Hoi meiden, Hier alles zn gangetje..Dyoni gaat steeds korter slapen merk ik tussen de middag jullie ook? Inmiddels ben ik ruim 15 kilo kwijt dus het gaat de goeie kant op!Eten blijft op en af gaan.. @Gusam;wat fijn dat de medicatie lijkt te werken!Die verkleining is normaal hoor qua hoeveelheid, het is indd wel erg klein maar in de loop van de tijd gaat het weer iets oprekken. @maia;Das toch wel errrg leuk van die ballonnen hihi! @mvj;dat gaat goed met die tandjes!Hier ook alleen nog de achterste 4 kiezen maar dat duurt volgens mij nog wel een tijdje..Wat goed dat ze ook los begint te staan, ja hier alleen als ze het niet in de gaten heeft anders stort ze ook neer.. @blijei;ja dat aansterken heeft de tijd nodig, manlief word as maandag eindelijk aan zn hernia geopereerd dus krijg ik het wel zwaar maar ja gaat goed komen..Wat stoer dat Boaz nu ook thuis loopt!Hoe lang duurt dat bouwrapport? @Ellen;rustig aan he!Is het zwaar die 3 dagen werken? @anas;hoe bevalt t in je nieuwe huis en omgeving? @josien;heerlijk zon weekendje weg, je had leuke foto's! @kk;succes met de buisjes en amandeltjes! @jaja;hier ook zo'n meisje wat vroeg wakker is ach ja nog even en is het weer de normale tijd als die klok vooruit is hihi @rose;gefeliciteerd!!
goedenavond! @Rose: gefeliciteerd! @Baby: zoo dat gaat goed, al 15 kg! Super hoor. En herkenbaar hoor, dat slapen tussen de middag. Het ging een tijdje heel slecht, toen een paar weken dat ze rustig bijna 3 uur haalde maar de laatste week is het steeds 1,5-2 uur. Nog steeds niet slecht maar die 3 uur waren wel prettig nou hier hadden wij vanavond ook weer wat. Het wordt steeds duidelijker dat Fleur iets teveel genen van m'n man heeft... het dramagehalte is al hoog, het brokkenpiloot gehalte wordt nog hoger... ze stapte daarstraks in d'r poppenwagen. Ik zei nog nee, maar daar werd door haar en manlief niet naar geluisterd want hij ging haar heel snel door de kamer racen *zucht*... toen hij er klaar mee was, was hij er ook klaar mee en liep weg. Kindlief nog in de wagen.. je raadt hem al... ze ging staan en boem, wagen valt om, tand flink door d'r lip. Nu heeft ze wel vaker tanden door d'r lip gehad maar deze was wel flink aan het bloeden en d'r hing een flink velletje dus toch maar even langs de HAP. Nu is alles goed, velletje hebben ze weggeknipt maar pffff... ben bang dat we er nog wel vaker zullen komen want kreeg ook al de opmerking van het kdv dat ze nergens bang voor is *zucht* ach, we zullen zien. En toen we terugkwamen en gingen eten hadden we een geweldig heerlijk momentje (sommigen hebben de foto/filmpje op hyves al gezien, zo niet: zie hyves ) .. we hadden soep met brood, zelfgebakken uit de machine, nog warm en vooral dat brood was errug lekker.. in z'n geheel gek kind hihi
@ voorzitje, emma is nogal veel heen en weer aan het bewegen op de fiets. Het kost me regelmatig heel veel moeite om daardoor mijn stuur recht te houden. Vandaar dat ik deze vraag stelde. Maar voor de gezelligheid wil ik ze ook voorop houden, want steeds dat vingertje ergens naar zien wijzen en vervolgens een woord horen zeggen is wel erg leuk. Wat een positieve berichten komen voorbij. Gusam, Maia en baby. Dat gaat bij jullie dus een goede kant op.
@Baby, 15 kilo alweer! Wauw dat gaat snel! Wat was voor jou eigenlijk de reden voor die operatie? Ik/ha denken er hier ook over na ... @Maia, wat is het toch een gekke meid . En wat een heerlijk filmpje ook. Dat van die brokkenpiloot herken ik wel. Hier ook regelmatig acties waarvan ik denk... hmmmmmm... volgens mij gaat dat niet lukken. Gelukkig is ie niet heel kleinzerig, maar ook bijvoorbeeld in bad gaat ie gerust helemaal koppie onder voor de fun. Gek kind... @Fietsen, doen ik eigenlijk veel te weinig . Toch maar eens meer gaan doen! Ik denk dat Sam het namelijk hartstikke leuk vindt. @Danjo, wat balen dat het nog allemaal niet wil vlotten met je bekken. Krijg je nu een ZW-uitkering? Wel fijn dat je goed begeleid wordt. Kan je daar een beetje mee uit de voeten? Succes! @Rose, gefeliciteerd! Maak er een gezellige dag van! @Jaja, ja de vorige keer had hij een dubbele oorontsteking en gelukkig merk ik nu niets aan zijn oortjes! Heel fijn dus! Ik hoop dat dit zich zo voortzet, want anders moet hij buisjes . Hij is nu wel wat ziekjes, maar dat ben ik ook dus wat dat betreft heeft die dat wellicht van mij. @Slapen, hmmmmm... hier nog steeds 2x overdag hoor... Bij gelegenheid trekken we de ochtend nog wel eens door, maar dan slaapt ie 's middags helemaal veel. Het is niet altijd heel lang (vandaag wel dan, maar goed... hij is ook wat ziekjes dus dan is het ook wel logisch), maar soms ook wel. Ik denk dat wij gewoon een slaapkoppie hebben. @Eten, hoe gaat het bij jullie? Hier is het op het moment echt drama. Hij eet echt heel weinig en begint ook echt nukken te krijgen, terwijl hij eerst echt alles at. Erg wennen dus! Liefs, Josien
@maia;kleine brokkenpiloot, hoe is het nu met haar? @Josien;he bah de kleine man ziek en jij las ik op hyves beterschap!En wat een slaapkoppie!Eten tja denk dat je ondertussen wel weet hoe madame hier met eten is hahahaha..Avondeten is meestal alleen wat aardappels (lees 1) en een stukje vlees, groenten wil ze al helemaal niet..Soms neemt ze het als het verstopt is maar meestal word het met grote presicie uitgespuugd.. De operatie heb ik ook samen met de ha/chirurg besloten.Ik heb nu nog geen klachten van diabetes ed en dat wil ik ook graag zo houden.Wel ben ik al aan mijn knieen geopereerd en daarvoor was het ook beter om af te vallen.Er komen in mijn familie hart en vaatziektes voor dus om allerlei ellende voor te zijn...Anders als je nog dingen wil weten stuur je me maar een pbtje hoor
@josien: ook al zo'n brokkenpiloot... het valt me hier nog mee dat gisteren de eerste echte keer was dat we even langs de hap moesten @baby: ja gaat goed, beetje mieperig denk door d'r mond maar ach, gaat ook wel weer over. Ze probeert er steeds weer in te klimmen vandaag dus ze heeft haar lesje niet geleerd *zucht* @fietsen: heerlijk, Fleur zit voorop bij me en we gaan meestal elke dag wel even een stuk fietsen. @eten: gaat op zich goed. 's ochtends/'s middags eet ze steeds 1 a 2 boterhammen, dat is soms wel klooien, pas als ik 'dreig' dat we klaar zijn en op ga staan om alvast een doekje te pakken gaat ze stiekem snel eten Brood eet ze thuis trouwens zonder korsten, op het kdv wel gewoon met, maar thuis weigert ze het anders. Fruit weigert ze hier, maar op het KDV eet ze het wel. Hier wil ze liever een soepstengel of biscuitje of ontbijtkoek of een fruitreepje daar is ze helemaal gek van. Avondeten gaat meestal ook wel goed, de ene dag eet ze alleen aardappels en de andere dag alleen groente maar over het algemeen eet ze wel alleen hangt het van haar bui af wat ze dan eet. Ze is wel kieskeurig, paprika lust ze niet en als het eten niet wordt gegeven zoals ze gewend is (dus in een andere vorm) moet ze het ook niet al lust ze de meeste dingen wel.
Zo te lezen op de meeste hyves kunnen we beter een meeting met onze kleintjes maken waar heel veel wipkippetjes staan . Wat een wipkip fans hebben wij allemaal. @ eten, hier eet emma de ene dag volop haar groente, aardappelen en vlees. De andere dag eet ze bijna niets, behalve haar vlees. Ik maak er geen drama van zolang ze goed opgewicht blijft. Brood en fruit eet ze altijd wel, maar soms ook niet alles op. Hier heeft Mees vandaag een glijbaan opgehaald via marktplaats. Nu nog op zoek naar een schommel en zandbak en dan zijn we in de tuin compleet voor emma van de zomer. Ik heb via intertoy's al wel een zitje besteld die alleen vandaag in de aanbieding was. Nu nog even kijken wat voor frame we kopen, een metalen of van hout.
heb ook vandaag mijn moeder naar de intertoys gestuurd voor een schommel en het is gelukt!! het frame (hout) hadden we al in huis, moet binnenkort alleen nog in de tuin in elkaar gezet worden.
Jeetje.....wat een rust. Goed teken maar soms wel ongezellig natuurlijk ook al ben ik zelf mede rust-veroorzaker. Leuk Noa een schommel! Ja wipkip is 'hot' hier nog niet geweest was dit weekend van plan maar niet gelukt. Gisteren 'echte' loopschoenen gekocht, had van shoesme maar daar liep ie scheef in, nu van Richter, 'ze'zeggen dat dat goed is. @Maia..haha wat een dametje is Fleur, en hoe lang is ze als ze al bij de deurklinken kan? (nee Baby is geen ontkenning )
hier hebben we het hele weekend verjaardagen gehad Yara heeft het beide dagen super goed gedaan. Vrolijk en gezellig en goed eten. Gisteren is ze lekker in de auto in slaap gevallen op de terugweg en thuis kon ik haar zo in haar bedje leggen. Vandaag bleef ze wel wakker in de auto (misschien omdat het nog niet helemaal donker was) maar eenmaal thuis in haar bedje wel gelijk in slaap gevallen.
Nathalie leuk wij hebben ook gekeken voor zon little tikes glijbaan, maar hier nu een zandbak en van de week nog ff een schommel en dan vind ik het wel goed , hier om de hoek zit een mega grote speeltuin daar ben ik met een minuut dus beetje zonde dan he
Wij hebben op 2 minuutjes lopen ook een speeltuin. Maar daar staat alleen een glijbaan waar ze op zou kunnen. De andere dingen is voor als ze ouder zijn. En wij moeten over een drukke dijk er naar toe lopen. Dus vonden we dit verstandiger en fijner. En het past nog ook in de tuin . Ik heb jaren geroepen dat ik echt nooit de tuin zo vol zou zetten als onze buren met speelgoed voor de kinderen, maar toch gebeurt het dus wel
Is er trouwens nog belangstelling voor de meeting? http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s-d432-nieuwe-poging-voor-meeting-plannen.html
Ik ben ook bang van niet. Jammer hoor, had me er op verheugd om weer te zien hoe de andere oktober 2009 kindjes gegroeid zijn en zich hebben ontwikkeld.