog voorop de fiets. Ze past ook nog goed. En ik heb de middelste nog achterop zitten, dus ze kan nog niet achterop als ik alleen ben haha. Heerlijk die zon ja. Kk: ojeetje ook al. Hoor het veel de laatste tijd. Veel sterkte in ieder geval alvast met je meisje en ik hoop dat ze er veel van gaat opknapen. Wat de kno arts tegen ons zei toen ons zoontje dat ook kreeg is dat ze niet meer constant aan het snotteren zijn mar nog wel gewoon alle virussen/verkoudheden door lopen. Hier nog steeds een huilerig meisje. Met tijden gaat het iets beter en is ze gewoon wel vrolijk als we met haar weg gaan. Maar lang duurt dat meestal niet. Ik zie nu op de plek waar de laatste hoektand door moet komen de verdikking van de tand (tandafdruk) goed zitten dus zal niet meer heel lang duren voordat hij door komt. Valt me trouwens wel op als ze in de douche is geweest voordat ze naar bed gaat dat ze dan veel minder huilt dan als ze dat niet is geweest. Nu hoor ik jullie al denken, dan doe je haar toch elke avond in bad/douche? Maar dat kan niet vanwege haar droge huid. Lastig, weet ook helemaal niet waarom ze zo huilt. Is iets van de laatste paar weken.
mvj mischie toch echt dr tandjes? of euh papa en mama testen? of een fase, komt vanzelf weer goed. kk spannend meid Maia hoe is je dagje werken gegaan? was je er weer aan toe. Nathalie heerlijk he hier ook veel buiten, toevallog vandaag gefietst met mn bekken gaat dat heel slecht maar ik dacht ook al meteen achterop zou fijner zijn. zwangere meiden hoe is het met jullie? Luna hoe is het met je bekken meid doe je wel rutig aan
kk, ook al? hopelijk helpt het en is maus niet meer zoveel ziek! mvj, hier ook een meisje dat snel slaapt als ze onder de douche is geweest. elke dag is idd een beetje veel van t goede... lastig! nathalie, tess zit nog voorop, hoop dat dat nog ff zo blijft. zo gezellig! als ze achterop zit, kun je naar mijn idee niet meer zoveel contact hebben samen... danjo, hier gaat t goed, lief dat je t vraagt. heb nu ff prioriteit bij mn werk liggen, zodat ik de drie hele dagen kan volhouden op t werk. thuis ben ik vooral met tess bezig, en wat kleine huishoudelijke klusjes. ik probeer altijd te gaan slapen als tess slaapt. nog maar 6 weken werken en dan heb ik verlof! hoe gaat t met jou? las al op hyves dat je nog veel last hebt van je bekken...
goedemorgen. zwangere dames wat gaat de tijd toch snel! vinden jullie ook dat het nu sneller gaat dan bij de 1ste? danjo: las van je bekken balen joh je zit ook thuis toch en ging toch kijken wat je evt voor ander werk kon doen heb je dat al gedaan? ellen: nog 6 weekjes wat gaat het snel! maia: fijn dat het wast beter gaat hoe was het om weer te werken? nath: hier zit dylan ook nog voorop! kan ik nog heerlijk kletsen met hem! kk: heel veel succes hopelijk helpt het. baby: hoe ist met jou je moest toch terug voor controle heb je mooie afvalcijfers???? josien: lekker efe weg geweest nu ging het wel goed met je mannetje kan me namelijk nog herinderen dat hij toen toch een keer helemaal overstuur was ooronsteking toch? zieke kindjes beterschap. hier gaat alles goed weinig te melden! dylan is iedere dag al vroeger wakker volgens mij voelt hij aan dat de tijd wordt verzet helaas! gr jaja
ellen tijd gaat snel nog 6 weekjes lekker hoor, lekker rustig aan doen jaja wat vroeg zeg pfff Bekken ja nog steeds erg veel last, en ja druk met iemand die me begeleid na ander werk maar ik kan nu nog niet werken met mn bekken dus er liggen wel sollicitatie brieven etc klaar maar dat gaat dus pas van start als ik enigzins weer een paar uurtjes kan werken op een dag. We wachten nu eerst op een afspraak met uwv en kijken wat hun zeggen ( hun keuren mij ) en aan de hand daarvan kijken we weer verder , zou hele graag 3x in de week 2 a 3 uurtjes werken maar een dag thuis en voor naomi zorgen geeft smiddags al problemen zucht
goedemorgen! gisteren gewerkt en dat was heerlijk. Gewoon de afleiding enzovoorts. Heel prettig. Lief dat jullie het vroegen verder rustig nu, Fleur is op het KDV, ik had gisteren ballonnen mee van m'n werk gevuld met helium en ze zag mij, kwam enthousiast naar me toe rennen, zag toen de ballonnen en rende nog enthousiaster naar de ballonnen