@Nathalie;ik geef vloeibare vitamines van Davitamon en daarin zit ook vit D.Die mag je wel door drinken mengen.Ik geef die vitamines omdat Dyoon amper groenten en fruit eet dus vind t wel een goed idee..
nathalie, t idee van baby vind ik al super, anders nog twee andere manieren (wel wat omslachtiger...) - op je vinger en eraf laten likken o.i.d. - de tabletvorm eens proberen, wel nadeel dat ze er dan 4 per dag moet geloof ik. en anders toch ff in de houdgreep, tot ze door heeft dat ze t maar beter gewoon kan slikken... bij tess is t nu drama met tandenpoetsen, maar ik blijf stug elke avond de strijd aangaan. ze geeft t vanzelf n keer op. 1 x poetsen is nu nog voldoende, maar straks zal t toch echt 2x moeten. baby, wauw, wat kan ze al goed zwemmen zeg! volgens mij zou tess gewoon dr armen in de lucht doen en zo naar de bodem zinken, of koppieonder gaan. maar ja, die gaat niet wekelijks zwemmen.
Zwaai! Ik ben er ook nog, alles is goed maar wordt wel wat pittiger. Meisjelief doet het super! Praten doet ze nauwelijks (ja heel veel kletsen, super leuk maar weinig echte woorden) maar zelfstandig wordt ze des te sneller Buikbeeb wordt inmiddels alweer zo groot dat mn buik echt al heel gevuld voelt en hij me aan beide kanten op de ribben kan schoppen Actief ventje dit! Baby, wat een stoere pic! @ vitamientjes - wij geven davitamon vloeibare vitamines en daar is ze GEK op! Ellen, doet jouw mannetje het ook goed? En red je het zelf nog zo zeulen met die kids?
ook even zwaai! Ben weer eens verkouden dus tja... vanochtend met Fleur naar ouder&kindgym geweest, ze vond het geweldig! Ze was wel heel moe daarna (en ik ook ) maar het was erg leuk. Nu moet ze nog leren luisteren en doen wat de andere kindjes doen maar dat zal vanzelf wel komen. @vakantie: wij gaan in juni een weekje naar Fethiye, Turkije. @vitamine: gaat hier goed, ze vindt het heerlijk dus het is een feestje als ze de druppels mag. @tanden poetsen: hier over het algemeen geen probleem. Ik neem haar lekker op schoot, dan kan ze in de spiegel kijken en dat is al leuk en dan krijgt zij mijn tandenborstel en ik heb die van haar en dan mag zij bij mij poetsen en dat is geweldig blijkbaar en dan laat ze het makkelijk toe dat ik bij haar poets. Soms wil ze zelf poetsen en dat mag maar dan vraag ik of ik mag helpen en dan is het ook ja.
Hier ook een heel verkouden meisje. Haar neus zat vannacht zo dicht dat ze steeds wakker werd omdat ze niet goed kon ademen met haar duimpje in haar mond. Heb haar maar weer met Luuf ingesmeerd en een ui op de kamer gezet. Hopelijk krijgt ze snel weer lucht. Ze is vandaag volgens mees ook wat hangerig. @ tandenpoetsen, emma is helemaal gek op tandenpoetsen. Bij iedere verschonen pakt zij gelijk van de plank de tandenborstel, zegt tandenpoetsen en daar moet dan ook gelijk tandpasta op gedaan worden zodat ze zelf kan poetsen. Als ik het overneem vind ze het ook niet erg, ze vind volgens mij gewoon de tandpasta erg lekker. @ vitaminedruppels, ik gebruik ook davitamon vloeibaar. Dus ga het maar eens door het drinken proberen. Ze heeft het ook altijd lekker gevonden, maar nu ineens niet meer dus.
Door jullie moet ik er ineens aan denken dat ik ook vitaminedruppels moet geven en ook nog vitamine D dat is hier al een heeeeeeeeeeeele tijd op
Zo! Leuke dag achter de rug! Vanmorgen met Sam naar Hullie Speelboerderij geweest hier in Uden. Echt een aanrader. Het was zo leuk. We hadden weer een meeting van de Radboud-beebs. Heel gezellig! Vanmiddag heeft Sam even geslapen en toen even lammetjes gekeken bij mijn ouders thuis. Zo aandoenlijk! Hebben jullie ook een leuke dag gehad? Liefs, Josien
@Josien...en hele leuke foto's op Hyves @Nathalie...haha inderdaad gewoon veel beter om hier vaak te zijn @Anas.....blij in jullie nwe huis? Kids ook al gewend en weer beter? @Maia....wat leuk gym met elkaar, wat doen jullie allemaal? @Odess lekker dat het goed gaat allemaal.... wanneer gaan jullie beginnen over de buikbeeb tegen haar? @vitamine D....hier nog opvolgmelk in de pap en ook nog dus is t niet nodig @Ellen, wat een goed weer bij jullie weekendje weg! @Luna....gaat goed hier met de stoere vent. Ik moet echt leren loslaten want hij gaat steeds meer acties uitvoeren waarbij hij natuurlijk valt, zn hoofd staat en ga zo maar door.....hoort erbij geloof ik?!?!
zwemvest wetsuit: Wij hebben er zo eentje: Zwemvesten voor kinderen en volwassenen ellen, tandpoetsen ging hier ook niet helemaal lekker. maar heb een andere tandenborstel gekocht en dat maakt het weer interessant (langwerpig i.p.v. rond).
Hoi allemaal. Zoals de meeste wel op hyves hebben kunnen lezen/zien heeft Dyoni het ook door, ze begint te lopen!Ben zo trots dat ze weer de fysio een poeppie heeft laten ruiken!
Zeg, wil jij even snel wat zon deze kant op sturen dan @Baby, wat goed van Dyoon!!!! @Lopen, wil iemand alsjeblieft zeggen dat Tim niet de enigste is die nog kruipend door t leven gaat
@Baby...heel goed van little Diva! @Zon...heb je m al Wen want ik heb te veel je kant op gestuurd, hier bijna weg
haha Enne, nee de zon is nog net gearriveerd hier. Oke, biecht op, wie heeft onze zon gejat! Ei en ik willen ook wat:x
heerlijk weekend gehad, 3 x gezwommen, en zo lang tess maar kan staan (in t peuterbad, op t bankje in t bubbelbad) is t goed, anders is t een aapje dat zich om je heen klemt. bange schijtert! hahaha. t klimbos (indoor speeltuin met veel klim en klauter werk) was ook een succes, met papa van de hoge glijbaan geweest, en meteen was t: "meer meer meer"! ze schaterde t uit. elke morgen waren de twee kids voor 7 uur al aan t keten, en laten die huisjes nou erg gehorig zijn, dus elke dag om 9 uur, na t ontbijt, t zwembad in! hahaha enne, die zon? die was bij ons op landal coldenhove, en nu issie hier, in Raalte!
Wen: hier ook nog geen losse lopert hoor. Wel aan 1 handje en achter haar loopwagentje. Ze klimt nu trouwens op alle lage stoelen (lees kidsstoelen, krukjes enzo) om er vervolgens dan weer af te vallen. Straks had ze haar hoofd gestoten aan de tafel met het vallen van de stoel. We hebben een weekje weg geboekt. We gaan in mei naar de weerterbergen. Iemand ooit geweest? Is van de roompot nu. Baby: wat gaat ze goed!
Wat goed van Dyoon De mannen vinden het nog veel te prettig zo en genieten gewoon volop van hun babytijd Hihi! Ei, we hebben het er vaak over maar onze meis heeft het nog niet echt door. Vandaag zei ze wel baby en zat ze lief aan mn buik, maar dat was echt de eerste keer dus of het een toevalstreffer was? Ik ga er eigenlijk wel vanuit Ellen, wat leuk Hier vannacht bijna niet geslapen, pijn in mn hele lijf en wist niet meer hoe ik moest liggen - duimen jullie voor me mee dat dit een eenmalige actie was? Werken was vandaag vrij kansloos Dus vannacht wil ik graag een goede nacht